November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

hoi,

Allereerst brigitta, van harte gefelicteerd!!!

Wat ontzettend goed nieuws…

meissie, balen dat je ongi bent geworden. Is elke maand weer een teleurstelling…

dune, het lijstje ziet er best zwanger uit… maar je weet het niet he, ga in ieder geval voor je duimen!!

hoop, voor jou wordt het nu ook weer spannend! ik zal aan je denken!

is het hebben van pukkeltjes bij je borsten ook een (mogelijk) zwangerschapskwaaltje? dat heb ik namelijk ook sinds ongeveer een week.

Smiley, alles goed?

mama c, hoe is het bij jou?

Mijn temp is nog steeds hoog. ga ervan uit dat ik zondag of maandag eisprong heb gehad. Had toen ook migraine, wat ik vaak heb als ik ongi ben of rond eisprong. heb nu gevoelige borsten en pukkeltjes bij borsten. maar niet het gevoel dat ik zwanger ben ofzo.

En nu maar afwachten… Ga dit weekend lekker naar terschelling, even uitwaaien. is ook direct een goede afleiding! heb er veel zin in.

Hai meiden!

Hoop, Sppokie en Dune: ik :pray: :pray: Spannend hoor!

Wij zijn net voor de echo geweest, hij staat hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=14583&postdays=0&postorder=asc&start=195

en het is…

:-* Janna

Een meisje!! :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd, jullie krijgen een dochter!!

:-* Smiley

Leuk Janna, een meisje…completer kan een gezin niet zijn (jongen en meisje)…tenzij je drie of meer kinderen wil :wink:

Mooie echo!!

Liefs,

Hoop

heej meiden,

Hoop: Tis weer spannend bij je meis! :pray: :pray: :pray: Goed hoog houden die temp :stuck_out_tongue: Heb trouwens gestemd op je vriendin :wink:

Mikey: Hoe is het met jou meis? Al nieuws? :pray: :pray: :pray:

Janna: Aaaaaaaa gaaffff een meisjeeee :inlove: :inlove: :inlove:

Dune: Ziet er goed uit je lijst hoor! :wink:

Greet: Owww lekker op Terschelling…geniet ervan! :-

Spookie30: Lijkt me best lastig sávonds werken…Maar goed tis wat je gewend bent natuurlijk :wink:

Smiley: Nee zit nog op clous nine :lol: :lol: :inlove:

Meissie en madame m: Even extra dikke knuff voor jullie :-
:-* :-*

Ow ja ik ga dinsdag bellen voor een afspraak te maken voor de eerste echo…Ik mag al komen rond week 8 :dance: Ik hoop dus dat er plek is gelijk als we terug komen van vakantie…

xxx Brigitta

Bedankt voor het stemmen Brigitta! :-*

Ik hou jullie op de hoogte van het weekend!!!

Liefs,

Hoop

Mooie echo hoor Janna!!! Leuk een meid erbij!!! Van alle markten thuis :lol:

Goedemorgen,

Hier nog geen :evil: :evil: :evil: en mijn temp. was vanmorgen weer 37°C. Positief dus allemaal!

Morgen wil ik testen, hoop dat het positief is!

Liefs,

Hoop

Hoi meiden,

Hoop, je houdt het spannend meid. De drukte voor de studie is bij mij nu grotendeels achter de rug, dus ik zal mijn duimen voor je aan het werk zetten :wink:

Janna, wat leuk een meisje. Nu kunnen jullie gaan brainstormen over een naam!!

Vorig weekend heb ik bijna alleen maar achter de computer gezeten voor mijn studie, dus dit weekend ga ik lekker relaxed doen. Zo eerst maar eens douchen :oops: en dan vanmiddag lekker tennissen.

Prettig weekend allemaal!

Hoi,

Spookie, ah, mijn fout, je werkt dus 's avonds… Dan moet je wel heeeeeeel erg lang slapen wil je te laat komen daardoor :lol:

Hoe was je temp vandaag? (vraagt zuster Smiley :wink: )

Greet, als ik het goed begrijp heb je dus over een weekje je NOD? Spannend hoor.

Fijn weekend op Terschelling!

Brigitta, het is je gegund hoor, blijf maar lekker zitten daarboven :wink:

Hoop, you’re killing me here…!!! :shifty: :lol: Wat kan een dag toch lang duren! :wink:

Garfield, lekker dat je even kan relaxen, lekker doen dus ook! Geniet van je vrije weekendje!!

