hey dames,
Ben er ook weer even. Wil even zeggen dat ik nog wel meelees. Maar er iets minder mee bezig ben anders maak ik mezelf helemaal gek!
kussen,
M
Goedemorgen!
Iedereen het weekend weer goed doorgekomen?
Hier is nog steeds niets te bekennen, weet ook niet wat ik er van denken moet.
Hoe is het met de verdere nod tjes?
Dune
Ja heerlijk weekend gehad
Voetbal gekeken en BBQ en verder alleen maar in de tuin gehangen :inlove: heerlijk
Dune, bij jou nog steeds niks??
Hier ook nog niks, geen pijntjes die op ongi wijzen, maar WEL pijnlijke borsten
:!: :?: :!:
afwachten maar, zelf denk ik van niet, en dat ik gewoon 1 dagje overtijd ben door t weer/drukte weet ik veel
Maar…ik hou moed
hallo dames,
Fijn weekend gehad met het mooie weer?
Ik heb echt genoten van onze tuin.
Lenie, heb je een leuke verjaardag gehad?
Mama c en dune, spannend he?
Hier is ook nog steeds niets te bekennen. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam een spelletje speelt. Zoveel signalen, maar je kunt ze zowel positief als negatief interpreteren. Heb do en vr dus een drupje bloed verloren, daarna niets meer. Kan natuurlijk zijn dat ik een keer oversla. Vorige maand had ik ook al zo’n vreemde cyclus. Heb ook veel gelig afscheiding (sorry voor het vieze praatje). Dit heb ik normaal niet, nu en vorige maand wel.
Als ik gemiddelde van de cyclus uitreken, was gister mijn nod. Maar als ik uitga van de langste is het zaterdag. Ga kijken of ik het volhoud tot zaterdag om te testen. Maar denk dat ik eerder ga testen.
Ik merk wel dat ik er al wat minder mee bezig ben.
Het mooie weer is ook een goede afleiding!
Nou dames, fijne dag nog!
…
ik kon het niet meer laten en heb net een test gedaan!
Ik ben zwanger!!!
hey greet wat geweldig gefeliciteerd
nou dune en mama c wanneer gaan jullie testen? ik zal nog even voor jullie duimen :thumbup:
greet gooi je ook wat hormoontjes voor mij ???
nou verder niks bijzonders van deze kant ja tja warm dus hou me lekker rustig vandaag…
nou ik kom later nog wel ffies langs :-*
tuurlijk, hier komen ze: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Voor jullie allemaal wat hormoontjes
Gefeliciteerd Greet!
Wat fijn voor je!
Nou mama c, nu wij nog.
Ik ga voorlopig niet testen.
Greet Gefeliciteerd!!
:dance: :inlove: Geniet ervan, enne effe je banner aanpassen he :dance:
Goh alweer 3 zwangeren in korte tijd, hopelijk blijft die vruchtbaarheid hier “hangen” zodat iedereen hier binnenkort zwanger mag zijn
Smiley meis, hoe is het nu met je? Nog steeds alleen bruinverlies lijkt gunstiger als helderrood he :-* Probeer een beetje vertrouwen te hebben al is dat nu nog zo moeilijk :? Ik denk aan je en blijf dat dit kleintje bij jullie mag blijven :-*
Dune, knap dat je het testen uit kan stellen :shifty: heb je altijd een lange cyclus dan?
Groetjes Natascha.
Gefeliciteerd Greet!!!
Geniet ervan en laat ons weten hoe het met je gaat.
oow kes trouwens mooie buik heb je hoor! :lol:
nou dune ben benieuwd verlopig niet testen? hopelijk test je de volgende keer gewoon positief :thumbup:
:-*
@spookie30 wrote:
oow kes trouwens mooie buik heb je hoor! :lol:

Greet wat goed zeg!!
GEFELICITEERD, geniet ervan!!!
net bij t afvegen iets lichtrose bloed…kan dat nu al???
Kes: ik dacht het echt gezegt te hebben maar je hebt een prachtbuik!!!
Om jaloers op te zijn…
wauw greet!! gefeli :dance: :dance: :dance:
ik wil ooooook :oops:
Mooie buik kes!! super!
hier nog niks…
hallo dames,
bedankt voor de felicitaties, dat jullie allemaal snel mogen volgen!
Mama c, wanneer ga jij testen?
dune hou je het afwachten nog een beetje vol??
En kes, je hebt een prachtige buik! Hopelijk loop ik er straks ook zo bij (kan niet wachten!!)
madame m, vreemd bloed… kan misschien te maken hebben met ei??
ik weet niet
Hey Greet, krijgen we dan ook je zwanger banner te zien?? :lol:
Ik weet niet wanneer ik ga testen, bang voor een negatieve test
heb ook geen testen in huis dus dat scheelt wel, anders had ik er al lang 1 gedaan
Goedemorgen dames,
Ik kom ook weer even kijken hoe het hier gaat (eigenlijk volg ik het de hele tijd, maar ik wil jullie ook niet te vaak storen).
Een tijdje terug heb ik ook al een paar keer een berichtje geplaatst. Wij zijn feitelijk ook in december gestopt. Inmiddels ben ik in verwachting, en nu na een aantal weken vol ernstige complicaties, durf ik eindelijk te zeggen dat we een jongetje gaan krijgen (tot vorige week was het heel onzeker of hij het zou gaan halen).
Wat ontzettend leuk om te zien dat er weer een aantal zwangere meiden bij zijn gekomen!! Van harte! :dance:
Mama C, wat een geduld heb jij! Ik had al 3x een test gedaan!
Ik duim met je mee :thumbup:
Groetjes,
Martine