November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Meiden ik kom jullie nog even succes wensen in deze spannende tijd en dan gaan wij hier lekker klussen :inlove: :mrgreen:

Hihi Hoop veel klusplezier! :inlove: :thumbup:

Gelukt hoor! :inlove:

Hihihi komt soms over alsof het moet maar het is meer een wil!!! hihi

Met tegenzin doe ik het niet hoor, dan maar een ronde langer wachten!!!

(Snap je het nog?)

Een hele fijne dag vandaag!!!

Liefs,

Hoop

Hoe is het met je Brigitta???

Hello ladies,

Madame M, hoe is het vandaag, nog zenuwachtiger, of wordt je juist weer wat kalmer? Rottijd he, die wachtperiode…

Janine, jeeeeetje, je bent alweer over de helft!! Dat gaat snel zeg! Fijn dat alles in orde is!

Hoop, ik snap je hoor, het moet geen moeten worden, maar in de groene dagen doen we eerlijk gezegd wel ons best om de frequentie iets op te schroeven :oops: Maar het is tot nu toe altijd leuk geweest :inlove:

Brigitta, heb je een beetje lekker geslapen vannacht? En hoe is het er nu mee?

Hier nog weinig nieuws…

:-* Smiley

Ps, andere meiden, waar zijn jullie??

Hello!

ja, Smiley, tis nog erger vandaag, ben bang dat het alleen nog maar erger wordt. Kan nergens anders meer aan denken, ben misselijk en heb nergens zin in! Echt TE erg gewoon…

Als ik aan morgen denk wordt ik niet veel vrolijker want dan moet k naar de tandarts, niet dat dat zo erg is, maar heb er gewoon geen zin in.

Daarnnaast is mijn loon nog niet overgemaakt, pas maandag en ben nu al blut!

Dus: voel me nie zo happy!

kusz

:lol: als ik het zo moet horen eehh lezen…word het weer een spannende periode!! :lol: ik hoop echt dat het raak is dit keer drom even extra goed duimen draaien!!! voor jullie allemaal :-

de tijd gaat echt snel bijna al een half jaar bezig :shock: alleen bij mij duurt het zo lang :? die lange cyclussen, langer wachten, niet weten waar je aan toe bent :x

maar doe deze ronde me best en meer kan ik niet doen :wink:

wat klinkt het tog weer :think: nah jah deze ronde komen er gewoon zwangere bij!!!

:-

trouwens het is een beetje rustig hier, sommige heb ik al een tijdje hier niet gezien of heb ik wat gemist??? :think:

hier trouwens even een leuk plaatje:

Aaaahhh… Paasbilletjes… :inlove:

hoi hoi meiden

het is alweer lang geleden dat ik hier wat geschreven heb maar weet af en toe ook echt niets te zeggen lees wel nog mee hoor. en ja het word wel weer tijd voor een paar zwangere onder ons ik hoop dat ik er ook tussen zit :inlove: maar ja we achten weer af ik wil er niet te veel bij stilstaan eigenlijk en ja alweer bijna een half jaar bezig ik wat minder december toen was ook pas mijn heerlijke vloeien over en hadden we groen licht van de gyneacoloog. ik voel nu nog niets eigenlijk heb het gevoel dat ik ongi moet worden een beetje last van mijn onderbuik we hebben wel wat afgeklust deze maand zal het zijn vruchten afwerpen ben benieuwd

en hoe is het met jullie meiden allemaal ik heb al weer twee nieuwe namen voorbij zien komen jullie ook veel succes

groetjes wendy :-*

Hoi hoi,

Wendy, leuk dat je weer even gepost hebt :wink: ! Hier gaat alles goed. Ik weet niet of je het gelezen had, maar er WAS weer een zwangere…IK, alleen wist ik het pas toen het al mis was gegaan! Heel verhaal maar ik ben naar de ha gegaan omdat ik een vreemde menstruatie had en die zegt dat ik naar alle waarschijnlijkheid zwanger ben geweest!

Enne we hebben MamaC mogen verwelkomen in het cluppie maar die tweede weet ik niet wie je bedoelt hoor!! Hoop (ikke dus) schreef al mee maar dan onder een andere naam, als het goed is heb je daar een PB-tje over gehad.

Brigitta, hoe is het nu met je??? Weet je al wat?

Madame M :-* Kop op…het komt allemaal goed!!!

Daar ben ik weer…Vandaag weer tampontest gedaan enne heeeeel klein beetje oudbruin verlies. Maar echt zo weinig dat het te verwaarlozen is…Gelijk opgezocht op internet (ik weet het, ik ben errug)bij vraag en antwoord van een verloskundige en die zegt dat als je zwanger bent alles goed doorbloed is en als je dan gaat zitten purren met een tampon tegen je baarmoedermond dat je dan een minibeetje kan verliezen (licht rose/oud bruinig…

Kortom…ik weet dus nog niets…OF ik ben zwanger OF ik zit psychisch mezelf zo te kwellen dat ik mijn menstruatie aan het tegenhouden ben :wall: :wall: :wall:

Sorry lieverds dat ik alleen met mezelf bezig ben momenteel… :oops: :? :cry:

dikke x,

Brigitta

Nou Brigitta

Geen goed nieuws en geen slecht nieuws

Kortom we weten nog niks!!

Ik duim nog steeds voor je hoor!

Brigitta, spannend dus nog steeds. We wachten geduldig met je mee. Maar het duurt nu wel lang!! Kom maar op met die positieve test!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, ben al een tijdje ontzettend moe en ik raak niet bijgeslapen. Zin zal het dus niet hebben, maar ik val bijna van mijn stoel van de slaap!!!

Liefs,

Hoop

He meiden,

Hoe is het hier?

Madame M, heb je al een betere dag? Ben je al bij de tandarts geweest? En trek je de zenuwen nog? Zoek maar lekker een beetje afleiding dit weekend!

Spookie, zeker rottig die lange cyclussen. Hopenlijk komt daar zeer binnenkort een einde aan!! Zo is er niks aan :thumbdown:

Wendy, leuk je weer even te ‘zien’. Succes met afwachen!

Brigitta, doe maar lekker egoïstisch hoor, heel begrijpelijk. Hoe is het vandaag?? Hopenlijk geen bruinverlies meer?

Hoop, ben je een beetje bijgeslapen?

Hier weer weinig nieuws… Na het weekend trek ik de ovulatietesten weer uit de kast en is het weer ‘tijd voor actie’ (nu eigenlijk ook wel hoor :shifty: )

@smiley wanneer begin je met ovulatie testen en hoe vaak test je om de dag ofzo? of iedere dag?

Ben ik weer, het is echt vrijdag, heb nergens zin in… Gelukkig heb ik me gisteren al sufgewerkt in huis en kan ik het me dus best permiteren om lekker aan te modderen vandaag :lol:

Spookie, ik begin denk ik maandag. Ze zeggen dat je 17 dagen voor je verwachte NOD moet beginnen, dan heb je dus een marge van 3 dagen om je ei niet te missen. Dat werkt als je heel regelmatig bent. Ben je minder regelmatig, dan raden ze aan om 17 dagen van je korste cyclus af te trekken en op die cyclusdag te starten (dus korste cyclus was bijv. 29 dagen, dan deze cyclus op dag 12 beginnen met testen) Maar ben je heeel onregelmatig (zoals jij nu nog helaas), dan kan dat een dure grap worden. Je test elke dag, omdat een LH-piek heel kort is en als je om de dag test je hem gemist kunt hebben. 24-36 uur na het begin van je piek krijg je je eisprong.

Ik gebruik ze om (samen met tempen) mijn eisprong te bevestigen, zodat ik zeker weet wanneer mijn NOD is, en ik mezelf niet onnodig gek zit te maken of ik al overtijd zou zijn deze maand of gewoon een langere cyclus heb. Ik gebruik ze dus niet om mijn ei aan te zien komen en ‘op de klok te knuffelen’, dan is de lol er snel af denk ik. Mij geeft het iig rust en dat is me de 2 minuten 's ochtends en de paar eurootjes per maand wel waard :wink: (ik lijk wel een ovulatietest-reclame…)

hihihihi reclame maken maar goed ik had zelf al het idee dat het voor mij niet echt slim zou zijn vanwegen mij onregelmatige cyclus :cry: liefst wilde ik ook dat het anders was maar ja het is nu eenmaal zo…ik heb als ik na een jaar bezig te zijn dat ik dan contact op ga nemen met de huisarts en dan als 1e over me lange cyclus, zal danw el moeten gaan tempratuur meten… nu klussen we best regelmatig hoor maar wil ook niet van het moet vandaag dan is idd de lol er ook zo van af, maar probeer het om de dag zo een beetje te doen :inlove: wie weet wat deze ronde met zich mee brengt :slight_smile:

gelukkig kan ik het nog van de positieve kant bekijken allemaal, maar misschien vallen de tranen ook wel een keer.

