November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

idd ja, anders zijn straks mijn ramen een doelwit en dat wil ik niet!!!

Sjee Lenie, hoop dat je vannacht goed kan slapen. :eh:

Hoop, Tja ik zou denk ik morgen nogmaals testen, maar dat is ook omdat ik ook niet veel geguld zou hebben om langer te wachten :shifty:

Vooral omdat je toch vrij regelmatig bent toch? Pff nou meis spannend hoor, ik :thumbup: en :pray: voor je hoor!!!

Smiley, druk weekendje voor jou dus, doe je wel een beetje rustig aan meis :naughty: :wink:

Groetjes Natascha.

Goedemorgen,

Nou hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: . Vanmorgen weer een testje geprobeert, maar helaas weer negatief. Worden we dus ook niet wijzer van. Het enige dat we kunnen doen is wachten

Liefs,

Hoop

pfffff hoop vervelend hoor die onzekerheid.

weet precies hoe jij je moet voelen.

de dames die nu temperaturen wil ik graag ff wat vragen.

ik wil ook gaan beginnen met tempen maar hoe gaat dat in zijn werk???

je mag mij wel een pbtje sturen dan kanik het rustig lezen.

alvast thanx!!!

ben lekker vrij vandaag en ga straks maar eens boodschappen doen en vanmiddag zit ik ook weer helemaal volgepland.

kom vast vanavond nog wel ff kijken.

dikke kus en ciao nathalie

hallo meiden,

Hoop, wat vervelend die onzekerheid. Kan me voorstellen hoe je je voelt.

Ik hoop voor je dat je over ene paar dagen een positieve test in je handen hebt!!

Lenie, heb je nog een beetje kunnen slapen? Vervelend zeg, kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

he, we tellen samen af! zijn we met z’n drieen.

Dune, hoe gaat het? kun je het wachten nog een beetje volhouden?

Ik was het weekend erg emotineel, hoefde maar iets te zien op tv, of een boek te lezen en ik had de tranen in mijn ogen. Gisteravond moest ik heel erg huilen. Om van alles en niets.

Dit had ik ook altijd toen ik nog aan de pil was en ongesteld was. Het afgelopen half jaar heb ik daar geen last meer van gehad. Waarschijnlijk was ik zo emo door de pil. Maar gister was het dus weer flink raak. Ben bang dat ik ongesteld moet worden. Of heeel misschiend dat het door andere hormonen komt :slight_smile: :slight_smile:

Daar ga ik maar op hopen.

Goedemorgen!

Hier is alles nog rustig, nergens tekenen van.

Heb vakantie, dus heerlijk alle tijd…

De spanninglaat zich nu wel gelden hoor, normaal rook ik praktisch nooit, maar vanochtend kon ik het toch niet laten, kun je nagaan

Wat vervelend greet, dat die bui de kop op steekt. Misschien is het wel gewoon een uiting van spanning, en lucht het op…?

Is je verbouwing nu helemaal klaar?

Gaat het weer een beetje, lenie?

Ga nu maar ff opruimen, want het lijkt wel of hier een bom is ontploft waar wasgoed op lag haha.

Dune

He Meiden,

Hoop, ik snap er geen hout van… Volgens je templijst zit je nu toch echt op dag 17 na je ei :? Misschien maar even naar de dokter gaan als je binnenkort nog niet ongesteld wordt? Daar kunnen ze prikken en in je bloed is een zwangerschap eerder te zien. Misschien komt er daar wel iets uit!

Lenie, jeetje, wat een verhaal… Hopenlijk blijft het nu rustig in de buurt!

Natascha, ik zal me gedragen voortaan :shifty: :wink:

Nathalie ik stuur je zo wel ff een pbtje (kan even duren moet zo weg)

Dune, lekker hoor, vakantie met het mooie weer in aantocht!!

Greet, emodoos!! :wink: Hopenlijk komt het van de goede hormoontjes!

