November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Nouhou kes…wil je buikfoto wel graag zien hoor! :lol: :inlove: :wink:

Vind je dat nie erg dan? Kon me best voorstellen dat dat nu misschien confronterend voor jou zou zijn :shifty:

Zal hubbie zo effe lief aankijken of ie hem voor me wil verkleinen.

O enne ik ben nie de slankste, maar ik had een buik met 2 rolletjes :oops: en nu begin ik toch al een behoorlijke zwanger buik te ontwikkelen :shock: :inlove:

ziennnnn kes! tuurlijk vind ik dat wel leuk!

hoi hoi

nou eerst het goede nieuws nog geen :twisted: te bekennen dus wie weet over een paar dagen nog beter nieuws

mijn bhv cursus was wel gezellig hoor een beetje reanimeren en beademing en brandjes blussen en van die verschrikkelijke toneelspelletjes bah wat heb ik hier een hekel aan

natascha heb de hormoontjes gevangen nu hopen dat ik ze mag houden

brigitta wat ontzettend k**** ik snap er niets van hoor iki ben er eigenlijk hier op het forum achter gekomen hoe vaak het voor komt je staat er nooit bij stil als je zelf zoiets niet hebt meegemaakt of nooit hoort maar wel fijn dat je hier lekker met ons over alles wil kletsen dat we hier alles kunnen delen het geluk en het verdriet en natuurlijk ook rare dingetjes dat we met zijn allen hier kunnen lachen

groetjes wendy

Hoi Brigitta,

Heel veel sterkte hoor! Moeilijk steeds weer even twijfel of het dan toch nog wel goed zat of niet…

Ik hoop dat je snel van een hele mooie zwangerschap zult mogen genieten! (En dat geldt natuurlijk ook voor de andere klussers hier!)

Groetjes, Elise

Nou hier komt ie dan, mijn eerste buikfoto’s met bijna 15 weken :wink:

O enne effe ter vergelijking… hihi :oops:

Mijn voormalige buik kwam niet voorbij mijn borsten :wink: :shifty:

Zo zo Kes, je begint al aardig te groeien!! :thumbup: geweldig!!!

@ Mikey, het komt idd erg vaak voor als je hier leest. En ik ben er dus ook achter gekomen dat het zelfs mis kan gaan voordat je weet dat je zwanger bent. Dus wie weet hoe vaak we al zwanger zijn geweest?! Maar het forum is echt een uitkomst hoor, ik kan er echt mijn ei kwijt en kan het echt geen dag meer missen!!! Jullie vooral dan!!! :-*

Ik heb al bij veel cluppies geschreven die steeds (gelukkig dan) kleiner werden en dit is 1 van de leukste!!!

Liefs,

Hoop

hoi meiden,

Ja daar ben ik ook achter dat mk´s veel vaker voorkomt dan je denkt. Tis natuurlijk ook zo dat niemand er over praat he in real life… op sites als deze wel en dat vind ik wel fijn. Zo weet je dat je niet de enige bent en kun je steun bij elkaar vinden…

Kes: Leuk hoor je foto! :inlove:

Mikey: Spannend hoor meis. Hoop dat het deze keer raak mag zijn! :pray: :pray: :pray:

xxx

Brigitta: jeetje zeg… een helel dikke knuffel van mij…

Kes, wow je buik groeit aardig hoor!!! mooi om te zien :oops: :lol: ik vind het altijd leuk om die buiken te zien

Ach Brigitta :frowning: sterkte hoor wijffie

Gooi het er hier maar uit wij slepen je er doorheen

Mooi buikkie Kes!!! Leuk he als t echt zichtbaar word :wink:

Voor mij beginnen de vruchtbare dagen zo weer :pray:

Hoi meiden,

Brigitta, hoe is het vandaag met je?

Kes, mooi buikje al hoor, dat gaat al de goede kant op! :thumbup:

Wendy, wat een ramp zijn die toneelspelletjes altijd he… :lol:

MamaC, veel plezier dan :wink:

Ik heb nog steeds geen idee waar ik aan toe ben… Stom lijf… (oh nee, ik heb het nog nodig… lief lijf, lief lijf :wink: ) Geen positieve ovulatietest, maar ook nog steeds geen tempstijging… Als die half positieve test maandag een eisprong was, dan had ik nu wel eens een hogere temp moeten hebben, maar hij sprong 1 dagje omhoog en daarna meteen weer terug en daar hangt hij nu sinds woensdag… Maar als het maandag niet mijn eisprong was, dan had ik volgens mijn vorige 3 cycli vandaag een positieve ovulatietest moeten hebben en morgen mijn ei. Maar da’s dus ook niet het geval :? Hoe dan ook, mijn cyclus is dus duidelijk niet hetzelfde als de vorige paar… Ik wacht het maar weer af (maar begin stiekem wel een beetje ongeduldig te worden :oops: )

:-* Smiley

mooi buikie kes!! :smiley:

jammer madame m dat de :evil: :twisted: zijn gekomen en had ze nog gezegt weg te blijven :think: ze luisteren dus voor geen meter… nou hup de volgende ronde dan maar en dan raak!!!

hoop; nog 6 daagies afwachten…nou :evil: duivels weg blijven bij hoop he :naughty:

b-tje positief hoor en idd voel je niet verplicht om te schrijven, maar van je af schrijven helpt altijd dus fijn dat je de keuze heb gemaakt om mee te blijven schrijven… :-*

mickey zou het raak zijn bij je? ik hoop zo voor je :thumbup: :**: :thumbup:

elise hoe is met jou gaat alles goed?

veel kluspleizer mamac… :lol:

smiley: loopt het toch anders bij je dan daarvoor :? hoop voor je dat je ook wat meer duidelijkheid krijgt

nou als het allemaal klopt in de theorie heb ik volgend weekend een eisprong dus mijn klusperiode :inlove: we klussen toch wel regelmatiger dan voorheen, maar als laat op werk word heb je ook niet altijd zin.

ik hou nog steeds mijn temp bij en vul ik ook in op een site, die geeft dan straks als je een paar weken verder bent wanneer je je eisprong heb gehad! zeg ik het zo goed smiley? ik heb straks dus iid geval een voorsprong bij de arts als het deze ronde niet lukt…en ook misschien info hoe het komt dat ik lange cyclussen heb, maar ik weet niet hoor of je dat aan tempen kan zien :think: dus nou is geloof een aardig stukkie geworden :oops: :wink:

wat gaan jullie met koninginnedag doen???

he meiden

waar zijn jullie wat is het rustig hier zeg !!!

hier nog geen :twisted: te bekennen heb met mezelf afgesproken dat ik nog het weekend afwacht en dan eens ga testen ben blij dat ik geen testen thuis heb liggen dan had ik er allang een versleten denk ik maar toch even afwachten al vind ik het wel moeilijk hoor ben nu al aan het nadenken wat er dan weer allemaal geregeld moet worden eerst naar de dokter en dan weer gelijk door naar de gyn maar niet op de dingen vooruitlopen he ik word een beetje gek van mezelf :? heb af en toe :sick: neigingen

nou zo ik heb weer alles eruit gegooid kan ik er weer even tegen

groetjes een ongeduldige wendy

Oei :shock: Wendy spannend!!!

Ik zal dit weekend hard voor je :thumbup: en :pray: dat de :twisted: wegblijven! Die :sick: neigingen klinken in elk geval veelbelovend :mrgreen: Ik gun het je van harte meid, na alles wat jullie al hebben meegemaakt :-*

Hier vandaag gewerkt, boodschappen gedaan en nu gaan we lekker een filmpje kijken samen.

Morgen gaan we een beetje op de vrijmarkt neuzen, en een beetje in de tuin rommelen.

Smiley, vreemd die cyclus van jou dit keer :think:

Spooky, wel handig om die temp bij te gaan houden idd, kom je in elk geval niet met lege handen aan dan :mrgreen:

MamaC, veel klusplezier :inlove:

Lenie, ben nu ook voor het eerst een beetje trots op mijn buik :inlove: Normaal verwens ik die altijd :mrgreen: Ik zal wel maandelijks een update plaatsen als jullie dat leuk vinden :wink:

Btje, door mijn werk was ik me er al vrij bewust van hoevaak een zwangerschap al vroeg fout gaat. Ben zelf heel blij dat we die eerste 3 maanden ruim voorbij zijn. Bij mij zus ging het destijds fout in de dertiende week, heb het kindje toen ook gezien. Maakte veel indruk.

Brigitta hoe is het nu met je meis?

Allemaal fijn weekend dames!

Groetjes Natascha.

Zou erg leuk zijn!!! updates van je buik!!! mag je trots op zijn!!!

he meiden

ik ga het hier toch wel erg spannend maken geloof ik hoor al drie dagen overtijd en nog geen :twisted: te bekennen en mezelf maar in de hand houden om nog geen test te doen en dat is verdomd moeilijk eigenlijk.

zo ga nog even wat poetsen dan kan ik mijn gedachten even verzetten

doeiii wendy

Brigitta: knuffel en dikke :-

Smiley: wat gebeurt er eigenlijk met je ovulatietesten en curves als je zwanger bent??? :!:

Wendy: wat spannend meid! Ik :pray: :pray: :pray: enorm voor je!

