Naat en Romi :hug:
Ik blijf toch stilletjes hopen hoor meiden! (sorry :oops: )
Bij mij begint het elke maand zo… Ondanks het stiekeme (en vooral domme) beetje hoop wat ook ik hou, weet ik gewoon dat we alweer ronde 6 in gaan… Baal er ook nogal van.
Helemaal omdat vriend gewoon doorrookt, terwijl ik elke maand weer ongesteld word. Misschien helemaal niet eerlijk hoor, maar ik lees in onderzoeken dat het gewoon heel slecht is voor de vruchtbaarheid en geef hem dan beetje de schuld…
Ik snap t Romi, dat is ook niet leuk… Jij bereid je goed voor (foliumzuur enzo) en het is gewoon leuker en fijner als je t samen kan doen :?
Kan je er niet met hem over praten? :hug:
@ruth81 wrote:
Ik snap t Romi, dat is ook niet leuk… Jij bereid je goed voor (foliumzuur enzo) en het is gewoon leuker en fijner als je t samen kan doen :?
Hij is veel meer betrokken als de 1e keer, omdat hij nu meer weet wat hij kan verwachten. Toen was het allemaal vreemd en meer een ver van zijn bed show… Dus dat is positief.
Maar als ik het roken ter sprake ben houdt hij zijn mond, hij hoopt maar gewoon dat ik zwanger word zonder dat hij hoeft te stoppen denk ik.
@Romi82 wrote:
@ruth81 wrote:Ik snap t Romi, dat is ook niet leuk… Jij bereid je goed voor (foliumzuur enzo) en het is gewoon leuker en fijner als je t samen kan doen :?
Hij is veel meer betrokken als de 1e keer, omdat hij nu meer weet wat hij kan verwachten. Toen was het allemaal vreemd en meer een ver van zijn bed show… Dus dat is positief.
Maar als ik het roken ter sprake ben houdt hij zijn mond, hij hoopt maar gewoon dat ik zwanger word zonder dat hij hoeft te stoppen denk ik.
Ja, dat snap ik wel van m, maar het is en voelt niet helemaal eerlijk, zeker niet als je nu alweer ongesteld wordt…
Wellicht toch tegen m zeggen dat het jou veel doet als hij t eens probeert?
Het zet nu al door. Vaag hoor. Cyclus van maar 25 dagen en luteale fase dus maar 10 dagen. Dat lijkt me toch niet helemaal goed. :think:
Naatje dat is wel kort.
Weet je zeker dat je goed zat met eisprong? Deze maand toch zonder testjes gedaan?
Bij mij is het 12/13 dagen tot aan eisprong en dan 13/14 dagen tot ongesteld zijn. Dus eisprong zit vrij vroeg.
In principe is 10 dagen het minimale wat je nodig hebt om zwanger te worden, Naatje!
Pfff… Balen zeg
Ik weet het heel zeker. Testjes gebruikt en ik kan hem voelen. Dus het kan echt niet missen. :think:
Nou gaat lekker, hier zet het ook al door…
Scheelt weer een dag wachten.
Haha, dat dacht ik ook! 3 dagen in mijn geval. Gewoon positief blijven toch? :lol:
Nou dan gaan we maar voor een Kerstkindje…
hier ook gewoon ongie geworden vorige week donderdag…ben der nu bijna weer vanaf…
dus gewoon door naar de volgende ronde… :roll:
Wisten jullie trouwens dat vitamine E goed helpt bij het rijpen van je eitje?
afspraak poli is verschoven
23 mei
Balen zeg Pooh, dat duurt nog wel erg lang…
Oh echt Pooh? :shock:
Pff… Hoe lang duurt het dan al voordat je uberhaupt bent gezien?? Waarom stellen ze het uit?
@ Naatje, Romi en Kim86 :hug: :hug: :hug:
@ Pooh :hug: jee wat duurt het een eeuwigheid zeg! (kan je niet in het Martini terecht?)
Hè, wat onwijs jammer dat er weer ongi’s zijn :hug: Ik ga heel hard duimen voor de volgende maand, hoop zo dat jullie dan ook aan de beurt zijn!
Pooh, waarom is nu weer zo lang uitgesteld dan? Wel heel vervelend voor je… Heb je nog goede hoop dat het toch zelf gaat lukken nu je cyclus vrij normaal is? (Dat dacht ik me te herinneren?)
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou het wel leuk vinden als je probeert ook op anderen te reageren, zeker bij terleurstellingen of juist blijdschap, daar is een topic als dit immers voor… Ik hoop dat je dit goed oppakt en niet als een aanval, maar het valt me op dat je vaak alleen bij jezelf blijft in je berichtjes :oops: