November/decemberstoppers 2011 #2

@Romi82 wrote:

@miro wrote:
Yeah Ruth!!! Gefeliciteerd!!! :dance:

Wat super!!!





:pray: Hoopt zo dat deze positieve trend zich gaat voort zetten!


Ik zag dat jij het op je FB had staan gister :mrgreen:




:inlove: Klopt en ook op Hyves.

Mijn mailbox is zowat ontploft daarna. :inlove:

Leuk al die reacties!



De belangrijkste mensen in onze omgeving hadden het al persoonlijk van ons gehoord natuurlijk.



Had ik nog verteld dat ik afgelopen woensdag het hartje heb gehoord bij de VK? :inlove: En ik ben de 12 weken al voorbij! Ik vergeet jullie af en toe een update te geven. :oops:

Jeetje Miro, 12 weken alweer? :shock: Wat gaat dat hard zeg. En fijn dat je het hartje al hebt gehoord. Had je nou ook al een echo gehad of nog niet?

@ Naatje ja de termijnecho met 10 weken. Daarvan had ik de foto’s wel in dit topic gezet hoor. Was op 22 februari.





Ik heb het lijstje even aangepast.

Nou hopelijk moet je de komende paar weken weer een paar keer het lijstje aanpassen Miro :mrgreen:

@Romi82 wrote:

Nou hopelijk moet je de komende paar weken weer een paar keer het lijstje aanpassen Miro :mrgreen:




Ik hoop het ook! :wink:

@miro wrote:

@ Naatje ja de termijnecho met 10 weken. Daarvan had ik de foto’s wel in dit topic gezet hoor. Was op 22 februari.


Oh ja, die had ik idd al gezien. :inlove: Dat was wel lekker vroeg dan. Ik heb destijds ook een echo met 10 weken gehad bij een goede vriendin van me. (ze is verloskundige en heeft ook m’n bevalling gedaan) Maar voor de ‘echte’ echo moest ik toch echt wachten tot 12 weken. En dat wachten duurt echt zoo lang! Was echt super blij dat ik bij haar toen even mocht. Er viel echt zo’n rust over me toen ik eenmaal had gezien dat het goed was. :shifty:

Ik moest ook tot 12 weken wachten, terwijl iedereen in het 9 maanden topic al veel eerder de termijnecho had. En ik was ook nog eens aan het eind van de maand uitgerekend, dus liep sowieso met alles al achter…

Hier geldt volgens mij dat de termijecho tussen de 8 en 12 weken wordt gemaakt. Maar onder de 10 weken moet het inwendig. En daarboven kan het uitwendig. Misschien zijn de richtlijnen per praktijk anders?



Maar ik was bij de septembermama’s 1 van de laatsten die een echo kreeg. Alle anderen hadden hem voor 10 weken al gehad.

Dat had ik ook Romi. Ik was op 30 december uitgerekend. Maar uiteindelijk liep ik dus mooi voor op zo’n beetje iedereen door al op 29 november te bevallen. :wink:

Ik beviel op 6 juli pas… Maar volgens mij zijn er uiteindelijk 4 in juli bevallen. Zijn er maar 1 of 2 op tijd bevallen. Rest overtijd volgens mij. Echt niet normaal.

Ovu test is positief! Dus vanavond weer gezellig aan de klus. :wink: Ik had gisteravond al gewild, want ik had al het idee dat 'ie er aan zat te komen. Zat weer onder de pukkels en dat blijkt dus een goede graadmeter. :? Maar hub had nogal last van z’n rug. Dus hopelijk vanavond wel in de mood. :oops:

Dan zal m’n cyclus deze maand denk ik netjes op 28 dagen uitkomen. :thumbup:

Naat, dan kan jij mooi bovenop! :mrgreen:



Veel plezier vanavond! Op het ivfcentrum zeggen ze dat je het beste morgenavond dan ook nog eens kan, want dan maak je de meeste kans. Wist ik ook niet, maar hoorde ik laatst van een van de ivfartsen :wink:

Idd Ruth… dat stelde ik gisteravond ook al voor. Maar hij wou toch echt niet. :lol: En bedankt voor de tip. Morgenavond nog een keer dus. :shifty:

Leukleuk! Ben heel benieuwd over 2 weken!!

Ja ik ook! Novembermama’s ga ik dan niet meer halen. Volgens mij kom ik dan 4 december uit ongeveer. Weer zo’n fijne datum. :shifty:

Hallo allemaal,



Ben ik ook weer eens… heb eens een maandje de tactiek van Naatje toegepast… een aantal weken wegblijven in de hoop er minder mee bezig te zijn :wink: Eind deze week weet ik of het wat heeft opgeleverd. Maar aangezien het nu toch al wel of niet raak is en ik er toch geen invloed meer op heb vond ik dat ik wel weer eens een berichtje kon sturen :slight_smile:



Ruth, gefeliciteerd meid met je zwangerschap! Al met al toch nog best snel! Geniet ervan :smiley:



En Naatje: doe je best! :lol:



Hoe gaat het met de rest?

Ruth gefeliciteerd!!! :inlove: :thumbup: :mrgreen: :dance:

Dank meiden! Ben benieuwd Esther!

Ik ga voor je duimen esther :thumbup: :thumbdown: :pray: maar idd…proberen er minder mee bezig te zijn…t komt als het komt…zeg ik nu maar de hele tijd.

Spannend Esther!



Hier as-we-speak mijn ei! Beetje ongi achtig gevoel. Geen heftige steken, maar gezien m’n ovu testjes moet dit het zijn. Dus vanavond nog een keer klussen en dan weer wachten. :shifty: