Hoi Meiden,
Greet ook hier van harte, komen we elkaar voortaan hier en bij de feb-mama’s tegen (da’s tenminste wel mijn bedoeling, ik hoop er na donderdag te mogen blijven
)
Kes, dat gaat de goede kant op, mooi buikje al!
Madame M, je kunt wel eens een beetje bloed kwijtraken tijdens je eisprong. Zekere voor het onzekere nemen zou ik zo zeggen!
Martine, leuk weer even van je te horen. Ik ken je verhaal niet, maar het klinkt alsof je een vreselijk zware tijd achter de rug hebt. Wat is het vreselijk om niet te weten waar je aan toe bent he, slopende weken zijn dat! Gaat nu alles goed?
Verder heb ik niet teruggelezen :oops: Ik heb ook een hoofd als een zeef deze week :wall:
Het gaat aardig met me. Het bruinverlies is nu al ruim 1 hele dag weggebleven. De buikpijn (nouja, zeurende gevoel) is er nog wel soms, en af en toe voel ik een steek. Maarja, dat kan ook ‘gewoon’ de prille zwangerschap zijn, dus dat alleen is geen reden tot paniek. het klinkt dus weer hoopvol, er zet niks ernstigs door, maar ik wil mezelf geen valse hoop geven en hou nog steeds rekening met slecht nieuws a.s. donderdag. De dokter heeft duidelijk gezegd dat het ook een miskraam kan zijn, dus ik neem mezelf in de maling als ik dat idee nu ga negeren. Ik heb bijna 5 maanden geleden al een enorme klap uit het niks gekregen (ik had na zoveel goede echo’s niet eens meer rekening gehouden met het feit dat het hartje gestopt zou kunnen zijn :wall: ), dat laat ik me niet nog eens gebeuren. Ik hou rekening met het ergste en hopenlijk valt het mee…
Nog (ruim) 2 dagen…
:-* Smiley
hoi hoi
nou, ik weet nu helemaal niet meer waar ik aan toe ben :wall: dus ik reken helemaal meer nergens op! en ga gewoon afwachten wanneer ik ongi gaat worden…gister mijn kaartje op dag 39:
>hier gaf hij de eisprong op dag 29 aan<
en wat gebeurd er vandaag op dag 40>>>>
>>op dag 37 de eisprong<<
ik weet niet hoe…en wat meer… :?
wauwwwwwwwwwwww
ik ben zwangerrrrrrrrrr :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
zit te beven als een rietje, ff bijkomen hoor :inlove:
Gefeliciteerd mama c!
Fijn voor je!
Te warm om zo ver terug te lezen…
Hier gaat alles rustig. Nog niks te bekennen.
Geen idee wat ik moet denken of doen.
Ben het allemaal behoorlijk moe aan het worden.
Gr Dune
Dankjewel!!
Kan het nog steeds niet helemaal bevatten
Greet we gaan gelijk op
greet en mama c van harte gefeliciteerd!!!
wij klussen vanaf nu gewoon elke dag, word er namelijk niet goed van dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is.
dus nou maar hopen dat we eindelijk een keertje raak schieten want ik word wel erg ongeduldig hoor.
dikke kus nathalie
Mama C van harte gefeliciteerd!!!
En Nathalie veel succes toegewenst…klussen met dit weer lijkt me ook niet alles
hahahahaha nou dan heb ik in ieder geval weer gesport
he meiden
zo het is alweer lang geleden dat ik hier heb geschreven maar mijn internet lag er maar weer eens vanaf en wat zie ik nu het is een vruchtbare tijd hier iedereen gefeliciteerd hoor strooi nog even met de hormoontjes en geniet ervan
smiley alvast voor donderdag heel veel succes ik kan me voorstellen dat je nu ontzettend in spanning zit bij alles wat je voelt denk je vanalles ik kan het me goed voorstellen ik denk dat ik dat zou ik weer zwanger raken ook heel erg zou hebben 9 maanden lang al zal ik nooit 9 maanden gaan dragen bij ons word het kindje zowiezo eerder gehaald ik voor je dat alles goed is
b-btje en hoe gaat het bij jou geen gekke dingen nog gevoeld of zo ik kan me voorstellen dat het voor jou ook een rare tijd is :thumbup:
zo voor de rest heb ik nog niets terug gelezen mijn nod weet ik niet het scheelt telkens een paar dagen dus ik ga maar nergens meer vanuit ik ben dus wel ongi geweest deze maand en heb net mijn vruchtbare periode achter de rug geloof ik en dan maar weer afwachten
groetjes wendy
Mama C : gefeliciteerd!!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte.
dankjewel!!
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte
mama c gefeliciteerd
mickey fijn dat je er weer bent, vervelend als internet er af ligt… succes ook met klussen!
voor de rest vind ik het maar rustig! komt natuurlijk ook dat het lekker weer is… en lijkt het of ik voor jan met de korte achternaam zit te typen hier. er reageerd amper iemand op je verhaal :? ik had wel gedacht dat er meer op elkaar gereageerd zou worden, maar heb ik dus mooi weer mis :wall:
fijne dag allemaal
hallo,
Mama c, van harte gefeliciteerd!!! we gaan inderdaad gelijk op!! grappig. zie ik je bij de feb mama’s???
Martine, kan me voorstellen dat het een vervelende periode is geweest. hoe gaat het nu?
Spookie, had je kaartje wel gezien hoor, maar nog niet gereageerd. Kan me voorstellen dat je er crazy van wordt als je temp zo vreemd doet.
Wat denk je zelf wanneer je ei hebt gehad? Dag 39 zou wel laat zijn, maar ik weet niet hoe lang je cyclus meestal is?
Dune, nog steeds aan het afwachten dus… ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en dan in positieve zin natuurlijk.
meissie, veel klusplezier!
Wendy, succes met afwachten. altijd weer spannend.
Smiley, nog een dagje wachten voor jou. ik zal morgen voor je
nou, allemaal een fijne dag. ik ben blij dat het niet meer zo warm is…
Jawel Greet, heb me al gemeld bij de februari mama’s
Tis idd stil hier maar ligt dat niet aan het weer ook?
@MamaC wrote:
Jawel Greet, heb me al gemeld bij de februari mama’s
Tis idd stil hier maar ligt dat niet aan het weer ook?
ja dat het rustig is dat snap ik wel
maar ik vind ook als geen mooi weer is dat er weinig op verhalen gereageerd word…dat gevoel heb ik tenminste, ik dacht hier om me verhaal te schrijven maar ja als er niemand reageert kan ik net zo goed hier tegen me muur praten… maar goed zal wel lekker aan mij liggen :?

MamaC en Greet!!
Gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van en strooi aub ook wat hormoontjes naar Moi, en de rest die het kan gebruiken!!
Kiss
Hallo
Spookie: Had je kaartje wel gezien, maar ik snap er geen hol van, dus kan je daarin ook niet raden.
Misschien heb je wel gelijk dat we een beetje langs elkaar heen praten.
Snap dat je er moedeloos van word, zwanger worden kan voor ons allemaal superstressen zijn, en dan wil je graag je verhaal kwijt…
Wat fijn dat zoveel meiden zwanger worden hier zeg! Ik ben nog steeds besluiteloos bij wat ik zal doen…
Weet het ook niet…
Heb me weer volledig op de verbouwing en mn hobby gestort.
Probeer zo mezelf af te leiden.
Dune
Spookie, ik snap dat je het minder vind dat er weinig op gereageert wordt. Ik persoonlijk snap niets van die kaartjes en hou dat ook helemaal niet bij zodat ik mij niet gek kan maken. Ik zou er nerveus van worden. Ik heb mij er dus niet in verdiept. Ik geef dan ook geen reactie want anders moet ik telkens zeggen dat ik er niets van snap.
hoi hoi
spookie ik snap er ook niets van van die kaartjes maar nog een vraagje heb je al een normale cyclus of nog niet duurt het nog zo lang bij je
het is ook wel irritant telkens het wachten en die onzekerheid tenminste dat heb ik wel :x je hebt zoveel gevoelens en weet je wat ik vind ook dat je er als vrouw zijnde een beetje alleen in staat voor een man is het toch anders die zijn er heel anders mee bezig
wie heeft dit ook hier
groetjes wendy
Mama C: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Liefs,
Hoop