Ik ben weer een beetje uitgerust. Ik ben uiteindelijk 's middags al naar mijn bedje vertrokken. Eerst lekker geslapen en daarna ben ik er lekker blijven zitten met mijn laptopje op schoot :mrgreen: Ik voel me echt weer een stuk lekkerder dan gisteren nu! (wel misselijk, maar dat hoort erbij…)

:-* Smiley

@Smiley wrote:

He Meiden,

Hoop, ik snap er geen hout van… Volgens je templijst zit je nu toch echt op dag 17 na je ei :? Misschien maar even naar de dokter gaan als je binnenkort nog niet ongesteld wordt? Daar kunnen ze prikken en in je bloed is een zwangerschap eerder te zien. Misschien komt er daar wel iets uit!

Ik snap het ook niet meer Smiley. Ik ben nooit overtijd!!
Alleen maar positief dus eigenlijk. Ik heb nog hoop!!!

Toen mijn moeder van mijn zus zwanger was waren de testen ook allemaal negatief (zelfs die van het ziekenhuis) pas na drie weken testte ze positief!

Liefs,
Hoop

Was ik weer ff

Spannend hoop, kan je het nog uithouden?

Wie weet test je over een poosje toch nog posi.

Ben zelf zo benieuwd of ik het word…vooral omdat ik er niets van na kan vertellen…weet het gewoon niet, en klamp me maar aan 7 juni vast…

Heb er geen vertrouwen in, moet ik tot mijn spijt bekennen.

Ik

:thumbup: voor jullie!

Zoooo Brigitta

GEFELICITTEERD!!!

Ben beetje lang afwezig geweest hier, druk druk druk

We hebben een drive in show en mijn vriend moest het gehele weekend draaien op een feest dus ik was veel weg

Nog een paar daagjes voor mijn NOD, we hebben echt super goed ons best gedaan :wink: dus we hopen op een dikke streep (en dan op de test he, en niet op me verbandje :smiley: :wink: )

Maar we zullen wel zien

Ben gelukkig helemaal van me rugpijn af, maar ben nog steeds misselijk, al dik een week nu :? :?

Ik heb gewoon weer lekker geslapen hoor. Het bleef rustig in de buurt…

Hoop we blijven dus gewoon positief en duimen :thumbup: :thumbup:

Vandaag effe huilen… Met mijn neefje meegeweest naar de EEG. Nou dat was dus gillen, huilen en erg zielig… Oh wat vond ik dat moeilijk om aan te zien maar wel blij dat ik mee was hoor…

hey dames!

mama c, hoop ook voor jou streep op de test. Wanneer ga je testen als je niet ongi wordt?

hoop, hoe is het bij jou? nog steeds geen ongi?

je houdt het wel spannend!

lenie, hoe is het nu met je neefje? weten ze al iets meer?

Voor de klusser: veel klusplezier en voor de wachters, succes!

Helaas, de :evil: :evil: :evil: zijn er!

Straks meer heb weinig tijd nu maar ik wilde het even melden hier!

Liefs,

Hoop

Goedemorgen…

Nog niets te bekennen hier…

We wachten af…

Ik duim voor jullie (en ego, ook een beetje voor mezelf)

He meiden!

Dune, vandaag is 7 juni!! Ik las die datum en ik denk, dat klinkt bekend, oja, dat is vandaag al :lol: Hoe is het nu? Al tekenen van een zwangerschap of komende menstruatie? (we gaan voor dat eerste hoor!!)

MamaC, ik hoop ook op een streep voor je, maar dan inderdaad wel op een test, ergens anders hoeven we hem niet :lol:

Lenie, dat is zo klote he, die kleintjes snappen er geen drol van, je kunt ze niet duidelijk maken dat je alleen probeert te helpen :frowning: Is alles wel goed gegaan? En is er al een uitslag?

Hoop, lieverd, dit is zoooo klte! Het is niet leuk meer zo :frowning: Ik duim keihard voor je hoor meisje, jij staat bovenaan op mijn zwanger-wens-lijstje!! Je wacht al zo lang!! :- (de rest van de dames staan op een gedeelde tweede plaats :wink: :wink: )

Ben je vandaag ongesteld geworden? Dan heb je een luteale fase van 17 dagen denk ik. Is je temp gezakt voor het kwam? Voor de volgende ronde zijn dat handige feiten, je leert je cyclus beter kennen, wat handig is voor de volgende ronde. Ik hoop dat dit de laatste ronde wordt voor je hoor!! :-

