Het ‘zwangerenlijstje’ is aangepast.
@ Esther dit was mijn positieve test met 4wk. Wat een verschil met die van jou he? Hij komt een beetje overeen met jouw test van 13-3 volgens mij.
Ik had juist toen ik zwanger was een mega pukkelhoofd.
Dit was is met 32 weken zwangerschap. Redelijk pukkelloos.
@*Esther wrote:
Romi, nu maar hopen dat je deze maand ook zwanger bent dan kun je nog een beetje zwangeren met je collega in plaats van denken: “ik wil ook…!”
Ruth, ik heb me al aangemeld hoor!
Dit waren mn testjes trouwens
Pff… Ben echt zwanger geloof ik… :oops: Sorry!
@ Romi, pff… Ook nog 's avonds werken! Ik vind t knap van je. :thumbup:
Ik voel mijn eisprong ook altijd, wel 4-5 dagen lang. Gelukkig heb je geen relening gehouden met je vennoot, zou toch wat zijn als je werk gaat ‘plannen’ wanneer het handig is dat je zwanger bent :shock: Maar aan de andere kant begrijp ik t ook wel hoor.
@ All, een twin? Daar heb ik gemengde gevoelens bij. Dat zou dan nummer 3 en 4 worden bij ons :shock: Aan de andere kant, stel dat t twee meisjes zijn… Dan heb ik twee om twee :inlove:
@ Naat, je hebt wel n heel goeie timing gehad deze maand, als je hier niet zwanger van bent geworden…?
Je bent trouwens mooi zwanger! :inlove:
Ruth, natuurlijk hou ik geen rekening met vennoot. Ik weet ook nog eens sinds donderdag dat collega zwanger is, dus dan was het ook al te laat mocht ik deze maand zwanger zijn :lol:
@Romi82 wrote:
Ruth, natuurlijk hou ik geen rekening met vennoot. Ik weet ook nog eens sinds donderdag dat collega zwanger is, dus dan was het ook al te laat mocht ik deze maand zwanger zijn :lol:
Dan hoop ik voor je dat het nu raak is (wat ik natuurlijk sowieso al hoop). Dan kan je zeker weten niks kwalijk worden genomen als ze dat al zouden doen. :lol:
@Naatje wrote:
@Romi82 wrote:Ruth, natuurlijk hou ik geen rekening met vennoot. Ik weet ook nog eens sinds donderdag dat collega zwanger is, dus dan was het ook al te laat mocht ik deze maand zwanger zijn :lol:
Dan hoop ik voor je dat het nu raak is (wat ik natuurlijk sowieso al hoop). Dan kan je zeker weten niks kwalijk worden genomen als ze dat al zouden doen. :lol:
Ik ben aangenomen met idee in het achterhoofd dat ik nog een 2e wilde. Daar ging vennoot desnoods zelfs vanuit zei hij achter.
En dat vond ie eigenlijk fijner als een vrouw die nog aan 1e moest beginnen, omdat ik al ritme heb met een kleine.
@ruth81 wrote:
@ Naat, je hebt wel n heel goeie timing gehad deze maand, als je hier niet zwanger van bent geworden…?
Je bent trouwens mooi zwanger! :inlove:
Dank je wel! :oops: Ik voelde me toen ook echt heel mooi. Was erg trots op m’n buik. :inlove: En eh… vorige maand was onze timing precies hetzelfde. Toen dus helaas zonder positief resultaat. Hopelijk deze keer meer geluk. Want het heeft dus niet alles met timing te maken. :think:
Qua timing heb ik ook genoeg goed gedaan…
Romi, laten we er dan maar het beste van hopen.
Vorige maanden heb ik ook goed getimed… Dat is gewoon niet genoeg.
Heb een grote portie geluk nodig…
Ja… helaas. En daar hebben we dus helemaal geen invloed op. (zegt de control-freak)
@Romi82 wrote:
Qua timing heb ik ook genoeg goed gedaan…
Ja, dat is zo! Jullie timen erg goed allebei :-*
De grootste frustratie van zwanger worden wat mij betreft.
Heb Fenna vandaag voor het eerst alleen te spelen achter gelaten, omdat ze dat wilde… Vond ik toch raar.
Wat spannend. Weer een nieuwe fase. Dat heb ik (behalve bij opa en oma dan) nog nooit gedaan.
@Romi82 wrote:
De grootste frustratie van zwanger worden wat mij betreft.
Zo! Echt wel! :evil:
Euh… Waar heb je haar achter gelaten dan? :think:
@ Naatje wauw wat een mooie foto! Heb je die bij een fotograaf laten maken? Je bent echt heel mooi zwanger!
En ja, je kunt het goed timen. Maar ik geloof dat je dan nog maar 25% kans hebt elke maand om zwanger te raken. Dus je hebt er inderdaad een flinke portie geluk bij nodig.
Maar goed, we zitten in een positieve flow. Dus misschien hebben jullie een extra kans deze ronde. :mrgreen:
:: :: :: :: :**:
Ik heb de foto zelf gemaakt. Camera op statief en net zolang foto’s maken tot ik er een beetje spontaan op stond. Vervolgens heb ik in Photoshop de achtergrond helemaal weggehaald. Ik stond eigenlijk tegen een licht gele muur. :shifty:
Had ik deze al een keer aan jullie laten zien?
Leuk gedaan zeg die collage, ik heb er ook 1, maar is een zooitje in vergelijking met die van jou :lol: