Hoi Leni
Heb even je vraag bekeken…
Heb eigenlijk geen idee dat het warme weer je eisprong zou kunnen beinvloeden.Eigenlijk denk ik van niet…
Het kan wel heel goed dat je menstruatie van "de leg"is.
Dat kan door heel veel dingen komen, zoals spanning en stress.
Als ik bij mezelf afreken…haha mn laatste periode was 49 dagen.
Een vrouwenlichaam zit wdb raar in elkaar…
Groetjes Dune
goede middag hier even een kort berichtje van mij…
had vanmiddag het gevoel dat ik ongi ging worden had echt zo een buik pijn van dat ik dacht nu komt het hoor, maar ben nog steeds niet ongi.
ik ben af en toe wat misselijk, maar niet echt hinderlijk…
maar wanneer zal ik gaan testen? ik zelf denk dat ik a.s zaterdag gaat testen zolang ik nog niet ongi bent natuurlijk :!:
dus ik ga even naar de drogist voor een zakje geduld
nou gaat weer eruit>>> :-* (gelukkig is ie weer normaal en nie meer zo eng) fijne avond allemaal
hallo dames,
het is dus weer spannend hier.
Meissie, nog niet ongi? dan is er nog hoop…
Dune, vervelend van de negatieve test en dat je niet weet waar je aan toe bent…
madame m… spannend.
Spookie, das een goed idee, zakje geduld kopen…
hier alles ok
Ff update…
Kheb vanmiddag eindelijk weer een test gekocht.
Als ik morgenvroeg durf doe ik het dan.
Laat het jullie weten.
Enne spookie, zijn de zakjes geduld ook in grootverpakking?
Gr Dune
Spookie en dune,
Ik duim voor jullie hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik denk dat ik van de leg ben ja… helemaal in de war dit lijf :? komt wel weer goed hoor…maar leuk is anders want ik weet zo niet waar ik aan toe ben…
Hoi,
Beetje laat, maar hier ben ik nog even!
Nathalie, balen, die negatieve test, maar nu kun je in ieder geval de twijfels aan de kant gooien. Dan was die gekke menstruatie blijkbaar toch een gewone en zit je nu weer middenin je volgende cyclus toch?
Dune, spannend hoor, hou ons op de hoogte!!
Lenie, volgens mij heeft warmte weinig invloed op het moment van je eisprong. Soms heb je zomaar opeens een beetje bruinverlies tussendoor, of het kan van gemeenschap komen de baarmoedermond is erg gevoelig. Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent!
Madame M, jij maakt het ook weer spannend zie ik! Nog 10 daagjes!
Spookie, hoe voel je je nu? Goed idee om zaterdag te testen als er niks doorzet! Krampjes kan voorkomen bij prille zwangerschap, ik had het ook! Wie weet… Ik duim voor je hoor meis!
Greet mooi dat alles oke is!
Hier ook alles oke :mrgreen:
Welterusten iedereen, ik ga nu toch echt eens naar mijn mandje!
:-* Smiley
@Dune wrote:
Ff update…
Enne spookie, zijn de zakjes geduld ook in grootverpakking?
Gr Dune
:wall: verkopen ze niet eens hier bij onze drogist, raar he :think:
@smiley wrote:
Spookie, hoe voel je je nu? Goed idee om zaterdag te testen als er niks doorzet! Krampjes kan voorkomen bij prille zwangerschap, ik had het ook! Wie weet… Ik duim voor je hoor meis!
voel me wel goed verder heb normaal gewerkt dus afleiding en nu nog steeds niet ongi :roll:
verder thanks voor de gene die duimen voor me, hopelijk helpt het dit keer is

en zolang die rode duiveltjes er niet zijn is er hoop…en kijkenwat me temp morgenochtend doet(zo meteen dus)
maar gaat nu ech me bedje in tot gauw weer
Zo Spookie, jij was laat op :shock:
En, wat deed je temp? Lijkt wel een temp-soap :lol: Ik vind het helemaal spannend
Dune, al getest?
met temp is weer gezakt en die rode streep ook weer foetsie :?
ging wel over me nek net met de vaatmachine :sick: (een teken???)
dune heb je al getest???
Hoi
Vanmorgen getest, dacht eerst toch heel licht een streepje gezien te hebben, maar mijn verbeelding was toch te groot denk ik.
Heb vanaf vanmiddag bruine afscheiding, dus ik denk dat ik ongie word…
Heb het dan ook echt helemaal gehad. Ben er gewoon moe van…
Spookie: Kan je het nog volhouden, dat wachten?
dune
he jammer dune had nog wel zo voor je gehoopt…
die rot rode :twisted: altijd maar weer. nou komop voor de volgende ronde
ja wachten duurt lang en ben helemaal niet zenuwachtig :liar: maar goed wil gewoon niet te vroeg gaan trsten omdat me lichaam me toch erg goed in de maling aan het nemen is :? dat zie je maar weer met tempen
…en ja ben af en toe misselijk maar zal me lichaam ook wel doen om me te pesten
ik gaat zo werken en hopelijk hoef ik er niet de hele avond aan te denken
fijne avond allemaal :-*
Spannend spookie!
Dune, jammer van de :evil: :evil:
Hier gaat alles zijn gangetje…erg druk maar het zijn vooral leuke dingen.
Morgen ga ik naar Robbie Williams!! Heb er echt zin in!!!
Verder ben ik de laatste tijd weinig hier geweest en ik heb helemaal mijn temperatuur niet meer bijgehouden en we zijn op het moment (eindelijk) wat minder bezig met zwanger worden. Maar we hopen natuurlijk wel dat we heel snel in verwachting mogen zijn.
Ons huisje schiet inmiddels ook erg op, vandaag zag ik dat de tuindeuren geplaatst zijn en de stucadoor is begonnen! Aftellen dus nu naar de volgende fase!
Nou dat was het weer even voor nu. Tot snel allemaal!
Liefs,
Hoop
hey hoop,
fijn dat je huisje straks af is… vast wel een fijn gevoel.
wat goed dat je er wat minder mee bezig bent… dan komt het straks vast vanzelf! meestal als je er wat minder mee bezig bent, juist dan komt het!
Dune, vervelend dat je denkt ongi te worden… maar weet je iig wel waar je aan toe bent.
spookie, je houdt het wel spannend hoor… ben heel benieuwd.
hier gaat het goed. Heb al wat famile verteld dat ik zwanger ben, erg leuke reacties. Zelf besef ik het nog niet helemaal, best onwerkelijk…
he meiden
spookie je maakt het wel spannend hoor nu hoop het zo voor je en dat je lijf je niet voor de gek houd ik heb zelf ook telkens van die dingen gisteren ook zo misselijk en echt bijna overgeven en moe moe maar ja we wachten maar af toch
smiley heerlijk als je goed nieuws krijgt en nu hopen op een vlekkeloze zwangerschap heb je al ergens last van zoals misselijkheid of bandenpijn enz enz
b-tje dat was wel schrikken ja bloedverlies maar wel gelukkig alles goed
nou ga weer eens stoppen dadelijk nog eens in bad vandaag van 6 tot 18 gewerkkt dus ben een beetje moe
groetjes wendy
dune: al die onzekerhied zeg… niet leuk allemaal…
spookie: ik wacht tot je het weet hoor… ik duim voor je.
greet: hoe was de reactie???
ik ben de laatste tijd erg moe en snel duizelig… vandaag bloed laten prikken en kijken hoe en wat… misschien ijzer nodig… nou ik eet wel een bakje spijkers…
lenie, een bakje spijkers zou ik niet doen als ik jou was…
de reactie van mijn ouders was heel leuk, moeder moest huilen.
mijn nichtje van 3 heeft het verteld aan mijn schoonzus. Ze zei: memie, greet heeft een baby in de buik.
Mijn schoonzus begon te roepen: ech, echt waar!!!
En toen te huilen en ik natuurlijk ook…
was erg leuk dus…
werkze voor degene die moeten werken, en fijne vrije dag voor degene die niet hoeven ter werken…
He Dames!
Spookie, vreemd hoor, dat nu die lijn weer weg is! Om gek van te worden… Ik zou er inderdaad maar een testje tegenaan gooien, just in case
Dune, da’s jammer zeg… Heeft het ondertussen al doorgezet? Op naar de volgende ronde dan maar!
Hoop, lekker dat je het een beetje van je af weet te zetten. En dat je niet tempt is geen ramp natuurlijk, je weet nu immers dat je een eisprong hebt, dat heb je in je vorige cyclus gezien.
Greet, fijn dat je positieve reactie kreeg!!
Jij ook een fijne dag
Wendy, ja ik hoop inderdaad ook op een voorspoedige zwangerschap! Ik heb al wat klachtjes, voornamelijk moeheid, maar ook af en toe een vlaag flinke misselijkheid. Sommige dingen smaken me nu echt even niet, zoals brood :? (eet nu crackers enzo) Bandenpijn heb ik ook af en toe, en dan schrik ik me rot, na die week met oud bloedverlies… :oops:
Hoe is het met jou?
Lenie, wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Eet smakelijk alvast als het je ijzer blijkt te zijn
Ik lig lekker op mijn bedje vandaag. Ik ben uitgeput, moe is er niet meer het juiste woord voor… Dat komt natuurlijk grotendeels van het zwanger zijn, maar daarbij sliep ik de laatste tijd ook nog eens slecht met die warme nachten, en heb ik een beetje een drukke tijd achter de rug (en dan ook nog die week spanning erbij…) Dat allemaal bovenop mijn chronische ziekte zorgt ervoor dat het batterijtje hier even helemaal leeg is nu Ik heb mezelf in bed geparkeerd, omringt met laptop, boekjes, eten en drinken, zomer-top 50 aangezet, en zo blijf ik lekker zitten/liggen de hele dag. Hopenlijk voel ik me morgen dan weer wat beter. Gelukkig hebben we een heel rustig weekend voor de boeg :thumbup: Ik klaag trouwens niet hoor, het hoort er gewoon bij, maar ik geef er maar wel lekker aan toe :shifty:
hoop: gaaaaaf naar robbie, heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken :mrgreen:
greet:fijn dat je familie leuk reageerde met je zwangerschap, ik zit me af en toe ook is te bedenken hoe zal ik het gaan zeggen als ik zwanger zou zijn.
mickey: van 6 uur tot 1800 uur werken pffffff…
lenie: wanneer hoor je de uitslag ervan dan en een bakkie spijkers lekker of niet :mrgreen: zijn tog gemalen in een pilvorm? hihiih
smiley: ja vreemd weer hier allemaal, maar maak me er niet al te druk om maar. geniet van je relex dagje!
nou ff over me eigen: ik was gister niet echt te genieten een beetje sombere dag om het zo maar te zeggen ik zelf was een beetje gauw geirriteert en een beetje een brompot :oops: gauw maar vergeten whahaha, probeer vandaag maar wat vrolijker over te komen voor me omgeving, was gister ook wel een beetje zat, moe en ook natuurlijk het wachten pffff… ben nog steeds niet ongi. en me temp was weer wat lager dan van de week, ik meet gewoon iedere morgen braaf en vul het in en voor de rest zie ik wel, in ieder geval zaterdag ga ik zeker even testen.
nou voor de rest wens ik iedereen een hele fijne dag vandaag ondanks het slechte weer en tot later :-*
Hallo Allemaal
Spookie: Hier zit nog zo’n brompot hoor!
Gaat wel weer over.
Mn ongie heeft tot nu toe niet doorgezet, maar ik verwacht het wel.
Het positieve eraan is dat ik voor het eerst sind januari een korte cylcus heb.
Normaal gesproken zat ik rond de 50 a 60 dagen, en nu 40.
Dus dat is wel posi.
Voel me wel heel down, heb ook nergens zin in. Het valt me allemaal gewoon ff niet mee.
Ook de spanning, die ik overigens zelf veroorzaak, ik ben gewoon een stresskipje, laat zich gelden nu.
Hopen op betere tijden dan maar weer!
Smiley: Groot gelijk, lekker blijven opladen in je bedje.
Greet: Fijn dat iedereen zo leuk reageerde!
Fijne dag allemaal!
Dune
hey dune en spookie, kop op!
Soms heb je inderdaad even zo’n baaldag. Het is ook erg frustrerend om te wachten en dan weer ongi te worden…
ik leef met jullie mee…