November/decemberstoppers 2011 #2

@Naatje wrote:

@Romi82 wrote:
Dat stelde ik ook al voor. Vond hij geen goed idee :mrgreen:

Ws omdat ik die zondag net 2 spijkerbroeken voor hem gekocht had :wink:

Haha, jammer! :wink:

Pooh, succes met je examen!

Hier ook gewoon binnen aan het werkā€¦ :frowning: Ik hoorde vanochtend de juf op het kdv alweer zeggen dat het weer in het weekend weer slechter wordt. Jammer hoor. Hier kan ik wel aan wennen tot de zomer! :wink:

Elk zonnestraaltje nu is toch al super lekker 8)

Maar doe mij dit ook maar tot oktober ofzo :angel:

@*Esther wrote:

Succes met je examen Pooh! Wat voor examen moet je eigenlijk doen trouwens?

Ow, was ie het daar niet mee eens joh Romi, hij zal wel denken dat ie zelf beloond wil worden haha.

Naatje, ik hoorde ook al dat het minder zou worden, maar dat zeiden ze vorige week woensdag over afgelopen weekend ook dus wie weet :wink:

Ik wil ook zo graag buitenzitten, maar op het weiland naast ons huis zijn ze volgens mij met iets bezig wat verschrikkelijk stinkt: gevolg ik zit kotsmisselijk te wezen in de tuin, dus nu maar noodgedwongen binnenzitten :?

Weet iemand of die kans op een zwangerschapsmasker nu ook al aanwezig is bij zoā€™n prille zwangerschap? Of is dat pas later?

Bij mijn weten moet je al voorzichtig zijn bij zon ook in de prille zwangerschap.

Ik had altijd een tube gezichtscreme bij me tegen zonnebrand.

Van vichy geloof ik.

@miro wrote:

@ Pooh prima hoor. We houden erover op.

Had je rij-examen vandaag???

Vertel!

@ Romi wat super dat je vriend gestopt is met roken! Wauw! Ik heb zelf gerookt ooit. Ik ben er nu 9 jaar vanaf. Dus ik weet dat het best wat moeite kost. Dus mocht hij een beetje chagrijnig zijn, laat het maar even gebeuren. Het is voor een goed doel. :wink:

@ Esther dat zwangerschapsmasker, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben zelf niet zo gevoelig voor pigmentatie. Ik heb bijvoorbeeld ook geen sproeten. Dus ik durf wel in de zon. Maar als jij er wel bang voor bent, zou ik het er niet op wagen. Better safe than sorry.

Ik voel me goed. 15 weken zwanger. De tijd gaat gelukkig steeds vlotter.

A.s. maandag weer naar de VK. Ik heb momenteel maar 1 probleempje.

Een schimmelinfectie down under. :evil: Heb er medicijnen voor. Hopelijk gaan die snel werken. Vorige zwangerschap ook een paar keer last van gehad.

ik had mn theorie, geslaagd :dance:

Nu als de donder aanvragen voor praktijk.

voor down under, irritant!!!

Kun je niks gebruiken wat het voorkomt? :think:

@ Pooh gefeliciteerd!!! Enig idee hoe lang de wachtlijst is voor het praktijkexamen?

Geen idee of er iets is om het te voorkomen.

Iedereen draagt schimmel bij zich.

Maar door hormoonveranderingen in de zwangerschap, ben je gewoon vatbaarder voor infectie.

Er zijn wel leefregels zoals: je niet wassen met zeep, je ondergoed heet wassen etc. Maar daar houd ik me al wel aan.

Je zal er wel gewoon erg gevoelig voor zijnā€¦ Wel vervelend.

Ik heb enkel 1 blaasontsteking gehad in mijn zwangerschap. Kwam vast omdat ik veel te weinig dronk, omdat ik alles er uitkotsteā€¦

Ben ook niet meer van plan bij een zwangerschap aan MvM te gaan doen. Vorige keer heel bewust wel meegedaan, maar door de blaasontsteking en zware misselijkheid bleef er weinig over om te schenken.

