November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Ik zou nu 3 dagen proberen te wachten Hoop… :pray:

Maar volgens het temperaturen was mijn eisprong op dag 16 van mijn cyclus (was mijn temperatuur ineens een stuk lager). Ik zit nu op dag 31.

Het kan natuurlijk altijd, maar toch. Ik heb normaal zo’n regelmatige cyclus!

Ik wacht denk ik toch liever nog een hele week met testen!

Liefs,

Hoop

Ik heb trouwens gisterenavond/vannacht wel veel water gedronken, ik heb gehoord dat het daar ook wel aan kan liggen of vergis ik me nu. Ik had rond 21.00 uur een flesje water gekocht 75cl in de bios en die had ik om 23.30 uur helemaal op. Vanmorgen om 06.00 uur heb ik getest.

Ik heb geen idee of het invloed kan hebben, misschien weet iemand van jullie het???

Liefs,

Hoop

Hallo Hoop,

ik weet niet of je daardoor een test kan beinvloeden.

Bij de clearblue test staat: drink niet teveel…

Heb ik even voor je opgezocht maar ja…wat versta je onder niet teveel en hoe ver van tevoren.

Ik zou toch nog even wachten met testen en dan niet teveel drinken van tevoren maar anders is het wel erg duur aan het worden denk ik…

Goedemorgen,

Nog steeds geen spoor van de :evil: :evil: :evil: .

Bedankt Lenie voor je antwoord. Ik weet ook niet hoe ver van te voren en hoeveel, maar de volgende keer zal ik er wel rekening mee houden. Is idd duur als het telkens zo gaat.

Liefs,

Hoop

idd, ze zijn niet echt gratis nee, maar ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ow, wat spannend weer…

Hoop: dat lijkt me niet te veel drinken hoor. :frowning: Volgens mij gaat het echt meer om bv een liter thee in de 2 uren van te voren. 75cl is een paar flinke glazen water maar tijdens je slaap transpireer je gemiddeld een halve liter. Nou meid, ik hoop dat je gewoon te vroeg bent met testen! :pray: :pray: :pray:

Wij hebben hier een paar stress-dagen gehad. :cry: We waren allemaal leuke dingen van plan dit lange weekend maar helaas kreeg Luca koorts. In eerste instantie leek het allemaal mee te vallen maar toen kreeg hij 's nachts koortsstuipen. :shock: Verschrikkelijk naar is dat om te zien. Gelukkig schijnt het geen kwaad te kunnen maar we zijn ons wel kapot geschrokken. Nu zijn we alle drie te lamlendig om wat te doen door het slaapgebrek van alle gebroken nachten… Bleh, en ik had me zo op dit weekend verheugd.

:-* Janna

Hallo!!

Hehe, we waren even een weekendje weg…heerlijk

En direct zie ik al weer een aantal pagina’s vol…gezellig!

Morgen of woensdag is als het goed is mn nod. Nog geen enkel spoor, wel misselijk en buikpijn.

Dat kan ook komen doordat we op de camping zaten, en ik daar (sorry) niet zo goed kan toiletteren…

We wachten weer af…

Hoop: Ik duim voor je hoor!!!

:pray:

Hoi,

Spookie, is het een beetje gelukt met je relax-weekendje? Lekker bijgekomen?

Kes, bedankt voor de felicitatie! Jij gaat hard zeg, 20 weken alweer, wat gaat de tijd snel! Lekker dat je de beeb veel voelt, dat zal wel rust geven. En ik hoop voor je dat de kwaaltjes niet veel erger zullen worden de tweede helft, doe maar kalm aan!

Lenie voel je je vandaag alweer wat beter?

Hoop, vreemd hoor, in je templijstje zie je toch duidelijk dat je ei waarschijnlijk op dag 16 was, en dat is nu al 16 dagen geleden. De kansen zijn er dus nog echt denk ik, de meeste dames zijn 14-15 dagen na hun ei alweer ongesteld… Ik blijf duimen!!

Janna, jeetje zeg, dat zal schrikken geweest zijn :shock: Gaat het nu weer wat beter met hem? Rust maar lekker uit met zijn allen!

Dune, welkom terug dan! Jullie hebben lekker weer gehad voor kamperen!

Spannend, morgen of woensdag je NOD!!

Ik ben helemaal kapot! Vrijdag werd het 1.30 op het feestje, zaterdag werd het 2.15 :shock: voor ik in bed lag (visite vond het gezellig en bleef maar zitten :? ) en gisteren moesten we overdag weg en 's avonds ook weer op visite. Op weg naar huis in de middag viel ik in de auto al in slaap, en thuis ben ik ook gaan slapen tot we 's avonds weer wegmoesten. Het was wel gezellig bij die vrienden, maar ik zat er wel een beetje slaapdronken bij. Om 23.30 lag ik in mijn bedje, en ik zag de kamer draaien van moeheid. Gelukkig viel ik meteen in slaap, maar ik werd 3 uurtjes later wakker van een nachtmerrie… :shock: (kon er ook nog wel bij :shifty: ) Daardoor heb ik weer 2 uurtjes wakker gelegen, en toen viel ik gelukkig weer opnieuw in slaap. Vandaag ben ik dus echt compleet op en doe ik helemaal niks! Manlief mag koken en ik blijf op de bank geparkeerd. En om 20.00 verdwijn ik denk ik al richting bedje :oops:

Fijne dag nog!

:-* Smiley

Ja, het weer was heerlijk!!! Ben helemaal verbrand, terwijl ik echt megasnel bruin word!Bruin dus ook wel…en het was supergezellig, dus even de gedachten verzet…

Wederom heb ik absoluut niet het gevoel dat het wel eens raak kon zijn…

Een mens zit vreemd in elkaar!

Smiley: Groot gelijk dat je lekker op de bank blijft, je moet nu op 2 letten…

Uitrusten is vaak een goede remedie tegen kwaaltjes…

Slaap ze dan!

Dune

hoi!

Ik ben er weer… heb een heerlijk weekendje weg gehad, met erg mooi weer.

Kes, bedankt voor je reactie, ik hoop dat het komt van zwangerschapshormonen… vervelend dat je last hebt van maagzuur.

hopen dat het overgaat.

smiley, ik geef je groot gelijk hoor, laat je maar lekker verwennen door hubbie. toen ik trpuwens voor het eersdt op de site was, noemde iemand zijn man ook hubbie en toen dacht ik dat die man zo heette… :wall:

Dune, voor jou wordt het nu spannend…

hoop, spannend zeg, ik heb weleens gelezen van iemand die pas op dag 12 positief testte, dus hou de moed erin! helemaal als je normaal vrij regelmatig bent. ik zal voor je :pray: :pray:

hier gaat alles zijn gangetje. ik denk weer van alles te voelen… (heel erg moe, gevoelige tepels, veel plassen) maar de vorige keer had ik mezelf ook behoorljik overtuigd en toen was het een hele teleurstelling. probeer het nu maar gewoon op me af te laten komen. vindt het wachten wel vervelend… is er al iemand die een buik kijk luikje heeft uitgevonden??

Dag dames,

We hebben er weer een heel gedeelte van de dag opzitten!

En nog steeds geen :evil: :evil: :evil: wel heb ik het gevoel dat mijn borsten steeds gevoeliger en gespannen worden en heb soms een zeurend gevoel in mijn buik. Ik wil eigenlijk morgenvroeg wel weer testen maar durf niet zo goed. Ben bang dat het toch weer negatief is. Mijn moeder is morgen jarig dus het zou wel een prachtig cadeau voor d’r zijn.

Liefs,

Hoop

Hoi.

@hoop:

Kan me voorstellen dat je "bang"bent om te testen.

Misschien is het raadzaam om toch nog even te wachten…want als het dan morgen negatief is, en je blijft overtijd ga je misschien nog wel eens testen.

Je bent tenslotte “nog maar” 2 dagen overtijd.

Dus zou je misschien jezelf in ieder geval één teleurstelling kunnen besparen?

Je moet het natuurlijk zelf weten hoor meid…ik kan het me goed voorstellen als je toch nog eens test.

Heb het ook wel eens gedaan…ik ben nu ook zo verschrikkelijk zenuwachtig…kan niet wachten tot het donderdag is.

Ik blijf voor je duimen hoor!

Dune

Ik denk dat ik het testen probeer uit te stellen tot vrijdag!

Ik weet niet of het gaat lukken hoor, maar gewoon om teleurstelling te voorkomen!

Liefs,

Hoop

Blijf :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je Hoop! :-* :-* :-*

Het is echt moeilijk hoor om niet te testen, in andere topics waar ik schrijf zeggen ze allemaal dat ik het morgen nog eens moet proberen…

ik weet het nog niet, maar houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

B-tje :-* je bent een schat!!! (de ander meiden ook hoor :wink: )

hallo allemaal,

Voor de mensen die weggeweest zijn: ik hoop dat het allemaal erg leuk was.

Hoop: ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier gaat het wel okee… pijn in mijn bekken is een stuk minder gelukkig. Vanacht raar geslapen. Achter ons huis zit een snackbar en ik zat eerste rang bij een inbraak. En wat namen ze mee in de kofferbak: sigarettenautomaat…

Wij de politie bellen… ben benieuwd of ze gepakt zijn.

ik hoop zo beter en rustiger te kunnen slapen.

Jeetje Lenie, dan slaap je niet lekker nee, heb je geen verklaring af hoeven legge???

Slaap lekker voor straks!

nee gelukkig niet… zeg niet heel veel hoor…alleen welke kleur auto en dat het 3 amnnen waren , een met wit t shirt …nou dat vertelde we al door de telefoon…

Nee ik zou er ook geen voorstander van zijn om al te veel te zeggen. Dadelijk komen ze je nog achterna!

Wat een gedoe zeg!