Bij mij hielp een hapje eten in misselijke periode echt niet. Kwam er net zo hard weer uit…
Irritant zeg. Ik hoop voor je het dat nu dan beter gaat. :hug:
Ik zie er serieus tegenop… Hoop zo dat het goed blijft gaan
Miro, ik had hetzelfde bij mijn 2e, met 14 weken gevoeld, daarna minder en pas meer bij 22 weken ofzo. Ook placanta op de voorwand. Komt idd door de groei van je baarmoeder… Niets aan te doen. :roll:
Esther, balen dat je zo misselijk bent… Hopelijk wordt t snel minder! Wat is de Uni???
Romi, :hug:
Uni = universiteit :mrgreen:
Ik voelde Fenna juist wel goed ondanks de placenta aan de voorkant.
Ben benieuwd hoe het nu gaat…
Bij C. lag de placenta ook aan de voorkant. Toch voelde ik haar zelf al met 14 weken en gedurende de zwangerschap ook echt best goed. Zegt dus idd niet altijd alles.
mijn nod komt er inderdaad weer aan.
heb sinds een paar dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik; maar ik heb dan de afgelopen dagen ook genoeg gedaan (misschien wel teveel) (zondag het hele huis gepoetst en opgeruimd,maandag de hele dag geshopt en gisteren gewerkt en daarna nog dikke 5 km gewandel met een snelle looppas). eigenlijk zou ik vanavond nog gaan sporten(bodyshake) maar heb me afgemeld,want is denk ik veel te veel.
Ik vind het nu wel spannend want voel me helemaal niet zo alsof het wel eens raak kon zijn… Al bleek toen bij luciano dit juist een teken te zijn dat ik zwanger was;dus ben benieuwd!! wel merk ik dat ik er deze maand veel minder tot niets mee bezig ben geweest.
toevalig stond ik vanmiddag in de winkel bij het maandverband zo van zal ik het nu kopen of zal ik nog even wachten…het laatste dus. Ik kan nog altijd zaterdag wat gaan kopen;heb nng wel iets in huis voor als het toch mocht beginnen (wat niet te hopen is). zou een mooi (vervroegd)moederdagcadeau zijn . :oops:
Wat grappig. Ik had bij C. precies hetzelfde! Steeds dacht ik dat het raak was en dan was het niet zo. En juist toen ik er van overtuigd was dat het die keer weer niet gelukt was bleek het raak te zijn. Ik hoop voor je dat dat ook nu weer het geval is.
Heb ik ook beide keren gehad.
Nou Kim, je maakt t nu wel spannend hoor!! Hoop het zo voor je
oke…ik heb nieuws…
Uhmm…ik heb ander halve week geleden 2 keer een negatieve test gehad 2 dagen voor NOD en op de dag van mn NOD, en ben 1 dag na mn NOD ongesteld geworden…(dacht ik)…het duurde een paar dagen, maar ik ben altijd maar heel weinig ongesteld dus heb niet veel verschil gemerkt.
Gisteren lag ik op de bank tv te kijken en moest ik plassen…toen ik op de wc zat zag ik dat er bloed in mn inlegkruisje zat…ook verloor ik bloed na het plassen…ik schrok me dood, omdat ik het helemaal niet verwachte, was net ander halve week geleden ongesteld geweest en had ook geen buikpijn ofzo…
Nu heb ik vanmorgen de dokter gebelt en het verhaal uitgelegt en ben daarna langs gegaan. ze hebben mn urine onderzocht ik blijk ik toch zwanger te zijn :shock: :shifty: ± 4 weken
Blijkbaar was ik 2 weken zwanger op mn NOD dag en was het te vroeg voor de test…en was de bloeding geen ongesteldheid maar een innestelingsbloeding van een verlaat ei…
Ik heb de verloskundige gebelt en het verhaal uitgelegd en ik kon meteen langs komen voor een echo om te kijken of er wat te zien was.
4 weken was te vroeg om een eizakje te zien dus ze kon me niet met zekerheid zeggen of alles nog goed zit nu na de bloeding, de kans is 50/50 … Ik heb vanmorgen rond kwart voor 9 nog wat bloed verloren en daarna gelukkig niet meer…ook heb ik geen krampen erbij.
Volgende week vrijdag heb ik om half 9 weer een echo om te kijken of er dan wel een eizakje te zien is…of niet.
Maar nu is het het belangrijkste dat ik geen bloedingen meer krijg, en rustig aan doe, willen jullie voor me duimen dat het goed gaat? :-*
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ohhh spannend Kim, duimen draaien hier volop. :thumbup: :thumbdown:
Jeetje Kim, wat spannend meid…
Ik hoop zo dat er n mooi vruchtzakje te zien is volgende week…
@ Kim86 wauw wat spannend zeg!
Maar als je bij je NOD 2 wk zwanger was, was je eigenlijk al 4wk he?
En zou je nu 6wk zijn? (of was je ei dan 2 weken later? :think: )
Ik ga hard dat de bloedingen wegblijven.
En dat je volgende week bij de echo iets hoopvols mag zien!
En dan durf ik je te feliciteren hoor!
@miro wrote:
@ Kim86 wauw wat spannend zeg!
Ja, dat dacht ik ook :think:
Niet als haar eisprong en innesteling dus 2 weken later waren dan verwacht zoals ze schrijft.
Dan was de bloeding een innestelig en is ze nu 4/5 weken.
Of lees ik nou verkeerd?
@ruth81 wrote:
@miro wrote:@ Kim86 wauw wat spannend zeg!
Ja, dat dacht ik ook :think:
ik heb geeeen idee,snap er zelf helemaal niks van…
Mijn vorige ongesteldheid was 22 Maart… en mn ei (volgens de ovulatietesten) rond 6 April…misschien dat de verloskundige gewoon praat van de grote van de bevruchting in de baarmoeder als 4 weken en dat je die andere 2 weken “erbij” krijgt maar dat ze niet zo kijken naar de grote van het zakje in de baarmoeder??
mn ei vanaf de week van 6 april is deze week wel precies 4 weken geleden…misschien dat ze dat bedoelt met groei van 4 weken?
en bedankt voor alle duimen
:-*
Jeetje, wat een verhaal, en wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat het helemaal in orde is!!! Kun je ondertussen wel positief testen? [/spoiler]
@*Esther wrote:
Jeetje, wat een verhaal, en wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat het helemaal in orde is!!! Kun je ondertussen wel positief testen? [/spoiler]
Ik heb zelf nog geen test gedaan (ga ik wel morgen halen gewoon ff om toch de positieve test te kunnen zien :inlove: ) gisteren hebben ze de test uitgevoerd bij de dokter en die was gewoon positief
kim86 wat een nieuws zeg. ook hier gaan de duimem overuren draaien voor je. spannend!!!