Lieverds,
Ik ga een tijdje van het forum. Voel me echt zo mega !! Zit tegen mijn kleine te schreeuwen stort telkens in tranen uit. Voel me zo eenzaam en onzichtbaar (bij vrienden en kennisen). Jullie zijn echt geweldig :-
Wens de zwangere een fijne zwangerschap, en de nog niet zwanger hoop dat het voor jullie ook snel BINGO is
:-
@Wolk-je wrote:
Lieverds,
Ik ga een tijdje van het forum. Voel me echt zo mega!! Zit tegen mijn kleine te schreeuwen stort telkens in tranen uit. Voel me zo eenzaam en onzichtbaar (bij vrienden en kennisen). Jullie zijn echt geweldig :-
Wens de zwangere een fijne zwangerschap, en de nog niet zwanger hoop dat het voor jullie ook snel BINGO is
Wolkje, veel sterkte meid en als je er behoefte toe voelt, dan ben je welkom meid.
@marjon wrote:
Nou, ik heb ook slecht nieuws ⦠:twisted: :twisted: JA, de rode duivels zijn gisteren gekomen (4 dagen eerder als verwacht).
Maar een paar dagen terug schreef ik al dat ik dacht niet in verwachting te zijn, ik voelde me nog te fit en hetzelfde. Vorige zwangerschap was ik ook erg labiel.
Op naar de volgende ronde dus!!!
Nadra, wat sneu voor je dat je ook al zo lang bezig bent om iets leuks te vinden. Verschrikkelijk als ze je om je postuur afwijzen (en daar niet eerlijk over zijn). Het moet erg frustrerend voor je zijn.
.
marjon ik :thumbup: voor u dat het volgende maand wel prijs zal zijn!
nee eigenlijk niet. Zo ben ik constant bij mijn dochter als ze thuis is en dat vind ik vele leuker als gaan werken. Ik zou meer gefrustreerd zijn als ze het wel in mijn gezicht zouden zeggen, dat kwest toch meer dan dat ik weet dat het zo is maar dat men het niet zegt. Ik ben zo al niet echt blij met hoe ik eruit zie.
Ik kan er wel niets aan doen ( die 30 kiloās zijn eraan gebleven toen ik bevallen was van ons joni en het is wel een familiekwaal want ons ma is ook struis gebleven na de bevalling en bomma ook).
Ach ja je kan het leven niet kiezen hĆĀ©!
@Wolk-je wrote:
Lieverds,
Ik ga een tijdje van het forum. Voel me echt zo mega!! Zit tegen mijn kleine te schreeuwen stort telkens in tranen uit. Voel me zo eenzaam en onzichtbaar (bij vrienden en kennisen). Jullie zijn echt geweldig :-
Wolk-je, zolang dat je maar weet dat we er voor je zijn en dat als je je verhaal kwijt wil, we altijd bereid zijn van te luisteren!
Groetjes Nadra
wolkje: ik wens je veel sterkte, ik wordt helemaal verdrietig van je verhaal. Probeer je aandacht op andere dingen te richten, zoals je kleintje, daar kun je vast veel geluk uit halen.
:-*
Corrie
Wolk-je, heel veel sterkte!
Hier nog niets, maar dat zegt niets. Ik heb weleens een cyclus van 34 dagen gehad, ik wacht dus nog maar afā¦
Wolk-je, ik schrik erg van je berichtje. Zou willen dat ik wat voor je kon betekenen. Wat dat betreft hoop ik dat je snel weer bij ons āaanschuiftā. Heel veel sterkte meid! :hug:
@marjon wrote:
Wolk-je, ik schrik erg van je berichtje. Zou willen dat ik wat voor je kon betekenen. Wat dat betreft hoop ik dat je snel weer bij ons āaanschuiftā. Heel veel sterkte meid! :hug:
Hang hier weer beetje rond ben toch beetje aan jullie verslaafd :oops:
@Wolk-je wrote:
[
Hang hier weer beetje rond ben toch beetje aan jullie verslaafd :oops:
Leuk dat je toch nog meeleest!!!
Dag dames sorry dat ik zo laat pas reageer maar was gisteren van 8.00-23.00 op school ivm de kerstmarkt, erg leuk maar laat en nu moe moe moe.
Jeetje Wolk-je gaat ie meid???
Ik steek je ff een HART onde je riem!! bij dezeā¦
Jammer Marjon volgende ronde beter!!!
Avien spannend we w88 af!
De rest van de dames een dikke kus en tot sprekens!!!
Zoen mij
Dankje wel lieverds,
Was echt in een Mega dip, het leek wel of ik een terug val kreeg van mijn soort van depressie. Heb er altijd wel last van als ik moet menstrueren dan vliegen mijn hormonen even op. Maar nu kon ik echt alleen maar huilen.
Was ook erg moe griepje gehad gekneusde neus en al weken last van mijn buikje (soort van menstruatiepijn). Dus was er wel even flink doorheen. Heb me ook ziek gemeld want krijg overdag ook niet zoveel rust met de kleine en dan om midden in de nacht je bed uit te gaan om te werken helpt ook niet mee rust heb je dan ook even nodig.
Gelukkig is mijn menstruatie pijn wat minder geworden heel raar maar zou nu ook net klaar zijn met menstrueren. Maar het is dus niet gekomen. Heb me echt helemaal gek getest maar elke keer negatief. Laatste test was gisteren. Heb ook even met de VK gesproken moest nog een verwijs brief hebben voor de Gyn voor een pre conceptioneel onderzoek. En heb meteen even gevraagd hoe het zou kunnen. Ze dacht wel dat ik in verwachting kon zijn maar dat de test wat later positief word omdat ik een korte cycles heb van 24 dagen. We wachten dus maar af.
Heb voor mezelf ook afgesproken om op 2 de kerstdag te testen en als die ook negatief is en ik ben niet ongi ga ik een afspraak bij de HA maken.
Wat een vreselijk ego bericht he maar moest het even eruit gooien :oops:
Het gaat nu weer de goede kant op was vanochtend zelf ook misselijk dus wie weet. Heb het idee dat ik alle zwangerschapskwalen nu wel heb haha
Hi meiden,
Jeetje wat jammer⦠Volgens mij hebben we een grote invasie :evil: :twisted: :evil:!! :x
Wolkje: Fijn dat je er weer bent!! Ik hoop echt nog zo voor je dat je gewoon zwanger bent!! We wachten met zān allen af!
Enne⦠als je je weer rt voelt⦠ik heb hier nog een oud servies staan⦠Dat mag kapot hoor !
Ga morgen naar mijn opa ( woont in de Achterhoek, dus dat is 3 uur heen met de trein, en weer 3 terug)⦠Hij heeft k***r, en het gaat nu erg slecht met hem⦠dat wordt dus waarschijnlijk wel een afscheid.
Voor alle meiden een :hug: :- !
Liefs Marije.
@Marije wrote:
ik heb hier nog een oud servies staan⦠Dat mag kapot hoor!
Zal er aan denken de volgende keer.
Marije heel veel sterkte morgen :hug: het is inderdaad moeilijk. Vertel tegen hem wat je wilt vertellen, dat vond ik heel belangrijk bij mijn opa. Al denk ik dat hij dit niet heeft gehoord want hij was al helemaal van de wereld. Maar goed geeft toch een prettige gedachten.
Goede reis 3 uur pff koppie op heā :-*
@ wolk-je: blij dat je terug bent
@ marije: veel succes morgen!
@Wolk-je, fijn dat je weer terug bent, wat een achtbaan van emoties zeg. Ik hoop dat de test op 2de kerstdag positief voor je is.
@ Marije, sterkte morgen bij je opa, ik hoop dat het bezoek ondanks alles toch nog fijn is.
