Jemig Kim, wat n schrik!! Ging t goed vannacht? Je zal wel moe zijn… :hug:
Hoi… ben ik ook weer eens! Lees wel trouw mee, maar ben steeds zo moe, gaar en futloos dat het niet echt tot reageren komt. Word al moe bij de gedachte aan een stukje typen
Pooh, fijn dat je je theorie nu hebt! Die praktijk zal vast goed komen, ik ben het levende bewijs dat je ondanks verschrikkelijke zenuwen in één keer kunt slagen… en anders komt het bij een latere poging, maar naarmate je meer vertrouwen krijgt gaat het vanzelf beter
Kim, wat vervelend voor L. Hoe is ie eronder? Nog veel pijn gehad?
Klinkt als een gezellig weekend Naatje! Enneh als je een tweeling krijgt kunnen die mooi samen op een kamer, dus heb je die extra volksverhuizing ook niet
Vervelend van die infectie Miro, hopelijk is het nu een eind over?
Hier gaat het dus wel oké, maar echt onwijs moe. Zat gister nog wel even lastig, we gingen bij mn ouders eten, en die weten het nog niet. Maar ze hadden dus 2 biefstukjes en 2 kipschnitzels en mijn moeder weet dat ik dol ben op biefstuk (medium gebakken), dus die was natuurlijk voor mij… Eh ja klets je daar dan maar eens uit :lol: Ze weet dat we zwanger willen worden, dus heb maar gezegd dat ik inwachting was van mn NOD, maareh ik zag der ogen al glimmen dus ik denk dat ze genoeg wist haha :roll:
Wij hebben het al vrij snel aan alle ouders en zusjes verteld. Met het idee dat als het mis zou gaan ze dat ook gewoon te horen zouden krijgen. En dan hadden we tenminste een paar mensen om er mee over te kunnen praten en samen blij te zijn. Mijn sm weet nog niet dat we bezig zijn. Ik hang nu ook steeds verhalen op over dat ik het zo moeilijk vind dat hub nog niet toe is aan een tweede. :lol: Maar als het straks eenmaal zo ver is zal zij natuurlijk een van de eerste zijn die het weet. :inlove:
Van mij mogen onze ouders het ook best weten hoor, ook vanuit dat opzicht, maarja die man van mij :roll: die vindt het zo leuk om een geheimpje te hebben :think: Broers en zussen zou ik nog wat vroeg vinden, omdat mijn man nogal veel broers en zussen heeft en dan wordt de kring gelijk wel erg groot…
Zeg maar gewoon dat het jou stress oplevert om het geheim te houden en dat dat niet goed is voor de baby. :lol: Met dat excuus heb ik er ook voor gezorgd dat we bij een volgende zwangerschap niet meer geheimzinnig gaan doen over het geslacht. Ik kan er niet tegen om tegens iedereen geheimzinnig te doen en op m’n woorden te moeten letten. :shifty:
Ik heb het gelukkig wel vroeg verteld tegen ouders. Daarna werd ik zo misselijk dat ik het niet meer geheim had kunnen houden.
Nu hadden we het al verteld op een leuk moment.
we zijn de nacht goed doorgekomen. Hij was eerst op de bank in slaap gevallen en heb hem daarna bij mij in bed gelegt en manlief in zijn bed zodat hij door kon slapen ivm het werk vandaag. Pijn heeft hij niet meer aan gehad volgens mij,ik heb hem er niet meer over gehoord! het is een echte bikkel wat dat aangaat. verder vandaag een lekker rustig dagje gehad.
@Kim: schrikken zeg!! :hug:
Toen ik zwanger was van Lianne heb ik het erg snel moeten vertellen.
Was zoooo beroerd en kotsen :sick:
Vanaf de 7e week heb ik halve dagen moeten werken en vanaf week 17 helemaal de ziektewet in… :sick:
Naatje, weer drukke dagen :lol:
Wij hebben het bij de eerste verteld met 6 weken, bij de 2e was n mk, maar ook verteld rond 6 weken, bij de 3e verteld bij positieve test en nu bij deze met 5 weken. Ik vond t zo fijn bij de mk dat iedereen wist dat ik zwanger was, iedereen leefde onwijs mee toen t mis ging. Ik heb daar heel veel steun aan gehad.
Naatje en Romi, heerlijk aan de klus weer meiden! Succes en hopelijk een stel kerstkindjes erbij dit jaar
Have fun!! :inlove:
Ben benieuwd Naatje!! Succes
Hoe is het met de rest?
Ik ben zoooo moe komt niets uit mn handen…
@*Esther wrote:
Ben benieuwd Naatje!! Succes
Hoe is het met de rest?
Ik ben zoooo moe komt niets uit mn handen…
Hier ook last van moe zijn, ben net de stad in geweest met mijn 3 mannen, ben kapot, haha. Zo maar even liggen.
voor iedereen fijne paasdagen!!
verder nog geen nieuws!! maar heb een vermoeden dat ik gewoon menstruatie ga krijgen…
Kim heb je al getest dan??
nee nnog niet getest!!! wil nog even afwachten,aangezien ik slijmverlies heb met een kleurtje!
En eerlijk gezegd durf ik ook niet te testen… :oops:
Kim, gewoon testen, weet je meteen waar je aan toe bent…
Maar snap wel dat je aan de ene kant bang bent dat het weer niet raak is en aan de andere kant ook nog hoopt hebt en die graag wilt houden…
Kim, heb je al getest??
Ik ben vannacht opnieuw tante geworden!! Een lief klein meisje Evi is geboren :inlove: Het 10e kleinkind van mijn ouders
mijn menstruatie heeft doorgezet! :twisted: :twisted: …
maar weer op naar de volgende ronde…
zal morgen mijn banner even veranderen!!!