En dan moest vriend het elke week nog wegbrengen ookā€¦

@miro wrote:

@ Pooh gefeliciteerd!!! Enig idee hoe lang de wachtlijst is voor het praktijkexamen?

Geen idee of er iets is om het te voorkomen.

Iedereen draagt schimmel bij zich.

Maar door hormoonveranderingen in de zwangerschap, ben je gewoon vatbaarder voor infectie.

Er zijn wel leefregels zoals: je niet wassen met zeep, je ondergoed heet wassen etc. Maar daar houd ik me al wel aan.

Een paar weekjes als je geen voorkeur hebt voor data/tijd.

Hoop hem dus zeker rond de zomer te hebben :pray:

Heb enorme faalangstā€¦ dus hoop echt dat ik nu erin blijf geloven dat ik het echt wel kan :angel:

Ik gebruikte vroeger van die bruistabletten in een irrigator.

Maargoed die irrigator mag weer niet als je zwanger bent natuurlijk 8)

Irritant!!!

Hopenlijk is het nu snel over :-*

@Romi82 wrote:

Je zal er wel gewoon erg gevoelig voor zijnā€¦ Wel vervelend.

Ik heb enkel 1 blaasontsteking gehad in mijn zwangerschap. Kwam vast omdat ik veel te weinig dronk, omdat ik alles er uitkotsteā€¦

Ben ook niet meer van plan bij een zwangerschap aan MvM te gaan doen. Vorige keer heel bewust wel meegedaan, maar door de blaasontsteking en zware misselijkheid bleef er weinig over om te schenken.

En dan moest vriend het elke week nog wegbrengen ookā€¦

Begin niet over kotsen en zwanger zijn :hand:

9 maanden gekotst bij Lianne :cry:

Pooh, gefeliciteerd! Nu deel 2 nog (kleinigheidje :mrgreen: )

Miro, irritant een schimmel. In de zwangerschap ben je so wie so wat vatbaarder voor dit soort dingen en soms zijn ze heel hardnekkigā€¦ Hopelijk is t snel over bij je :pray:

romi wat fijn dat je vriend is gestopt met roken.

pooh van harte gefeliciteerd met je theorie!!

en verder las ik nog iemand met een infectie;dat is minder! heb ik in mijn zwangerschap ook last van gehad> echt vervelend!!

ik dacht ga eens eventjes bijlezen,was me even aan het vervelen. Al heb ik genoeg te doen!! :oops: .

Hond is goed ziek! heeft volgens mij last van blaasontsteking of iets dergelijks. plast de hele tijd binnen als hij opstaat en af en toe zit eer bloed bij de urine. verder ligt hij de hele tijd rustig op zijn kussen.

vandaag om 17.10 uur kunnen we bij de dierenarts op controle en moet we urine van hem meenemen;al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! zodra we het bakje eronder houden stopt hij met plassen,dus nu ben ik steeds met een spuitje het op aan het zuigen.

van morgen al met luciano bij de fysio geweest voor zijn nek. weer nieuwe oefeningen gekregen om thuis elke dag te oefenen en dan volgende week weer terug!!

tussendoor heb ik het druk met de klanten voor de nagels ,mijn werk en het huishouden!! pfffff

@ruth81 wrote:

Miro, irritant een schimmel. In de zwangerschap ben je so wie so wat vatbaarder voor dit soort dingen en soms zijn ze heel hardnekkigā€¦ Hopelijk is t snel over bij je :pray:

Nee voor mij geen kleinigheidje.

Gisteren had ik les en daty ging zoooooo niet goedā€¦

Merk dat iok de laatste weken niet consequent heb gelest.

Nu ik mn theorie heb, heb ik weer meer tijd dus kan ik weer elke week rijden.

Heb een mega dip qua auto lesā€¦ :cry:

@kim81 wrote:

romi wat fijn dat je vriend is gestopt met roken.

pooh van harte gefeliciteerd met je theorie!!

en verder las ik nog iemand met een infectie;dat is minder! heb ik in mijn zwangerschap ook last van gehad> echt vervelend!!

ik dacht ga eens eventjes bijlezen,was me even aan het vervelen. Al heb ik genoeg te doen!! :oops: .

Hond is goed ziek! heeft volgens mij last van blaasontsteking of iets dergelijks. plast de hele tijd binnen als hij opstaat en af en toe zit eer bloed bij de urine. verder ligt hij de hele tijd rustig op zijn kussen.

vandaag om 17.10 uur kunnen we bij de dierenarts op controle en moet we urine van hem meenemen;al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! zodra we het bakje eronder houden stopt hij met plassen,dus nu ben ik steeds met een spuitje het op aan het zuigen.

van morgen al met luciano bij de fysio geweest voor zijn nek. weer nieuwe oefeningen gekregen om thuis elke dag te oefenen en dan volgende week weer terug!!

tussendoor heb ik het druk met de klanten voor de nagels ,mijn werk en het huishouden!! pfffff

Betreschap voor jullie hond!

Waarom moet L. naar de fysio voor zn nekje?? :think:

@pooh wrote:

@ruth81 wrote:

Nee, dat was bedoeld als zijnde GEEN kleinigheidjeā€¦ :wink:

Ik heb er 3x over gedaanā€¦

@ruth81 wrote:

@pooh wrote:
@ruth81 wrote:

Nee, dat was bedoeld als zijnde GEEN kleinigheidjeā€¦ :wink:

Ik heb er 3x over gedaanā€¦

Nadeel van tekstenā€¦ je ziet geen gevoel :angel: :-*

Hihi, nee idd :wink:

Luciano moet naar de fysio voor zijn nekje omdat ze tijdens de bevalling enorm aan zijn nekje hebben getrokken,waardoor de spieren zijn verkrampt. Daardoor had hij in de babyperiode een voorkeurshouding waar we toen al fysio voor gehad hebben. Alleen op een gegevem moment konden ze niet meer verder omdat ze medewerking van het kind nodig hadden. Dus ik ben vorig jaar weer gestart met fysio.

Ze hebben eerst geprobeerd met spierontspanningsmassage of de spieren losser werden! dit met goed succes! en nu moeten we verder met oefeningen thuis en bij de fysio. over 4 weken gaan we de periode evalueren om te zien of het resultaat heeft geboekt en dan zien we weer verderā€¦

@ Pooh spannend die rijbewijsperikelen.

Ik heb de mijne in 1x gehaald.

Alweer bijna 13 jaar geleden. :silenced: (ik word oud)

@ Kim81 hoe is het nu met jullie hond?

Hopelijk heeft Luciano baad bij de fysiotherapie.

Het gaat een stuk beter met de schimmelinfectie. Gelukkig maar. (wat een hel) Het is nog niet helemaal over, maar wel enorm verbeterd.

En de medicijnen werken nog een tijdje na als het goed is. Dus ik hoop er wel helemaal vanaf te komen.

En anders nog maar een kuurtje halen.

Helaas is Ilse sinds donderdag al ziek.

Waarschijnlijk door de BMR-vaccinatie die ze een week ervoor heeft gehad.

Arm meisje heeft steeds hoge koorts. En verder eigenlijk geen andere ziekteverschijnselen.

Lang leve de paracetamol. Hopelijk knapt ze snel op.

Niks zo sneu als een ziek kindje. :frowning:

@ miroā€¦

Met de hond gaat het sinds dat we met de medicijnen zijn gestart gelukkig weer beter. Sinds gisteren plaste hij weer gewoon normaal en sinds vandaag eet hij ook weer goed. Ook begint hij weer steeds meer te spelen!!

Wat fijn om te horen dat het met jou ook weer de goede kant uitgaat. Zo`n schimmelinfectie kan behoorlijk irriteren.

luciano gaat morgenmiddag met opa en oma naar zijn oom toe. Pat zijn broer heeft het down syndroom en daar waar hij woont hebben ze morgen een doemiddag,dus luciano wilde mee. kunnen wij nog wat klusjes in huis afmaken;ik moet op de bovenverdieping nog het een en ander verven en manlief moet in de kelder nog een aantal muren gldstrijkenā€¦dit kunnen we niet doen waar luciano bij is,want hij wil altijd helpen :lol: .

@miro wrote:

@ Pooh spannend die rijbewijsperikelen.

Ik heb de mijne in 1x gehaald.

Alweer bijna 13 jaar geleden. :silenced: (ik word oud)

@ Kim81 hoe is het nu met jullie hond?

Hopelijk heeft Luciano baad bij de fysiotherapie.

Het gaat een stuk beter met de schimmelinfectie. Gelukkig maar. (wat een hel) Het is nog niet helemaal over, maar wel enorm verbeterd.

En de medicijnen werken nog een tijdje na als het goed is. Dus ik hoop er wel helemaal vanaf te komen.

En anders nog maar een kuurtje halen.

Helaas is Ilse sinds donderdag al ziek.

Waarschijnlijk door de BMR-vaccinatie die ze een week ervoor heeft gehad.

Arm meisje heeft steeds hoge koorts. En verder eigenlijk geen andere ziekteverschijnselen.

Lang leve de paracetamol. Hopelijk knapt ze snel op.

Niks zo sneu als een ziek kindje. :frowning:

Waarschijnlijk zijn we ongeveer gelijke oud hoor :mrgreen: :angel: :wink:

vanavond met luciano op de eerste hulp gezeten. Hij was vanmiddag met opa en oma opstap en als afsluiter natuurlijk naar de mac. waar meneer van de stoel afviel en tegen een tafel opviel,met als resultaat een dikke bult en een diepe sneeā€¦oma belde dat ik moest zorgen dat ik klaar stond kwam ze me ophalen en dan konden we even doorrijden.

bij de eerste hulp hebben we niet lang hoeven wachten en kregen we een lieve dokter! wondje schoon gemaakt en geplakt. Luciano was een grote jongen dit alles zonder te huilen. Thuis een grote sticker mogen plakken!!!

Nu ligt hij lekker op de bank te slapen,moeten hem om 23.00 uur wakker maken (wek advies) en daarna elke 2 uur;dus gaat weer een leuk nachtje worden!!! pffff

verder heb ik mezelf vandaag ee nieuwe set gelnagels gezet en lekker rustig aan gedaanā€¦

Dat is schrikken Kim! :shock: Hoe is het vannacht gegaan met Luciano? :hug:

En Miro, fijn dat het kuurtje helpt. Ik heb het ook wel eens gehad. Werd helemaal gek van de jeuk. Echt irritant. Volgens mij is C. toen ook best ziek geweest van die prik. Beterschap voor je meisje. :hug:

Pooh, alvast succes met het naderende rijexamen. Ik heb het destijds in twee keer gehaald. De eerste poging was op de verjaardag van hub (gezakt) en toen (heel toevallig) de tweede op mijn eigen verjaardag. Maar wat een vrijheid geeft zoā€™n papiertje zeg! (of kaartje eigenlijk tegenwoordig)

Hier een lekker druk weekend achter de rug. Zaterdag eters en zondag ook. Zondag overdag ben ik bij een zwanger vriendinnetje in huis gaan klussen. Ik vond het nogal onverantwoord dat ze zelf op de ladder ging staan. Dus samen met haar zus een middagje helpen muren verven. Ze is zwanger van de derde en nu staat dus het hele huis op zā€™n kop voor een interne verhuizing. :wink: Ik weet nu nog zekerder dat ik het straks bij twee ga houden. :shifty: Tenzij ik straks zwanger wordt van een tweelingā€¦ maar daar ga ik maar even niet van uit. :lol: