@kim81 wrote:
miro :dance: :dance: . wat leuk!!!
esther wat fijn dat je een mooie echo hebt gezien vandaag. :dance: .
Miro is al zo’n 18 weken zwanger
@kim81 wrote:
miro :dance: :dance: . wat leuk!!!
@Romi82 wrote:
@kim81 wrote:miro :dance: :dance: . wat leuk!!!
Miro is al zo’n 18 weken zwanger
Romi, wat een mooi nieuws!!! :dance: :inlove: Toch nog een zwangere deze maand. Super leuk voor je. :thumbup: Je had echt niet voor mij hoeven te wachten met je mooie nieuws hoor. :-*
Esther, wat heerlijk dat je een goed echo hebt gehad. Nu wordt het pas een beetje echt he? Ik moest echt heel erg huilen tijdens de eerste echo. Denk van alle spaning die weg viel.
Miro, ik zag je mooie buikje al in het buiken topic voorbij komen. Prachtig hoor! :inlove:
Ik was echt enorm zenuwachtig bij de 1e echo, heb hand van vriend destijds echt kapot geknepen. Vond wachten tot 12 weken toen echt lang.
Wil nu naar een VK die een vroege echo doet bij 8 weken.
ik bedoelde inderdaad romi :oops: .
ik heb de afgelopen dagen lichte buikpijn gehad 9zoals normaal bij mijn eispring) maar dit is eigenlijk nog wel erg vroeg!! uit voorzorg hebben we de afgelopen dan wel even goed geklust;je weet het maar nooit. Verder gaan we nu maar op een goed flow verder;we hebben er lol bij dus dat scheelt.
Zometeen mag ik weer met luciano naar de fysio en heb totaal geen zin! maar ja het bied resultaat dus dan zullen we toch maar gaan. moet alleen een stukje fietsen en dat is vandaag wat minder want heb pijn aan mijn knie sinds gisteren (volgens mij heb ik gisteren wat verstuikt in mijn knie).
Ik was ook best wel nerveus, en was ook nog eens alleen want mn man kon echt geen vrij krijgen (bij de 12 weken echo gelukkig wel). Maar gelukkig was ik wat eerder aan de beurt en ze zag direct het hartje kloppen dus daarna kon ik wat meer ontspannen kijken… Echt emotioneel was ik niet, maar pas later toen ik de foto’s nog eens zat te kijken besefte ik pas echt dat het (voor nu iig) gewoon goed zat. Ben wel echt heel blij en heb nu dus ook als een roosje geslapen in tegenstelling tot de laatste nachten.
Naatje, jouw cyclus is sowieso best wel kort hè, had je dat voor C ook al? Ben je erg teleurgesteld of valt het mee?
Miro, flink buukje al daarom! Ik hoop wel voor je dat het niet in dit tempo doorgaat
@Miro: moooi buikje!! :inlove: :thumbup:
@Esther: super dat jullie een mooie echo hebben gehad :thumbup:
@kim81: laten we hopen dat het klussen wat moois brengt :thumbup: gelukkig hebben jullie er lol in :mrgreen:
Hier helaas weer geen prijs deze maand eergisteren een vroege test gedaan die al negatief was en vanmorgen was hij nog net zo negatief…
pffffff vind het allemaal maar lang duren, ik weet wanneer mn eisprong is…we klussen precies een dag voor de eisprong, op de dag en de dag daarna en het wil maar niet lukken…elke maand weer die teleurstelling …
het enige positieve is dat ik in ieder geval niet meer hoef te bevallen in december als het goed is…want in het ziekenhuis liggen met kerst of oudjaars avond lijkt me heeeleeemaal niks… :shifty:
Hoog zwanger zijn met kerst is daarin tegen wel heel speciaal :inlove:
Ik duim voor degene die nog hun NOD hebben binnenkort :thumbup: :thumbdown: :-*
Wat jammer Kim! Geen 2012 kindje meer voor ons dus.
Het is hier nog steeds niet echt doorgezet. Gisteren bleef het uiteindelijk toch maar bij een paar druppels. Tegen beter weten in net nog een test gedaan. Maar die was gewoon negatief. Dus het zal in de loop van de dag wel komen. :think:
Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Maar je doet er niks aan. We klussen op het juiste moment. Maar er komt ook gewoon een hoop geluk bij kijken. Je kan niks anders doen dan geduld hebben.
@Naatje wrote:
Wat jammer Kim! Geen 2012 kindje meer voor ons dus.
Het is hier nog steeds niet echt doorgezet. Gisteren bleef het uiteindelijk toch maar bij een paar druppels. Tegen beter weten in net nog een test gedaan. Maar die was gewoon negatief. Dus het zal in de loop van de dag wel komen. :think:
Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Maar je doet er niks aan. We klussen op het juiste moment. Maar er komt ook gewoon een hoop geluk bij kijken. Je kan niks anders doen dan geduld hebben.
Het is nog steeds niet doorgezet. Wel al die tijd al af en aan een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar verder zo goed als niks. :think: Ik probeer maar niet te hopen dat het toch… Maar zolang het niet doorzet schiet het niet echt op natuurlijk. Dat kleine beetje hoop blijf ik dan toch de hele tijd houden. :oops: Maar volgens mij had ik dit twee maanden geleden ongeveer net zo. Dus het zal wel niks zijn. :shifty:
Naatje wat vervelend. Hoeveel dagen zit je nu en wist je wanneer je eisprong was?
Heb je nog getest vandaag?
Hou je je cyclus überhaupt bij zodat je als het zo blijft verschillen je een totaalbeeld van je cyclus kunt laten zien?
@Naatje wrote:
Het is nog steeds niet doorgezet. Wel al die tijd al af en aan een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar verder zo goed als niks. :think: Ik probeer maar niet te hopen dat het toch… Maar zolang het niet doorzet schiet het niet echt op natuurlijk. Dat kleine beetje hoop blijf ik dan toch de hele tijd houden. :oops: Maar volgens mij had ik dit twee maanden geleden ongeveer net zo. Dus het zal wel niks zijn. :shifty:
Net voor het eten nog een testje gedaan. Zo negatief als het maar zijn kan. Dus m’n ongi komt gewoon een beetje traag op gang. Zal morgen wel komen dan. Op zich wel goed, want dan zou mijn cyclus op 29 dagen uitkomen met een LF van 13 dagen. Heel keurig dus. :thumbup:
mijne was ook traag…een dag te laat, hij is net doorgebroken :twisted:
:hug: he ballen meidjes! :-*
He Kim en naatje, balen!! :evil:
:hug:
kim en naatje wat balen weer zeg! maar kop op!! we gaan nu gewoon weer voor de volgende ronde…
succes!!!
Het heeft idd vanmiddag netjes volgens verwachting doorgezet. Dus deze maand weer een keurige cyclus van 28 dagen met een LF van 13 dagen. :thumbup: Dat gaat dus goed, nu alleen nog even zwanger worden. Hopelijk volgende maand meer geluk. M’n achterbuuf vertelde vanmiddag dat ze gisteren positief had getest. Had het zo leuk gevonden als ik haar hetzelfde had kunnen vertellen. We waren al een paar maanden met elkaar mee aan het leven, dus vandaar dat ze het meteen vertelde. En ik verdenk een andere buuf er ook van dat ze zwanger is aan haar buikje te zien. Maar ik durf het nog niet te vragen. :oops: Pfff… dan wil ik zelf alleen maar nog harder. :shifty:
Naatje dat maakt het wel moeilijker als mensen om je heen zwanger raken en jij ook zo graag wilt.
Gister mijn verjaardag gevierd en het niemand verteld. Had het 1 vriendin willen vertellen die zelf ook bezig is. Net op moment dat we naar buiten zouden gaan met kinderen toen kwam er zoveel visite binnen… Vandaag dan maar even bellen.