November/decemberstoppers 2011 #2

Ik was er erg trouw in. Steeds dezelfde outfit. Die nam ik zelfs speciaal mee op vakantie. :oops: En altijd op zondagochtend een foto maken. Ik ben erg benieuwd of ik daar tijdens een volgende zwangerschap weer de tijd en discipline voor heb. :lol:

Mooie buik Romi! :inlove:

Wat een leuke collage Naatje!

Ik heb er ook eentje van de zwangerschap van Ilse.

Ik zal die eens opzoeken.

Na die laatste foto ben ik trouwens een paar uur later bevallen.

Zijn die avond uit eten geweest voor verjaardag van vriend die de dag erna jarig was…

Hij heeft dus een mooi verjaardagskado gekregen, dat overtref ik nooit meer :mrgreen:

Zoals je bij die van mij kan zien zit er een foto met gebroken vliezen bij. Ongeveer 12 uur daarna ben ik bevallen. We waren erg geschrokken dat de vliezen zo vroeg braken. Maar ondanks de stress en paniek was ik nog wel zo wakker om mezelf in m’n foto outfit te hijsen en de laatste buikfoto te maken. :? Van de VK moest ik zo snel mogelijk naar het ZH, maar dus toch nog even stiekem een foto. :oops: Tja… het was tenslotte zondagochtend. :lol:

@ Romi ook al zo’n mooie collage!

Manlief maakte elke zondag een buikfoto van mij. En ik trok steeds hetzelfde setje aan. Maar de vakantie week ontbreekt. :wink:

Die is ook mooi! Leuk zo met hetzelfde setje. :thumbup: En jullie hebben allemaal de volle termijn gehaald… zucht… ik had ook wel graag nog wat meer foto’s gehad. :shifty:

Miro jouw buik lijkt wel van vorm te veranderen soms, lag lekker te draaien volgens mij :wink:

@ Naatje ja ik liep een week overtijd. Maar die zondag dat ik 41 weken was, ben ik bevallen. Dus daar heb ik geen buikfoto meer van.

Ik heb nog wel buikfoto’s van 40+4.

@Naatje wrote:

Die is ook mooi! Leuk zo met hetzelfde setje. :thumbup: En jullie hebben allemaal de volle termijn gehaald… zucht… ik had ook wel graag nog wat meer foto’s gehad. :shifty:

Nou 11 dagen overtijd is geen feest kan ik je vertellen.

Voordeel is natuurlijk wel dat je meteen thuis kan blijven, maar meer risico dat er gepoept is in het vruchtwater en je alsnog naar zkh moet.

VK had ons al verteld dat we dat sowieso niet gingen doen, was midden in de spits en vliezen werden aan het einde pas gebroken…

Het was die dagen echt zó onwijs warm! Die zondagavond waren we in restaurant bewust niet buiten gaan zitten, omdat het een erg warme avond was. Maar binnen was het ook echt niet leuk om te zitten, hebben het desert zelfs overgeslagen.

Die nacht koelde het wat af en ineens begon de bevalling.

@ Romi ja tot 30 weken heeft ze heel veel gedraaid. Daarna volgens mij niet zoveel meer. Maar er zijn ook momenten geweest in de zwangerschap dat ik wat afviel in gewicht. En dat zie je ook.

Nog foto geüpload van toen ik 40+6 was.

Voelde me toen echt een aangespoelde walvis :mrgreen:

:inlove: Toepasselijke tekst bij de foto. (niet lullig bedoeld)

Je zit daar zo mooi met je dikke buik in een zwembadje!

Wel heerlijk dat je zo nog een beetje afkoeling kon zoeken.

Ik ben benieuwd hoe ik de zomer doorkom met mijn dikke buik. :wink:

Nou dat zwembad had ik echt nodig hoor. Ach als je een zomer als de afgelopen zomer hebt is er niets aan de hand…

We zullen het zien.

Ik weet wel, de vorige zwangerschap was ik in januari uitgerekend. Dat ik die laatste week zowat uit bed dreef, zo warm had ik het. En dan hebben we het over januari. :wink: Dus ik vrees dat ik veel het bed ga verschonen en ga douchen deze zomer.

Zo druk geschreven hier :slight_smile: Leuk al die buikfoto’s, grappig hoe dat per persoon ook weer kan verschillen! Ik hoop zo dat alleen mn buik gaat groeien, het lijkt me zo vervelend om in zn geheel op te zwellen haha, maargoed… afwachten :wink:

Fijne zondag! Bij jullie ook zulk lekker weer trouwens? Wij zitten lekker in de tuin te genieten van het zonnetje… :slight_smile:

Zonnetje? Wij waren vandaag aan het genieten van de regen… Bleh!

@ruth81 wrote:

Zonnetje? Wij waren vandaag aan het genieten van de regen… Bleh!

Serieus? Hier was het echt wel lekker!

Wij hadden hier ook geen mooi weer. Vanmorgen even wat flarden zon gezien. Maar verder vooral grijs en regen.