Zo ben ik ook weer eens…
Kim86, hoe gaat het nu? Had ook al in je topic bij ‘Zwanger zijn’ gereageerd, maar wel spannend nu hè!
Kim81 al een beetje gewend aan het idee van weer zwanger zijn? En hoe gaat het met L? Heeft ie veel last van zn beentje? Sterkte ermee hoor…
MvM, ik doe wel mee, maar moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet echt actief ben aangezien ik zo misselijk ben en te lang op het toilet bezig zijn met de nodige geurtjes maakt het alleen maar erger… Voel me er wel schuldig over, maar zo beroerd zijn steeds is ook maar niks.
Ik ben weer lekker zenuwachtig… Vanavond termijnecho en als het goed is, gebaseerd op de vorige echo vandaag precies twaalf weken. Stiekem blijft het toch wel erg spannend vind ik… Nog wachten tot vanav 20:25 en helaas vandaag ook nog naar de Universiteit :?
heb vanmorgen een vriendin op bezoek gehad die ook in verwachting is en heb het haar stiekem verteld :oops: . Moest het in mijn directe omgeving tegen iemand kwijt. en dat lucht behoorlijk op.
Ik vind het alleen lastig dat ik wel gewoon bruinverlies heb,maakt het toch iets moeilijker om nu al te genieten. Stiekem ook wel een beetje eng aangezien ik dit bij luciano nooit gehad heb. Verder voel ik me goed!
Met luciano gaat het geluukig weer goed;alleen vanaf dat hij het loopgips erom heeft,meent hij dat hij weer alles kan en loopt dus toch weer iets teveel waardoor hijs à vonds pijn heeft Dus vanmorgen alleen maar op de bank mogen zitten aangezien ik zometeen moet gaan werken en hij vanmiddag naar oma gaat en daar dus niet echt zal zitten.
spannend weer zo`n echo…ben benieuwd.
@ Esther: vandaag en gisteren geen bloedingen meer gehad vanaf zaterdag tot dinsdag is het elke keer een beetje minder geworden…kan goed zijn…of niet…das afwachten…morgen om half 9 s’morgens weten we het…
Heel veel succes met de termijn echo vanavond, gaat vast helemaal goedkomen, maar ik kan me goed voorstellen dat het altijd spannend blijft hoor :-* ook een dikke :hug: voor de misselijkheid
@Kim81: ik heb het ook al tegen wat mensen vertelt…je moet toch je hart kunnen luchten tegen iemand, dat is alleen maar goed, kan me voorstellen dat je het eng vind om te genieten als je bruin bloedverlies heb…bij mij is het bruin op het moment gelukkig gestopt maar tis echt zenuwslopend. het zit vast helemaal goed bij je :-* met Denley heb ik in de hele zwangerschap geen druppel bloed verloren (alleen een dag voor de keizersnede toen de placenta los raakte… :shifty: )
Fijn dat het wat beter gaat met Luciano, echt zielig. tis voor een kind ook moeilijk om het zo min mogelijk te belasten, die willen gewoon lekker spelen, hopelijk geneest het snel :-*
@Miro: zodra ik duidelijkheid heb laat ik het weten voor het lijstje :thumbup:
ff ego hoor :oops:
Ongesteld geworden…
Morgen klets ik weer gezellig bij :-*
He, wat balen Pooh…
Ja best wel, al had ik het wel een beetje zien aankomen hoor.
Maar baal dr wel van, doet me meer dan vorige maand.
Maargoed nieuwe ronde, nu eerst een echo laten maken om te kijken of de PCO nog actief is.
Zo niet dan mogen we het een half jaar proberen van de huisarts. :dance:
pooh wat balen zeg!
Verder heb ik de zenuwen! heb namelijk begin van de avond wat lichtroze bloedverlies gehad…en loop me nu vanalles wijs te maken.
Pooh, is toch niet zo gek dat het je steeds meer doet nu je weet dat je serieus kans hebt om zwanger te worden… :hug:
Kim, als het daarbij blijft is er vast niets aan de hand.
@ Pooh balen :hug: Maar wel mooi dat je een beetje regelmaat in je cyclus lijkt te krijgen. Hopelijk goed nieuws voor jullie de komende ronde.
@ Kim81 ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. :hug:
@ Kim86 succes morgen met de echo. Hopelijk heb je daarna mooi nieuws te melden.
@ Esther yeah 12 weken! :dance:
Hopelijk heb je een mooie echo gehad vanavond!
@ Ruth jij ook 12 weken! :dance:
Mooie mijlpalen dames!
Kim81, he jakkes…
Heb je nu nog blv gehad?
Miro, dank je!
Esther, hoe was je echo?
Kim86, succes morgen met je echo!! Nog 1 nachtje
Alles was goed!! Zelfs vooruitgezet naar 12 weken + 1 dag… Mooi om te zien hoe bepaalde dingen al ontwikkeld zijn (hersenhelften, hartje, nieren enz.) Mn man vond het ook heel gaaf om erbij te zijn
Ben een beetje in :inlove:
Ik ga nu snel slapen, kom morgen wel weer verder reageren
@Kim 86: succes vandaag.
