November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Hoi B-tje, succes! De komende 8 weken zullen nu wel extra spannend voor je worden!.. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Liefs, Elise

Brigitta,

Wat zul jij dan opluchting gevoeld hebben!

Wat korter zwanger, maar als alles gesloten was enzo dan is het goed he :thumbup: Oud bloed is ook niet zo erg meestal, helder rood is wel vaker foute boel, maar zelfs ook niet altijd. Het vrouwlijk lichaam weet wel hoe het ons kan laten schrikken he :shifty:

Meid probeer er toch lekker van te genieten, voor je het weet ben je die eerste spannende weekjes voorbij :-*

Ik blijf voor je :thumbup: en :pray: dat alles goed blijft gaan :wink:

MadameM en Wendy, hier wat hormoontjes voor jullie :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En nu moet ik als de wiederweerga na kantoor :oops:

Groetjes Natascha.

Meisje, ook even via deze weg, ik ben blij voor je dat het mee lijkt te vallen!! Houd de moed erin!! :-

Ik kom vanmiddag ff bijkletsen, moet zo weg.

:-
Smiley

Lijkt alsnog tegen te vallen allemaal…net een telefoontje gekregen vanuit het ziekenhuis en ze hebben besloten vanmorgen in het overleg dat ik moet komen voor een bloedtest, dan volgende week weer een bloedtest (voor het bepalen van HCG) en nogmaals een echo… Waarschijnlijk zijn ze van mening dat de zwangerschap zich toch aan het afbreken is…

Ik duim voor je dat t goed gaat hoor!!

sterkte :-*

He dames,

Brigitta, succes meid, ik denk aan je.

Wendy, hoe was je bhv-vergadering? En heeft het een beetje geholpen als afleiding? En hoe gaat het nu?

Madame M, een drupje bloed is niet zo erg nog, als het maar niet meer wordt :snooty:

Hoop, hoop moet je inderdaad blijven houden, je heet niet voor niks Hoop nu! :wink:

Ik ben bij mezelf het spoor een beetje bijster… Ik heb tot nu toe doorgetest, na de twijfelachtige ‘half-positieve’ ovulatietest maandag (en daarna meteen weer negatief), maar tot nu toe blijven ze negatief. Mijn temp leek in eerste instantie te gaan stijgen, waardoor ik dus het vermoeden had dat de eisprong al maandag geweest was, maar het blijft nu hangen. Precies op zo’n temp dat het alle kanten nog op kan… Afwachten en door blijven testen dus maar…

:-* Smiley

:? b-tje wat erg voor je,hopelijk komt het goed…duim voor je :thumbup:

ja heb hier van deze kant niet veel te vertellen,alles gaat gewoon zijn gangetje…

madame m ben wel benieuwd hoor…en hoop nog een weekje afwachten

ahhh dit deeltje komen er volgens mij best nog wel een paar zwangere bij. en dan gaan we met zijn alle verder in januari mamma’s… :lol:

nou ga weer ff verder… :-*

Hè Brigitta, wat naar weer. Zo ben je nog niet zeker! Hoop voor je dat alles goed gaat en dat je snel zekerheid hebt!

STERKTE :-*

Brigitta, ik zal blijven duimen voor je…

Smiley: het vrouwenlichaam is maar raar he…

Ik kom net weer uit het ziekenhuis en de waarde van het hcg is zodanig laag dat er van zwangerschap geen sprake meer kan zijn… Er is gelijk gekeken weer met een vaginale echo en een menstruatie is al op gang gekomen nu… Helaas is mijn droom voor nu even over… Ik kom waarschijnlijk wel weer buurten op dit forum, maar voor nu weet ik het even niet…

liefs, Brigitta

he b-tje dat is flink balen zeg :cry: :cry: heel veel sterkte toegewenst…

Brigitta meis, heel veel sterkte de komende tijd! :-*

OH nee wat lees ik nu???

Birgitta wat erg voor je!!! Sterkte de komende tijd!

liefs Janine

brigitta, ik leef met je mee, sterkte in deze moeilijke periode! Dikke kus!!

Hier is het ook mis… zoals je aan de banner kunt zien…

Niuewe nod is 25 mei… zo’n eind weg nog/…

Jammer madame m, op naar de volgende ronde!!

Klinkt niet leuk, maar helaas is het niet anders!!!

Ik ben de volgende in het rijtje zie ik, ik ben benieuwd, maar veacht niets. Het wordt wel weer tijd hoor voor een zwangere, oktober is de laatste uitgerekend, nou dan mag januari wel weer!!!

:-*

hoi meiden,

Ik heb net geslapen en op zich gaat het nu wel een beetje. Klinkt misschien gek, maar voel wel iets van opluchting. Net een tijdje met de vk gesproken over de foon en die was echt heel erg lief. Ik mag altijd bellen als ik behoefte heb aan een praatje en voor een volgende keer wil ze me intensief vegeleiden vanaf 6 weken al. Dat geeft me wel een goed gevoel…

Verder heb ik besloten dat ik in dit topic wil blijven schrijven, omdat ik me gewoon goed voel bij jullie en toch op een bepaalde manier verbonden voel met jullie :oops: :inlove:

Enne gewoon doorgaan met hyperen tot jullie nod´s, want dat vind ik leuk :inlove: Mijn banner laat ik voorlopig even voor wat het is (onzichtbaar dus :wink: )

xxx Brigitta

:-* leuk dat je blijft schrijven maar voel je niet verplicht!!! Maar we kunnen je hier niet missen hoor!!! :-*

Doe rustig aan en fijn dat je VK je wil begleiden de volgende keer al vanaf 6 weken :thumbup:

Nee voel me niet verplicht, maar vind jullie gewoon lief :shifty:

Vind ik ook hoor, alle meiden hier zijn schatten!!!

Helemaal mee eens, vind dat we een gezellig cluppie hebben hier :-

Brigitta meis wat nu :frowning: Het leek nog wel zo positief wat ik vanochtend las.

Vind het heel rot voor je, fijn dat je je wel iets beter voelt. En wel netjes dat ze je toch terug hebben laten komen, anders had je nog een paar dagen hoop gehad misschien terwijl het dus niet goed is.

Ik vind het wel fijn dat je hier blijft schrijven hoor, je hoort er toch bij he :wink: Ik wens jou en je vriend veel sterkte, ook al was het nog pril, je was toch zwanger! :-

MadameM, balen meid, op naar de volgende (hopelijk voor iedereen vruchtbare) ronde maar weer.

Hoop, dan gaan we voor jou weer :thumbup: en :pray: he :wink:

Wilde eigenlijk effe een buikfoto plaatsen, maar die houden jullie wel tegoed.

Groetjes Natascha.