@madame m wrote:
MamaC en Greet!!
Gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van en strooi aub ook wat hormoontjes naar Moi, en de rest die het kan gebruiken!!
Kiss
:: :: :: :: :: :: :: ::
dankjewel Hoop
@madame m wrote:
MamaC en Greet!!
Gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van en strooi aub ook wat hormoontjes naar Moi, en de rest die het kan gebruiken!!
Kiss
hier nog wat hormoontje: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Meiden, het hartje klopte!!! Ik was zo overrompeld! Ik heb mijn hele verhaal HIER neergezet. Ik kom snel bijkletsen, moet nu echt even bijkomen van de afgelopen week, wat een rotweek was dat zeg :roll: Maarja, met goede afloop dus!!! :inlove:
Tot snel!
:-* Smiley
Smiley: blij te zien dat het goed gaat!!! mooi geluid dan he zo’n hartje…
@Smiley wrote:
Meiden, het hartje klopte!!! Ik was zo overrompeld! Ik heb mijn hele verhaal HIER neergezet. Ik kom snel bijkletsen, moet nu echt even bijkomen van de afgelopen week, wat een rotweek was dat zeg :roll: Maarja, met goede afloop dus!!! :inlove:
Tot snel!
heej meiden,
Mamac en greet: gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:
Smiley: Jaaaaaaaaaaaa wist wel dat het goed zat! hihih :lol: Pak van je hart he meis!
Was voor mij gister spannende dag. Verloor s´morgens ineens wat bloed en gauw naar het ziekenhuis gegaan. Echo gehad en alles was goed. Hartje zag ze kloppen en kindje is 6 weken oud :mrgreen: :inlove: Waarschijnlijk was het van teveel fietsen dat bloedverlies. Anders wist ze het ook niet…
Smiley wil je zeggen dat alles goed is bij feb mama´s? internettegoed is op grrrrrrr
xxx Brigitta
Fijn Smiley! :dance: Pff, je krijgt het niet te geef zeg… Nou hopen dat het vanaf nu een vlekkeloze zwangerschap mag zijn!
Jeetje Brigitta, dat was schrikken! Fijn dat je het hartje hebt gezien, een heerlijk gevoel toch?
Ben hier de draad een beetje kwijt meiden, sorry :oops: Heb ff wat minder op internet gezeten dus dan mis je gelijk weer een heel ztuk he… Gaat het allemaal goed met jullie?
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuw deeltje?
:-* Janna
smiley, wat ontzettend fijn voor je!
spookie, nog 2 dagen tot de red day, spannend!
b-tje, dat was even schrikken zeg! gelukkig niets aan de hand! geniet nog maar lekker van je vakantie.
dune, hoe is het bij jou? ik zie dat je nog steeds niet ongi bent geworden, dat is een goed teken… heb je alweer een test gedaan? of doe je dat niet?
Fijne dag allemaal, groetjes greet
Hoi Meiden,
Ik kom weer gezellig meekleppen :mrgreen:
Allereerst nogmaals bedankt allemaal, voor de lieve reacties en het meeleven, helemaal top!! :thumbup:
Spookie hoe is het nu meid? Hoe ziet je kaartje er nu uit?
Dune, moeilijk he, niet weten waar je aan toe bent… Succes met afwachten hoor!
Nathalie, ik snap je ongeduld, het duurt nu al een poosje, en om je heen zie je iedereen ‘raakschieten’… De strategie van iedere dag aan de slag heeft in ieder geval een grote slagingskans Succes! :inlove:
Wendy, ik kan me heel goed voorstellen dat een tweede zwangerschap nooit meer zo onbezorgd kan zijn als de eerste. Wel goed dat je al de afspraak hebt staan dat het dan eerder gehaald wordt, misschien geeft dat een beetje (heel klein beetje…) rust.
Hoop, hoe is het met jou? Ik heb je al eventjes niet ‘gezien’ volgens mij?
Brigitta, wat een zenuwenuurtjes zul je gehad hebben, maar wat heerlijk dat je je kindje gezond en wel in beeld kreeg daarna. Gefeliciteerd hoor!! :-
Janna, inderdaad, zo voelt het ook een beetje, ik kies wel de de moeilijke weg in het hele zwanger zijn (en blijven!!)- verhaal… :roll: Hopenlijk kom ik er uiteindelijk toch, ookal is het via een zwaardere weg…
Alles goed met jou?
En dan nog even over mezelf kleppen :lol: Ik ben nog steeds een beetje overdonderd dat alles er goed uitzag gisteren, ik had me zo voorbereid op slecht nieuws… Wel zagen we een iets kleiner kindje dan verwacht, ik dacht gisteren namelijk 6 w+ 6 d te zijn, maar ze mat het kindje 3 dagen kleiner… Wel raar, want ik heb mijn eisprong ‘gemeten’ met ovulatietesten, en bevestigd met een temp-verhoging, dus ik vraag me af hoe ik dan evengoed 3 dagen minder ver kan zijn. Maar volgens de echoscopiste hoef ik me daar niet druk over te maken, komt dat wel eens voor :?
Gisteren merkte ik hoe zwaar de week eigenlijk geweest is. Ookal heb ik het zoveel mogelijk geprobeerd aan de kant te zetten, het heeft me blijkbaar toch erg veel energie gekost, want gistermiddag stortte ik zowat in. Ik was opeens helemaal kapot! Ik doe dus lekker een dagje helemaal niks, alleen lekker hier op het forum neuzen en wat tv kijken. Dat heb ik wel verdiend vond ik :mrgreen:
:- Smiley
ik ga morgen testen!!!
er zijn nu zoveel dingen die mij aan t twijfelen maken dat ik het niet meer uit hou.
ik ben dan wel ongi geweest maar dat was minder en korter dan normaal.
ik ben echt heel erg moe, kan bijna wel janken van de moeheid en mijn benen willen ook niet meer.
mijn onderrug doet erg veel pijn aant eind van de dag en ik ga vaker naar het toilet.
dus morgenochtend gooi ik er ff een testje tegen aan en dan weet ik hoop ik weer waar ik aan toe ben.
hoe gaat het verder hier met iedereen???
gaat alles naar wens voor de zwangere dames en hoe gaat het met de klussers(ook zo gefrustreerd als ik???)
ga zo naar mijn schoonouders toe om de tweede helft te kijken en daarna moeten we gezellig op de foto voor opa en oma die zijn namelijk deze maand 50 jaar getrouwd.
zie er alleen niet uit, heb rode wangen en mijn ogen staan ook niet bepaald vrolijk!!!
kus nathalie
hallo Meissie,
Ik ben erg benieuwd hoor. Ik zal in ieder geval voor je gaan duimen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi meiden
ja hoor natahalie deze klusser is ook al zo ontzettend gek ik heb gespannen borsten en het gevoel dat ik ongi moet worden maar dat kan niet af en toe misselijk maar heb het gevoel dat ik mijn eigen een beetje gek aan het maken ben nog een week wachten en dan weet ik waar ik aan toe ben
nog een nieuwtje wat ik hier nog niet heb verteld iedereen weet dat ik werk erbij aan het zoeken was omdat 10 uur te weinig was maar ja dit was ook ingesteld op een zwangerschap die goed afliep en dat was niet zo maar nbu heb ik in een keer twee baantjes eentej in het fruit en mijn oude uren terug dus ik kan nu lekker doorwerken en me niet zo druk maken ben ik dan veel te moe voor :lol: is ook wel eens goed
groetjes wendy
Hoi hoi,
Ik ben er nog…heb alleen niet zo heel veel te vertellen en ben behoorlijk druk!
Smiley en b-tje, super dat alles goed gaat!!! :-*
Iedereen weer heel veel succes!!!
Liefs,
Hoop
Goedemorgen…
Wat een hoop reacties allemaal weer zeg!
Spannend voor je…meissie…laat je het weten?
En gefelcitciteerd voor wendy! fijn dat je weer enigzins afgeleid word.
Hier nog steeds niets.
Misschien dat ik vandaag nog een testje ga kopen…want heb op dit moment helemaal geen verschijnselen meer, alleen net als zovelen ontzettend moe.Ik denk eignlijk dat dat van het verbouwen komt.
Maar wil het toch wel weten, of ik wederom een maand ga overslaan.
Dune
@Smiley wrote:
Hoi Meiden,
Spookie hoe is het nu meid? Hoe ziet je kaartje er nu uit?
Hoi,
Nathalie, heb je getest? Oeoeoeoehhhhh, spannend!!!
Wendy, lekker dat je wat meer werk hebt nu, dan heb je inderdaad wat afleiding! En succes met de laatste wachtdaagjes!
Hoop, gelukkig, je bent er nog
Dune, hoe is het nu? Heb je een test gekocht, en (nog belangrijker ) heb je die al gedaan?
Spookie, ik stuur je zo ff een pb
Ik ben lekker lui vandaag. Gisteren hebben we van 8.30 tot 1.30 door het hele land gereden en ‘gerend’ om naar verschillende feestjes te gaan die stomtoevallig allemaal op dezelfde dag moesten vallen en allemaal in verschillende steden (en provincies!!) waren. Gezellig, maar eigenlijk veeel te druk voor mij… Ik merk dat mijn buik begint te zeuren als ik veel doe, en daarmee ben ik maar liever voorzichtig, na het gedoe van de afgelopen week. Vandaag dus maar weer een hangdag, eigenlijk net zo iets als een balansdag, maar dan met activiteit ipv eten :lol:
:-* Smiley (wat een enge kus-emoticon hebben we vandaag :? :lol: )
nou ik heb getest maar de uitslag is negatief, had ik ook wel verwacht hoor maar goed je hebt toch een heel klein beetje hoop.
ga zo naar een vriendin/collega om te bbqen!!!
kus nathalie
Hallo
Heb geen test gekocht…dat doe ik morgen.
Het schiet nu toch wel op met de overtijd dagen.
Vandaag ontzettend beroerd geweest en overgegeven…niet zo’n gezellige dag gehad.
Ga op tijd naar bed vanaaf, voel me niet zoals het hoort.
Deze week misschien testen!
Gr Dune
hello,
het wordt weer spannend, ik heb gevoelige tepels… geen idee wanneer mijn nod weer moet zijn, volgens mijn bnneer de 30ste maar dat is uiteggaan van mijn langste cyclus 32 dagen…
ben benieuwd
kiss m