November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

wat is het rustig, is iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten, heb ik ook lekker gedaan hoor :lol: kwam alleen ffies kijken hoe het hier ging…maar ja nx :wink: hihihihi sorry ben vervelend vandaag :mrgreen: sraks lekker etteren op werk maar… :eh:

nou ik ga maar is op schieten dan :angel:

Hoi hoi,

Ja ik ben er wel hoor, op mijn werk inmiddels (net drie kwartier) moet nog tot 17.00!

Nog geen nieuws hier, nog geen :evil: :evil: :evil: te bekennen, hoop dat ze voorlopig wegblijven!!

Liefs,

Hoop

Hallo dames, wat een mooi weer he vandaag! :thumbup:

Hier gaat het goed, ik ben sinds zondag niet meer misselijk s’ochtens en heb ook niet meer overgegeven sindsdien :dance:

Dus ik begin te geloven dat ik van die vervelende kwaal eindelijk ben verlost :mrgreen: Nog wel heb ik bij bepaalde geuren dat ik soms moet kokhalzen, maar daar blijft het bij… Sjee ik ben zo blij :mrgreen: :dance: :thumbup: :inlove: :smiley:

Verder gaat het hier ook goed, mijn bekken, (als het dat teminste was) heb ik sinds zaterdag niet meer gevoeld, dus hopelijk vals alarm :pray: Ik had namelijk na 2 uur slenteren op de jaarmarkt last in mijn bekken.

Ik ben er wel heel alert op omdat ik te soepele gewrichtsbanden heb over heel mijn lijf, en door mijn beroep weet ik daardoor dat dat een vergrootte kans geeft op bekkenklachten :thumbdown: Dus hopen dat ik een uitzondering ben :wink:

Ik ben wel weer wat sneller moe merk ik, eigenlijk een beetje weer als in de eerste 2 maanden vd zwangerschap.

Als de misselijkheid morgen en vrijdag weg blijft dan begin ik volgende week weer in een gezin, hoop het zo want kraamzorg is juist zo leuk als je zelf ook zwanger bent :inlove:

Ik heb een doptone gehuurd, donderdagavond besteld en maandag had ik hem al thuis dus lekker vlot. :thumbup: Ik ben ook zo’n ongelovige :wink: Ik weet natuurlijk dat ik zwanger ben, maar kan het me gewoon niet voorstellen :shifty: Terwijl ik in mijn werk toch al heel wat baby’s geboren heb zien worden :wink:

Zo’n mooi geluid, elke avond dan luisteren hubbie en ik samen even :dance: Gisteren was de kleine blijkbaar aan het bewegen want dan hoorde we elke keer een harde plop en dan was het hartje weer weg :inlove: En mama eigenwijs met de doptone erachteraan :mrgreen:

Uhhmm dat brengt me gelijk op de volgende vraag :mrgreen: :?: Voor de zwangeren onder ons.

Als ik het hartje ga zoeken met de doptone, dan hoor ik hem alleen als ik hem net onder mijn navel plaats (ongeveer 1-2 cm eronder).

Is het normaal dat met 15 weken en een paar dagen je baarmoeder al vlak onder je navel zit :shock: Ik dacht dat hij nog veel lager zat, maar zat er dus flink naast :eh: :shifty:

Waar zat bij jullie nu ongeveer de baarmoeder? (voor degenen die het weten dan) :wink:

Hoop, Spannend weer meis, ik :thumbup: en :pray: weervolop voor je hoor!! Hier wat :: :: :: :: :: :: :**: Hormoontjes :wink: Knap hoor als je dat testen kan uitstellen :thumbup: ben benieuwd of je dat volhoud :mrgreen:

Spookie, en lekker je collega’s geterorriseerd? :mrgreen:

Nathalie Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: En nog een fijne dag! :-

Smiley, toch je eisprong gehad nu :dance: dus weer afwachten nu he :shifty:

B-tje, Als je meeleest, denk aan je meid :-

Ojaaa nog 1 ding, mijn eetlust is weer een beetje normaal :dance: De laatste weken moest ik niet denken aan gekookte aardappels en groentes :silenced: :sick: Dus leefde ik ongeveer op brood, verse soep en salade’s :oops: Nu had ik eergisteren ineens zin in andijviestamppot en karbonade, en vandaag eten we prei met aardappels en een gehaktballetje :mrgreen: Onze beeb weet denk ik niet wat hem overkomt :shock: ieeee hollandse pot :mrgreen: :shifty:

Groetjes Natascha.

meissie: Nog maar 2 uurtje te gaan, maar toch nog gefeliciteerd! heb je een leuke dag gehad?

Kes: Fijn dat je kwaaltjes minder aan het worden zijn meis!

Hoop: Jaaaa moeten weg blijven die :evil: :twisted: hoor! Duimennnnn :pray: :pray: :pray:

Janna: Hihi goeie opmerking van je dame, laatste verjaardag zonder kind :wink:

Echt een kl*tedag gehad vandaag…

Begon ermee dat mijn brommer niet wilde starten vanmorgen,kickstarter zat vast…Toen kwam ik nog eens met de schuttingdeur tegen de ruit van de scvhuurdeur (nu grote scheur in de ruit)… Op mijn werk gemopper aan moeten horen, omdat ik te laat was… S´middags op mijn werk mijn voet verdraaid en soort van vet aan laten branden, waardoor het halve bedrijf stijf stond van de stank…(werk in de homeopathie)Tot overmaat van ramp ruzie met de chef, omdat ik om hulp vroeg omdat mijn werk te zwaar was…Heb heel erg pijn in mijn rug en in mijn hoofd zo na de middag… Pffffft het zat allemaal niet mee dus…Heb heel zwaar werk deze week te doen op mijn werk. En dat valt even niet mee als je een week thuis hebt gezeten…

Nog genoeg geklaag…hoop dat het morgen beter gaat…ach erger dan vandaag kan het niet worden denk ik zo… :wink:

Ow ja als er nog NODS bekend zijn, hoor ik dat graag dan kan ik dat veranderen :thumbup:

liefs, Brigitta

Brigitta, jeetje zeg , zeker je dag niet… Hopelijk gaat het wat beter met je…

Klinkt wel erg interessant homeopathie…

Goedemorgen,

Brigitta :-*

Ik hoop dat je mij van de week mag verplaatsten naar de zwangere! Tot nu toe nog geen spoor van de :evil: :evil: :evil: !!! Ik heb geen idee of ze komen. Het voelt nog niet zo in ieder geval, maar dat kan ineens omslaan natuurlijk!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

Hmmm sinds ik net naar de wc ben geweest heb ik dus wel het gevoel dat het eraan zit te komen :?

En het heeft doorgezet!

Nieuwe NOD 3 juni!

Liefs,

Hoop

:evil: he hoop jammer zeg.wat zijn die rode :twisted: vervelend zeg! :naughty: nou voor de volgende ronde dan maar!!

:smiley: de zon schijnt weer dus word weer genieten…heb het nu al warme :roll: maar goed.voor de rest heb ik nx te vertellen :wink:

dus ga maar is wat verzinnen… :think: nou meiden geniet van eht mooie weer.ik kom later nog wel ff kijken…

owja mijn temp was vanmorgen wel weer gestegen.smiley als ie nu drie dagen achter elkaar zo blijft is dat voor een eisprong toch? of tijdens een eisprong :think: weet het nie meer precies :wall: …maar als het zo is klopt me cyclus nog net als de vorige keer :lol: das wel prettig dan

Hoi,

Even snel, want ik ben ziek :frowning:

Brigitta, het zit je ook niet mee he… Ik hoop dat alles een beetje meer mee gaat zitten nou, wat een rotweek heb je zeg!

Kes, volgens mij klopt dat precies hoor, ik ben helaas zelf nog niet bij de 15 weken gekomen, maar ik kan me herinneren dat je baarmoeder niet ver meer onder je navel vandaan ligt bij die zw-duur. Ik dacht 4-5 cm, maar ik weet t niet zeker …

Geniet van je doptone!!

Hoop, ook op dit topic, ik baal met je mee hoor!! Dit is niet leuk meer :cry: Ik ga weer verder duimen voor je, met handen, voeten en neus (als dat kan… :shifty: ) :-

Spookie, als je een duidelijke verhoging van je temp ziet van uiteindelijk (minimaal) 0,3, gedurende minstens drie dagen, dan is je eisprong geweest op de laaste ‘lage’ dag. De temperatuursverhoging wordt namelijk veroorzaakt door een hormoon dat pas vrijkomt NA de eisprong.

Lekker dat je iig regelmatig begint te worden.

Ik ga weer op mijn bedje liggen :smiley:

:-
Smiley

beterschap smiley en dat met dit mooie weer!

ja nu weet ik het weer hoe het zit als je temp hoger word en hij houd dit 3 dagen aan dan heb je eisprong gehad…nou van de week weet ik meer dan :wink:

spooky, je letters zijn mooi hoor maar niet te lezen die kleur…sorry,

Smiley: beterschap

Hoop: wat jammer zeg ik hoopte het nog zo voor je. Toepasselijke naam trouwens.

:think: ik kan het wel lezen maar goed ik ben alleen een beetje die dingen er bij aan het uit proberen :stuck_out_tongue:

deze is nog slechter te lezen denk

hey ladies,

Wat een verrukkelijk weer he! Jammer dat ik aan het werk ben! Maar dat moet he, centjes verdienen!! Ik heb verder geen nieuws hier…

Vanavond hockeyen en morgenavond met een vriendin de stad onveilig maken… hehehe!

Nu kan het immers nog.

en nog 3 maanden en 2 dagen voordat ik op vakantie naar Marokko ga!!! Yahooo!

Kussies

Hallo!!

Spookie, ik ben benieuwd wat je temp doet!

Je bent wel creatief met kleuren he :wink: Ik vond het wel een toepasselijke kleur die je had gekozen, babyblauw :inlove:

Madame M, Marokko, wauw! Da’s bijzonder!

Veel plezier in de stad vanavond!! Geniet ervan zolang het kan, want voor je het weet mag voorlopig niet meer :wink:

Ik ben aan de beterende hand. Ik voel me nog niet echt top, maar ben mijn bedje maar weer uitgekomen :smiley:

:-* Smiley

:? heb het vermoeden dat ik ongi gaat worden een beetje bij het afvegen bruinachtig( :oops: sorry) maar normaal is het anders :think: nou ja ik kijk wel of het verder doorzet (hopelijk niet) zit nu op me 42e dag van me cyclus

verder een fijne dag en geniet :smiley:

smiley heb je een pbtje gestuurd

joehoeeee waar zit iedereen dan toch? :think:

nou ik ben na 41 dagen ongi geworden :? wel een kortere cycluys dan de keren daarvoor. dus nu kan ik vanaf begin mijn temp bij houden kijken wat ie aan geeft, want nou klopte het niet echt, maar ja was ook net anderhalve week dat ik had getempt dus kan ej verder niet veel mee. dus hoop deze ronde dat ik er wat wijzer uit word…

nou tis mooi weer dus geniet :-*

Hoi,

Joehoe, hier ben ik!!!

Spookie, dan ging je temp dus naar beneden omdat je ongesteld ging worden… Jammer zeg, maar dan wordt het nu iig wel korter he!! Da’s mooi!! Je zal wel flink aan het ontpillen zijn…

Ik wordt hier helemaal kierewiet! Mijn temp is weer naar beneden… Nou weet ik nog niet of ik mijn eisprong heb gehad :? Terugkijkend was mijn temp alleen hoog op de dagen dat ik ziek was, dus misschien was het niet een verhoging van mijn ei, maar van het virusje dat ik had :x Ik weet het natuurlijk niet zeker… Als mijn temp nu weer omhoog gaat heb ik geen idee of mijn ei nou wel afgelopen maandag was, of tijdens deze lagere temperatuur… Alle andere signalen wezen trouwens allemaal op afgelopen maandag, incl. de twijfelachtige positieve ovulatietestjes (maar waarom blijft mijn temp dan niet hoog…) Grrrrrrrr… :roll:

Wat was het sleutelwoord ook al weer?.. Oja, GEDULD :mrgreen:

:-* Smiley

Hallo dames!!!

Ik kom eens eventjes kijken hoe het hier is! Af en toe kom ik eens kijken of al mensen kan feliciteren en hoe het met iedereen gaat… Nu toch maar eens effe kletsen!

Met mij is alles helemaal goed :mrgreen: :inlove: Mijn buik is al groot aan het worden, maar nou ben ik ook heel dun van mijzelf dus ik heb geen plek om die baby te verstoppen! Nou ben ik er natuurlijk ook helemaal trots op :inlove: dus mij hoor je niet klagen!

Wel heb ik last van een lage bloeddruk waardoor ik erg moe ben en veel last heb van duizelingen. Ik moet me her en der vastgrijpen aan muren omdat ik anders tegen de vlakte ga. Maar zoute drop en flink wat bouillon doet me goed :thumbup:

Verder wil ik jullie nog heel veel sterkte en succes wensen! Bij deze wat hormonen om jullie geluk te vergroten:: :: :: :: :**:

Groeten Esther

Hoi meiden,

Ik had gisteren ook al vrij, dus een lekker lang weekend! Na een dagje strand, vandaag op de tennisbaan van het zonnetje genoten. Met een zeewindje erbij was dat goed uit te houden.

Maarreh, jullie lezen zelden meer iets van mij. Zoals sommigen waarschijnlijk nog wel weten, rommelde het in mijn relatie. Aangezien ik dat voorlopig niet meer tot een zwangerschapswens zie leiden, kom ik hier ook niet meer zo vaak. Ik lees nog wel regelmatig mee hoor, maar ik kan dus wel uit het lijstje.

Morgen lekker nog een dag vrij. 's Middags heb ik kantinedienst, maar voor die tijd ga ik weer lekker van het zonnetje genieten. Eerst nog even skeeleren denk ik. Ik heb een leuk rondje bij ons in de buurt, dus dat probeer ik nu regelmatig te doen. Lekker met de mp3-speler op met een beetje opzwepende muziek, hihi.

Fijn weekend nog!

Liefs,

Garfield