zwanger :dance:
:dance:
stiekem, 24 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 15-08-2006
janinepien, 27 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 04-09-2006
elise, 25 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 21/22-09-2006
janna, 29 jaar, 2de kindje en uitgerekend op 07-10-2006
esther, 22 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 18-10-2006
kes, 26 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 21-10-2006
smiley, 28 jaar, 1ste kindje, uitgerekend op 02-02-2007
b-tje, 28 jaar, 1ste kindje, uitgerekend op 07-02-2007
klussers
Dune: 23 jaar, 1ste kindje, NOD ?
meissie, 22 jaar, 1ste kindje, NOD ?
madame m, 22 jaar, 1ste kindje, NOD 25-05
garfield, 29 jaar, 1ste kindje, NOD 29-06
mikey, 24 jaar, 2de kindje, NOD 03-06
hoop, 23 jaar, 1ste kindje, NOD 03-06
spookie, 30 jaar, 1ste kindje, NOD 06-06
MamaC, 25 jaar, 2de kindje, NOD 11-06
lenie, 24 jaar, 1ste kindje, NOD 12-06
greet, 22 jaar, 1ste kindje, NOD omstreeks 12 juni
Weten jullie Hoop en Smiley: Het leven is niet altijd alleen maar lol etc en vervelende situaties horen daar helaas ook bij.....denk aan jullie.....vind jullie LIEF!
Jij bent ook lief :inlove: :inlove: :inlove: :-*:-*:-*
Vinden we elkaar allemaal lief!! :inlove: :lol: Wat een emo-mutsen zijn we zeg :oops:
Lekker he zo’n forum waar iedereen elkaar steunt!!
:-* Smiley
Ps, vanavond meidenavond op net5, is een goede oppepper, als je die desperate housewifes weer een uurtje aan hebt zien klungelen dan vallen onze problemen meteen weer reuze mee
Ach ja een emo-muts ben IK zeker haha :oops: Ben idd ook erg blij met dit forum! :inlove:
Precies wat je zegt Smiley, we zijn allemaal lief! En emo-dozen op zijn tijd hihihi!
Ik ben blij dat ik hier ooit terecht ben gekomen!!!
Liefs,
Hoop!!!
Mijn leeftijd is 25 dus dat mag er wel bij
Btje wat jammer dat de test negatief was
wel vreemd als je ook nog steeds niet ongi bent!! Ff afwachten maar, ik hoop ook voor je dat je waardes niet zo hoog zijn en dat je t nu gewoon nog niet ziet
Ik weet nou ff niet meer wie t zei, maar die zei op naar 2007
Pfff je heb gelijk, 2007 pas :shock: klinkt zo ver weg!!
Maar ach, we gaan er gewoon weer tegen
Oke…fijn ben aan de twijfel nu…
Heb het volgende aan een verloskundige gesteld:
Hoi Mirjam/Japke,
Ik vraag me het volgende af:
Deze cyclus ben ik uitgegaan van een cyclus van 31 (van de voorgaande cycli de langste) hoewel ik vermoed mijn eisprong te hebben gehad op dag 14-15.
Heb vanochtend getest met de digitale clear blue (met ochtendurine opgevangen in een potje), maar helaas was het negatief… Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat het hcg gehalte nog te laag is? Je zou denken van niet toch? En komt het voor dat zwangeren nog negatief testen, terwijl dat theoretisch niet zou kunnen?Is het niet zo dat je uiterlijk 2 weken na je eisprong ongi bent, dus als ik zwanger zou zijn dan had het een positieve test moeten zijn?
groetjes,
Brigitta
antwoord:
hoi Brigitta,
Het is meestal zo dat je na 14 dagen je ongesteldheid hebt, maar niet altijd. Het zou kunnen dat je hCG gehalte nog te laag is om een positieve test te hebben. Ja het kan dat het langer duurt voordat er genoeg hcg hormonen zijn dat de zwangerschapstest een positieve uitslag geeft. Dat kan komen door een latere eisprong, innesteling of langer ontwikkelingsproces. Ik zou nu 5 dagen wachten, als je dan nog niet ongesteld bent nog eens testen. Dan zou de test wel positief moeten zijn als je zwanger bent.
Mirjam
Hummm denk dat ik straks een klap met een rubberen hamer nodig heb om te kunnen slapen :shifty: :shifty: :shifty:
Hee, alweer een nieuw deeltjes hier!
Balen Brigitta, die negatieve test. Ik
voor je! Het schijnt vaak voor te komen dat je eisprong niet in het midden zit maar na 3 weken is, dus wie weet?
Hoop: Jeetje, dat lijkt me toch pittig om te horen. Volgens mij gaan dan alle scenario’s door je hoofd. Hopelijk kunnen de curves over een maandje de prullenbak in…
En emo-dozen: :-* Ik vind dit eigenlijk nog steeds het leukste clubje op het forum…
Hier gaat alles z’n gangetje ik begin wat vlagen van opruimwoedde te krijgen dus daar maak ik dankbaar gebruik van…
:-* Janna
Hee, je was me net voor: gelukkig klopte mijn theorie dus! :lol:
Hallo mede nov-dec klussers!
Ik heb een tijdje niet bij jullie gepost, maar ben jullie niet vergeten hoor!
Ik hoop dat jullie ook snel positief mogen testen!
Bij mij gaat het nu best wel hard, de tijd lijkt ineens om te vliegen… In het begin tel je echt de dagen tot je de ‘veilige 12 weken’ om bent, maar nu ben ik over twee weekjes alweer bijna op de helft!
Groetjes en ik duim voor jullie,
Elise
Nou Janna…ik heb nog nooit zo hard duimpjes nodig gehad als nu :shock: :shock: :shock:
Elise: Gaafffff om weer eens wat van je te horen en wat fijn dat alles goed gaat en de tijd lekker voorbij vliegt! :inlove: :thumbup:
Joehoe gezocht rubberen hamerrrrrr :!: :?: :!: :?: Kannie slapen dus ikke… :wall:
@ Brigitta, jeetje zeg. Je wordt niet veel wijzer zo zeg!
@ Janna, er gaat op zo’n moment echt vanalles door je hoofd. Hoop omdat je wel zwanger bent geweest, dus het kan! Maar ook de gedachte dat ik aan het einde van dit jaar gewoon mama had kunnen zijn. Maar ik weet nu ook dat het wel goed komt! We zijn nu iig al een stap verder richting onderzoeken ed. De moeilijkste stap (de eerste stap naar de ha) is gezet!
@ Elise, leuk dat je even komt kijken hier en fijn dat alles goed met je gaat!
Liefs,
Hoop
hallo dames,
Ik heb gevoelige (.)(.) en rommelig gevoel in de buik…
waaaaah, wordt alweer gek hierzo!
hey meiden ik kom ook weer is even posten op deze zonnige dag
ik heb hier nog helemaal geen nieuws ofzo dus gewoon even zomaar
we klussen momenteel om de dag en gelukkig hebben we dan wel zin :inlove:
mamac ook welkom hier bij ons en veel succes
weer een lekker fris deeltje :thumbup: toppie :thumbup:
b-tje jammer dat je negatief heb getest maar er is dus nog hoop!!?
ja verder heb ik alles wel gelezen, maar weet dus niet alles precies meer :wall:
dus doe ik eht even zo voor de gene die aan eht wachten zijn ga ik heel hard duimen :thumbup:
voor de klussers duim ik natuurlijk ook :thumbup:
en in dit niewe deeltje vind ik best dat het tijd word voor een zwangere! dus dames zet hem op!!! :**: ik zelf ben ook hard bezig met klussen :inlove:
nou meiden zal is proberen regelmatiger te komen typen :lol:
fijne dag verder allemaal :-*
Hoi,
MamaC, 2007 klinkt inderdaad ver weg he… Maar we hebben al weer bijna 1/3 van dit jaar erop zitten, het gaat zo hard…
Janna, gebruik van maken, die opruimwoede! Ik heb het tegenovergestelde, genoeg te doen, maar totaaaal geen zin :shifty:
Elise, fijn om te horen dat het goed gaat bij jou (jullie ) Voel je je spruit ondertussen al bewegen?
Brigitta, ik heb wel een rubberen hamer, zal ik vanavond naast je bed komen zitten? Als jij je ogen dan open doet geef ik je een mep! Maar even serieus, ik kan me voorstellen dat je er helemaal de zenuwen van krijgt… :roll:
Hoop, ik kan me je dubbele gevoel erg voorstellen hoor!! Hoop en verdriet… Ik hoop heeeeel hard voor je dat je naar de januari 2007 mama’s mag (neem je ons dan wel allemaal mee?)
Madame M, wat kunnen 9 dagen nog lang duren he… Ik duim weer voor je hoor!!
Spookie, hier (NH) is het helemaal niet zonnig Gezellig dat je weer even komt buurten!
Ik heb zelf weer weinig te melden… Saaaaai…
:-* Smiley
ik wou dat ik een tijdklok had die ik vooruit kon zetten… pfffffffffffff wat gaat het allemaal langzaam… ik wordt er gek van hoor… irritant
nog 9 daagjes, of 6 ligt aan mun cyclusduur… spannend
ik kan er nie meer teegne :wall: :wall: :wall:
Ik eis :evil: :twisted: of zaterdagochtend alsnog een posi test…Hier word ik werkelijk mesjokke van! :x :roll: :?
b’tje wat vervelend zeg dat wachten!!! Niks is vervelender dan onduidelijkheid. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent meissie!
Ik had vandaag mijn 20 weken echo. Alles is goed met de baby! Zo gaaf om die beeb weer te zien bewegen…
x
Jaaaaaaaa Smiley, kom jij maar naast me zitten vanavond met een rubberen hamer :lol:
Daarstraks de bekende tampontest gedaan en niets te zien! :shock: :shifty:
Ik heb wel zoiets als het deze keer niet raak is, moet ik toch echt iets gaan verzinnen om de volgende keer te voorkomen dat ik zo gestresst raak…Dit is echt niets hoor zo…
Janinepien: Kickkk dat jullie de babe weer gezien hebben en dat ie lekker beweegt :!: :inlove:
MadameM: Ja is echt zwaar irri idd als de tijd megatraag gaat… :roll:
xxx