November/decemberstoppers 2011 #2

Een nieuw en hopelijk vruchtbaar deeltje! :pray:











Meld!



Goed gedaan Miro! Lief van je dat je t lijstje nog wil doen :-*

Meld! Hopelijk meer zwangeren in dit deel dan het vorige. :mrgreen:

meld :mrgreen:

@ruth81 wrote:

Meld!



Goed gedaan Miro! Lief van je dat je t lijstje nog wil doen :-*




Ik blijf gewoon meekletsen hoor.

Misschien niet meer zoveel als voorheen.

Maar ja, ik zit ook niet meer in spanning elke maand.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het jullie vergaat.

meld!!!





ici wat een geweldig nieuws :dance: ; showen die test!!



hopelijk belanden we inderdaad in die flow!

Meld!



Ik zal proberen vanavond een foto te uploaden!

He ja, leuk Ici!

Bij deze:

Ja hoor, heel duidelijk! :inlove:

Ik had het nieuwe topic gemist (en ook reacties in oude…).

Ik zie dat Ici zwanger is! Gefeliciteerd!!!



Afgelopen week ziek geweest en nu erg druk met werk. Fijne periode bij het werk.

Scriptievoorstel ook terug gehad, moet nog wel eea aanpassen, maar niet afgekeurd gelukkig. Dus dit onderwerp moet ik maar eens goed gaan uitwerken.

Op dat punt is het maar goed dat ik niet zwanger ben, dan is al dat overwerk niet vol te houden…

Ici gaaf!!! :inlove:



Hier vanochtend negatief getest, dus ik zeg volgende ronde :angel:

Moeten de duivels alleen wel even komen :mrgreen:

Maar gezien de krampjes die ik de laatste dagen heb gehad denk ik dat het geen dagen meer gaat duren.

(Ik hoop het, dan zou ik deze maand dus gewoon een normale cyclus hebben gehad)



Nog steeds niks van het zkh gehoord :wall:

zojuist gebeld met het zkh



Is mn oude zkh vergeten mn dossier op te sturen… sjught…

Dus net erachter aan gezeten en ze zouden het direct in orde maken, zodra dat bij het UMC binnen is dan krijg ik een afspraak. Duurt gemiddeld 3 weken. Moet je nagaan. heb 31 jan een verwzijzing gekregen.

Wat irritant Pooh! Elke maand die voorbij gaat is er weer een. :wall: Maar als je cyclus inmiddels een beetje normaal gaat worden heb je het ziekenhuis misschien helemaal niet meer nodig… ja, voor de bevalling misschien. :wink:

@Pooh, bij ons duurt t standaard 6-8 weken voordat je n afspraak hebt, dus ik vind 3 snel. Al ben je natuurlijk al wel even aan t wachten ondertussen, dus dan duren 3 weken wel weer lang :shock: Nog niet ongesteld??



Romi, wanneer ben je klaar?



Ik heb vanmorgen geboekt voor het Thomas (de stoomlocomotief) weekend, ben helemaal blij, want t is altijd heel druk bezocht.

@Ruth, ik heb natuurlijk 31-1 al de verwijzing gekregen he :wink:

Ja, dat klopt. Bij ons had je gelijk n afspraak gekregen.

Vaag dat ze je pas wat geven als t dossier binnen is uit t andere ZH… :think:

Als wij daarop wachten voordat we mensen een afspraak geven, dan duurt t nog steeds anderhalve maand voordat ze terecht kunnen (echt heel lang, vind ik)

Ze bespreken binnen de poli onder welke supervisor ik val zodra mn dossier er is.

Op zich goed, maar ik denk dat de onderzoeken toch echt van voor af aan gaan beginnen gezien ik ook een nieuwe vriend heb.



Mn duvels zijn er nog niet :angel:

@pooh wrote:

Ze bespreken binnen de poli onder welke supervisor ik val zodra mn dossier er is.

Op zich goed, maar ik denk dat de onderzoeken toch echt van voor af aan gaan beginnen gezien ik ook een nieuwe vriend heb.



Mn duvels zijn er nog niet :angel:




Ah, heel goed!

Ja maar, ze weten al dat jij pco hebt dus dat scheelt. Je vriend moet mssn 2x zaad inleveren om te verzekeren dat dat goed is. Dus ik neem aan dat het iig sneller gaat dan de 1e keer :angel:

Hoe is het verder met iedereen???