Ik voel me wel aardig vandaag, maar ipv dat ik daar blij mee ben vind ik het maar niks :roll: Ik vind het maar moeilijk om ongedwongen te gaan genieten, ik weet te goed wat er allemaal kan gebeuren en daar wordt ik niet rustiger van :shifty: Ik zit niet de hele dag te stressen hoor, maar ik merk wel dat ik terughoudender en oplettender ben dan de vorige keer… Ik wil het liefste gewoon keihard gaan genieten, maar durf niet zo goed :wall:

:-
Smiley

hey meiden,

he hoop balen zeg :? en had nog wel heel veel hoop voor je…

nou volgende ronde hopelijk wel meer succes…

smiley ja het zal de 1e maanden even moeilijk zijn natuurlijk is ook logisch, maar het komt wel dat je er van kan genieten :-

dune vandaag je nod spannend hoor!! ben wel benieuwd… :thumbup: :pray:

mamac duim ook voor jou voor een dikke streep op de test uiteraard…

:thumbup: :pray:

verder :roll: die het spannend gaan maken???

nou ik zit vandaag op dag 34 van me cyclus, we gaan dus weer de goede kant op mijn niet heus :wall: toen ie mij rode streep aangaf op de curve had ik voor mij gevoel wat meer zekerheid, maar nu ik weet het echt niet meer :cry: (sorry ff afreageren)

ik ga van hoog en dan weer omlaag, en dan weer omhoog lijk wel of ik in een achtbaan zit :roll: vandaag wel een soort steken in me buik :eh:

pffffffff ik weet gewoon nu even niet wat me te wachten staat, me lichaam houd me gewoon in de maling :cry: nou hier onder mijn curve, kijken jullie is wat jullie er van kunnen maken :think:

:-
tot later

Hallo!

Hoop: Shit zeg dat je het bent geworden!!!Houd moed!!!

smiley: Lekker van proberen te genieten hoor…

Spooky: Het is idd heel onregelmatig en niets van na te vertellen…geen andere factoren die onwillekeurig toch iets kunnen doen met je temp?

Hier is alles nog steeds rustig…geen tekenen, maar aangezien mn vorig cyclus 59 dagen duurde kan ik nog wel even. Vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik ongie word.

Ik duim voor jullie!!

@Dune wrote:

Hallo!

Spooky: Het is idd heel onregelmatig en niets van na te vertellen…geen andere factoren die onwillekeurig toch iets kunnen doen met je temp?

nee ik ga s"avonds meestal rond de zelfde tijd naar bed en ik temp iedere morgen om dezelfde tijd. slaap ik nu slecht dan vul ik dat in en ook als ik een andere tijd temp..dus ik weet het niet :?

Hoi hoi,

Gisteren was mijn temp 36,6 maar nog helemaal niets aan de hand. Vanmorgen ook nog niet en was mijn temp. 36,7. Na het opstaan begon ik buikpijn te krijgen en na het douchen zag ik dat ik vloeide. Het is helderrood maar erg weinig. Het heeft dus (tot nu toe) nog niet echt doorgezet!

Liefs,

Hoop

Hallo alweer!!

Spookie, thanks!! :-

Ik snap ook geen drol van je curve! Misschien gaat hij nu eindelijk omhoog? Dan zou je ei op dag 33 geweest zijn. Eerder niet denk ik, omdat je temp steeds weer daalt. Hij kan ook nog in aantocht zijn natuurlijk… Vermoeiende cyclussen heb je maar hoor, erg frustrerend :?

Dune, ik doe mijn best met dat genieten, maar da’s soms moeilijker gezegd dan gedaan, met mijn verleden :shifty:

Heb je een testdatum in gedachten, mocht je binnenkort niet ongesteld worden?

Hoop, zoals ik in het andere topic al zei, schommelende temperaturen zijn op zich normaal tijdens menstruatie. Heeft het ondertussen al iets meer doorgezet? Ik blijf het kl
te voor je vinden :frowning:

Ik ben blij als Mr. Smiley zo thuiskomt. Ik heb echt een baaldagje vandaag, misschien kan hij me een beetje opvrolijken… En anders vroeg naar bed, dan is het snel morgen, en morgen is het vast weer beter :oops: :wink:

:-* Smiley