November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Smiliy: Hele dikke kus, meid :-* Wat een stress zeg. :frowning: Hopelijk is het stress voor niks! Ik :pray: :pray: :pray: Voor je.

:-* Janna

Lenie van harte gefeliciteerd!!!

hallo dames,

hoop wat vervelend dat het heeft doorgezet.

Lenie, ook voor jou, k*t dat je ongi bent geworden.

gefeliciteerd met je verjaardag.

dune, je houdt het spannend hoor!! zal voor je duimen dit weekend. hopen dat je een posi test hebt!

b-tje, goed zeg dat je gestopt bent met roken!! volhouden…

veel plezier op vakantie.

mama c, voor jou wordt het nu ook spannend!

Bij mij is de spanning er al af. ik beb ook weer ongi geworden. Ik baal er flink van! maar ja niets aan te doen. zal even de banner aanpassen.

Net negatief getest… :cry:

Brigitta Veel plezier op je vakantie meis !!! En knap van het roken en vol houden meis je bent er bijna !!!

En voor de dames waar de :twisted: :twisted: Weer zijn gekomen balen maar weer op naar de volgende ronde !!

Groetjes West :-*

jammer dune… ik had geduimd voor je

hey dune, balen zeg! maar zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop!

vervelend he, die onzekerheid…

Lenie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! wat jammer dat je ongi er is :cry:

Een hele fijne dag vandaag en veel plezier op je feestje!!!

Dune, jammer dat je test negatief was ik blijf voor je duimen.

B-tje, een hele fijne vakantie en ik ben trots op je…zomaar ineens stoppen met roken…het zal niet makkelijk zijn :-* :thumbup:

Greet, voor jou ook balen zeg, heel veel succes de volgende ronde!!

MamaC, spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Hoop

he lenie en greet balen dat de rode :twisted: zijn gekomen :?

dune ook balen dat je negatief heb getest :?

lenie gefeliciteerd met je verjaardag

ooow smiley wat een verhaal zeg, wat een onzekerheid, meis ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je :pray:

en ik weet niet wie het zei maar ik ga dit weekend niet weg…maar word wel mooi weer…

nou verder gaat hier wel redelijk, beetje last van de wamte en nog steeds buikpijn :? gelukkig deze week niet overdreven laat op werk…

gelukkig nog maar 1 avondje en dan lekker weekend jippie

nou tot later weer :-*

Een beetje naief misschien…maar is het echt mogelijk dat het alsnog wel raak is, en de test het mis heeft?

Of dat ik te vroeg getest heb etc?

Dune

LENIE GEFELICITEERD!!!

en dune wat vervelend voor je zeg.

dikke kus nathalie

Hoi dames,

Sorry dat ik wederom geen tijd heb om uitgebreid te reageren :oops: :oops: :oops: We gaan zo even buurten nog bij mijn ouders en dan ga we rijden richting Oostenrijk. We doen er zo“n 10 uur over als het een beetje meezit en we door kunnen rijden. Ben wel een beetje huiverig of ik me oke blijf voelen onderweg, want gisteravond had ik een aanval van hevige darmkrampen en vandaag heel misselijk geweest met zware hoofdpijn…

Dames…ga voor jullie duimen in de vakantie en probeer zeker 1x te komen kijken…

Heel veel liefs en tot snellllll!

xxx Brigitta

Lenie gefeliciteerd met je verjaardag! :dance: :dance: :dance:

Dune: Misschien dat het toch nog te vroeg is…Zolang de4 ongi er nog niet is, heb ik hoop nog hoor! :!:

B-tje: Veel plezier!!!

Spookie, sorry ik dacht dat jij het was…evengoed een fijn weekend gewenst hoor!!! haha

:wink:

Nog niets te bekennen hier…

hey dames,

Ik ben een beetje een apart geval!

Ik had donderdag avond 1 druppel bloed , daarna niks meer. Vrijdagochternd weer 1 druppel bloed. vanaf vrijdagochtend nog steeds niets… het lijkt niet echt door te zetten. Ik wordt er gek van!

Maar vorige maand had ik ook eerst 2 dagen een beetje en daarna toch nog wel ongesteld. DAt zal nu ook wel weer gebeuren.

Ik weet niet meer wat ik moet denken. ik wacht maar af tot het doorzet.

