spannend spannend spannend voor een aantal van ons nog;waaronder ikzelf. Nog steeds geen bloedverlies dus ga morgenvroeg wanneer er nog steeds niets is even een test halen.
Verder een heftig weekend! Gisteravond is patrick samen met luciano van een kruk gevallen. Luciano is daarbij voorover op zijn benen terecht gekomen. hij had enorm pijn en kon niet staan! Naderhand ging het wel weer wat beter (dachten we). dus gewoon met een paracetamol en benen instrijken naar bedje gebracht. Alleen vanmorgen kon hij dus echt niet staan op zijn been en bleef maar huilen van de pijn. Ben met hem naar de hap geweest en zijn vanuit daar naar de ehbo geweest om foto`s te maken van zijn onderbeen. Nu was er twijfel over het feit of er nu wel/niet een breuk zit! Voor alle zekerheid hebben ze hem nu een gipsespalk gezet voor een week. Morgen even een afspraak maken voor een controle volgende week en dan horen we wel wat er dan zal gaan gebeuren (afhankelijk of hij er al op kan staan).
Maar wat is dat lastig zeg! alleen al een gedoe om hem naar de wc te brengen…
We hebben het babybadje tevoorschijn gehaald om hem in te zetten zodat we hem kunnen douchen zonder dat het gips nat gaat wotrde;dus ben benieuwd of dit gaat werken.
@kim81 wrote:
spannend spannend spannend voor een aantal van ons nog;waaronder ikzelf. Nog steeds geen bloedverlies dus ga morgenvroeg wanneer er nog steeds niets is even een test halen.
Verder een heftig weekend! Gisteravond is patrick samen met luciano van een kruk gevallen. Luciano is daarbij voorover op zijn benen terecht gekomen. hij had enorm pijn en kon niet staan! Naderhand ging het wel weer wat beter (dachten we). dus gewoon met een paracetamol en benen instrijken naar bedje gebracht. Alleen vanmorgen kon hij dus echt niet staan op zijn been en bleef maar huilen van de pijn. Ben met hem naar de hap geweest en zijn vanuit daar naar de ehbo geweest om foto`s te maken van zijn onderbeen. Nu was er twijfel over het feit of er nu wel/niet een breuk zit! Voor alle zekerheid hebben ze hem nu een gipsespalk gezet voor een week. Morgen even een afspraak maken voor een controle volgende week en dan horen we wel wat er dan zal gaan gebeuren (afhankelijk of hij er al op kan staan).
Maar wat is dat lastig zeg! alleen al een gedoe om hem naar de wc te brengen…
We hebben het babybadje tevoorschijn gehaald om hem in te zetten zodat we hem kunnen douchen zonder dat het gips nat gaat wotrde;dus ben benieuwd of dit gaat werken.
:shock: mDikke knuffel voor jullie allemaal!
Wat zul je zijn geschrokken!
na vanacht vanaf 2 uur alweer beneden te zitten omdat ons kleine mannetje enorm veel pijn heeft;heb ik vanmorgen de poli gebeld om eerder dan volgende week een afspraak te hebben om te kijken om toch een nieuwe foto te maken en alsnog geheel in het gips te zetten… nu kunnen we morgenvroeg al terecht!!
Kim, wat heftig zeg!!!
Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn… Wel fijn dat je morgenvroeg nu al kan.
Heb je al getest trouwens???
Hoe is het met Kim86?
Romi, misselijk geworden, maar nog goed te doen dus? Heb je emasefene?
Pooh, nog steeds verschijnselen van naderende ongi?
Ruth, gaat met medicijnen wel redelijk met de misselijkheid.
Vanmorgen ook weer niet echt aanspreekbaar op het werk, viel ook bijna in slaap. Maar smiddags gaat het nu gelukkig wel goed steeds.
Hoe gaat het bij jou?
Kim wat schrikken zeg en hopelijk werkt het in het gips.
En al getest???
Ben je nog steeds bang dat t erger wordt of is het redelijk onder controle?
Hier gaat goed. Volgens mij ben ik minder moe aan het worden, heerlijk!
Ik heb samen met de jongens naar funniest home video’s gekeken na t eten… We hebben in n deuk gelegen met zn 3-en (man was niet thuis). De tranen liepen over mijn wangen, heerlijk! :lol:
@ Kim81 wat sneu voor Luciano. :hug: Hopelijk heeft hij gauw minder pijn.
Ik ben ook wel benieuwd of je al getest hebt.
@ Romi fijn dat je de misselijkheid een beetje onder controle kunt houden met medicijnen. Hopelijk wordt het niet erger.
@ Pooh hoe gaat het met jou? Heb je uberhaupt een kans deze maand? (vanwege je weekendje Zeeland? Of was vriendlief mee?)