vorige week waren er 2 collegaas die vroegen wil je kinderen? ik heb een antwoord gegeven wat tussen in staat niks gezegt dat we er al mee bezig zijn. maar 1 collega vroeg ook of lukt het niet!! :? en dat vind ik persoonlijk helemaal een rot vraag die je niet hoort te stellen…

alleen jullie hier weten dat we bezig zijn en vind ik verlopig meer dan genoeg, is lekker je kan je vragen stellen en je verhaal kwijt :wink:

nou het is geloof ik een behoorlijk lang verhaal geworden :shifty:

nou het is gelukkig bijna weekend :dance: en lekker weer

fijne avond allemaal :-*

Spookie, als jij ze voor je gemoedsrust wel zou willen gebruiken, maar je tegen laat houden door de kosten heb ik misschien nog een tip voor je. Ik ga deze maand op een ander merk over. Ik heb de vorige keren (afgelopen maand en in november toen ik zwanger raakte) personastaafjes gebruikt. Die waren het goedkoopst, vergeleken met de gewone ovulatietesten in de winkel (11,40 per 8 ipv 30,- per 7) Maar ik vind het nog steeds veel geld. nu heb ik een groothandel gevonden die ze heel goedkoop levert, aan huisartsen enzo, maar ook gewoon aan particulieren. Ik ga die deze maand testen, als ze me goed bevallen kan ik je het adres geven, dan kun je erover denken om ze ook te kopen. Hoe meer je er neemt, hoe goedkoper het wordt. Dan wordt het haalbaar om een hele poos te testen, en weet je iig wanneer je ei geweest is en weet je ook op welke dag je je menstruatie kunt verwachten en dus kunt testen als die uitblijft.

Ik meld na mijn ei wel even of ze gewerkt hebben, goed? Dan kijk je maar wat je met mijn info doet :wink:

Als je inderdaad naar de huisarts wilt gaan, en je stelt voor jezelf een datum waarop je wilt gaan, ga dan die twee maanden ervoor al tempen. Anders stel je de boel voor jezelf alleen maar 2 maanden uit, want de kans is groot dat hij je dan toch alleen maar naar huis stuurt met ‘ga maar tempen’. Als je met die curves binnenstapt heb je jezelf 2 maanden wachttijd bespaart en kun je meteen door naar de volgende stap. Maar ik hoop natuurlijk gewoon dat je helemaal niet naar de huisarts hoeft!!

En wb die vragen naar je kinderwens, moeilijk is dat he, ik kreeg het ook hoor in november en ook toen ik net zwanger was. Alsof mensen er een radar voor hebben ofzo. En ik elke keer maar met een rood hoofd proberen ons geheimpje te bewaren… Maar nu mijn zwangerschap in zo’n laat stadium fout ging (en iedereen dus allang op de hoogte was) wordt ik er helemaal kriegel van… Ze vragen gewoon recht in mijn gezicht of we al weer bezig zijn en sommigen vragen zelfs of ik soms al weer zwanger ben. Ik vind dat confronterende en onbeschofte vragen en zou dat zelf nooit doen bij iemand… Ik trek me er maar niks meer van aan, je kunt er toch niks aan doen (behalve adrem antwoorden :wink: )

Ook een heel pleidooi geworden :oops:

dag dames!!!

sorry dat ik jullie zo verwaarloos :oops: :oops:

maar hier gaat het goed, heb nog maar geen ticker/banner ingesteld omdat ik dom weg gewoon niet weet wanneer ik ongi ga worden.

met mij gaat het allemaal verder wel goed ben alleen zo enorm druk met mijn werk dat ik dus voor heel veel dingen ff geen puf meer heb als ik savonds op de bank zit.

zal probereb dit weekend ff bij te lezen en ff te reageren.

dikke :-* :-* nathalie