November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

zo ik heb eindelijk mijn pc weer terug!!!

wat kan je je ongelukkig voelen zonder pc zeg :wink: :wink: .

heb weer hard gewerkt vandaag maar die regen was iets minder hoor :? .

mikey, wat rot dat de :twisted: :twisted: toch zijn gekomen!!!

maar nieuwe ronde nieuwe kansen, toch???

dikke kus nathalie

Oké meiden, ik heb even jullie meningen nodig :shifty:

Ik heb net weer getest (ovulatietestje dus) en die was weer hardstikke negatief. Vreemd, want het leek positief te gaan worden, dit keer waren de streepjes overtuigender dan vorige week. Ik dacht dat je teststreep donkerder moest zijn dan de controlestreep, maar dat zou dus betekenen dat ik weer 2 negatieve testen had de afgelopen dagen en de boel nu weer ophoudt… Ik ben nog eens goed op de site gaan kijken waar ik ze heb gekocht, en daar zag ik het volgende voorbeeldplaatje:

Hij hoeft dus blijkbaar niet even donker te zijn.

Dan nu mijn testen van gisterenochtend en vanochtend:

Gisteren (de kleur is naar 1 kant gelopen, wat een 'half streepje lijkt te geven, maar dat was gisteren niet zo, de kleurintensiteit klopt nog):

Vanochtend:

Vanavond had ik dus weer een donkere controlestreep en een hele vage teststreep :roll:

De tekst bij het plaatje (en dat is dus waar ik eerst van uit ging, waarbij ik dus concludeerde dat gisteren en vandaag negstief was, ookal kwam het dichtbij…) is als volgt:

Only one color band appears on the control region or the test band is present but lighter in color intensity than the control band. There is no LH surge even if two lines present - as long as test line is fainter than the control line the result is negative.

If two color bands are visible and the test band is nearly equal to or darker than the control band, the ovulation will likely occur within 24-48 hours.

Wat vinden jullie? Zou dit als positief tellen en had ik mijn eitje dus vandaag, of moet ik nog meer geduld hebben :wink:

Sowieso test ik morgen weer, en uiteindelijk zal dat en/of mijn temp wel antwoord geven op die vraag, maar ik was nu ook benieuwd naar jullie mening :mrgreen:

Thanks!

:-* Smiley

(ik ben heus niet ongeduldig hoor :oops: )

Dank jullie wel voor jullie :-* en knuffs meiden! :inlove: Het gaat wel weer aardig met me… De :twisted: :evil: zijn al weer bijna vertrokken en de pijntjes en krampen etc. ook weer. Alleen lijkt me gezicht nog steeds op een krentenbol, dus das wel minders… :wink: Ben nu toch maar gaan beginnen met temperaturen. Ovulatietesten heb ik nog effe geen trek in… kijk eerst wel wat die templijsten gaan aangeven…

Voor een volgende keer heb ik wel besloten om niet snel meer te gaan testen aan het eind van mijn cyclus. Moet daarvoor toch wel flink overtijd zijn hoor. Minimaal een week ofzo. Van deze cyclus heb ik zowiezo geen idee van hoe lang die gaat duren… Zal wel minimaal 30 dagen zijn ofzo. Beetje een gemiddelde ga ik van uit…Weet het anders ook niet… :roll:

Smiley: Nou ik heb je stukje 3x gelezen, maar snap er geen ene fiets van sorry… :oops:

Mikey: Klote dat je ongi er weer is… :frowning:

Lenie en Hoop: Ik :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie meiden!

Madamem: Ongi weg? klussen dan maar weer meid! :thumbup:

idd, als je een tijd bezig bent verwacht je minder… Ik heb ook zoiets van: vorige maand had ik aak kwalen en nu weer maar ja, vorige maand werd ik ook ongi… dan valt het alleen maar mee als ik zwanger zou zijn…

Zelfbescherming denk ik…

smiley op dat plaatje van de site zijn de streepjes ook wat lichter van kleur…dus volgens mij bij jouw ook positief of iid die richting :think:

nou veel klus plezier dan maar hihihihiihihih :oops: :thumbup:

Goedemorgen!!

Spookie en Brigitta, bedankt voor het meedenken. Ik snap er dus ook geen ene hout van, dus dat ligt niet aan jou Brigitta. Ik dacht altijd dat het streepje minstens even donker als de controlestreep moest zijn, en dat waren ze dus niet, maar omdat verder alle signalen aangaven dat ik gisteren en eergisteren vruchtbaar was, dacht ik dat die bijna donkere streepjes misschien toch als positief zouden tellen. Zeker nadat ik gisterenavond een test deed en die weer hardstikke negatief was. Dat zou dan ā€˜piek voorbij’ betekenen. Het plaatje op de bestelsite bevestigt dat verhaal (streepje hoeft niet even donker), maar het verhaaltje op de bestelsite bevestigt het niet (streepje moet wel even donker)… Handig als de gebruiksaanwijzing zo duidelijk is en een ongeduldige vrouw vol hormonen probeert er wijs uit te worden :roll: :lol:

Spookie, ik hoop dat je volgende week een mooie verschuiving in je curve hebt, dan ben je iig redelijk regelmatig :pray:

Hoop: Duimerdeduimerdeduim!!!

Nathalie, lekker dat je je eigen pc terug hebt. Wat kun je zo’n ding missen he!! Terwijl we ze 15 jaar geleden niet eens hadden (niet met internet tenminste…) en nu kunnen we niet meer zonder ze :wink:

Brigitta, fijn dat je je weer wat beter voelt!! Goed idee meis, om te tempen, dan weet je wanneer je overtijd gaat en test je dus niet te vroeg. En ik zou gewoon een cyclus aanhouden van 30/31 dagen, net als de laatste (paar) waarin je niet zwanger raakte, die waarin je zwanger bent geweest geeft namelijk een vertekenend beeld, want je weet niet wanneer je ongesteld had moeten worden als je niet zwanger was geweest (kan je me nog volgen :shifty: )

Lenie, wat kan het gek werken he, aan de ene kant zoek je naar kwaaltjes om bevestiging te krijgen van een zwangerschap, aan de andere kant ā€˜weet je toch zeker’ dat het niet raak is (maar hoop je het zo!!)

Nou, mijn temp is vandaag omhoog gegaan, dus dat zou het verhaaltje bevestigen dat mijn eisprong gisteren geweest is. Nog even mijn testje van strakjes afwachten, ik verwacht dus dat die negatief is. We zullen zien :wink:

:lol: kom gewoon even goede morgen zeggen hihhiihih

het zonnetje schijnt 8)

zo ff onder water, misschien tot later :lol:

Hoi,

Jahoor, negatief:

Conclusie: Mijn ei zal gisteren geweest zijn en mijn nieuwe NOD is dus 14 mei :mrgreen:

Tot zover mijn eisprong-soap :wink:

Voor wie de testjes dus ook wil gaan bestellen (als je het nog aandurft :wink: ), het teststreepje hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep :smiley:

PS, goedemorgen Spookie (nouja, middag nu :shifty: ) :mrgreen:

smiley goede middag hihihihih

heb je nu ook met tempen wat gemerkt dan??

bij mij ik begon met 36 en ga zo stapwaards lager :roll: en dan 2 dagen achter elkaar dezelfde temp

van 36.3 naar 36.6>36.36>35.7>35.7>35.6>35.6>35.5

(dit is niet vanaf me 1e dag ongi he!!)

maar ja ben net een week bezig met testen dus word er nog nx wijzer van :wink:

Hoi Spookie,

Ja mijn temp is gestegen. hij was prachtig stabiel een hele poos, en zondag en maandag was hij opeens 0,2 lager, dat heb ik altijd bij een eisprong, een tempdip. Vanochtend was hij weer 0,2 hoger. Morgen verwacht ik hem dus gelijk of misschien dus nog 0,1 of 0,2 hoger.

Jou temp is ook langzaam naar een eisprong aan het werken denk ik. Hij wordt steeds lager en dan stijgt hij opeens weer. Ik ben benieuwd hoe het bij je zal gaan.

Bevalt het temperaturen je een beetje, of ben je het al zat?

het tempen is zo gebeurt om 9.00 gaat mijn alarm af en dan temp ik en slaap ik nog ffies verder :oops: hihihiihhi

het bevalt mij prima het heeft mij eigenlijk wel een beetje gerustgesteld…ik weet nu als het goed is straks hoe mijn cyclus echt in elkaar steekt :roll: en hopelijk heb ik straks meer duidelijkheid.

jeh ga ik eindelijk mijn binnekant verkennen hihihihiihhiihihihihi :wink:

maar gelukkig dat bij jou ook je temp klopte ben jij ook een beetje van je ongerustheid af…2007 is gewoon ons jaar dan maar :mrgreen:

voor de klussers veel klusplezier :lol:

en de wachters onder ons :pray:

he smiley…volgens mij hebben wij met ons tweetjes het forum hier gestalkt…tis zo rustig :think:

zeker frisse neus halen, ik vind maar frissies nog…morgen ben ik lekker ochtendje buiten tenminste als het weer mee werkt he!

nou ga nog ffies hangen en ja dan weer werken straks :?

Ik lees rustig mee spookie…maar jullie zijn idd lekker druk met z’n tweetjes! hahaha

Liefs,

Hoop

Goedemorgen,

Nog steeds niets hier. Ik had gisteren echt het idee dat ik ongi ging worden. Maar goed, tot nu toe nog niets.

Ik heb telkens gezegd dat ik in het weekend ga testen als ik nog niet ongi ben, maar denk dat ik er toch ongeveer een weekje mee wacht. Mijn langste cyclus was 35 dagen en ik heb nu 30 dagen aangehouden, het lijkt me dus handig om zowiezo 5 dagen te wachten met testen (hoewel dat wel moeilijk zal zijn)!!

Vanmorgen voelde ik mijn borsten wel goed en heb behoorlijke last van pukkels op mijn kin en mijn hals. Het kan eigenlijk twee dingen betekenen, dat is zo vervelend :wall: !!

vandaag heb ik introductiedag op het werk van 09.00 tot 14.00 uur. Ben rond 15.00 uur op mijn werk en dan kom ik hier nog wel even kijken en eventueel een verandering doorgeven!!!

Liefs,

Hoop

Nathalie, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van!!!

thanx!!!

:-* nathalie

Nathalie van harte gefeliciteerd!!!

thanx!!!

de zon schijnt heerlijk en dat allemaal omdat ik jarig ben vandaag :wink: :wink: !!!

hahahaa

kus nathalie

nathalie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne zonnige dag :-*

Hoera! Gefeliciteerd Nathalie! De laatste verjaardag zonder kind! :wink:

:-* Janna