November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

oooow mamdam m spannend :smiley: ik ga duimen voor je meid :thumbup:

ik zit op me 32e dag :shock: :? vandaag…

ik heb verder nx te vettellen beetje saai

hmmz b-tje misschien zijn het wel hormonen ik heb geen flauw idee, wat doe je voor werk?

:mrgreen: :mrgreen: ga maar weer verder, ff wachten op collega die komt ffies langs zo…

:evil: :twisted: blijf uit de buurt bij madame m :naughty:

nog niets hierzo…

Thanx spookie!! :inlove:

Ik heb een armband gekocht op de fantasyfair waar ik erg blij mee ben…

Wauw lenie, erg mooi is die!!!

Hoi Dames,

Ik lees nog steeds stiekem mee!

B-tje van harte gefeliciteerd! Ennne…ja…dat zijn nou zwangerschapshormonen :mrgreen:

Madame M ik :thumbup: voor je!

Groetjes,

Martine

niet zo druk hieroo! :think:

hoi meiden,

Ik kom even afscheid nemen…Na bijna 3 dagen roze wolk, dreigt het nu mis te gaan…Veel kramp en veel bloedverlies nu. Grote kans dat ik het nu aan het kwijtraken ben. Ik kan hier niet meer tegen…Zo verdrietig… Hoop tot gauw, maar vrees van niet…

xxx Brigitta

Onee, wat verschrikkelijk meid. Ik had het je zo gegund.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je op een wonder.

Dikke kus, Janna :-*

Ach meisje toch :cry: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Ik vind dit vreselijk voor je.

Neem de tijd om alles te verwerken en als je wilt praten weet je me te vinden :-

Sterkte meis! :-

:-* Smiley

Aaah Brigitta, nee toch??? Dit mag gewoon niet gebeuren!!

Heel veel sterkte en hopelijk tot snel, maar neem er de tijd voor!!!

:-*

Liefs,

Hoop

Brigitta, wat erg voor je :frowning:

Ik hoop ook op een wonder, maar klinkt inderdaad niet goed :?

Veel sterkte meis :-* Als je er behoefte aan hebt/krijgt ben je hier welkom om je verhaal te doen, maar dat weet je.

Als je even niet meer komt dan snappen we dat ook :-*

Liefs Natascha.

Brigitta, wat ontzettend vervelend voor je meid!

Dat je gelukkige periode alweer zo abrupt tot een einde dreigt te komen.

Heel veel sterkte!

:-* Garfield

he brigitta

meid laat het niet zo zijn en hopen dat het toch nog bij je is en je weet je kan hier altijd je verhaal kwijt

een dikke kus en een virtuele knuffel voor jou

wendy

hoi meiden

ah bah morgen heb ik bhv cursus herhaling een hele dag bijna binnen zitten getsie maar ook wel goed voor mij hoor morgen is mijn dag 29 dus dan zit ik niet een hele dag te wachten tot mijn leuke ongi komt en heb ik pas sÔvonds weer de tijd om me druk te maken

hou jullie op de hoogte

groetjes wendy

lieve brigitta,

meid wat erg zeg,pffff das niet niks dus neem lekker de tijd en veel sterkte gewenst vanaf deze kant :-* :-*

kus nathalie

heej lieve meiden,

Ik heb nu wel nieuws! Op een gegeven moment hield ik het niet meer vanavond en ben naar de ehbo van het ziekenhuis vertrokken. Daar hebben ze eerst gekeken met de eendenbek. Dat zag er goed uit. Toen gevoeld zeg maar. BMM was hard en gesloten, dus dat was ook top. En daarna een vaginale echo gemaakt en tja daar was alleen slijmvlies op te zien. Ik kan dus nooit 5 weken en 4 dagen zwanger zijn zei ze! :!: Eerder 4 weken en 3 dagen. Kan op zich wel kloppen, omdat ik pas afgelopen zondag posi testte en die dinsdag ervoor nog niet…

Puntje bij paaltje kan het dus alle kanten op en is alles bij mij normaal van binnen afgaande van een megaprille zwangerschap van 4 weken en 3 dagen…

xxx Brigitta (Ga mijn banner effe aanpassen)

Hallo b’tje: jeetje zeg wat een verhaal… ik ben blij dat het er wel goed uit zag…weten ze waar die bloeding van kan komen??? 4 weekjes, klinkt zo kort he op een heel zwangerschap…klinkt zo lief… :oops:

Lieve Brigitta, sterkte , ik hoop dat alles goed komt!!! Dikke kus!

Verder had k voor de zekerheid een tampon in gedaan, zat een heel klein drupje bloed op… :think:

Vandaag zit ik op 27 dgn…

Lenie: ja is inderdaad wel erg weinig dan he 4 weekjes… Hmmm nee geen idee waar die bloeding vandaan kwam…Was wel bruinbloed, dus kan er al tijdje gezeten hebben…

Madamem: Hoop niet dat je ongi eraan komt meis…

xxx

@ Brigitta, wat ben ik blij voor je dat alles goed was!!! :thumbup: Zat vannacht gewoon aan je te denken :-* En 4 weken is idd erg pril, maar de overige 8 maanden vliegen vast ook wel voorbij. Als ik me niet vergis bij jij dan de eerste januari mama???

@ Mamdame m, ik hoop dat je ongi wegblijft meis :thumbup: :pray:

Hier gaat alles goed, nog een weekje in spanning. Zoals ik al eerder zei heb ik niet het idee dat het hier deze ronde raak is. Maar ik blijf hoop houden.

Liefs,

Hoop