We waren gisteren naar een feestje, en ik heb het een beetje laat gemaakt, 1.30. Da’s op zich geen ramp, maar ik merk het nu wel, omdat ik al wat moeier ben van de hormoontjes… Ben een beetje gaar vandaag, maar het was gisteren gezellig, dus het was het waard :wink:

@Smiley wrote:

Hoi,

Spookie, ah, mijn fout, je werkt dus 's avonds… Dan moet je wel heeeeeeel erg lang slapen wil je te laat komen daardoor :lol:

Hoe was je temp vandaag? (vraagt zuster Smiley :wink: )

:lol: :lol: dan moet er wel heel wat gebeuren he als ik mij verslaap wahahahah…

zelf ben ik ook niet helemaal bij, zie nu het berichtje van jou van gister morgen…en gister er over heen gekeken ofzo…nou ja het is gelukkig lekker WEEKEND… :mrgreen:

maar mijn temp was vanmorgen weer omhoog (gister weer lager) hij gaat nog steeds heen & weer…

janna wat leuk een meisje leuk dat je dat tegenwoordig van te voren kan weten…ik zou niet weten hoor of ik het wil weten, maar dat zien we dan wel als we zwanger zijn…

hoop spannend ik ga ff duimen voor je en even de rode :evil: aanspreken

luister rode :twisted: :evil: :naughty: jullie blijven uit de buurt bij hoop…pas er op hoor…

(hihihiihi)

nou ga ff bakkie koffie doen met broodje…en straks nog kadootje halen, vanavond jaardag…en hopelijk lekker relex weekendje!

tot later :-*

Nog steeds niets!

Nog even en dan is er (hoop ik) meer duidelijkheid!

Leuk dat jullie allemaal net zo nieuwsgierig zijn dan ik! :mrgreen:

Liefs,

Hoop

AAAhhhhhhhhhhh :shock: :shifty:

Wat zie ik nou, kom ik even niet zijn er meteen 2 zwangeren bij :inlove: :thumbup: :dance:

Smiley en B-tje gefeliciteerd meiden!! :-* :dance: :thumbup: :inlove: Hopelijk gaat nu alles als het hoort en mogen jullie beide dit kindje over ongeveer 8 maanden in jullie armen houden :pray:

Als ik nou weer wegblijf, zijn er dan volgende keer weer 2 zwanger? Dan kan ik beter wegblijven hier :wink: :mrgreen:

Hoop, Meis wat spannend voor jou, hopelijk ben jij de volgende, vind dat jij nu wel aan de beurt bent :wink: :thumbup: :pray:

Spookie, vreemd dat je temp zo schommeld, ik hoop dat je eisprong al is geweest en jullie op "le moment supréme"hebben geklust :pray:

Janna, wat gaaf zeg een meisje gefeliciteerd meid :-

Meissie en Madame M, balen voor jullie meiden :? hopelijk volgende ronde meer succes, voor nu een dikke :-

Greet, over die pukkels, sinds ik zwanger ben heb ik geregeld pukkels op schouders, rug, tussen en bovenkant borsten en soms in mijn gezicht. Dus het kan wel een kwaaltje zijn :wink: :pray: Veel plezier op Terschelling, lekker hoor effe uitwaaien :dance:

Hier gaat het ook wel goed, nu 20 weken, dus ben alweer op de helft :shock: :inlove: :dance: Voel de kleine regelmatig bewegen, dus dat zit volgens mij wel goed :wink:

Nog wel misselijk, maar na het ontbijt meestal over nu, en heb nu ook maagzuur, nooit geweten hoe dat voelde maar daar ben ik sinds een paar dagen wel achter, heb er dagelijks wel last van. s’ Nachts word ik nu al iedere 2-3 uur wakker om te plassen, hopelijk word dat niet nog vaker, want begint me wel een beetje op te breken, en ik moet nog 20 weken :shifty: Ben braaf bezig met bekkenbodemoefeningen omdat ik al even last heb van beginnende bekkenklachten, en dit wel wat kan helpen.

Verder voel ik me prima, en als het met ons kleintje maar goed gaat dat is het belangrijkste :thumbup:

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Natascha.

hallo even een bericht voor ik mijn bedje in duik…

Ik ben vandaag lekker naar Burgers Zoo geweest. Alleen moet ik het achteraf meestal bezuren net als nu… Erge last van mijn BI dus ik duik zo het bed in, neem iets in en een warme hittpit op mijn SI gewrichten. Hopelijk is het morgen wat minder. Maar mijn dag wordt er niet minder leuk van hoor.

Goedemorgen,

Ik had vanmorgen helaas een NEGATIEVE test.

Ook nog geen last van :evil: :evil: :evil: . Mochten ze er volgende week nog niet zijn dan test ik nog een keer!

Liefs,

Hoop

Hoi,

Ik heb veel haast, maar ik kwam even gluren of Hoop misschien goed nieuws had.

Balen meis, maar de strijd is nog nog gestreden, zolang de :twisted: :twisted: zich niet laten zien (en dat mogen ze van mij niet, dus oh wee als ze komen…) blijf ik voor je duimen! :-

Tot later

:-
Smiley

:twisted: :evil: Wegblijven bij hoop hoor!! :naughty:

Hier nog wat hormoontjes voor een positieve test :pray: Meid ik hoop het zo voor je! :thumbup:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Hoop: Hier nog een hele lading hormoontjes voor jou:

:: :: :: :: :: :: :: ::

xxx Brigitta

Dank je wel…zou ik gewoon te vroeg gestest hebben :?:

Dat kan heel goed Hoop…Je kan een latere eisprong hebben, net als ik 2x had he…Normaal gesproken zit je eisprong ongeveer op dag 14 van je cyclus (geniddeld) en tja bij mij dus op dag 20, waardoor ik dus bij deze zwangerschap en die ervoor tot 2x toe te vroeg teste, waardoor die dus nega aangaf…