November/decemberstoppers 2011 #2

We zitten in een positieve flow hè dames? Houd het vast!!! :wink:

@ Naatje hopelijk heb je je ei goed kunnen benutten!

Hopelijk ben ik de volgende… (als ik de volgende met NOD ben natuurlijk…)

Ruth, gefeliciteerd!!! :dance:

Miro: het gaat goed sinds je hier hormoontjes hebt gestrooid :wink:

Ici: dank je wel :inlove:

Romi: ja, lijkt me leuk!!

Het gaat idd lekker hier. Hopelijk zet het door en hebben we straks een hele lading november- en decembermama’s. :inlove: Ik heb me wel voorgenomen om er dit keer niet zo hyper over te gaan doen als de vorige keer. :lol: Hopelijk lukt het. En zo niet ga ik de volgende ronde mijn eigen advies maar eens opvolgen en een maandje Kok-pauze inlassen. :think: Vooralsnog hoop ik maar gewoon dat er geen volgende ronde nodig gaat zijn. :smiley:

ik ben ongesteld geworden!!!

Best netjes, cyclus 39 dagen deze ronde.

Heb eindelijk een afspraak op de poli gekregen, is het op een dag dat ik niet kan :evil:

Pooh dat is netjes! Hopelijk kan je afspraak verzetten zodat het niet veel later wordt.

poli afspraak, 25 april 8)

Vind het ronduit een beetje ehm… :mrgreen:

3 maand na een verwijzing aan afspraak.

maargoed…

geduld is een schone zaak :lol:

Jemig Pooh! In april pas… Wat n gedoe om gewoon even op bezoek te gaan bij de dokter :shock:

ach, …

ze moeten er nu niet mee aan gaan komen dat ik het eerst maar even 6 maand moet gaan proberen :twisted: :roll: :naughty: :hand: :snooty:

Whahahaha…

Dat is dan op zich wel fijn Pooh. Dan kunnen de artsen meteen voor je aan de slag. Het proberen heb je nu toch al een tijdje gedaan. :wink:

Esther, wat ik me nog afvroeg… heb je je er ook daadwerkelijk minder mee bezig gehouden door even niet hier mee te schrijven? Of merkte je dat je er wel een stuk relaxter onder was? :think:

@Romi82 wrote:

Hopelijk ben ik de volgende… (als ik de volgende met NOD ben natuurlijk…)

Ik hoop dat ik je toch voor mag zijn :wink: :mrgreen:

ook ik ben vandaag ongesteld geworden!!! ik denk dat ik ook maar eens een maandje kok pauze inlas misschien werkt het !! succes voor iedereen!!

Nou Kim, wie weet!

Wel balen dat de :evil: Weer zijn gekomen…

:hug:

Balen Kim… :hug:

Hopelijk werkt een maandje rust!

@Naatje wrote:

Esther, wat ik me nog afvroeg… heb je je er ook daadwerkelijk minder mee bezig gehouden door even niet hier mee te schrijven? Of merkte je dat je er wel een stuk relaxter onder was? :think:

Haha nou niet echt… Ik heb om de paar dagen gewoon bijgelezen, heb toch weer ovutestjes gedaan ook al was ik het niet van plan. Het enige voordeel was dat de klusdagen in een weekje weg zaten waardoor we daar wat meer de tijd voor konden nemen, maar dat was het wel zo’n beetje :wink:

maar ongesteld dusja…

Hè Kim, wat vervelend! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent… en de rest natuurlijk ook.

Kim81, balen… :frowning: Nog even en het halve topic neemt een maand pauze. :wink: Hopelijk volgende ronde beter nieuws. :pray:

Kim86, ik ga voor je duimen dat dit de laatste ronde voor je is! :slight_smile:

Tegelijk gepost Esther. :wink: Jammer dat het maandje pauze voor jou niet hetzelfde resultaat had. :frowning: Maar je moet natuurlijk ook niet steeds mee gaan lezen he? Dat werkt natuurlijk niet. :naughty:

Haha ik heb een beetje vals gespeeld ja :wink: