Zo vandaag ga ik weer werken. Ik ben nog onwijs moe en heb hoofdpijn maar hopelijk trekt dat zo weg. Ik heb denk ik te diep geslapen dan heb ik daar weleens last van. Dinsdag is mijn vader jarig en als ik dan niet ongi ben dan ga ik testen, dat zou wel een leuk kado zijn.
He dames,
Esther, lekker dat alles goed gaat. Geniet maar lekker van je boller wordende buikje!
Garfield, jij hebt een lekker weekendje zo!
Hoe is het nu met jou en je mannetje? Gaat het wel weer de goede kant op?
Lenie, spannend hoor!
Meiden, ik ben er een paar daagjes niet, mijn mannetje en ik gaan even lekker uitwaaien :mrgreen: Als ik terugkom wil ik goed nieuws te lezen hebben he
Tot donderdag!
:-* Smiley
Zo daar ben ik dan weer eens… Ik zie dat ik al sinds woensdag niet meer heb geschreven :oops: Nou ehm de rest van de week is er eigenlijk niet echt beter op geworden…Heel veel last van mijn nek en hoofdpijn…En nou ja gewoon niet lekker in mijn vel…
Ben sinds deze cyclus ook aan het tempen, maar vind het best wel een gedoe. Ligt ook een beetje aan mijn digitale thermometer, die is niet echt goed meer geloof ik…Eens kijken van de week voor een andere…
Smiley: geloof dat je nu weer beter bent he? Mocht je dit nog ergens lezen…:heel veel plezier en tot donderdag! :inlove:
Lenie: Spannendddddd meis!
Hoop dat je dinsdag op je pa zijn verjaardag posi mag testen! :thumbup:
Garfield: Fijn weer wat van je te lezen meis!
Esther: Toppie dat alles goed gaat met je zwangerschap :inlove:
Spookie: Balen weer die :twisted: :evil: Wel fijn dat je cyclus niet zo irri lang is…
Madame: Leukies over een paar maandjes op vakantie! Wij gaan over een maandje 12 daagjes naar Oostenrijk weer :dance:
Hoop: Kl*te weer dat het heeft doorgezet :? Heb je nieuwe NOD inmiddels veranderd…
Hallo dames,
Hoe gaat het hier??
Spannend voor je Lenie!!! Ik duim voor je dat het raak is…(mijn vader is ook dinsdag jarig)!
Voor iedereen veel succes en nog een fijne avond!
Liefs,
Hoop
leniespannend dus,nou ik ga heel hard voor je duimen :thumbup:
estherfijn om te horen dat het goed gaat met je en hopelijk hebben we wat aan de hormoontjes
smileydan heb ik tog eerder me eisprong gehad en die week was ik net ziek :?
garfieldhoe gaat het nu met je relatie?
b-tjehopelijk voel je je gauw weer wat beter…en idd wat fijner dat me cycluys wat korter is, maar weet nog steeds niet waar ik aan toe ben…moet tog nog even geduld hebben!! :eh:
ja verder hier niks te vertellen, ga zometeen betijds naar bed, omdat ik vanacht gebeld(04.00uur) werd dat me pa is opgenomen/geopereerd in zh…voorlopig ligt hij daar nog :?
nou klussers s6 en wachters s6 :thumbup:
Ik ben nog niet ongi…kan ook zijn dat ik fout tel omdat ik eerst iets roze verloor en later ongi werd. Ik wacht in ieder geval dinsdag af en probeer er niet teveel aan te denken.
Hoop: dat is ook toevallig zeg…
Ik ben benieuwd Lenie! Ik duim nog steeds voor je! Wel weer tijd hoor hier voor een zwangere!
Liefs,
Hoop
Goedemorgen,
Lenie Gefeliciteerd met je vader! Fijne dag!!!
Hoe gaat het met je, nog steeds niet ongi??? Ik duim voor je dat je een posie test hebt hoor!
Het tempen gaat hier goed, het valt me niet tegen!!!
Hier onder het lijstje wat ik tot nu toe heb:
5 mei 2006 - 37,2°C - menstruatie sterk - opgenomen na opstaan.
6 mei 2006 - 36,7°C - menstruatie sterk.
7 mei 2006 - 36,6°C - menstruatie normaal.
8 mei 2006 - 36,4°C - menstruatie zwak.
9 mei 2006 - 36,6°C - menstruatie zeer zwak.
Liefs,
Hoop
Dank je wel!!!
Ik ga even testen kopen en dan testen… ik ben bneiuwd hoor, ik reken nergens op dan valt het minder tegen…
Hoop, ook nog gefeliciteerd met je vader :dance:
ik heb nog niets te melden, en ben heel druk op mijn werk… Maar lees wel mee hoor!!
Kussies
hallo,
al een tijdje lees ik mee op jullie forum.
Ik ben gestopt met de pil in december 2005 en druk bezig.
Deze maand was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar werd na meer dan een week overtijd, ongesteld. Was erg teleurgesteld.
Heb me nu voorgenomen om er minder mee bezig te zijn.
Vinden jullie het ook zo lastig om je er niet te druk over te maken?
Ga deze maand niet temperaturen en ook geen ovu testen doen.
En al helemaal niet vrijen op de goeide dagen!! Het moet natuurlijk ook leuk blijven!
