Hallo
Als ik niet ongie word smiley, dan ga ik misschien in het weekend testen…
Maar ik ben gewoon BANG voor dat eenzame streepje…
He balen hoop, had zo hard voor je geduimt :-*
Dune, voor jou hoop ik op een dikke streep dit weekend
Ik moet nog 4 dagen tot aan me nod
Ik heb ineens last van afscheiding, heel helder. Heb ik anders echt NOOIT
Raar he :think:
Pffffffft sorry hoor meiden, maar &(’’_(&%%&#$ heb ik net een verhaal getypt en op iedereen gereageerd, druk ik op een verkeerd knopje en alles is verdorie gewoon weg… AAAAAAAAAAAAAA echt erg dit :x :x :x
Sorry ik typ wel weer een andere keer weer verder. Ben echt bloedchaggie :wall: :wall: :wall:
xxx Brigitta
owww :wall: :twisted: :evil: irritant he
op t gemakkie hoor, we horen t wel wanneer t weer lukt
hoop meid wat vervelend dat :twisted: :evil: :twisted: :evil: er zijn.
ik ben er nu weer vanaf dus jullie raden al wat wij de komende tijd ga doen
.
ik heb net een enorm leuk rompertje gekocht voor een collega van mij hij word binnenkort vader van een zoontje. :inlove: :inlove:
verder weinig te melden hier, het gaat allemaal goed dus ja
dikke kus :-* :-* en ciao
nathalie
Hoop, jeetje zeg…i had echt goede hoop voor je…jammer.
Smiley en hoop: mijn neefje krijgt morgen meer te horen bij de neuroloog. Hij meost zo hard huilen, dat deed zeer in mijn hard. Als je hem maar kon uitleggen dat het goed is allemaal…maar hij is er alweer overheen…hij heeft van mij een dribbel dvd gehad…
Hoi,
Ik heb even niet bijgelezen. Ik ben erg nerveus. Ik heb sinds vanochtend bruinverlies. Gisterenavond heb ik even flinke krampen gehad, nu heb ik geen krampen, alleen dat verlies…
Ik heb een topic geopend bij ‘zwanger zijn’. HIER kun je het lezen als je wilt.
:-* Smiley
Lieve Smiley, heb je gepbt…
Ben net wakker na weer de zoveelste beroerde nacht. Ben ook steeds eerder op de dag misselijk. Nu baal ik daar wel van, want tja moet nog zoveel doen voordat we morgenavond op vakantie gaan…
Gister toen ik een bericht hier zat te typen en bleek dat het mislukt was, had ik het effe te kwaad… Voelde mij niet goed en had visioenen van brandende sigaretjes :shock: Ben wel heel trots op mezelf dat ik het volhou en kan zeggen dat ik zo goed als 3 dagen niet gerookt heb al
xxx Brigitta
Goedemorgen!
Hier nog niets te bekennen, wel pijnlijke borsten…maa verder eigenlijk niets.
De spanning neem toe!!
Dune :shifty:
he smiley wat een onzekerheid “bah” hopelijk heb je gauw meer zekerheid na de 1 echo…ik duim voor je dat het goed gaat en blijft gaan…
b-tje erg is dat he als je een heel verhaal typt en je drukt verkeerd…oesp :? goed hoor dat je bent gestopt met roken, ik ben er gelukkig al een tijdje van af en ja kan best vorstellen dat je humeur er onder lijd…lekker vanavond op vakantie waar ga je heen?
meissie nou veel kluspleizier dan he en denk dat je hier niet veel zal zijn dan
dune jij houd het ook wel lekker spannend, nou in het weekend weten we meer dan!..
mijn temp was vanmorgen weer omhoog gegaan, maar ik denk dat ie dag 29 gaat aangeven tenminste als me temp hoog blijft, wel heb ik sinds gister steken soort buikijn/kramp en vanmorgen bij opstaan ook beetje, wat ik hier nu weer van mag gaan maken :shock:
tot later :-*
Morgenavond gaan we spookie… We gaan 2 weken in een huisje in Karnten Oostenrijk :dance: :inlove:
Grrrr ik kauw me rot op stokkies zoethout en probeer me ertoe te zetten om wat hier in huis te doen… :roll:
O smiley meis, wat vervelend voor je Dat het oud bloed is dat klinkt toch wel gunstig he? Ik hoop dat het niks te betekenen heeft en het snel stopt :-
Brigitta, lekker meis, wij gaan in Juli ook die kant op, tenminste als ik het dan nog trek om 2 dagen te rijden :shifty: (met caravan) en wat goed dat je bent gestopt!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Meis hou vol, na een weekje dan is de ontwenning over en is het alleen de gewoonte die je moet laten :- Denk maar aan de kleine als je het moelijk hebt. Ik las ooit ergens dat bij iedere sigaret die je rookt je kleine even heel weinig bloedtoevoer krijgt. Dus als jij een trekkie neemt, dan ontzeg je je kindje zuurstof en voeding :naughty: Zo als het nu niet lukt om er af te blijven… :mrgreen: Succes meis je kan het!
Spookie, jouw lijf houd het wel spannend zo met die schommelende temps :shifty:
Dune, wat spannend!!
Lenie, die dribbel dvd heeft vast een hoop goed gemaakt bij je neefje :inlove:
Hoop, heeft het al doorgezet?? Ik hoop van niet :thumbup:
Hier staat boven alles op zijn kop, heb een beetje erg last van opruimwoede :shifty: Gisteren ook een heel mooi schommelwiegje gekocht :inlove: Kan er alleen geen foto van maken want hij zit nog in de doos
oohh Dune wat spannend
wanneer ga je testen?
Ik duim hoor
@b-tje wrote:
Morgenavond gaan we spookie… We gaan 2 weken in een huisje in Karnten Oostenrijk :dance: :inlove:
Grrrr ik kauw me rot op stokkies zoethout en probeer me ertoe te zetten om wat hier in huis te doen… :roll:

hihi kauwen op zoethout, maar je weet waar je het voor doet…
Hmmmmmmmmm goed bezig ik… Net al in de voortuin onkruid getrokken en achter ramen gezeemd…
En nu moet ik als de wiedeweerga haasten om op tijd bij de praktijkvp te zijn…Heb net trouwens ook het boek van Allen Carr binnen (stoppen met roken voor vrouwen )
xxx Brigitta
hallo
Ook allemaal aan het genieten van het lekkere zonnetje?
Het is hier helemaal heerlijk weer!
Vandaag eindelijk maar eens mn uiterlijk weer op gekalefaterd.
Mn haar geverfd etc…
Misschien dat ik morgen, als ik het niet word, een zw test koop.
Hopelijk heb je mooi weer spookie, als je lekker weg gaat!
Lekker he btje , om in de tuin te werken!
dune
Het heeft hier inmiddels doorgezet :? Op naar de volgende ronde maar weer!
Smiley hoe gaat het nu met je? :-*
Liefs,
Hoop
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb een update gezet in het topic dat ik vanochtend heb geopend in ‘zwanger zijn’, dus daar kan je bijlezen…
Ik weet nog niet of ik de komende week hier ga komen, ik moet even kijken hoe ik me voel, maar ik zal in dat nieuw geopende topic iig af en toe een update plaatsen.
Hopenlijk tot snel!
:-* Smiley
Ps, Hoop: kl*tezooi! Hou hoop!
smiley: jeetje zeg, zag het net pas… snap dat je schrikt… ik denk aan je…
hier aales okee hoor… morgen jarig maar ik vier het het weekend…
ik ben net ongi geworden…
dus geen verjaardagskadoo…