Hoelaat mogen jullie heen??
Voor de rest reageer ik later even, heb zo een afspraak.
En moet nog douchen…
@kim81 wrote:
heb vanmorgen een vriendin op bezoek gehad die ook in verwachting is en heb het haar stiekem verteld :oops: . Moest het in mijn directe omgeving tegen iemand kwijt. en dat lucht behoorlijk op.
Ik vind het alleen lastig dat ik wel gewoon bruinverlies heb,maakt het toch iets moeilijker om nu al te genieten. Stiekem ook wel een beetje eng aangezien ik dit bij luciano nooit gehad heb. Verder voel ik me goed!
Met luciano gaat het geluukig weer goed;alleen vanaf dat hij het loopgips erom heeft,meent hij dat hij weer alles kan en loopt dus toch weer iets teveel waardoor hijs à vonds pijn heeft Dus vanmorgen alleen maar op de bank mogen zitten aangezien ik zometeen moet gaan werken en hij vanmiddag naar oma gaat en daar dus niet echt zal zitten.
spannend weer zo`n echo…ben benieuwd.
Knuffel voor je kleine grote ventje!! :-*
Ik heb bij Lianne tot 10 weken bruinverlies gehad, en kijk wat er nu is :inlove:
Helaas slecht nieuws…
De baarmoeder is gegroeid en het vruchtzakje is gegroeid…alleen zit er niks in …er heeft ook niks ingezeten zei de verloskundige…gewoon een fout van het lichaam het is een beginnende zwangerschap maar niet verder gegaan…
Ik heb even alles eruit gehuild en nu gaat het wel weer, ik heb me erbij neergelegd en we gaan gewoon verder met proberen, volgende keer hebben we vast niet weer zoveel pech…hoop ik…
Tis een hele grote troost dat er geen embryo/vruchtje was…en ook niet heeft gezeten, dan heb ik in ieder geval niks verloren…
We wachten dit weekend af of de vruchtzak vanzelf naar buiten komt en anders moet ik pillen hebben of curettage…dat vind ik eigenlijk nog het ergste…
Kan iemand van jullie vertellen hoe die pillen werken?
Krijg je heel veel buikpijn? en moet ik denken aan een paar uur…of dag…of paar dagen?
Zouden jullie de pillen doen of curettage?
Toch bedankt voor alle jullie duimen :-*
@kim81 wrote:
pooh wat balen zeg!
Verder heb ik de zenuwen! heb namelijk begin van de avond wat lichtroze bloedverlies gehad…en loop me nu vanalles wijs te maken.
Jezelf niet gek maken hoor!! :-*
@kim86 wrote:
Helaas slecht nieuws…
De baarmoeder is gegroeid en het vruchtzakje is gegroeid…alleen zit er niks in …er heeft ook niks ingezeten zei de verloskundige…gewoon een fout van het lichaam het is een beginnende zwangerschap maar niet verder gegaan…
Ik heb even alles eruit gehuild en nu gaat het wel weer, ik heb me erbij neergelegd en we gaan gewoon verder met proberen, volgende keer hebben we vast niet weer zoveel pech…hoop ik…
Tis een hele grote troost dat er geen embryo/vruchtje was…en ook niet heeft gezeten, dan heb ik in ieder geval niks verloren…
We wachten dit weekend af of de vruchtzak vanzelf naar buiten komt en anders moet ik pillen hebben of curettage…dat vind ik eigenlijk nog het ergste…
Kan iemand van jullie vertellen hoe die pillen werken?
Krijg je heel veel buikpijn? en moet ik denken aan een paar uur…of dag…of paar dagen?
Zouden jullie de pillen doen of curettage?
Toch bedankt voor alle jullie duimen :-
Jeetje meid!!!
Dit is niet waar we met ons allen op hadden gehoopt.
Dikke knuffel :-
Ik heb de pillen gehad toen ik ben bevallen, hoe ze werken in dit soort situaties weet ik niet.
Persoonlijk zou ik gaan voor de pillen en geen curretage.
Maar das meer omdat ik denk dat je alleen van de narcose al moet herstellen. Maargoed de pillen zijn emotioneel misschien weer zwaarder…
Ik wens je veel sterkte toe in het maken van een goede keus!
Rustig aan :-*
@*Esther wrote:
Alles was goed!! Zelfs vooruitgezet naar 12 weken + 1 dag… Mooi om te zien hoe bepaalde dingen al ontwikkeld zijn (hersenhelften, hartje, nieren enz.) Mn man vond het ook heel gaaf om erbij te zijn
Ben een beetje in :inlove:
Ik ga nu snel slapen, kom morgen wel weer verder reageren
Ook jij gewoon al 12 weken
Kim 86: ik wil niet over jouw verdriet heen gaan hoor, maar wil esther ook fliciteren… hoe dubel dit nu ook is en over komt misschien
Vanochtend een gesprek gehad met mn huisarts, afspraak in het academisch ziekenhuis hebben we afgezegd.
Krijg een verwijzing voor een echo om te kijken of de pco actief is.
Dus ben heeeel erg benieuwd, gezien mn cycli denk ik dat het niet actief is en ik gewoon een ei heb maar wil het zeker weten