Kes: wauw, mooie buik al hoor, zo begint het al echt ergens op te lijken!

Madame m: balen. :frowning:

De rest: klus ze en wacht ze (niemand vergeten?? pff, er is weer een hoop geschreven in die twee daagjes dat ik niet achter de compu geweest ben…)

Ik heb vanmiddag een hele berg kleertjes voor Luca gekocht op de vrijmarkt, zitten echt leuke dingen bij! Ik dus helemaal tevreden…

Nou meiden ik ga nog even verder forummen en dan lekker op de bank hangen…

:-
Janna

Wendy en en? Nog steeds niks?? :shifty: :pray: Knap hoor dat je nog steeds niet hebt getest :wink: Wil je echt nog tot morgen wachten?

Leuk he Janna, dat rondsnuffelen :mrgreen: Ik heb ook 1 boxpakje gekocht, die was nog nieuw. Ook 1 pakje voor een meisje en 1 blousje+shirt voor een jongen, vond ze beide zo leuk, ach wat het ook word, voor beide geslachten ligt er iets :inlove:

Heb ook al wat pakjes gehaald bij oa prenatal, maar die kunnen voor allebei.

Ook nog geslaagd voor een campingbedje en een avent flessenwarmer, en een hele leuke mobiel met vrolijke kleurtjes die is nog steeds te koop bij prenatal voor 35,- en ik heb hem voor 5,- :dance:

Nou dames, wij gaan straks nog effe naar Pelckmans in Belgie. (tuincentrum)

Groetjes Natascha. :-*

Hoi meiden,

Brigitta, hoe gaat het nu met je??? :-*

Wendy, jeetje wat maak jij het spannend zeg :pray: :pray: :pray: dat het maar mooi raak mag zijn deze keer!!! Wij willen het wel weten, dus kom maar op met die test :wink: !

Hier gaat alles goed, nog maar 4 dagen tot mijn NOD. Heb echt geen idee wat deze ronde gaat brengen. Voel niets bijzonders eigenlijk!

Liefs,

Hoop

He meiden,

Wendy, je maakt het aardig spannend! Ik kom morgen meteen gluren wat de uitslag is! Het is je iig van harte gegund!!

Brigitta, hoe is het vandaag lieverd?

Spookie, je temp moet 3 dagen duidelijk verhoogd zijn (dus bij de derde dag minimaal 0,3 hoger, maar kan dus ookal meteen de eerste dag 0,3 (of meer) hoger zijn) Na die drie dagen is je eisprong vrij zeker bevestigd.

Natascha, leuk dat je wat mooie spulletjes gevonden hebt! Handig he, koninginnedag :wink:

Janna, jij bent gisteren ook goed geslaagd zo te lezen!

Wb dat testen, die testjes meten een hormoon dat verantwoordelijk is voor het barsten van het follikel (eisprong) 1 of 2 dagen na de positieve test kun je dus je ei verwachten. Na je eisprong stijgt je basale temp (temp van lichaam in volledige rust, dus direkt na ontwaken) minimaal 0,3 gr. Dat gebeurd onder invloed van een ander hormoon (progesteron was het geloof ik) dat alleen maar afgegeven wordt na het springen van een eitje. Die tempstijging bevestigd dus de eisprong. Pas je dus 1 of beide technieken toe, dan weet je precies de dag van je eisprong en weet je dus ook wanneer je NOD is en wanneer je dus echt overtijd zou zijn en kunt testen.

Hoop, 4 dagen nog maar, jeetje, wat gaat dat hard zeg… Tijd om weer te gaan duimen voor je!

Nou, mijn eisprong is nog niet geweest… Ik hou een lage temp, hij is zelfs gisteren en vandaag verder gezakt, en dat betekent dus nog geen eisprong. Ik heb ook geen positieve testen gehad tot nu toe. Het gekke is dus dat ik een week geleden alle signalen had die wezen op een naderende eisprong (vruchtbaar slijm, donkerdere teststreep (maar nog niet officieel positief) en een tempdipje), maar toen gebeurde er dus niks. Nu heb ik die signalen opnieuw :? Ik zou dus weer zweren dat ik binnenkort mij ei zou krijgen en verwacht dus ook binnenkort een positieve test. Of het moet een tweede valse start zijn… :? Deze cyclus gaat iig sowieso langer duren dan al mijn andere cylussen… Ben ik dus na maanden compleet regelmatig te zijn geweest opeens weer onregelmatig :shock: ‘Leuk extraatje’ van de miskraam… :frowning: Maarja, daar was ik al voor gewaarschuwd… Ik moet maar weer geduld hebben… :roll:

Fijne zondag nog! :smiley:

:-* Smiley