November/decemberstoppers 2011 #2

Vandaag was t wel mooi weer hier!

Hoe is het met de wachtende dames??

Ik heb wederom zere borsten, verwacht er dus weer niet veel van…

Ah nee… :cry:

:hug:

@Romi82 wrote:

Kan ook een teken van zwangerschap zijn toch?

Geen bloed, geeft moed…

@miro wrote:

@Romi82 wrote:

Kan ook een teken van zwangerschap zijn toch?

Geen bloed, geeft moed…

Afgelopen maanden was het geen positief teken helaas…

Gisteren een vroege test gedaan en helaas weer niet raak deze maand :? :frowning: …op naar de 6de ronde…pfff…half jaar bezig alweer…terwijl ik van mn zoontje binnen een maand zwanger was…

Ik ga bijna denken dat er wat gebeurd is met mn baarmoeder of eierstokken tijdens Hellp/spoedkeizersnede bij de eerste zwangerschap… :shifty:

Hè Kim, wat balen :? Ik snap je angst wel, maar wees niet direct te bang! Die vriendin die hier inbrak in het topic pas was bij haar eerste ook de eerste maand zwanger en bij de tweede duurde het wel veel langer. Het zaadje en eitje moeten elkaar ook maar net vinden… Maar ik snap dat je er verdrietig van bent… :frowning:

Romi, weet jij al meer?

Hier gaat het goed! Ik heb wel veel last van mn darmen met soms opeens flinke kramp, maar verder voel ik me prima en niet misselijk gelukkig. :slight_smile:

Ik weet nog niks. Te vroeg ook nog wel.

Kim zolang je niet ongesteld bent…

@Romi82 wrote:

Ik weet nog niks. Te vroeg ook nog wel.

Kim zolang je niet ongesteld bent…

tsja…als ik mag uitgaan van mn vorige zwangerschap maak ik snel HCG aan. ik teste toen ook met de kruidvat 2 voor 5 euro testen die erg gevoelig zijn en toen had ik binnen een minuut 2 hele dikke strepen…nu kan ik de test houden hoe ik ook wil…maar 1 streep en de andere kant witter dan wit…dus heb er geen vertrouwen in… :roll:

Kim, Romi, Naatje? Weten jullie al iets meer? Ik hoop het zoooo!! :pray:

Vanochtend getest en helemaal negatief. De vorige keer had ik zoveel dagen voor m’n nod al een positieve test. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet raak is. Dat geeft een hoop rust. Als ik maandag niet ongi wordt zien we wel weer verder. Ben het een beetje zat om mezelf van alles wijs te lopen maken. Dus op naar de volgende ronde! :shifty:

Hmmm balen… :frowning: :hug: Naja ik blijf voor je hopen! :pray: Hoeveelste ronde was dit nu?

Ik word gewoon weer ongesteld…

He, wat balen meiden… :cry:

Nee hè… Ik had zo gehoopt dat de positieve vibe door zou zetten! :hug:

Ik begin weer bruin slijm te verliezen. Volgens mij was dat vorige maand ook zo toen ik zo hard zat te hopen dat het een late innesteling was. :shifty: Ik ga er dus gewoon vanuit dat het niet zo is. Dan valt het straks niet zo tegen als ik ongi wordt. Die heisa van de vorige maand heb ik geen zin meer in. Als ik toch niet ongi wordt merk ik dat vanzelf wel. (Zo! Dat is toch een betere instelling!?)

Heel goed Naatje! You go girl! (maar ik blijf stiekem hopen :wink: )

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de eerste echo: op 18 april mag ik. Dan ben ik volgens mijn eigen berekening 8 weken en 5 dagen dus dan moet er al wel iets te zien zijn. Als alles dan goed is mag ik rond de twaalf weken nog een keer voor het vaststellen van de termijn. Vind het best wel spannend allemaal! :slight_smile: Maar wel leuk!

Naat, lijkt idd wel weer t hetzelfde als vorige maand, zit weer niets anders op dan te wachten… Zucht :hug:

Hier hetzelfde Naatje… Zal morgen wel weer doorzetten…

Ik baal er wel echt heel erg van. Maar ik voel me gelukkig een stuk rustiger dan vorige maand. Toen zat ik alleen maar te hopen dat het toch zo was. Nu heb ik me er eigenlijk gewoon bij neergelegd dat het niet zo is. Natuurlijk blijft er een heel klein beetje hoop tot ik echt ongi wordt. Maar ik verwacht het niet.