November/decemberstoppers 2011 #2

Dan zou Fenna ook zo maar eens de waterpokken kunnen krijgen. Zou ook goed kunnen aangezien ze paar weken geleden hiermee in aanraking is geweest…

Pooh, dat is goed nieuws zeg! Ben benieuwd wat er uit de ovu testjes gaat komen. :pray:

Hier hangen op het kdv al weken briefjes dat de waterpokken heersen. Maar C. heeft het nog steeds niet gehad. Ik hoop dat ze het snel oppikt. Ze kan het maar gehad hebben. Want anders zal je net zien dat ze het een keer krijgt als we moeten vliegen voor vakantie ofzo. Dan mag je volgens mij namelijk niet vliegen. :think: Of net op d’r verjaardag ofzo. :doh:

Ehm wat ik me afvroeg, vanaf wanneer tel je dag 1??

Ik had deze maand en vorige maand op woensdag ochtend rood bloed.

Dat zet dan niet echt door, beetje oud bloed enzo…

Gisteren heeft het pas goed door gezet.

Tel ik nou vanaf woe of vanaf gisteren?

Qua cyclus lengte maakt het niet uit, dan is mn cyclus voor de vorige maand dus gewoon 2 dagen langer :lol:

Ik neig naar tellen vanaf gisteren namelijk.

Zelf tel ik vanaf dag dat het doorzet. Maar wat je zegt. Eigenlijk maakt het niet uit als je elke maand maar hetzelfde doet om je cycluslengte in de gaten te houden.

Ik durf een banner te maken :inlove: :dance:

@pooh wrote:

banner…voor je cyclus? offuuhh… :roll: :smiley:

Ben vanochtend aan m’n tweede potje vitaminepillen begonnen. Staat op dat er 100 pillen inzitten. Zo lang ben ik dus al bezig. :shifty: Hopelijk ben ik voor het eind van dit potje zwanger. :pray: Ik merk nu nog niet echt iets dat in een richting wijst. Begin het nu toch wel weer een beetje spannend te vinden.

Hier is het al niet meer spannend. 2 dagen geleden al wat bloedverlies en vandaag pijn in mijn onderrug.

8 dagen na eisprong bloedverlies is echt te snel om zwanger te kunnen worden.

Hoop dat het bij jou wel raak is Naatje!

Wat balen weer Romi! :hug: En dat is idd wel erg kort. Ik zat vorige keer op 10 dagen. Een beetje op het randje. Ben benieuwd wat er deze maand gebeurd… Of niet gebeurd natuurlijk. :wink:

Hè verdorie Romi :frowning: Alweer niet… wat balen… Hoe ben je eronder?

Nou Naatje dan misschien? Of Kim86, gezien haar topic bij zwanger worden :think: Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:

Willen jullie ook voor mij duimen? Ik heb morgenochtend mn eerste echo en vind het toch wel behoorlijk spannend…

Heb veel zwangeren om me heen en die zijn bijna allemaal erg snel zwanger geworden.

Veel ook rond zelfde periode gestart en inmiddels al rond de 20 weken…

Dus vooral dat vind ik wel confronterend soms.

Ik ben gewoon aan het wachten tot het doorzet, want dat had ik vandaag verwacht na mijn rugpijn van gister, zal morgen wel worden dan of vanavond…

Spannend je echo morgen!

@kim86 wrote:

@pooh wrote:

banner…voor je cyclus? offuuhh… :roll: :smiley:

voor mn cylus :naughty:

:wink:

@Naatje wrote:

Ben vanochtend aan m’n tweede potje vitaminepillen begonnen. Staat op dat er 100 pillen inzitten. Zo lang ben ik dus al bezig. :shifty: Hopelijk ben ik voor het eind van dit potje zwanger. :pray: Ik merk nu nog niet echt iets dat in een richting wijst. Begin het nu toch wel weer een beetje spannend te vinden.
:hug:

Romi, heb je dit vaker gehad op dag 8? Zou ook nog innesteling kunnen zijn… Of voelt dit te bekend voor je :frowning:

:hug: voor jou, vind het niet leuk voor je dat het al zo lang duurt… Voor de andere meiden natuurlijk ook he, begrijp me niet verkeerd :cry:

Naatje, ik hoop het met je mee meid! :pray: spannend voor je weer, hopelijk is het nu zover! Voel je al dingen?

Ruth, ik hou mijn cycli bij en ook aparte dingen zoals bloedingen en 2 (of 3) maanden geleden had ik het ook, alleen dan iets later in mijn cyclus. Heb het nagekeken volgens mij was het 2 dagen later…

De rugpijn onderin en mijn zere borsten lijken ook geen goed voorteken. Zere borsten krijg ik elke keer een week voordat ik ongesteld word.

Natuurlijk hoop ik op een innestelingsbloeding, maar gezien de bekende klachten verwacht ik dat zeker niet.

Enige waar ik mee zit is als ik al zo vroeg toch wat bloedverlies heb dat ik bang ben dat mijn luteale fase te kort is geweest deze maand. Maar aangezien ik nog niet ongesteld ben weet ik ook niet of dat echt wel zo is…

Omdat het naar mijn idee al kansloos is baal ik dat ik nog moet wachten en niet gewoon door kan naar volgende ronde.

Wat goed dat je het bij houdt Romi! Anders was je het vast alweer vergeten.

Zolang het blvniet doorzet is je LF ook nog niet afgelopen. Je eerste dag begint met helderrood, maar dat weet je zelf ook wel.

Wanneer was je ei, denk je?

Ja, dat is balen… Wachten is ook niet echt mijn sterkste kant, weet wat je bedoelt :wall:

Ruth, ei is 14 dagen voor mij NOD zoals die in mijn banner staat.

En schreef het idd niet lekker op, ik dacht natuurlijk paar dagen geleden al dat het door zou zetten… Maar nu vind ik het alleen maar raar dat ik al eerder bloedverlies had.

Dus dan zit je nu op dag 11 dus. Ik ben benieuwd :pray:

Je Nod is dus vrijdag?

Ruth ja, heb mijn banner aangepast aan eisprong.

@ Romi :hug: bah wat een tegenvaller weer. En vooral dat je luteale fase steeds zo kort is.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt als iedereen om je heen makkelijk zwanger lijkt te worden.

En omdat je al een kindje hebt, liggen je verwachtingen natuurlijk ook anders dan wanneer je voor een eerste kindje gaat.

Hoewel het dan uiteraard ook hartstikke moeilijk is elke maand dat het niet lukt.

Hoeveel dagen duurt je gehele cyclus nu?