@ Kim86 mijn duimen draaien nog steeds hoor. Blijft het bloedverlies nu weg? En heb je nog een paar testen gedaan?
@ Naatje wauw wel een heftig schema voor jullie deze maand. Zo te horen slaat je man zich er dapper doorheen! :inlove: (en jij ook natuurlijk, maar ja hij moet presteren)
@Romi82 wrote:
Ruth, gaat met medicijnen wel redelijk met de misselijkheid.
Vanmorgen ook weer niet echt aanspreekbaar op het werk, viel ook bijna in slaap. Maar smiddags gaat het nu gelukkig wel goed steeds.
Hoe gaat het bij jou?
Kim wat schrikken zeg en hopelijk werkt het in het gips.
En al getest???
NIks irritanter dan misselijk zijn… :sick: :hug:
@ruth81 wrote:
Ben je nog steeds bang dat t erger wordt of is het redelijk onder controle?
Hier gaat goed. Volgens mij ben ik minder moe aan het worden, heerlijk!
Ik heb samen met de jongens naar funniest home video’s gekeken na t eten… We hebben in n deuk gelegen met zn 3-en (man was niet thuis). De tranen liepen over mijn wangen, heerlijk! :lol:
Jaloers… :mrgreen:
@miro wrote:
@ Kim81 wat sneu voor Luciano. :hug: Hopelijk heeft hij gauw minder pijn.
Ik ben ook wel benieuwd of je al getest hebt.
@ Romi fijn dat je de misselijkheid een beetje onder controle kunt houden met medicijnen. Hopelijk wordt het niet erger.
@ Pooh hoe gaat het met jou? Heb je uberhaupt een kans deze maand? (vanwege je weekendje Zeeland? Of was vriendlief mee?)
@ Kim86 mijn duimen draaien nog steeds hoor. Blijft het bloedverlies nu weg? En heb je nog een paar testen gedaan?
@ Naatje wauw wel een heftig schema voor jullie deze maand. Zo te horen slaat je man zich er dapper doorheen! :inlove: (en jij ook natuurlijk, maar ja hij moet presteren)
Vriendje was wel mee hoor, maar met 3 op de kamer gebeurd er niet veel
Ik ben wel bang dat misselijkheid nog niet op zijn top is… Zeker gezien termijn…
Maar ik hoop heel hard dat het zo redelijk te doen blijft.
Pooh, nr 3 was Lianne?
Wij hebben daar niet zoveel moeite mee op vakantie hoor…
Hoe is het met Kim86?
Tis heel raar....elke morgen verlies ik wat bloed..een plasje ten grote van een ei..zeg maar..
Tis net of als ik s nachts plat lig dat er dan wat lekt binnen in ofzo...de baarmoeder mond of een ader ofzo..en als ik dan opsta smorgens en ik loop een half uurtje dan komt het eruit..en als het eruit is na een paar minuten is het bloeden ook meteen klaar...dan verlies ik geen druppel meer de hele dag..tot de volgende morgen...ik kan de klok erop gelijk zetten...
Ik ben heeeeeeel benieuwd bij de echo vrijdag,,, :shifty: :pray: :thumbup: :thumbdown:
Pooh, jaloers op het lachen of op dat hub niet thuis was
Romi, kan me voorstellen hoor… Bij hoeveel weken was t de vorige keer over?
Nee, wij hebben daar ook niet zoveel moeite meeals er kids bij slapen. Als ze slapen, slapen ze, toch? Die van ons wel iig :lol:
12 weken geloof ik pas…
Maar 2,5 week was het écht heel erg.
Weet dus niet meer precies wanneer die periode vorige keer was.
Pff, Kim… Je houdt t wel spannend idd. Nog maar 4 nachtjes…
@Romi82 wrote:
Pooh, nr 3 was Lianne?
Echt niet???
mmmm/… moet ik me er maar over heen gaan zetten dan??? :shifty:
@pooh wrote:
@Romi82 wrote:Pooh, nr 3 was Lianne?
Echt niet???
mmmm/… moet ik me er maar over heen gaan zetten dan??? :shifty:
Je moet helemaal niks natuurlijk.
Als we 2 weken in hotel zitten op vakantie dan zijn er genoeg momenten dat Fenna diep slaapt…
In een caravan… weet het niet hoor…
maar 2 weken geheelonthouding vind ik ook niks
Wij hebben daar ook niet zo heel erg veel moeite mee op vakantie. Als ze eenmaal goed slaapt wordt ze niet zo makkelijk wakker, dus dan kan het wel. En we hebben hiervoor in een erg gehorig huis gewoond. Dus we hebben flink wat oefening gehad de afgelopen 11 jaar.
Kim81, in alle drukte rond je zoontje al kunnen testen? Ik hoop dat hij er vannacht wat minder last van zal hebben trouwens. Het is wel erg zielig. :hug: