Ik reageer her en der best op jullie berichtjes.
Ik bedoel meer dat er net drie mensen ongesteld zijn geworden en daar best teleurgesteld/verdrietig over zijn en dat je dan alleen maar meld dat die afspraak is verschoven. Ik denk dat iedereen het fijn vind om reactie te krijgen om wat je schrijft en zeker bij een dergelijke teleurstelling voelt het voor mij een beetje bot om daaraan voorbij te gaan ook al ben je ongetwijfeld zelf ook verre van happy over die verschoven afspraak wat ik me ook goed voor kan stellen.
(Dit kan overigens ook helemaal aan mezelf liggen want ben nogal snel geprikkeld onder invloed van hormonen ) Maargoed, never mind, klets gezellig mee en dan houd ik erover op!
Lijkt me een goed plan!!
@*Esther wrote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou het wel leuk vinden als je probeert ook op anderen te reageren, zeker bij terleurstellingen of juist blijdschap, daar is een topic als dit immers voor… Ik hoop dat je dit goed oppakt en niet als een aanval, maar het valt me op dat je vaak alleen bij jezelf blijft in je berichtjes :oops:
Sorry Pooh maar ik geef Esther wel gelijk in deze.
Ik ben er zelf niet zo mee bezig wie op wie reageert enzo.
Maar toen ik het berichtje van Esther las, dacht ik wel: ze heeft gelijk.
Jij spreekt het tegen, maar ik heb even je berichtjes terug gelezen van de afgelopen 2 maanden.
En op de felicitaties aan de zwangeren na, reageer je nooit op anderen.
En stel je nooit belangstellende vragen. Je reageert alleen op onze berichtjes als er vragen in staan die aan jou gericht zijn.
Dit zal voor jou niet leuk zijn om te lezen. Maar het was voor Esther ook niet leuk om te schrijven. Zie het niet als kritiek, maar als een advies.
Ik sta anders in het zwanger worden dan jullie, dat zal het verschil maken.
expres doe ik het niet.
Toch wat goed nieuws hier.
Vriend is gestopt met roken :dance:
Hoe voelen de zwangeren zich eigenlijk?
Erg moe of misselijk?
Hey wat goed Romi Goed gesprek gehad Hoop dat het zn vruchten af gaat werpen op korte termijn!
Hier erg moe en een heeel klein beetje misselijk en daardoor moeite met eten, maargoed ik prop elke keer maar wat kleine beetjes naar binnen…
Miro, alweer 15 weken :shock: dat gaat ook snel :lol:
Hij zou erover nadenken zei hij en binnen het kwartier had ie ineens besloten direct te stoppen. Is pas dag 3 maar hoop zo dat er lukt.
Vlotte beslisser dan! Maar superknap en nu inderdaad maar hopen dat ie het vol gaat houden! (Stuk goedkoper ook :silenced: desnoods leg je het geld apart wat hij nu bespaart en ga je daar lekker van uit eten of iets anders als je een dergelijk bedrag hebt bereikt )
Romi, dat ik goed nieuws! Dan gaan we misschien écht wel samen voor een kerstkindje. Ik hoop dat hij het volhoud. En idd geld opzij zetten… maar dat zou ik dan lekker uitgeven aan babykleertjes. :inlove:
Dat stelde ik ook al voor. Vond hij geen goed idee :mrgreen:
Ws omdat ik die zondag net 2 spijkerbroeken voor hem gekocht had
Naatje laten we hopen dat het een positieve uitwerking heeft!
Moet sowieso een meisje worden. Dan heb ik maar weinig kledig nodig. Fenna heeft nogal een volle kast :mrgreen:
Hey Romi, wat goed! Klein feestje waard, toch :dance:
Hier gaat t goed hoor. Pijnlijke (.)(.) en af en toe weeeig (schrijf je dat zo?) gevoel, niet echt misselijk. Bij mijn andere zw was ik ook nooit misselijk eigenlijk, maar dat weeeige gevoel ken ik eigenlijk niet :think:
Ik doe inmiddels mee met MvM, alles voor t goede doel he?
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga misschien nog even naar de kermis toe met de jongens. Hij gaat vanmiddag open (stelt niet veel voor hoor, een paar botsauto’s en eendjes vangen, dan heb je t wel gehad ). Ben net al even wezen fietsen met de jongste, was lekker!
Ben onderweg naar zwembad. Doen we elke week.
Vanmiddag kinderboerderij en genieten van onze heerlijke tuin.
Geniet van het mooie weer dames!
Enne niet te bruin worden :mrgreen: :naughty:
Ik heb zo examen :sick:
Doen we Pooh! Tnx
Jij succes met je examen… Veel te mooie dag om binnen te zitten
@Romi82 wrote:
Dat stelde ik ook al voor. Vond hij geen goed idee :mrgreen:
Ws omdat ik die zondag net 2 spijkerbroeken voor hem gekocht had
Haha, jammer!
Pooh, succes met je examen!
Hier ook gewoon binnen aan het werk… Ik hoorde vanochtend de juf op het kdv alweer zeggen dat het weer in het weekend weer slechter wordt. Jammer hoor. Hier kan ik wel aan wennen tot de zomer!
Succes met je examen Pooh! Wat voor examen moet je eigenlijk doen trouwens?
Ow, was ie het daar niet mee eens joh Romi, hij zal wel denken dat ie zelf beloond wil worden haha.
Naatje, ik hoorde ook al dat het minder zou worden, maar dat zeiden ze vorige week woensdag over afgelopen weekend ook dus wie weet
Ik wil ook zo graag buitenzitten, maar op het weiland naast ons huis zijn ze volgens mij met iets bezig wat verschrikkelijk stinkt: gevolg ik zit kotsmisselijk te wezen in de tuin, dus nu maar noodgedwongen binnenzitten :?
Weet iemand of die kans op een zwangerschapsmasker nu ook al aanwezig is bij zo’n prille zwangerschap? Of is dat pas later?
@ Pooh prima hoor. We houden erover op.
Had je rij-examen vandaag???
Vertel!
@ Romi wat super dat je vriend gestopt is met roken! Wauw! Ik heb zelf gerookt ooit. Ik ben er nu 9 jaar vanaf. Dus ik weet dat het best wat moeite kost. Dus mocht hij een beetje chagrijnig zijn, laat het maar even gebeuren. Het is voor een goed doel.
@ Esther dat zwangerschapsmasker, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor pigmentatie. Ik heb bijvoorbeeld ook geen sproeten. Dus ik durf wel in de zon. Maar als jij er wel bang voor bent, zou ik het er niet op wagen. Better safe than sorry.
Ik voel me goed. 15 weken zwanger. De tijd gaat gelukkig steeds vlotter.
A.s. maandag weer naar de VK. Ik heb momenteel maar 1 probleempje.
Een schimmelinfectie down under. :evil: Heb er medicijnen voor. Hopelijk gaan die snel werken. Vorige zwangerschap ook een paar keer last van gehad.
@ Romi wat super dat je vriend gestopt is met roken! Wauw! Ik heb zelf gerookt ooit. Ik ben er nu 9 jaar vanaf. Dus ik weet dat het best wat moeite kost. Dus mocht hij een beetje chagrijnig zijn, laat het maar even gebeuren. Het is voor een goed doel. :wink:
Als ie dan maar niet zo sjago is dat ie geen zin meer heeft om een kind te verwekken :silenced: :wink:
Ik heb eigenlijk ook nooit last van pigmentatie dus in die zin ben ik ook niet zo bang voor dat zwangerschapsmasker, maar ik hou het nu steeds maar een beetje kort in het zonnetje!