November/decemberstoppers 2011 #2

Hier nog steeds lekker druk… Vruchtbare dagen komen er weer aan, heb geen nieuwe ovulatietesten besteld. Afgelopen 2 maanden was ik weer netjes op tijd.

Lekker Romi :wink:

Wel fijn dat je weet wanneer je ovuleert! Bij mij is dat tussen dag 18-22 :shock:

Succes dan weer met klussen, spannend weer :pray:

Balen zo laat Ruth…

Maar jij weet over een week of het raak is!!

hier op het moment ook erg druk met vanalles en nog wat!!!

en enorme hoofdpijn hebben al de hele dag.



gisteren belde een vriendin van me op om te vertellen dat ze 8 weken in verwachting is…erg leuk voor hun!!! hopelijk mogen wij snel genoeg ook volgen.

Hier van het weekend ook een goede vriendin. 6 weken zwanger en de 1e ronde raak. Dan denk ik wel eens, het is niet eerlijk. Maanden later gestart en zwanger. Gelukkig gun ik het haar wel :wink:

@Romi82 wrote:

Hier van het weekend ook een goede vriendin. 6 weken zwanger en de 1e ronde raak. Dan denk ik wel eens, het is niet eerlijk. Maanden later gestart en zwanger. Gelukkig gun ik het haar wel :wink:




Nee het is ook niet eerlijk verdeeld :snooty:

Leuk al dat zwanger nieuws. :inlove: Maar liever hebben we gewoon goed nieuws van de meiden uit dit topic natuurlijk. :wink: Een vriendinnetje van me was ook beide keren in de eerste ronde zwanger. Stiekem ben ik daar natuurlijk best een beetje jaloers op. Maar goed. We zie het wel. Ik ben meer gefrustreerd om het feit dat hub nu pas klaar was om voor een tweede te gaan. Nu wordt het leeftijdsverschil groter dan ik zelf had gehoopt. Dat het zwanger worden een paar maanden duurt vind ik eigenlijk een stuk minder erg. Ik had gewoon na de zomer al willen starten en dan was ik nu vast al zwanger geweest. Maar ja, zwanger worden doe je nu eenmaal samen he? :shifty:

hier ook alles rustig



Ik zit in mn ovulatietijd, dus we zijn een paar dagen achter elkaar weer aan de klus, ben wel heel benieuwd of het deze maand misschien raak gaat zijn.



de 23ste gaan we een weekendje weg naar sunparcs, mn vriend ik de kleine en mn schoonouders, lekker een weekendje genieten, lekker zwemmen, wandelen, leuke dingen doen met de kleine, lekker eten :mrgreen: heb er zin in.



En de dag daarvoor word ik of ongesteld…of niet… :pray: ben benieuwd…mocht het toch niet raak zijn deze maand dan ben ik gelukkig toch nooit heel erg ongesteld en heb er niet veel last van dus het zal mn weekend zo wie zo niet verpesten, maar misschien word het weekend ook wel extra leuk :pray: :inlove:



Voor iedereen die ook in haar vruchtbare periode komt, Veel succes!



:-*

Ik ben gisteren weer begonnen met de ovu testjes. Verder gaan we nu maar om de dag klussen tot m’n eisprong is geweest. Wel spannend weer. We hebben de 24ste onze housewarming. Dan zou ik ongeveer moeten weten of het is gelukt. :pray:

Ruth al een testje gedaan??



Ik heb denk ik vandaag of gister eisprong gehad. Vanmorgen nog steken, dus denk eigenlijk vanmorgen…

Vanmorgen had ik een licht positieve test in mijn handen!!! :inlove:



Kan bijna niet geloven dat het zover is… Werd er helemaal shakie van :shifty:

Ik blijf ook maar naar de test staren… Alsof de streep straks ineens weg is en ik het toch niet goed gezien heb… :shifty:

Yeah Ruth!!! Gefeliciteerd!!! :dance:

Wat super!!!





:pray: Hoopt zo dat deze positieve trend zich gaat voort zetten!

@ruth81 wrote:

Vanmorgen had ik een licht positieve test in mijn handen!!! :inlove:



Kan bijna niet geloven dat het zover is… Werd er helemaal shakie van :shifty:


Gefeliciteerd!!!

@miro wrote:

Yeah Ruth!!! Gefeliciteerd!!! :dance:

Wat super!!!





:pray: Hoopt zo dat deze positieve trend zich gaat voort zetten!


Ik zag dat jij het op je FB had staan gister :mrgreen:

gefeliciteerd!!! :inlove:

Dank jullie wel!



Hier wat hormoontjes voor jullie!



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

ruth81 van harte gefeliciteerd :dance: :dance: .





Hier beginnen de rode duivels volgens mij toch door te dringen;vanmorgen hoofdpijn en licht bruinverlies! en een heel raar gevoel van onder. of zal dit een innestelingsbloeding zijn??? :think: :think: .

Spannend Kim, zou kunnen. Ik duim voor je!

Jaaaaaa! Ruth!!! Gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance: :dance:



Kim, dat is (volgens je banner) wel een beetje vroeg toch? Ik hoop voor je dat het een innesteling is geweest. :pray:



Mijn ovu testje leek net iets meer zichtbaar te worden. Dus hopelijk komt m’n ei er snel aan. We klussen al de hele week om de dag en ik wou dat na m’n ei nog heel even volhouden als ons dat lukt. :wink: Hopelijk heb ik dan over een week of 2 ook zulk mooi nieuws. :pray: