November stoppers 2006

@Wolk-je wrote:

Hay meiden,

Dus had een test gedaan moest eigenlijk vandaag ongesteld worden had de dag al extra verlengt aan de NOD. Maar goed ook nog niet ongesteld. Maar test was negatief. Heb echt een vreselijke dag (hele week al aan het janken :cry:). We wachten er maar op :evil: zal morgen miss wel komen.

Ik heb vandaag bij dolgelukkig haar thuis ook een test gedaan, ik heb mijn :evil: 5 dagen vroeger gehad dan ik ze eigenlijk moest hebben. Deze test was ook negatief, dus t zal bij mij voor nog zeker een maandje duren!!!

hee wolkje, misschien zegt het feit dat je zo super emotioneel bent ook wel wat.

ik moet op het ene moment ook zomaar janken en het andere moment zit ik om niks tegen mijn man te chagerijnen

Ach jammer wolk-je, en Nadra…ook ik heb net een test gedaan omdat manlief dit erg graag wilde en ook negatief…tja ben vandaag op dag 28 terwijl normaal erg lange cyclussen…enne weet ook niet precies hoe de cyclus is want na verwijdering spiraal ( 24 nov) nog niet ongi geweest…zucht…maar goed zo niet dan vrolijk door naar een nieuwe ronde!

Nou dames ga lekker bankhangen!

Groetjes.

Jammer Mama01 we gaan nog gewoon een beetje oefenen dan word het alleen maar mooier :mrgreen:

Corrie Ik denk dat ik er gewoon een beetje doorheen zit. Sloopt je nog best hoor zo’n dreumesje :oops:

Juist Wolk-je zo is het!!!

Blijf het toch raar vinden want remp was nu 37.1 en blijf met vlagen misselijk…gek word je ervan!!!

Corrie, jammer dat jullie zo’n strijd hebben om een boom … een middelgrote boom zoals kyr voorstelde is wel een goed idee.

Wij hebben zelf een kleintje van 1 meter. Staat op een tafeltje, zodat Dylan er niet zo goed bij kan. Voor het geval dat hij toch iets ondeugends uithaald heb ik er allemaal onbreekbare ballen e.d. ingedaan.

mama01, wat zielig zeg dat Daan alweer ziek is … heel veel beterschap!

Wat leuk trouwens dat je lekker met je man gaat swingen dit weekend. gezellie! :dance:

Wolkje, wat balen dat je test negatief is … maar als je de hele week al in zo’n dip zit … zou zo maar kunnen dat het toch raak is.

Ikzelf was de eerste weken in mijn zwangerschap heel erg labiel. Was snel van streek en was heel emotioneel. Zat toen niet lekker in mijn vel in ieder geval… ik wil je echter geen valse hoop geven.

Nadra en mama01, ik vind het erg jammer voor jullie dat de test negatief uitviel. Wie weet is het volgende maand wel raak!

(positief denken)

Nou, ik kreeg vandaag te horen dat ik de baan in mijn woonplaats niet heb gekregen :cry: … reden … jaaaah, ik was te lief/zachtaardig.

Tsja, en een bitch zit echt niet in me (gelukkig maar)

Ach, ik ga gewoon lekker door met solliciteren. Er moet toch een keer iets voor mij langskomen?

Gistermiddag op een afscheidsreceptie van een oud-collega geweest.

Was supergezellig om weer met mijn oude collega’s te kletsen. Ik ben alweer zo’n 8 jaar weg bij dat bedrijf vanwege een reorganisatie, maar het voelde alsof ik nooit weg was geweest. Ze tipten me dat er net een secretaresse weg gaat daar, dus … ik ga daar maar weer eens een gokje wagen.

Ikzelf heb het gevoel dat ik niet zwanger ben. Voel me nog steeds superfit en hetzelfde als anders. Volgende week is mijn red day. Dus ik moet nog een weekje geduld hebben.

@marjon wrote:

Nadra en mama01, ik vind het erg jammer voor jullie dat de test negatief uitviel. Wie weet is het volgende maand wel raak!

(positief denken)

Nou, ik kreeg vandaag te horen dat ik de baan in mijn woonplaats niet heb gekregen :cry: … reden … jaaaah, ik was te lief/zachtaardig.

Tsja, en een bitch zit echt niet in me (gelukkig maar)

Ach, ik ga gewoon lekker door met solliciteren. Er moet toch een keer iets voor mij langskomen?

Tja blijven oefenen zeker!!!
Spijtig dat je die job niet hebt gekregen. Ik ben ook nog altijd op zoek naar een job maar bij mij wil het niet lukken omdat de werkgevers me te struis (dik) vinden. Ach ja zolang ik solliciteer kunnen ze me niet schrappen van de RVA en dat is ook al iets. Dan blijf ik zeker uitkering krijgen.

Hey meiden,

Begin hier al steeds meer in de wolken te raken :D. Ben nu al 2 dagen overtijd ook al viel de test negatief uit donderdag. Begin wel steeds meer symptomen te krijgen dat ik toch een beetje ga hopen op een zwangerschap. Ik denk dat ik morgen een test ga halen wat vinden jullie of zou ik nog even wachten omdat de kans er weer inzit dat ik te vroeg test en dat deze weer negatief uitvalt??

Slaap lekker :-*

ha wolkje, tja je kunt altijd testen, maar is het misschien toch niet te vroeg? en ik vond die testen niet zo goedkoop, ik geloof dat ik er 6 in 1.5 week heb gedaan en daar heb ik nu wel spijt van.

nadra, ga jij mij nu echt vertellen dat je niet aangenomen wordt omdat je te struis bent? dat vind ik maar raar hoor.

bij ons op het bedrijf gaat het momenteel ook niet zo goed, niet financieel hoor, maar onze directeur haalt allemaal rare capriolen uit, waardoor de sfeer echt niet leuk is, de meesten collega’s zijn ook aan het solliciteren. Ik wilde dat eerst ook doen, maar ik zing het nu in ieder geval wel uit tot na mijn zwangerschapsverlof. Ben in deze positie blij dat ik een vast contract heb. Zijn de solliciterenden onder jullie niet bang dat als je aangenomen wordt en je raakt zwanger dat ze dan je contract niet verlengen?

liefs,

Corrie

Nou dames de :evil: zijn dan toch vandaag doorgekomen: dus op naar de volgende ronde!!!Toch raar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!!!

Eerlijk gezegd vind ik het nog wel prima! We zien wel wanneer hoe en wat!

Nou kan ik met de kerst ook lekker wat drinken en oud en nieuw :wink:

Nou Wolk-je wie weet!! Spannend hoor!! Ik duim voor je meid!!

Gisteren lekker gedanst!!

Was super allemaal mensen uit de USA ( tramps- 3degrees etc. tja beetje voor mijn tijd maar erg dasnbaar haha!!)

Zekers gezellig! Alleen hele tijd zo`n zere rug he van die :evil: dus voelde al wel dat ze door kwamen.

Wel top nieuws mijn vriendin is nu zwanger van haar eerste!!! Top ze is 10 juli uitgerekend…hopelijk valt ze niet gelijk met Daans zijn verjaardag ( 18-07).

Leuk nieuwtje!!!

Nou ga zoon naar bed doen en lekker cappucino drinken!!

Doeiii

Hoi meiden,

Hier beetje teleurgesteld weer…

Ik heb vanmiddag een test gedaan maar was helaas negatief. Snap er niks van heb veel symptomen maar geen positieve test.

Ow snap er niks meer van :roll:

Maar nog steeds geen :evil: het zal wel later komen dan anders heb het afgelopen half jaar mijn menstruatie cycles in de gaten gehouden en alles ging steeds hetzelfde 24 dagen. En nu overtijd 2 dagen en geen positieve test. Ga er dus vanuit dat ik ongesteld moet worden maar wanneer???

Balen mama01 dat de :evil: zijn doorgekomen :-* Ben in ieder geval blij dat je zo’n gezellige avond hebt gehad.

Dikke kus :-* voor alle dames !!

He jammer wolke tja je lichaam kan je echt voor de gek houden!!

Wat heerlijk als je een cyclus hebt van 24! Ik altijd vanaf 30 tot en met 40…erg lang hoor… :frowning:

@Corrie wrote:

Zijn de solliciterenden onder jullie niet bang dat als je aangenomen wordt en je raakt zwanger dat ze dan je contract niet verlengen?

Inderdaad, daarom heb ik ervoor gekozen om nog even te blijven waar ik nu zit, ook al heb ik collega's :wall: :evil:

@Wolkje, vreemd zeg, hopen dat je over een paar dagen wel positief test.

@mama01, jammer van de :twisted: :twisted: Volgende maand beter.

Hier wacht ik nog steeds vol spanning af. Het zal wel niet, heb nog steeds een constant zeurend, soms beetje stekend gevoel in mijn onderbuik, en ik weet niet op welke uitslag dat duidt. Spannend!

Goedemorgen,

Mama01 ik had eerst ook altijd een cycles van 28 dagen maar na mijn bevalling werd de cycles steeds korter. Om zwanger te worden is het idd weer meer kans in het jaar… maar ook helaas meer :evil: :evil:

Avien kan het me heel goed voorstellen dat je weg wilt. Ik heb ook niet zo leuke tijd gehad bij mijn baas waar ik zwanger ben geworden. Ik had een vast contract dus ben daarom gebleven. Het liefst wou ik eigenlijk weg maar ook zwanger worden. Ik heb met mijn werkgever toen ook besproken om ouderschapsverlof van 3 maanden erachter aan te nemen. En zou daarna voor minder uren terug komen. Ergens hoopte ik toen dat het beter zou gaan maar was zo gepest en getreiterd dat ik er niet veel meer in zag om terug te komen. Het heeft wel heel veel stress terweeg gebracht in mijn zwangerschap mijn collega’s hebben me ook niet gefeliciteerd met mijn zwangerschap. Ze zaten alleen maar te roddelen over me hebben ook nooit gevraagd hoe het ging. Na die 3 maanden heb ik een andere baan gezocht die beter te combineren was met de kleine en ik heb het reuze naar mijn zin. Het was ook een moeilijk beslissing om te doen destijds want ja een kleine en dan geen baan meer … Maar zou het zo 10 keer overdoen. Geen stress meer mee naar huis en lekker genieten van de kleine. Veel sterkte met je werk situatie !!

