heej meiden,
Ik heb vanmorgen wat urine opgevangen en vanmiddag na het werk getest enne IK BEN DUS WEER ZWANGER!
Vind het heel erg eng en pfffft de kwaaltjes vliegen me om de oren. Vind het allemaal helemaal niet erg, want heb het er 10000% voor over… Maar het engste vind ik dat ongigevoel…Ik weet dat veel pril zwangeren dat hebben, maar ben bang dat het hetzelfde eindigt als vorige maand :? MAARRRR over het algemeen ben ikke heeeeeeeeeeeel erg blij en ga echt wel proberen te genieten! :inlove: :inlove: :inlove:
Morgen meer hoor meiden… Wilde het ook eigenlijk morgen pas melden op mijn gemak, zodat ik ook op jullie kan reageren, maar kon me niet inhouden :oops: :inlove:
xxx Brigitta
YESS!
Brigitta!!! GEFELICITEERD!!!
Liefs,
Hoop
Smiley en B-tje van harte gefeliteerd!! Ik hoop dat jullie fijn door de eerste spannende 12 weken heenkomen en van jullie zwangerschap kunnen genieten!
Madame M en Meissie (en andere klussers natuurlijk!) Balen voor jullie weer… Ik hoop dat jullie de volgende ronde echt aan de beurt zijn hoor!
Liefs, Elise
Brigitta: wat ben ik onwijs blij voor je zeg!!! Ik snap dat je het eng vind hoor… ik zal aan je denken…
Brigitta…Gefeliciteerd!!!
Fijn zeg, lekker van genieten…!!!
Hoi Brigitta,
Van harte gefeliciteerd meid!
Hopelijk gaat het nu allemaal zoals het hoort :dance: :dance:
Groetjes,
Garfield
Brigitta!!! Gefeliciteerd meis!!! En dit keer gaat het vast goed, dat moet gewoon!!! :-
Ik heb die krampjes ook hoor meis, dat hoort er gewoon bij!
Dune, ietsje langer geduld hebben dus dan ik dacht. Duimen we gewoon wat langer voor je door! En doe je wel een beetje voorzichtig? :doh:
Spookie, al wat meer duidelijkheid met je temp vandaag?
Met mij gaat het verder wel lekker hoor. Ik heb beginnende kwaaltjes, die ik met open armen ontvang
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgeslapen? Steeds te laat op je werk vinden ze daar vast niet leuk :lol:
Greet, lekker, zo weet je mooi waar je aan toe bent! 1,5 week aftellen voor jou dan nu he! Succes!
Nathalie, wat onwijs klote zeg! Ik snap dat je een beetje down bent meis, heel begrijpelijk. Dikke knuffel voor jou van mij!! :-
Hoop, hoe is het nu?
Elise, thanks Dat hopen wij ook :mrgreen:
Garfield, hoe is het met jou, gaat alles een beetje oke?
Hier weinig nieuws…
:-* Smiley
hoi hoi,
Hoe gaat het hier?
Hier gaat alles goed, het begint steeds spannender te worden. Vanmorgen onderweg naar mijn werk had ik ontzettende last van ongi-krampjes dus de moed begon me al weer aardig in mijn schoenen te zakken. Op het werk aangekomen vlug even naar het toilet maar nog niets te zien gelukkig. Mijn temperatuur was vanmorgen ook weer redelijk hoog, wel minder dan gisteren (36,8°C).
Ik heb geen idee wat het me gaat brengen deze ronde. Ik voel helemaal niets bijzonders. Alleen dan dat ik een kwaaltje mis wat ik anders altijd heb vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie (gevoelige borsten). En af en toe wel het gevoel dat ik ongi ga worden :? .
Liefs,
Hoop
b-tje gefeliciteerd leuk weer een zwangere erbij (ik wil me ook zo graag aansluiten zucht)
meissie balen weer ongi en zeker als zo lang duurt verwacht je het eigenlijk het is zo ontzettend oneerlijk soms…
nou mijn temp gaat weer omhoog (kaartje erbij gevoegd) kom alleen niet aan klussen toe :wall: gister weer laat :? en dan val ik als een blok in slaap :roll: nou ik hoop gewoon dat ik al me eisprong heb gehad en heb geklust :eh: en anders dan toch de volgende ronde…
nou hier mijn kaartje op dag 28:
nou verder een fijne dag all :-*
voor de klussers & de wachters
Heee, wat lees ik!!! Gefeliciteerd meid!! Super goed nieuws. Logisch dat je het eng vindt. :-
Madame m en meissie: balen dames.
Sorry meiden, heb niet erg goed meegelezen. :oops:
Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen weer een echo dus ik ben wel stik nieuwsgierig of we nu wel het geslacht goed kunnen zien…
:- Janna
Hoi,
Ik heb even nog niet kunnen lezen want ik kreeg telkens een foutmelding als ik naar de laatste pagina van het topic ging :?
Probeer nu dus even een berichtje in de hoop dat ik zo terug kan lezen
Liefs,
Hoop
Nou plaatsten gaat dus wel, maar lezen ho maar. Ik kijk thuis wel wat jullie allemaal hebben geschreven!
Vreemd hoor, het is alleen maar bij dit topic
Heej meiden,
Ben ik weer… Heel erg bedankt voor de felicitatiessss :mrgreen:
Ik ben vandaag naar de HA geweest en volgende week donderdag heb ik een afspraak met een praktijkverpleegkudige om te stoppen met roken
De kwaaltjes zijn trouwens behoorlijk aanwezig bij mij…
-hoofdpijn
-misselijk
-buikpijn
-moe
-meer afscheiding
-heel veel pukkels
meissie: Klote meis…kan heel goed begrijpen dat je verdrietig bent…
madame m: Balen meis…
Hoop: Die ongikrampjes zijn heel erg misleidend he…Mijn ongikrampen begonnen een week geleden bij mij en kan dus net zo goed een zwangerschapsverschijnsel zijn
spookie: Denk ook idd dat je eisprong echt is geweest…
ik hoop dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. ik begin steeds meer te voelen…
- hoofdpijn (heel licht en echt sinds een uurtje pas)
- veel pukkels vooral in mijn nek en mijn borsten
- opgezwollen borsten (niet overdreven maar wel een beetje)
- mijn eten zat weinig smaak aan terwijl mijn man het gewoon goed vond smaken.
Nou genoeg toch zou je zeggen???
Ow ja, kunnen jullie nog even stemmen voor mijn vriendin…Mandy van den Heuvel: de spreuk: 'Vrouwen letten op detail, mannen op de taille.
http://www.da.nl/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_M9K/.cmd/adj/.c/6_0_3GO/.ce/7_0_MNE/.p/5_0_8RF/.d/0/_rp.7_0_MNE/LnBhZ2UtbGlzdA**#7_0_MNE
Hoi Meiden.
Is hoofdpijn een zwangerschapskwaal? Had ik nl nog nooit van gehoord.
Volgens mij dragen we die kwalen over aan elkaar.
Ff mijn lijstje haha
- Hoofdpijn (als dat idd van een zwangerschap kan komen)
- Buikpijn (vooral bij mn eileiders)
- Misselijk bij vlagen
- Moe…moe en nog eens moe.
Als ik dit zo lees kon het net zo goed griep zijn…ik heb dus echt niet het gevoel dat ik zwanger ben.
Maar…kmoet nog een paar dagen wachten…
We hebben in ieder geval genoeg geklust hehe :oops:
Ik duim voor jullie allemaal!!!
brigitta
gefeliciteerd
Btje:::: GEFELI!!! Ik wist t wel!!! Geniet er maar vabn!!!
Liefs m
Meissie, ook liefs cvoor jou omdat je t nodig hebt…!
Goedemorgen,
Hoop, hoe is het vandaag? Nog maar 1 dagje, ik duim zo hard voor je (stond op met de gedachte, hoe zou het met Hoop zijn vandaag )
Spookie, hoe was je temp vandaag? Verder omhoog? Ik zou denken dat je ei op dag 25 of 26 geweest is, en dan heb je misschien precies op tijd geknutseld!!
Janna, veel plezier, ennuh, wel showen he!! (ik denk meisje nav vorige (vage) plaatje!!)
Brigitta, ben je alweer geland, of hang je nog in de buurt van cloud nine? :inlove:
Dune, jij maakt het ook spannend met je lijstje!!
Nathalie, hoe is het meissie? Dikke :-* hoor!!
Madame M, hoe is het bij jou? :twisted: :twisted: alweer op hun terugweg?
Hier weinig nieuws, zelfde als gisteren eigenlijk… Zometeen lekker een lang weekend!!
@Smiley wrote:
Spookie, al wat meer duidelijkheid met je temp vandaag?
Met mij gaat het verder wel lekker hoor. Ik heb beginnende kwaaltjes, die ik met open armen ontvang
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgeslapen? Steeds te laat op je werk vinden ze daar vast niet leuk :lol:
hahah ik kom niet te laat op me werk dan moet ik me wel heel erg verslapen, ik bedoel dat het op werk later is geworden…
ik werk namelijk in de avond :lol:
maar het is iedere avond al raak op werk geweest (overuurtjes dus)
maar verde gaat goed hier, me temp was vandaag weer gezakt :think:
:?: :?: volgede week zie ik wel wat ik ga doen…testen of nog wachten.
ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes ja af en toe beetje misselijk maar helemaal niks overdreven ofzo en ik ga maar nergns vanuit…hoe moeilijk het ook mag zijn. we gaan gewoon door…
nou vanmiddag al werken tot vanavond!! dus tot laters weer
@ Smiley: Gaat goed vandaag, nog steeds hetzelfde. Temperatuur was vanmorgen weer 37°C. Ben erg benieuwd.
Liefs,
Hoop