Nou, succes allemaal en ik zal wel eens vaker aanwaaien als het ok is.
Groeten greet
hoi greet
tuurlijk is dat goed kom maar gezellie mee praten, wat jammer dat het de vorige keer niet raak was :? is id iedere keer een terleurstelling… heel veel plezier bij ons groepie en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden!
ik las trouwens gister een zinnetje…“elk probleem is een uitdaging!”
lenie weet je al wat???
:-*
@ hoop
ik heb deze van smiley gehad is een site waar je je temp kan bijhouden en ook andere dingen misschien is dit ook wel handig voor jou…
ik vul er me temp,wanneer we geklust hebben en je ongi op.
het is een programaatje wat op een gegeven moment ook je eisprong gaat aangeven als je interesse heb http://www.fertilityfriend.com even aanmelden je bent dan voor een maand vip (dan heb je wat extra mogelijkheden) daarna vervallen de vip extra’s…als je er nou niet uit komt heb ik nog een heel verhaal met uitleg en smiley weet anders ook nog heel wat er van af…
Dank je Spookie, zal de link ff opslaan, heb nu geen tijd, ga zo naar mijn ouders toe voor de verjaardag van mijn vader! Was alleen ff benieuwd of er al nieuws was van Lenie, maar nog niet dus.
Fijne avond allemaal.
Liefs,
Hoop
Hee meiden!
Zo weer veel te lang geleden… Tja dat krijg je met zulk weer…
Spannende tijden voor Lenie zie ik.
Wij hebben hier enorm aan de tuin geklusd, alles er uit en helemaal op nieuw ingericht. Het was ff hard werken afgelopen 2 weken maar het resultaat mag er wezen en ik denk nog een weekendje ‘aankleden en afwerken’ en dan is het helemaal naar onze zin. (en dan nog de terrasjes opnieuw betegelen maar dat komt volgend jaar…) Verder heb ik vloerbedekking voor de zolder uitgezocht en dat wordt morgen gelegd. Maar wat wil nu het vreemde toeval: hubbie heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen, in Staphorst :shock: Het is echt een buitenkansje, hij gaat woensdag kijken maar dat zou wel betekenen dat we weer moeten verhuizen (we wonen hier nu 3/4e jaar en beginnen eindelijk een beetje aan de aankleding en de laatste dingetjes toe te komen). Pff, wat kan het leven opeens anders lopen zeg… Ik ga zo dus maar eens googlen op Zwolle en hoe en wat voor een huizen je daar kunt krijgen. Iemand bekend in die buurt?
:-* Janna
Hoop: Nog gefeliciteerd met je pa! :dance: Ben dus ook bezig met tempen (ow ja moet nog nieuwe thermometer halen haha)Ik heb tot nu toe:
Day Date Temp Time Signs
1 04/28/2006 36.80 10:40am Heavy Menses
2 04/29/2006 36.80 11:05am Heavy Menses
3 04/30/2006 36.80 12:05pm Medium Menses
4 05/01/2006 36.70 12:15pm Light Menses
5 05/02/2006 36.50 07:00am Light Menses
6 05/03/2006 36.60 07:05am
7 05/04/2006 36.60 07:00am
8 05/05/2006 36.40 07:05am
9 05/06/2006 36.40 08:00am
10 05/07/2006 36.60 12:10pm
11 05/08/2006 36.60 11:15am
12 05/09/2006 36.30 07:05am
Ik verwacht zaterdag mijn eisprong, dus ben eens benieuwd of het klopt
Greet: Welkom hier meis! Hoe meer zielen hoe meer vreugde he :mrgreen: Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was na een week overtijd en dan toch nog ongi Vind het ook lastig om er minder mee bezig te zijn. Ben na een mk nu wel op dit moment zover dat ik even zonder banner doe en een volgende keer zo lang mogelijk wacht met testen…
Lenie: Heb je nog getest vandaag meis? Ik ben al geregeld vandaag hier wezen neuzen uit me werk…
Ow ja jij ook gefeliciteerd met je pa! :dance:
Janna: Fijn dat de tuin zo goed als af is nu :thumbup: Maarre misschien weer verhuizen? :shock: Wel top dat je openstaat voor verhuizen. Er was eerst sprake van dat wij ook misschien naar Zwolle zouden verhuizen vanwege vriend zijn werk, maar is toen niet doorgegaan. Ben op zich niet superbekend in die buurt, maar weet wel dat je er supermooi kunt wonen en dat de huizen een stuk goedkoper zijn dan hier in de randstad…
Spookie: Hoe is het met je vader nu?
xxx Brigitta
Hallo allemaal,
Ik heb getest en helaas gaf hij “niet zwanger” aan. Ik heb mijn vader dus niet kunnen verrassen. en onzelf niet te vergeten…
Ik wacht het nog af want ik ben nog niet ongi, anders test ik over een paar dagen opnieuw.
Jammer meis, maar zolang de duivels er niet zijn blijven we voor je duimen!
Liefs,
Hoop
Lenie, ik duim voor je hoor!! Spannend!!!
Janna, tis wat he, dat verhuizen… zeker als je nog net de aankleding moet doen… Maargoed, niets leuker dan opnieuw inrichten… :lol:
Ik ben heel erg druk… later meer