Smiley: Eigenlijk bedoelde ik: zou het kunnen dat je al zwanger bent, dat je testen daardoor in de war zijn?
Hoop en Wendy: ik :thumbup: :thumbup:
Natascha: goed geslaagd zeg! Al lekker aan het tutten zo te lezen.
Wij gaan zo naar vrienden toe op de fiets. Is wel 7 km fietsen zag ik net op de kaart, dacht eigenlijk maar 4 of 5… Mmm, nou het is in iedergeval wel gezond een beetje beweging!
:-* Janna
ik ben vandaag naar de stoomterindagen geweest. Lekker in de zon in zo’n treintje. Was erg gezellig.
he dames!!!
hoe gaat het hier???
met mij is alles goed maar ben ik heb nog steeds geen bannr aan staan omdat ik andres echt helemaal gek word cker nu ik zo druk ben met werken.
ik werk erg veel maar heb het er goed naar mijn zin dus ik vind het helemaal niet erg.
verder klussen we rustig verder en met 12 dagen gaan we al met vakantie dus nou maar :thumbup: :thumbup: dat ik niet tijdens de vakantie ongi ga worden maar als het wel zo is dan is het niet anders toch
.
brigitta meid hoe gaat het nu met jullie???
en kesje je buikfoto is erg mooi en je kan al zien dat je een buikje begint te krijgen, leuk hoor.
hoe is het verder met iedereen???
goed hoop ik maar heb net ff snel wat berichtjes gelezen en ik kon al wel lezen dat het wel redelijk goed gat met iedereen hiero!!!
nou ik ga ff naar de woonkamer een bakkie koffie drinken want ik zit namelijk nog steeds bij iemand andrs op d pc want die van mijn kan ik morgen pas ophalen.
dus als ik dat ding heb aangesloten dan zal ik ook eens rustig de tijd nemen om alles eens bij te lezen.
SOORY DAT IK JULLIE ZO VERWAARLOOS :shock: :shock: .
dikke kus nathalie
heej meiden,
Heb echt even een mindere dag… Had hier ook eigenlijk nu maar niet even moeten lezen…Werd er nog verdrietiger van, maar ja…das mijn probleem en niet die van jullie…
liefs, Brigitta
Brigitta, je krijgt een dikke knuffel van mij… ik ken je wel niet persoonlijk maar ik heb toch het gevoel dat je hier iedereen wel een beetje kent…dus KNUFFEL
hoi hoi
nou hier nog steeds niets te bekennen heb wel voor de zwangere klinkt dit bekant denk ik last van pijn dat lijkt op banden pijn maar ja dat kan eigenlijk nog helemaal niet dat voel je in zo’n vroeg stadium nog niet dus ik zou ook niet meer weten wat ik ervan moet denken maar ja we wachten maar af hoop morgen goed nieuws te hebben en te weten waar ik aan toe ben
brigitta alles wat in je opkomt kun je hier kwijt en anders zou je nog bij vlinderrpraat een verhaaltje kunnen zetten je krijgt er zoveel steun door en niets opkroppen he gooi alles eruit en ook van mij een dikke :-* en een knuf
groetjes wendy
vanaf wanneer kan je bandenpijn krijgen??? misschien rare vraag maar ik weet er erg weinig vanaf…
zo rond de twee en drie maanden en dat is de oprekking van de spieren van je baarmoeder om plaats te maken voor het kindje het is een vervelende en zeurende pijn en het enigste wat werkt om het een beetje tegen te gaan is rusten hoop zo je vraag een beetje beantwoord te hebben
groetjes wendy
Nou Wendy, je blijft het spannend houden. Succes hoor!!!
Liefs,
Hoop
ik ben weer wat info rijker voor later :lol: dank je :thumbup:
En Wendy?? Al getest?? :shock:
Ben niet nieuwschierig hoor :shifty:
Brigitta meis, logisch dat je ook zulke dagen hebt, het is niet niks hoor! :-* Schrijf het hier gerust van je af, en anders misschien bij vlinderpraat? Die meiden weten al te goed hoe jij je voelt. Sterkte meis,ik denk aan je.
Groetjes Natascha.
he meiden
nou het testen was niet nodig vannacht zijn de :twisted: gekomen
dus nu kunnen we weer op naar de volgende ronde maar ik word er niet goed van dat mijn cyclus nu nog steeds niet op orde is dan weet je tenminste waar je aan toe bent
ben nu alleen wel een beetje en ook :x dat het weer niet gelukt is
groetjes een wendy
Jammer Wendy… ik hoopte nog zo voor je dat het deze keer zou lukken… Nu ben je ook een 2007 mama…
Ik heb last van de onderkant van mijn baarmoeder lijkt wel :oops:
Hello Dames,
Heeft iedereen een leuke koninginnedag gehad? Ik iig wel!! Ik KON in ieder geval wel drinken! Want bij mij waren de :twisted: er… Nu zijn ze alweer weg, dus kunnen we er weer tegenaan…!!