Hier zijn ze toch echt gekomen de :evil: :evil: :evil: Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Jammer avienā¦op naar de volgende ronde!
Allemaal hele fijn kerstdagen!!! Geniet ervan!!
Groetjes van mama01 en co!
@ avien: veel oefenen net als de rest, doe je best!!!
hopelijk ook voor jouw meer geluk in 2007!!!
@ mama 1: voor jullie ook de beste wensen van ons!!!
Wolkje, hartstikke leuk dat je toch bij ons blijft.
Ik denk aan je vandaag (2e kerstdag). Hoop zo op goed nieuws voor je!
Marije, wat een verschrikkelijk nieuws over je opa. Weet precies hoe je je voelt. Ik heb in augustus mijn vader verloren aan die nare ziekte. (mijn moeder is daar 20 jaar geleden aan gestorven) Mis ze nu verschrikkelijk tijdens deze feestdagen.
Hoi meiden!
Iedereen fijne dagen gehad?
Hier wel! ondanks dat ik natuurlijk ook wel verdriet heb vanwege de slechte toestand van mijn opaā¦
Zal even het verhaal neer zettenā¦
Mān opa heeft botkanker⦠wat uitgezaaid is naar zijn longen en nierenā¦
Hij heeft nu een paar chemoās gehad ( meer om hem wat langer te geven dan om te genezen want dat lukt niet meer).
Het gaat nu erg snel slechter met hem⦠en niemand weet hoe lang het nog gaat durenā¦
Ben er dus vrijdag met mijn zusje naartoe gegaan( Wat een wereldreis zo met de trein⦠drie uur heen en drie uur terug)!!
Ze wisten niet dat we kwamen⦠Dus de verrassing was heel groot toen ze ons zagen!!
We hebben lekker veel geknuffeld, en hebben ook nog grapjes gemaakt over de meest stomme dingen! ( maar de lach op mijn opaās grauwe gezichtje was het meer dan waard! )!!
We hebben het ook nog even gehad over zijn ziekte etc⦠Vind hem daar zo sterk in he! Hij vertelde me dat hij niet bang is, en dat hij zeker weet dat als het zover is hij wordt opgewacht door heel veel lieve mensen.( Kan alleen maar hopen als niet gelovige, dat hij gelijk heeft)!!
We zijn in het totaal denk ik drie uur binnen geweest, toen ik wegging voelde ik me wel raar hoorā¦
We zeiden elkaar gedag met een hele dikke kus en een knuffel, en toen zei hij:" Tot snel!" Vond dat zo raar, omdat ik ergens wel weet dat dat inderdaad zo zal zijn⦠maar dan wanneer hij is overledenā¦
Sorry, dat ik verder even niet reageerā¦
Komt vandaag of morgen weer!
dikke kus Marije.
He dames,
Fijne dagen gehad? Flink wat kilootjes erbij haha???!
Hier alles goed verlopen alleen mijn manneke is sinds vandaag aan een klysma want kan al een paar dagen niet poepen jeetje zo zielig he!!
Vanacht sliep hij eindelijk om 5.00 (!) zielig hoorā¦hopelijk gaat het beter met de klysma!
Wat sneu Marjon jeetje dat je geen ouders meer hebt kan me voorstellen dat je ze erg mist en zekers met de kerst en andere belangrijke dagen/ gebeurtenissen bah krijg er kippenvel van!
Hoe is het met jou Marije? En met je opa?Ook erg sneu bah.
En Wolk-je hoe is het met jou meid??? Hopelijk gaat het wat beterā¦we denken in ieder geval wel aan je!!
Nadra, Corrie en Avien ook fijne dagen gehad???
Uhmmm ben ik nou niemand vergeten zo ja sorry :oops:
Dames hopelijk spreek ik jullie snel weer!!
Fijne dagen en als ik jullie niet meer eerder spreek een VRUCHTBAAR 2007!!
Zoen mij