(ik hoop natuurlijk van niet)

Dune, ookal heb je nog niet positief getest, het zou kunnen dat je zwanger bent, maar nog niet genoeg hormoon in je lichaam hebt om het al aan te geven op een test.

ik ga nu iets heel vervelends zeggen: maar het enige wat je kunt doen is afwachten… om gek van te worden, of niet?

ik blijf voor je :pray: :pray:

Hoi Meiden,

Ik heb de afgelopen dagen hier en daar mijn naam zien staan, maar ik weet niet meer zo goed wie wat allemaal gezegd heeft :oops: Wel allemaal heel erg bedankt, jullie zijn lief!!

Ik kom hier maar even kleppen, ookal heb ik mijn verhaaltje ook al in het topic in ā€˜zwanger zijn’ gezet, ik moet toch de week doorkomen en ik verveel me af en toe suf!

Het gaat nog niet echt beter met me, maar ook niet slechter. Ik heb misschien net iets minder buikpijn (maar ik heb het nog wel), maar het bruinverlies gaat onverminderd door. Het is echter nog niet erger geworden allemaal! Ik hoop natuurlijk heel erg dat dat betekent dat het allemaal wel meevalt, maar ik ben me ervan bewust dat het ook kan betekenen dat het evengoed mis is, maar gewoon niet goed doorzet. Ik hoop heeeeel hard op het eerste natuurlijk.

Wat ik er sinds gisteren bij heb is duizeligheid. Geen idee of het toeval is, of iets met elkaar te maken heeft… Het is best erg, ik ben wel vaker duizelig, maar niet zo erg als nu. Ik zie constant alles bewegen, ook als ik zit of lig (net of ik op een bootje lig dan) en als ik loop, dan stap ik af en toe mis van de duizeligheid. Ik voel me verder niet ziek (op hele bruinverliesprobleem en de buikpijn na dus), dus ik heb geen idee waar het mee te maken heeft… Misschien puur toeval dus?..

Ik ben vandaag pas voor het eerst naar buiten geweest, ik besef nu pas wat een mooi weer het is. De afgelopen twee dagen is alles een beetje aan me voorbij gegaan… Gelukkig komt manlief zo thuis en ben ik de rest van het weekend niet meer alleen, dan gaat de tijd wat sneller dan in je eentje op de bank. Misschien kunnen we even ergens een frisse neus halen, even afleiding zoeken.

Ik lees hier af en toe mee, maar niet alles en ik heb tot nu toe weinig onthouden, dus dat ik even niet reageer moeten jullie me maar eventjes vergeven :shifty:

:-* Smiley

Lenie alsnog van harte gefeliciteerd, word vast een buitenfeestje zeker he

Prachtig weer om jarig te zijn :smiley:

Dune, wat jammer van je negatieve test :frowning: maar nog steeds overtijd zie ik

Wie weet, wie weet!! Er is nog hoop!! Ik duim

Smiley rustig aan hoor, probeer maar een beetje bij te komen en van het mooie weer tegenieten :-*

Hier word het ook spannend, heb al sinds donderdag last van afscheiding, heel helder

dat heb ik normaal gezien echt nooit

Maar verder geen tekenen van zwangerschap ofzo, dus denk het niet

We zien wel :inlove:

Hallo Allemaal…

Smiley: Kop op, houd moed meid!

Greet: Hopelijk zet het natuurlijk niet door,ik duim voor je.

Mama C: Ik duim ook voor jou morgen!

Hier nog steeds geen ongie te bekennen. Maar ik houd mezelf voor dat ik in febr en in april geen ongie heb gehad, toen sloeg ik ook een maand over.

Misschien een herhaling…ga er dan op dit moment al niet meer vanuit dat ik zwanger ben…

Dune

wat een rust hier…lekker tempratuurtje buiten :smiley: eindelijk!

hoe gaat het met iedereen? zitten jullie al in oranje pakkies en sminck op?

hihihi ik niet hoor heb alleen me nagels knal oranje gelakt!

nou he he eindelijk heeft mijn curve een rode stippelijn neer gezet, op dag 29 toch. (4 dagen er voor geklust en erna dus te laat :cry: en te vroeg :cry: ) ik houd 19 juni als mijn nod aan

we zien het verder wel (heb af en toe dat ik misselijk ben,maar zal dus wel wat anders zijn)

nou wachters ik duim voor jullie :thumbup:

en klussers veel succes :thumbup:

tot later :-*

Effe snel, lees later bij :wink:

Heb een buikfoto hier geplaatst voor wie het leuk vind :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=21494&postdays=0&postorder=asc&start=75

Groetjes Natascha.