November/decemberstoppers 2011 #2

Kim, wat onwijs klote weer, helemaal omdat je een dag overtijd was en dan toch extra hoop hebt… :hug:

Ah nee, wat onwijs :evil:

:hug: voor jou!

@ Kim :hug: balen!

@ Ruth gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!

@ Romi en Naatje beide op het wachtbankje nu?

Toen met Ilse was ik een decemberstopper en hield ik op 2 mei een positieve test in de handen. Ik zal duimen dat jullie deze ronde geluk hebben!

Ik kan testen 2 dagen voordat ik 30 word dus eigenlijk voelt deze maand wel wat extra beladen aan als het niet raak is…

De dag erna vier ik mijn verjaardag dus zal wel erg balen als het weer niets is.

Kim, super balen zeg. :frowning: :hug:

Ruth, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! :inlove:

Ik doe verder nog steeds een beetje m’n best om hier niet te vaak te komen lezen. Het lukt best goed en ik voel me er een stuk rustiger door merk ik. Gisteravond volgens mij m’n eisprong weer gehad. Dus het lange wachten begint weer. :shifty:

Ik heb trouwens mijn banner een dag naar achter geschoven omdat ik denk dat mijn eisprong een dag later was…

Kim, wat balen weer :frowning: Hoe lang had het bij L. geduurd toen je zwanger wilde worden? Ik hoop dat het volgende maand toch echt zal gaan lukken voor je!

Ruth, wat leuk een nichtje!!! :inlove: Leuke naam ook! Kan je weer even gaan babyknuffelen :slight_smile:

Naatje en Romi :thumbup: :thumbdown: Ik duim me rot hoor! Zou wel erg fijn en leuk zijn als het nu mag lukken. Ik dacht al dat je een minibreak aan het houden was Naatje, hoop dat het je idd wat meer rust geeft!

Hier weten onze ouders het nu toch ook. Ben er wel blij mee, zeker nu ik volgende week de eerste echo heb, mocht het nu niet goed zijn dan weten ze iig al dat ik zwanger was/ben.

Ik word wel steeds misselijker, vanmorgen voor het eerst echt overgegeven :sick: Bah, wat voelt dat rot.

@ruth81 wrote:

Kim, heb je al getest?? :pray:

Ik ben vannacht opnieuw tante geworden!! Een lief klein meisje Evi is geboren :inlove: Het 10e kleinkind van mijn ouders :wink:

:inlove: mooie naam!!!

Heb je dr al gezien?

@kim81 wrote:

mijn menstruatie heeft doorgezet! :twisted: :twisted: …

maar weer op naar de volgende ronde…

zal morgen mijn banner even veranderen!!!

:hug: :-*

Wij zijn een paar dagen weg geweest.

Heb erg last van mn humeur en mn (.) (.)

Dus denk dat mn ongi komt, als dat zo zou zijn dan heb ik deze maand dus een erg nette cyclus gehad :pray:

Hebben we alleen wel op het verkeerde moment mn ei benut :angel:

Zo uit mn hoofd zijn we pas rond dag 16 echt actief geworden, maar pin me er niet op vast :lol:

Heeft er toevallig iemand van jullie een meisjes spijkerjasje over?

Maat 104 of 110

Pooh een goede cyclus is ook wat waard.

Fenna draagt maat 86 dus die maat heb ik nog niet over :mrgreen:

@pooh wrote:

:inlove: mooie naam!!!

Heb je dr al gezien?

Ja, heb d’r al gezien en ze heeft ontzettend veel haar, echt superlief!

esther van luciano was ik de 5e maand zwanger! dus had dit nu ook verwacht,maar mijn moeder vertelde dat ze van mij ook sneller zwanger was dan van mijn broertje! (bij mij meteen de 2ste maand en van mijn broertje de 7e maand).

we wachten maar gewoon geduldig af;dus flink klussen weer!!

Mijn menstruatie is alweer zogoed als weg! was deze keer maar erg kort! :oops: .

@kim81 wrote:

esther van luciano was ik de 5e maand zwanger! dus had dit nu ook verwacht,maar mijn moeder vertelde dat ze van mij ook sneller zwanger was dan van mijn broertje! (bij mij meteen de 2ste maand en van mijn broertje de 7e maand).

we wachten maar gewoon geduldig af;dus flink klussen weer!!

Mijn menstruatie is alweer zogoed als weg! was deze keer maar erg kort! :oops: .

Niet opgeven hoor!! :hug:

Zie mijn banner :dance: :dance: :dance:

Cyclus van 28 dagen, dus een ei gehad :clap:

Hopen dat deze trend zich doorzet :angel:

Had rose afscheiding op dag 14 en 15, heb toen dus mn ei gehad.

Heerlijk Pooh!

Dat is goed nieuws Pooh!

Hopen dat je volgende maand weer netjes 28 dagen cyclus hebt en je wel gericht bezig kunt zijn.

pooh :dance: :dance: . Hopelijk blijft hij zo!!

Dankjullie wel alllemaal :-*

Heb gisteren ovulatie testen van CB gehaald, ben nu toch wel eerug benieuwd :mrgreen:

Lianne heeft de waterpokken, daarnaast hoest ze ontzettend.

De voorziekte bleek achteraf al het voorstadium van de waterpokken te zijn :wall:

Hoesten, koorts en knalrode wangen.