Succes alles wachters en klussers hier, en een extra dikke knuf voor B-tje!!
xx m
Hoi dames!!
Janna, oeps :doh: Te snel gelezen. Ik dacht dat je wilde weten hoe de testen precies werken, maar je bedoelde, tijdens evt zwangerschap, hahaha. Als je zwanger bent blijft je ovulatietest constant positief. Het is heel grappig, de samenstelling van LH lijkt vreselijk veel op hcg. hcg heeft echter nog een xtraatje qua samenstelling (zeg maar LH-samenstelling met xtra staartje) Daarom reageren ovulatietesten wel op hcg, maar zwangerschapstesten niet op LH. Als je zwanger bent heb je dus elke dag een positieve test. Da’s ook een mooie manier om te gluren of je zwanger bent als je nog een testje over hebt. Dat heb ik gedaan in November. Ik had gelezen dat je die dingen als vroege zw-test kunt gebruiken en ik was er vrij zeker van dat ik zwanger was, dus heb ik 1,5 week na mijn eisprong een ovulatietestje gedaan, ik had toch nog over. Die was positief. Toen wist ik nog niet zeker dat het zo werkte (had het alleen ergens op een forum gelezen), dus durfde ik niet te geloven dat dat ‘zwanger’ betekende, ondertussen heb ik een artikel gelezen die dit uitgelegd heeft en weet ik dat die positieve ovulatietest eigenlijk een vroege positieve zwangerschapstest was!
Maar, helaas, nu is het probleem negatieve testen, geen positieve…
Oja, je temp blijft ook hoog als je zwanger bent. Die stijgt rond de tijd dat je overtijd gaat zelfs nog ietsje door meestal, en blijft daar dan hangen.
Nathalie, fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk! En wat lekker dat je aftelt naar je vakantie!! Hopenlijk een vakantie met goed nieuws!
Brigitta, :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ! Kun je er zo weer even tegen? Je weet me te vinden he!!
Wendy, balen joh! Zeker na die bandenpijn… Dan krijg je weer hoop he… Succes weer deze ronde!
Lenie, last van de onderkant van je baarmoeder?? :think: Spannend weer hoor!!
Madame M, da’s dan ook het enige (kleine) voordeel van weer ongesteld geworden zijn, je kunt even lekker uit je dakje zonder eventuele nare consequenties (behalve misschien koppijn de volgende dag )
Wij hebben een leuke koninginnedag gehad, voor mij zonder alcohol, maar wel MET veel gezelligheid!!
Ik heb vandaag weer eens een twijfeltestje. Net als vorige week om deze tijd :? Temp nog steeds erg laag, testje bijna even donker als de controlelijn… Ik ga vanavond misschien nog wel een keertje testen… Hopenlijk is hij binnenkort heeeel donker, en gaat mijn temp met een dagje of 2/3 omhoog. Dan kan ik eindelijk weer gaan aftellen
:-* Smiley
jammer mickey,volgende ronde meer succes dan maar he! :-
smiley lastig dat het maar negatief blijft die testen, zeker als je altijd een regelmatige cyclus heb gehad…maar komt echt wel goed!!
lenie ga jij het nu spannend maken hier??
b-tje van mij ook een dikke knuffel…
zo te lezen hebben we ons wel vermaakt met koninginnedag :lol:
janna is het gelukt die 7 km fietsen?? lekker sportief zeg…wij hebben gister ook gefiets ongeveer 5km heen en 5km terug…gelukkig is het wel droog gebleven begon wel wat te spetteren
nou meissie lekker aan het aftellen voor de vakantie, lekker hoor
nou meiden hier verder nx te vertellen weer als gewoonlijks saai :roll:
ja alleen volgend weekend maak ik een klus-weekend :lol: ervan, als ik uit ga van mij vorige cyclus zou ik volgende week mijn eisprong moeten hebben maar dat is theoretisch ik weet niet wat me lichaam in praktijk doet dus dan gaan we weer wachten :wall: maaaaaaar ik ga er voorrrrr
:- voor allemaal
Wendy, wat jammer. Het klonk zo positief allemaal!
Nathalie, fijn dat je werk zo leuk is! En lekker bijna vakantie, heerlijk zeg!!
Hier is alles goed, geen bijzonderheden. Alleen behoorlijk aan het aftellen natuurlijk!
Iedereen succes met wachten en klussen!!!
Liefs,
Hoop
voel je je al anders hoop???
Eigenlijk voel ik niets bijzonders. Soms hele lichte krampjes in mijn buik en wat gevoelige borsten (en wat steviger) maar dat kan ook een voorteken van een menstruatie zijn.
We zullen het af moeten wachten!
(Hoe langer je bezig bent hoe minder je het verwacht, ik heb er al zoveel op gerekend)