November/decemberstoppers 2011 #2

@pooh wrote:

In een caravan… weet het niet hoor…

maar 2 weken geheelonthouding vind ik ook niks :angel:

Is idd wel minder handig als in een hotelkamer…

En dan gaat de caravan heen en weer :mrgreen:

Volgend jaar gaan we met hele familie in stacaravans, mijn moeder wilde wel graag elk stel in een eigen kamer en niet op een slaapbank in de huiskamer. Dat leek haar geen goed plan als ze snachts naar de wc moest :lol:

Ben denk ik zonder gêne opgevoed.

nee dames heb inderdaad nog niet getest;toevallig zij ik vanmorgen nadat ik al was wezen plassen dat ik vanmorgen een testje wil gaan doen. voelt nog niet echt alsof ik mijn menstruatie ga krijgen;maar af en toe wel een drupel bloed te zien.

verder heeft luciano na gisteren een dag met veel pijn en paracetamol vanacht heel erg goed geslapen. wel al om 6 uur klaar wakker,maar ja dat boeit niet! zometeen eventjes wat poetsen,boodschappen doen en dan om 11 uur moeten we in het ziekenhuis zijn. tussendoor zal ik eens een testje doen!!

verder lees ik wel alles bbij hoor! maar even de puf niet om op iedereen te reageren…

:dance: :dance:

Echt Kim???

Joepie!!! Gefeliciteerd meid, wat heerlijk voor jullie…

Show je de test nog n keer?

Kim

:dance:

Gefeliciteerd!!

Bij deze de zwangerschapstest van vanmorgen…

Super meid! Gefeliciteerd!

Mooie test!!! Kruidvat?? :wink:

Ooh Kim!! Wat goed! Gefeliciteerd. :inlove:

Gefeliciteerd!!!

Nu blijven er niet veel stoppers over geloof ik he…

Nee, idd Pooh…

Bedankt allemaal!!

ik kan het nog steeds niet geloven;vooral omdat ik wat bruine afscheiding heb.

voor degene die bijna hun nod dag hebben,zal ik extra hard duimen…

gefeliciteerd kim! super! :mrgreen: :inlove: :thumbup:

gefeliciteerd kim! super! :mrgreen: :inlove: :thumbup:

@kim81 wrote:

Bedankt allemaal!!

ik kan het nog steeds niet geloven;vooral omdat ik wat bruine afscheiding heb.

voor degene die bijna hun nod dag hebben,zal ik extra hard duimen…

Ik heb bij al mijn zwangerschappen bruinige afscheiding gehad, alleen bij deze zwangerschap niet :think:

Zo vanmorgen met luciano terug naar het ziekenhuis geweest voor zijn been. Hij heeft een scheurtje in het bot zitten;dus nu voor 2,5 week nieuw loopgips erom. Hij heeft voor oranje gips gekozen en wilde meteen zijn nieuwe oranje shirt aan van de wibra.

Net even een afspraak gemaakt bij de verloskundige en heb maandag 4 juni de eerste controle, spannend!!

Wie gaat/doet mee voor moeders voor moeders? ik wel weer!

nu ga ik even liggen en hopelijk ff wat slapen,want heb hoofdpijn.

Toch loopgips dus. Balen zeg. :frowning: En over MvM… ik ben zeker van plan om straks weer mee te doen. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Echt leuk is anders. Maar als ik daar iemand anders mee kan helpen doe ik dat graag. Misschien nu nog wel meer nadat ik eenmaal zwanger ben geweest. Nu weet ik hoe leuk het is en gun ik het anderen nog meer. :wink:

@kim81 wrote:

Zo vanmorgen met luciano terug naar het ziekenhuis geweest voor zijn been. Hij heeft een scheurtje in het bot zitten;dus nu voor 2,5 week nieuw loopgips erom. Hij heeft voor oranje gips gekozen en wilde meteen zijn nieuwe oranje shirt aan van de wibra.

Net even een afspraak gemaakt bij de verloskundige en heb maandag 4 juni de eerste controle, spannend!!

Wie gaat/doet mee voor moeders voor moeders? ik wel weer!

nu ga ik even liggen en hopelijk ff wat slapen,want heb hoofdpijn.

Arm ventje… :frowning:

Sterkte met 'm!

Ik doe nog mee met MvM, alweer 6 weken nu. Nog 4 te gaan… :wink:

Ik doe niet mee aan MvM, vorige keer wel gedaan, maar heb toen erg weinig bijgedragen doordat ik niks binnen hield.

Tussendoor ook nog een blaasontsteking gehad dus mocht ik weer niet mee doen.

@ Kim81 :dance: Wauw meid, wat super! Gefeliciteerd!!!

Bruine afscheiding had ik ook toen ik positief had getest bij de zwangerschap van Ilse. Ik hield het op innestelingsbloed. Deze keer had ik dat niet.

Wat sneu dat Luciano toch een breuk heeft. Hopelijk heeft hij minder pijn nu het in het gips zit.

@ Pooh er blijven inderdaad niet veel stoppers over. Maar we zitten nog steeds in een positieve flow. Dus ik hoop dat jij en Naatje daar van gaan meeprofiteren. Als het deze ronde niet lukt, dan misschien de volgende. :pray:

@ beide Kims ik wacht even met het aanpassen van het lijstje tot er duidelijkheid is bij Kim86. Dan hoef ik maar 1x aan de slag. :wink: