Naatje en Kim86 :hug:
Romi heb je nog nieuwe testen gedaan?
Wauw wat een lekkere knaltest! :inlove:
Ja hè. Geeft een goed gevoel!
Super mooie test Romi, daar kan je niet omheen :mrgreen: :thumbup:
Wow overduidelijk testje zo! Heerlijk! Maar wat jammer dat we niet nog meer positieve testen van anderen uit dit topic kunnen bewonderen… Hopelijk snel!
Mijn misselijkheid wordt gelukkig weer minder, dus dat is wel lekker (al ben ik dan wel zo’n muts die gelijk bang is dat het niet goed zit) maar nog wel heel moe. Doe bijna elke middag wel een middagdutje als ik de gelegenheid heb
Ow en Romi, gefeliciteerd met je verjaardag hè! Al had ik je op Fb ook al een berichtje gestuurd
O ja Romi gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@ Esther fijn dat de misselijkheid minder wordt. Neem lekker je rust. Nu kan het! Als je een tweede kindje verwacht kan je minder je rust pakken
Dank jullie wel!
Vanmiddag vriendin gebeld en verteld dat ik zwanger ben. Die was onwijs blij voor me, echt lief.
Hopelijk wordt ik t/m volgende week maandag iig niet misselijk, dan onze ouders vertellen.
Idd een knaltest Romi, heerlijk he?! :inlove:
Heerlijk nog n zwangere erij, we blijven duimen voor meer ladies (wil de druk niet verhogen… )
was ff niet zoveel aanwezig
Iemand die ik ken heeft bij 40 weken een kindje verloren. Ze staan behoorlijk ver van me weg… maar was er toch behoorlijk stuk van
Nu nog een kaartje sturen, nog geen idee wat ik erop ga zetten.
Pooh, verschrikkelijk, daar wil je echt niet over nadenken…
Schrijf met de shoppers en daar zijn er helaas een paar die dit drama hebben meegemaakt…
He get… Wat ontzettend naar en verdrietig…
Heb net een kaart uitgezocht, een sterkte kaartje van Woezel en Pip.
Met een mooie tekst erin, vond een zwart rouw kaartje zo niks zeggend…
Zet je even weer back to the basics.
Lief Pooh! Schattig Woezel en Pip… Goed bedacht van je :thumbup:
Wat erg Pooh. Moet je toch niet aan denken zeg.
Hier verder eigenlijk niks te melden. Ongi is weer bijna over. Ik hoop dat ik het nu wat meer echt kan loslaten, nu de hoop op een 2012 kindje echt weg is. Een leeftijdsverschil van minder dan 3 jaar zit er ook niet meer in. Dus nu maakt het dus eigenlijk niet meer uit wanneer ik zwanger wordt. Met die gedachte hoop ik dat het nu dus een beetje relaxter gaat. 8)
Naatje ik hoop ook dat je het wat meer kunt loslaten. Maar het wordt met de maand lastiger als je het zo graag wilt…
Naatje :hug:
Hier de hele week al in de weer met de ovu testen.
Er gebeurd alleen helemaal niks :shock:
Gisteravond had ik weer getest met de digitale clear bleu, die had nu wel een 2e streep maar geen smilie natuurlijk.
Maar weten jullie of die 2e streep dan wel iets zegt??
Want had ervoor namelijk helemaal niks.
Hoeveel uur voor je ei heb je eigenlijk een LH piek?
WAnt heb de moed alweer laten zakken…
Ben dr weer teveel mee bezig… :silenced:
Voor de rest gaat het hier goed, Lianne doet het super.
Gewoon helemaal happy :inlove:
Waren woensdag bij het Zandkasteel geweest, jeetje wat heeft ze genoten.
Ik werd er helemaal blij van :inlove:
We zagen op de 20wk echo een kerngezond… :inlove:
Jongetje!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Wat fijn Miro! Allereerst dat de kleine knul ( :inlove: ) gezond is en dat je zo in de wolken bent: leuk ook om van beide geslachten één exemplaar te hebben al zou een meisje net zo goed fantastisch zijn geweest!
Wel een opluchting zeker? Was je gespannen? Nu genieten zou ik zeggen
Hier gaat het wel goed, vandaag ook alweer 10 weken. Misselijkheid is nog wel aanwezig, maar goed te behappen. Krijg nu juist op de raarste momenten trek in dingen die ik normaal nooit eet… Heel handig En verder lekker futloos, maar dat zal er bij horen.
Pooh, hoe dat bij die CB testen zit weet ik niet goed. Maar bij normale ovutestjes zie je bijna altijd wel twee strepen, maar moet de teststreep echt minimaal zo donker zijn als de controlestreep om een positieve test te hebben… Weet niet hoe dat bij jou is? Aangezien die geen smiley geeft lijkt me dat je (nog) geen eisprong hebt gehad. Maar zou het kunnen dat je nu wel een regelmatige cyclus hebt terwijl er helemaal geen eisprong optreed? Ik zou het niet weten, hopelijk snel duidelijkheid voor jou.
Naatje, wat meer leeftijdsverschil kan ook heel fijn zijn hoor… Ik dacht altijd van ik wil kinderen die snel achter elkaar zitten qua leeftijd (mits mogelijk dan), maar nu ik bij een vriendin zie hoe ‘relaxt’ het is om een al heel zelfstandig meisje van 3,5 te hebben dan kan ik daar toch ook de voordelen van inzien. Toch hoop ik dat het heel snel raak is bij jou Komt vast goed!
Romi, hoe gaat ie bij jou? Al wat gewenning aan je zwangerschap? Al aan ouders e.d. vertelt? Ben benieuwd!
:inlove: dat wordt shoppen!!
blauw blauw… ik hou van jouw!!! :thumbup:
Heb sinds eergisteren ook de sensitest dipstrip gebruikt, en krijg het idee dat die streep donderkder aan het worden is.
Ga zo naar mn vriendin in zeeland, ga daar niet lopen klooien met ovu testjes.
Jammer dan als ik het niet weet dan kom ik er met 2 weken wel achter :mrgreen: :silenced:
Ga mn spullen bij elkaar zoeken, eten en dan die kant op.
zooooo’n zin in!! :dance: