Brigitta!!! GEFELICITEERD, ga er lekker van genieten!!!
Zo zeg, ben ik een weekendje niet online hebben we weer een zwangere :dance:
Ik heb de laatste dagen veel last van afscheiding en jeuk aan mijn vagina. De afscheiding is wit op het toiletpapier bij het afvegen en een beetje gelig in mijn inlegkruisje! Ik weet ook niet wat ik hiervan moet denken! (Sorry voor het onsmakelijke en genante verhaaltje)!
Liefs,
Hoop
ik heb de hele tijd buikpijn alsof ik ongi moet worden, aan de zijkanten van mijn buik. Verder negrens last van, geen gevoelige tepels meer…alleen de zijkantwen van mijn borsten doen pijn, maar dat heb k altijd voordat ik ong moet worden…HELLUP
Last vd rug ook SPANNEND
Ik denk t niet…
Goedemorgen!
Brigitta, ben je weer terug op aarde, of zweef je nog ergens in de buurt van ‘cloud nine’ rond?
Madame M, spannend!! Wil je over 4 dagen ook meteen testen als je niet ongesteld wordt?
Spookie, succes met tempen! :thumbup:
Lenie, wat heb je voor moois gekocht? Leuk dat het een geslaagde dag was!
Hoop, bij jeuk en andere afscheiding zou ik even opletten als ik jou was. Kan een schimmeltje zijn. Maar misschien is het wel iets veel leukers… Ik ken verhalen van meiden die zwanger waren en vlak daarvoor spraken (schreven dus) over zalvige afscheiding…
Ik heb vanochtend een ovulatietestje gedaan, is 'ie nu al positief :shock: Dat had ik echt niet verwacht. Ik heb de cyclussen die ik mee heb zitten tellen (waren er nog niet zoveel, maar toch) elke keer op dag 19 mijn ei gehad. Ik weet dat je ontregeld kunt zijn na een mk, dus ben ik gisteren maar vast begonnen met testen (just in case) en vandaag al positief. Scheelt een paar daagjes. Ik verwacht morgen de duidelijkste test, dit streepje was duidelijk, maar nog niet knallend zeg maar… Dan zou ik woensdag mijn ei hebben ipv zaterdag. Ik ben benieuwd! Klein probleempje echter… Ik heb mijn nieuwe testjes nog niet binnen. Ik wilde die naast mijn vertrouwde (dure) testen gaan gebruiken om te kijken of ze goed zijn, zodat ik een evt volgende ronde die dure niet meer hoef te kopen, maar als die niet snel komen kan ik ze deze ronde iig niet meer testen (en dan hoop ik ze dus helemaal niet meer te testen natuurlijk ) Dat heb ik best goed gepland he! :shifty: Vandaag moet de post nog komen, dus wie weet!
Nou, fijne dag nog, ik ga onder de brievenbus liggen :mrgreen:
:-* Smiley
Heeeej dames,
Hihi moet nog wel wennen hoor. Lijkt allemaal nog zo onwerkelijk! :shock: :inlove:
Waar ik de laatste dagen wel last van heb is een zeurderige hoofdpijn, week gevoel en hartkloppingen. Bij het minste geringste klopt het in me keel. Heel irri, maar als het geen kwaad kan, zit ik er niet zo mee…
Vandaag moeders voor moeders alvast gebeld, maar die komen niet hierro grr. Nou dan kom ik de flessen wel zelf halen en brengen hoor Was ook goed hihi :thumbup:
Madame m: Jij bent volgens mij idd de volgende weer meis…spannendddd
Enne tuuuuuuuuuurlijk blijf ik hier ook schrijven! :shock: :shock: :shock: Tot de laatste dame zwanger is hier! :inlove:
xxx Brigitta
ik denk wel dat ik gelijk ga testen op mijn NOD… You’ll never know
Maar tot dusver nergens last van dus zie het somber in… I’m prepared voor de :twisted: :twisted: :twisted:
Kussies!!
Btje: ben zooooo blij voor je!!
Oké meiden, biecht het maar op, wie van jullie heeft stiekem mijn postbode verstopt :roll: Want ik lig hier nu al de hele dag onder de brievenbus, en normaal is die knakker allang langsgeweest, maar nu niks hoor… Misschien had zijn vrouw vanmiddag ook een positieve ovulatietest en is hij daarom wat vertraagd met het langsbrengen van mijn testjes
Zucht, ik ga maar weer geduldig verder wachten op de goede man…
hahahahahahaha
verwacht je leuke post ofzo??
zal je altijd zien met post heb je het nodig dan kan je lang wachten :lol:
dus misschien heb je straks die hele testjes niet meer nodig smiley,zou wel mooi zijn…
nou me wekker ging om 9 uur af getempt en nog ff verder geslapen :lol: morgen ochtend maar zorgen dat er pen en papier bij me bed liggen ken ik het opschrijven, nu bleef het door me hoofd heen :shock: hiihihi
nu is het wel lekker weer en dat zou het gister ook zijn ja gister tot half drie en daarna donkere lucht :?
:-* ben weer foetsie
Janine, ik ga deze maand andere ovulatietestjes proberen, die zijn ongeveer 4 keer zo goedkoop als het merk dat ik nu gebruik, maar dan wil ik wel zeker weten dat ze werken, dus had ik voor deze maand een stapeltje besteld, maar ook nog mijn oude vertrouwde merk gekocht. Voor deze ronde dus een grotere uitgave (maar niet veel groter dus), maar een investering voor een evt volgende ronde. En als die bij mij niet komt (
) kan ik anderen iig helpen met de info
Anyway, de laatste 4 cycli kwam mijn ei op dag 19 (wat a.s. zaterdag is), maar nou is opeens mijn ovulatietest (van dure merk, die ik wel al in huis heb) vandaag al positief, dus ei morgen of overmorgen… En de testjes zijn nog niet binnen :roll: Dus met een beetje pech kan ik niet meer testen of ze werken, is mijn LH-piek alweer voorbij als die dingen op de mat vallen… Beetje onhandig gepland dus van moi… :oops: Ach, ik kan er wel om lachen hoor…
ps, hoe is het ermee bij jou, alles nog goed?
heej meiden,
Net even naar de dokter geweest. Had zo last van een behoorlijk kloppend hart hihi en dat blijkt niet erg te zijn. hihi zijn gewoon mijn hormonen die daarvoor zorgen…
Verder heeft de dokter ook gekeken wanneer ik uitgerekend ben en hij zei 23 dec ipv 26 dec. Ben nu ook dus 3 dagen langer zwanger :lol: Ach elk daagie erbij is meegenomen
B-tje,
Geweldig zeg!
Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Groetjes,
Garfield
Vanmiddag weer naar de VK geweest, alles was prima eigenlijk :thumbup:
Hartje klopte heel mooi en duidelijk :inlove: Ze moest wel een poosje zoeken, maar toen ze hem eenmaal had was het luid en duidelijk :mrgreen:
Bloeduitslagen waren ook allemaal keurig, dus geen enge ziektes, ijzergehalte was perfect en suiker was ook keurig.
Was 2 onsjes zwaarder dan 6 weken geleden, maar zit dus nog steeds onder mijn startgewicht. Mijn bloeddruk was vorige keer 120/80 en nu was ie 140/70 dus was nog keurig. (onderdruk is belangrijkste dat die niet stijgt)
En kreeg nog een heeeeel leuk nieuwtje :dance: Ik kan weinig voordelen inzien van dik zijn, maar heb er nu toch 1 gevonden :shifty: :mrgreen:
Om straks te checken of onze kleine goed groeit (ivm mijn figuur dus :oops: ) Krijg ik naast de 20 weken echo, nog 2 extra groei-echo’s met 28 en 34 weken :inlove:
Goh zei ik, wat vind ik dat nou vervelend :eh: :mrgreen: Niet dus :dance:
Ik was vanmorgen op kantoor vroeger begonnen omdat ik naar de VK moet, maar dat was dus geen succes :eh: Ontbijt weer aan de wc gedoneerd :sick: Had het er met de verloskundige over om volgende week weer te proberen in een gezin, maar die vond dat niet zo’n goed idee :think: Ze vond dat ik me eerst maar weer helemaal goed moest voelen (dus niet alleen de middag en avond) maar ook s’ochtends en dan kon ik weer beginnen.
Dus morgen maar met mijn leidinggevende overleggen of dat goed is :?
Brigitta, fijn dat je je daar dus niet druk over hoeft te maken :dance: En die drie dagen is natuurlijk mooi meegenomen :mrgreen:
Smiley, en heb je de postbode nog getraceerd? :mrgreen: Jaja vallen ze op de mat als je je ei al hebt gehad, en dan zwanger Weet je nog niet of ze het doen :mrgreen:
spookie, is inderdaad wel handig om meteen op te schrijven, de eerste paar keer onthoud je het wel, maar als je het een paar weken doet :think:
MadameM, we gaan hier gewoon flink voor je :thumbup: en hoor!
Hoop, wat meer afscheiding heb ik wel sind sik zwanger ben, maar jeuk/branderig gevoel duid meestal op een schimmel-infectie, dus zou toch effe langs de HA gaan hoor.
Lenie, das handig zo’n “spion” hier op het forum die je op de hoogte houd! :thumbup: :mrgreen:
Meissie, hopelijk is jullie pc snel gemaakt hoor
Wendy, hoe is het met jou meis? Lees zo weinig van je hier :-*
Hoop dat ik niemand vergeten ben, en sorry voor het lange verhaal :oops: :mrgreen:
Groetjes Natascha.
Ik ben gek op lange verhalen Kes :!: :inlove:
Ik denk idd ook dat het een infectie is. De jeuk wordt wel minder nu en het begint nu wel branderig te worden (bij het plassen). Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Zou het niet vanzelf over gaan? Omdat de jeuk ook al minder is geworden!
Geen idee, ik heb het een paar jaar terug 1x gehad en dat begon met jeuk en later branderig, na een dag of 3 toch maar naar de dokter gegaan. Vooral dat branderige vond ik geen fijn gevoel, heb er toen wat voor gehad en was ik er snel vanaf :thumbup:
Ik zou er zelf niet mee blijven lopen, je kunt trouwens hubbie er ook mee opzadelen, ik heb het toen ook van hubbie gekregen :oops: :mrgreen:
Hoi hoi,
De jeuk was gisteren idd veranderd in een branderig gevoel, maar vanmorgen was het helemaal over…geen jeuk en geen branderig gevoel.
Wel ontzettend veel afscheiding.
Hoe is het hier verder met iedereen???
Liefs,
Hoop
B-tje, gefeliciteerd! Bijzonder hoor, misschien een kerstkindje!
Andere klussers succes gewenst natuurlijk!
Liefs, Elise
Goeeeeeeeedemorgen!!
POST!! De lieve post-ingooi-man heeft vandaag mijn pakketje gebracht!
Natascha, lekker zeg, die extra echo’s!! Da’s mooi meegenomen!
En als ik niet uit kan vinden of die goedkope testjes werken omdat ik dan zwanger ben, vind ik dat helemaaaaaaal niet erg hoor, mag best! :mrgreen:
Hoop, wat gek dat het opeens weer over is. Even in de gaten houden maar dan he…
Ik heb dus mijn andere testjes binnen :dance: Maar ik ben lichtelijk de tel kwijt eerlijk gezegd. Met mijn eigen testjes had ik vanochtend helemaal geen overtuigende positieve test, hij was alweer lichter… Maar die van gisteren was ook niet heel overtuigend, zat er tegenaan zeg maar. Dat kan twee dingen betekenen, of ik heb een hele korte LH-piek gehad die begon vlak na mijn testje van zondagochtend en alweer bijna voorbij was bij tijdens mijn testje maandagochtend (dan heb ik dus nog net het staartje ervan gemeten), of mijn lijf vind het leuk om een geintje uit te halen met me, en heeft een goede reden bedacht de piek uit te stellen (wat daar een goede reden voor is zal me een raadsel wezen, maargoed, dan zou hij dus nog komen, die piek) :roll: Mijn temp geeft echter al een verhoging, wat het eerste verhaaltje zou bevestigen, dan heb ik mijn ei gisteren al gehad… Ik ga wel doortesten en mijn temp bekijken, als die over 3 dagen nog steeds zo hoog is, is mijn ei toch echt geweest, 5 dagen te vroeg :shock:
Ik heb net een nieuwe test gedaan, en die geeft een lichte verkleuring op de teststreep en een knalroze controlestreep, dus ze lijken goed te werken. Ik heb ook een positief oordeel erover gevonden op internet. Dus meiden die het adres wilden hebben sturen me maar een pbtje
Smiley: :lol: :lol: :lol: de post-ingooi-man :?: :lol: :lol: :lol:
Kes: Fijn zeg dat je die extra meegroei-echo´s krijgt! Das idd dan een voordeel als je wat groter bent
Elise: leukkk dat je effe komt buurten meis! Hoe voel je je?
Hoop: Fijn dat dat branderige en die jeuk pleite is!
Madame m: Hoe is het meis? Al wat te zien/voelen?
Getver vanmorgen proberen te werken, maar ging niet…Pijn in me keel, hoofdpijn en week gevoel…En huilen steeds en rusteloos. Zijn dit nou mijn hormonen :?: :shock:
xxx Brigitta
niets te merken hier, af en toe misselijk en beetje buikpijn. Geen last van borsten.
heb voor de zekerheid maar tampons ingeslagen…
Zit vandaag op 26 dgn, mijn oude cycluslengte dus het wordt spannend!!
HELLUP