Avien zal voor je :pray: op je niet ongi dag.

Liefs Astrid

@Corrie wrote:

Zijn de solliciterenden onder jullie niet bang dat als je aangenomen wordt en je raakt zwanger dat ze dan je contract niet verlengen?

liefs,

Corrie

Ik ben aan het solliciteren omdat het moet van de RVA. Ze laten me anders toch niet met rust omdat ik al 3 jaar thuis ben. Ik solliciteer daarom ook alleen maar op dingen die ik graag zou doen en niet zomaar via interim om werk te hebben.

Dat ik niet aangenomen wordt omdat ik te struis ben geven ze niet als reden hoor, je ziet ze kijken zo van oh wat komt die hier doen en dan geven ze een andere reden zoals te weinig werkervaring of een andere kandidaat was net iets beter. Het is wel gek dat ik wel steeds een gesprek krijg en dat het dan mis loopt.

Hoi

Vervelend Nadra dat je nog niest leuks hebt kunnen vinden wat bij je past.

Meiden ga me zorgen maken stom hé. Ben nu 4 dagen overtijd, niet zwanger, niet ongesteld, mega pijn in mijn onderbuik(soort van menstruatiepijn). Last van maagzuur waarvan ik ook beetje misselijk van word. Ben zo moe en slap plas veel heb ook dorst en beetje dizzy. Heb ik nou gewoon een mega griep te maken waardoor mijn menstruatie uit blijft? Heb al een blaasontstekingstest gedaan staat nu op kweek omdat ze nauwelijk wat konden vinden. Ben zo bang dat ik wat aan mijn eierstokken heb of een baarmoederinfectie ofzo. Jeetje weet het echt niet meer vanacht ook aantal keren wakker geweest.

Hoe is het verder met jullie?

wolk-je ik :thumbup: voor je dat je toch zwanger bent en je je voor niets zo’n zorgen gemaakt hebt.

Nadra denk niet dat ik zwanger ben heb ook al een test bij de HA gedaan ook negatief. Wil gewoon weten wat het wel is :roll:

@Wolk-je wrote:

Nadra denk niet dat ik zwanger ben heb ook al een test bij de HA gedaan ook negatief. Wil gewoon weten wat het wel is :roll:

Hopelijk is het niet te erg!

Hou ons op de hoogte hé!

Weet dat we aan je denken!!!

Nou, ik heb ook slecht nieuws … :twisted: :twisted: JA, de rode duivels zijn gisteren gekomen (4 dagen eerder als verwacht).

Maar een paar dagen terug schreef ik al dat ik dacht niet in verwachting te zijn, ik voelde me nog te fit en hetzelfde. Vorige zwangerschap was ik ook erg labiel.

Op naar de volgende ronde dus!!! :slight_smile:

Wolkje, het klinkt allemaal heel erg spannend. En als je over je symptomen vertelt, zou je inderdaad denken dat je toch zwanger bent. Probeer alsjeblieft niet gelijk het ergste te denken meid!

mama01, jammer dat bij jou de rode duivels ook al zijn langsgekomen. Wij gaan door naar de volgende ronde :wink:

Zo te horen was die jaren 80 party hartstikke leuk, lekker swingen. :dance:

Corrie schreef: Zijn de solliciterenden onder jullie niet bang dat als je aangenomen wordt en je raakt zwanger dat ze dan je contract niet verlengen?

Nee, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Een baan heb je tegenwoordig toch niet voor het leven. Wat veel belangrijker is is je gezin/partner en dat je het daar goed en gezellig mee hebt. Een baan is vervangbaar.
Ik dacht in mijn vorige baan ook dat het wel helemaal snor zat, en zo zie je maar weer. 1 reorganisatie en je ligt eruit! (dat is al de 2e keer dat ik dat heb meegemaakt).

Nadra, wat sneu voor je dat je ook al zo lang bezig bent om iets leuks te vinden. Verschrikkelijk als ze je om je postuur afwijzen (en daar niet eerlijk over zijn). Het moet erg frustrerend voor je zijn.

Avien/Corrie, ik geef jullie groot gelijk dat je zowiezo tot aan je zwangerschapsverlof bij je bedrijf blijft. Daarna kan je altijd nog wel verder kijken. Misschien is het over een half jaar/jaar wel weer superleuk!

Wolkje, kan me voorstellen dat je een andere baan hebt gezocht. Wat kunnen mensen toch hard zijn. Verschrikkelijk. Dan kan je beter maar vertrekken. Want als je elke dat met zulke mensen wordt geconfronteerd. Dan ga je elke dag met tegenzin naar je werk en kom je helemaal ongelukkig thuis.