Wow Kim! :shock: Wat spannend allemaal zeg. Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan. :inlove: :thumbup: Wel raar om er zo achter te komen zeker? Ik ga ook meeduimen dat het allemaal goed zit hoor.
Hier zijn we nu op een andere tactiek overgestapt. :lol: Ik hoorde van mijn zwanger buuf dat die een weekje dagelijks hadden geklust en die was nu dus zwanger. Dus wij zijn gisteren begonnen en hopen het de komende dagen zo vol te blijven houden. Nu maar hopen dat dit effect gaat hebben. Ook heb ik besloten om na mijn ei nog een paar dagen door te gaan. Dat hebben we nu steeds niet gedaan. Onder het mom van dat het toch geen zin meer had. Maar wie weet. En ik denk steeds, stel nou dat wat ik voel toch niet mân ei zou zijn en dat ie dan later komt ofzo. :think: Tja⊠ik ga me steeds van alles in mij hoofd halen hoor. Slaat nergens op. Want ik voel hem echt super duidelijk⊠denk ik. :eh:
@kim86 wrote:
okeâŠik heb nieuwsâŠ
UhmmâŠik heb ander halve week geleden 2 keer een negatieve test gehad 2 dagen voor NOD en op de dag van mn NOD, en ben 1 dag na mn NOD ongesteld gewordenâŠ(dacht ik)âŠhet duurde een paar dagen, maar ik ben altijd maar heel weinig ongesteld dus heb niet veel verschil gemerkt.
Gisteren lag ik op de bank tv te kijken en moest ik plassenâŠtoen ik op de wc zat zag ik dat er bloed in mn inlegkruisje zatâŠook verloor ik bloed na het plassenâŠik schrok me dood, omdat ik het helemaal niet verwachte, was net ander halve week geleden ongesteld geweest en had ook geen buikpijn ofzoâŠ
Nu heb ik vanmorgen de dokter gebelt en het verhaal uitgelegt en ben daarna langs gegaan. ze hebben mn urine onderzocht ik blijk ik toch zwanger te zijn :shock: :shifty: ± 4 weken
Blijkbaar was ik 2 weken zwanger op mn NOD dag en was het te vroeg voor de testâŠen was de bloeding geen ongesteldheid maar een innestelingsbloeding van een verlaat eiâŠ
Ik heb de verloskundige gebelt en het verhaal uitgelegd en ik kon meteen langs komen voor een echo om te kijken of er wat te zien was.
4 weken was te vroeg om een eizakje te zien dus ze kon me niet met zekerheid zeggen of alles nog goed zit nu na de bloeding, de kans is 50/50 ⊠Ik heb vanmorgen rond kwart voor 9 nog wat bloed verloren en daarna gelukkig niet meerâŠook heb ik geen krampen erbij.
Volgende week vrijdag heb ik om half 9 weer een echo om te kijken of er dan wel een eizakje te zien isâŠof niet.
Maar nu is het het belangrijkste dat ik geen bloedingen meer krijg, en rustig aan doe, willen jullie voor me duimen dat het goed gaat? :-
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:shock: Jeetje dat zal raar voelenâŠ
dat het goed gaat
:-
Hier is het denk ik niet gelukt deze maand, last van mn boops net als vorige maand maar dat zal wel betekenen dat het gewoon weer een cyclus is van 4 weken :dance:
Wacht ff af voordat ik ga juichen :silenced:
Jammer dat het (waarschijnlijk) niet gelukt is, maar wel fijn dat je cyclus zo netjes is dan. :dance: Nu kan je tenminste een beetje gaan âplannenâ.
@Naatje wrote:
Jammer dat het (waarschijnlijk) niet gelukt is, maar wel fijn dat je cyclus zo netjes is dan. :dance: Nu kan je tenminste een beetje gaan âplannenâ.
Precies!
Vanochtend bij mn huisarts geweest en die vroeg hoe het ging.
(Lief!!)
We hebben afgesproken als mn cyclus deze maand weer zo netjes is ik een echo laat maken om te kijken of de PCO nog actief is.
Als dat niet zo is dan kan ze het ermee eens zijn dat we de natuur eerst zn gang laten gaanâŠ
ik hoop het zoooo!!
En als de PCO nog wel actief is, wat me stug lijkt bij deze cyclussen (of is het nou cyclaâŠ) Dan alsnog naar de gyn.
@Naatje wrote:
Wow Kim! :shock: Wat spannend allemaal zeg. Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan. :inlove: :thumbup: Wel raar om er zo achter te komen zeker? Ik ga ook meeduimen dat het allemaal goed zit hoor.
Hier zijn we nu op een andere tactiek overgestapt. :lol: Ik hoorde van mijn zwanger buuf dat die een weekje dagelijks hadden geklust en die was nu dus zwanger. Dus wij zijn gisteren begonnen en hopen het de komende dagen zo vol te blijven houden. Nu maar hopen dat dit effect gaat hebben. Ook heb ik besloten om na mijn ei nog een paar dagen door te gaan. Dat hebben we nu steeds niet gedaan. Onder het mom van dat het toch geen zin meer had. Maar wie weet. En ik denk steeds, stel nou dat wat ik voel toch niet mân ei zou zijn en dat ie dan later komt ofzo. :think: Tja⊠ik ga me steeds van alles in mij hoofd halen hoor. Slaat nergens op. Want ik voel hem echt super duidelijk⊠denk ik. :eh:
Ik heb ook dat klusadvies gekregen vanochtend :mrgreen:
Vanaf dag 3 voor het ei tm 2 dagen na het ei elke dag klussen.
En ik moet gaan tempen⊠:silenced:
Pooh, wat netjes weer zoân cyclus!
Meervoud is cycli
Naatje, niet te vroeg beginnen met elke dag klussen hoor. Beste is om ovulatietesten te gebruiken en zodra die positief is, elke dag klussen!
Net toch maat even een ovu testje gedaan. Die was echt knalpositief. Zo positief had ik hem tot nu toe nog niet gehad. Dus de timing is in ieder geval goed. Ook een beetje om hub gerust te stellen. Die vind er zo namelijk niks aan. Maar hij zei gisteravond wel dat hij gewoon meewerkt aan mijn âplanâ omdat hij âtoch nog wel heel graag nog een kleintje wilâ. :inlove: Dus ik heb hem net verteld dat we nog tot dinsdag doorgaan. ânog 4 dagen???â Was zijn antwoord. :lol:
gezien mn humeur :silenced: :lol:
Weet ik bijna zeker dat ik ongesteld ga worden :lol: :lol:
@Naatje wrote:
Net toch maat even een ovu testje gedaan. Die was echt knalpositief. Zo positief had ik hem tot nu toe nog niet gehad. Dus de timing is in ieder geval goed. Ook een beetje om hub gerust te stellen. Die vind er zo namelijk niks aan. Maar hij zei gisteravond wel dat hij gewoon meewerkt aan mijn âplanâ omdat hij âtoch nog wel heel graag nog een kleintje wilâ. :inlove: Dus ik heb hem net verteld dat we nog tot dinsdag doorgaan. ânog 4 dagen???â Was zijn antwoord. :lol:
Succes!!! :thumbup: :inlove:
@Naatje wrote:
Ha, wat goed! Doe er morgen ook nog eentje dan om zeker te weten dat ie geweest is. Hihi, leuke man heb jij :lol: kan ie wel presteren onder ZOâN hoge druk?
Pooh, heb je dat iedere keer al zo lang voordat je mens komt? :shock:
Nog 5 dagen, toch?
Gebruik jij eigenlijk ook ovutestjes? Weet t ff niet meer⊠:oops:
Romi, hoe is het bij jou? Nog niet :sick: ?
Kim, hoe is het met jou? Geen blv meer gehad?
@ruth81 wrote:
Nog 5 dagen, toch?
jawelâŠvanmorgen t was weer net zo als dinsdag en woensdagâŠ1 bloedingâŠen daarna de hele dag geen druppel meerâŠgisteren een eergisteren ook geen bloeding gehadâŠword gek van die onzekerheidâŠ
Maja kan alleen maar afwachten⊠:?
He Kim⊠klinkt niet goed meid
Vreselijk die onzekerheid :hug:
Duurt nog lang dan totdat t vrijdag is, he?
Ik tel met je af hoorâŠ
Je zou ook nog kunnen vragen aan je ha of hij je hcg zou willen prikken. Aan de hand daarvan zou je kunnen vasttellen of dit n doorgaande zwangerschap is of niet. Je zou m dan 2x moeten prikken om te kijken of ie mooi verdubbelt is na 2 dagen.
Ik heb nog even uitgerekend hoeveel hcg je bij welke zwangerschapsduur je zou moeten hebben ongeveer.
Bij precies 15 dagen na je eisprong is het ongeveer 150, ben je dus 4+1 weken.
Bij 5 weken zit je op min. 1000. Nu moet je ook iets in je baarmoeder kunnen zien. (vruchtzakje dus).
Bij 6 weken zit je op min. 10.000.
Hcg verdubbelt dus elke 2 dagen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Wat een onzekerheid Kim. :roll: Ik hoop echt voor je dat het gewoon goed nieuws is vrijdag. Maar wachten duurt zo natuurlijk wel erg lang. In ons cluppie van de decembermamaâs 2009 waren er ook een paar met bloedverlies in het begin. Uiteindelijk zijn er toch mooie gezonde kindjes geboren. Het kan dus best goed komen. :hug: Het bleek toen geloof ik een hematoom te zijn waar ze steeds bloedverlies van kregen. Die is in de loop van de zwangerschap verdwenen en toen hield dus ook het bloedverlies op. Het kindje hoeft daar helemaal geen last van te hebben.
@ruth81 wrote:
Nog 5 dagen, toch?
Ja de laatste keren had ik ook al het weekend voor ik ongesteld moest worden buikpijn en zere borsten.
Het breekt dan woensdag door en vrijdag zet het pas goed door.
Dit had ik volgens mij bij Lianne ook niet hoor⊠:think:
Mag sowieso een echo laten maken na mn ongi.
Heb wel ovutestjes gebruikt, maar omdat ik weg ging ben ik er niet mee door gegaan.
Mn huisarts raade me aan om te gaan tempen, dus me daar maar ff in gaan verdiepeb :lol:
@kim86 wrote:
@ruth81 wrote:Pooh, heb je dat iedere keer al zo lang voordat je mens komt? :shock:
Nog 5 dagen, toch?
jawelâŠvanmorgen t was weer net zo als dinsdag en woensdagâŠ1 bloedingâŠen daarna de hele dag geen druppel meerâŠgisteren een eergisteren ook geen bloeding gehadâŠword gek van die onzekerheidâŠ
Maja kan alleen maar afwachten⊠:?
Jeetje wat irritant deze onzekerheid⊠:hug:
Kim bah die onzekerheidâŠ
Misselijkheid is sinds vrijdag aanwezig maar gaat met medicijnen gelukkig erg goed.
Ben ook wel heel moe nuâŠ