November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Nope nog geen nieuws vanuit hier… :shifty: :shifty: :shifty: Getver wat gaan de dagen langzaam voorbij…

Vanmorgen wel weer een mooi tempje :mrgreen:

b, je temp ziet er idd goed uit. hou je het nog een beetje vol, het wachten?

mama c, vervelend dat je misselijk bent, maar wie weet is het voor het goede doel!! ga voor je duimen.

mama c en lenie, ik zie net dat we straks samen gaan aftellen!

even een test of het gelukt is met mijn banner

Hallo

Ik meld me aan bij alle meiden die misselijk zijn.

Heb daar namelijk ook al de hele dag bij vlagen last van. Ook heel erg steken waar zeg maar mn eileiders zitten, soms zo erg dat ik dubbel klapte.

Maar…vrijdag heb ik in de stromende regen dakpannen versjouwd, dus het kan ook een koutje zijn…

Als ik van een gemiddelde uit zou gaan is woensdag nu mn nod. denk ik.

Allemaal vrij vaag, word er gewoon moedeloos van.

Weet niet wat ik er mee moet. Maar jullie snappen dat als de beste haha!

Hopelijk zijn we deze maand masaal aan de beurt haha!

Dune

smiley: ik heb zelf ook een levendige fantasie hoor… wij noemen zo’ n onderzoek altijd wel zo… :lol:

Nu gaat alles wel weer beter en morgen ga ik weer werken. Ik voelde mij zo beroerd dat ik mij voor het eerst in mijn leven vooe zoiets ziek heb gemeld. :oops: Heb wel veel geslapen en dat was denk ik ook weleens goed hoor… Mijn “buikgriep” is nu over…heb ik het werk verteld :oops: :oops: Maar ze hoeven niet alles van mij te weten…

Nou b-tje, je maakt het erg spannend met je temperatuur. Mijn temperatuur was vanmorgen ook redelijk hoog 36,7. Wanneer gaat je temp. eigenlijk weer omlaag??? Heb er nog niet zo heel veel kaas van gegeten.

Smiley, dat plekje bij de feb-mama’s reserveer ik graag! Het leuke is dat wanneer ik er ook echt plaats ga nemen ik rond mijn 25e verjaardag ben uitgeteld. :wink:

Voor de rest allemaal heel veel succes!!!

hoop jij ook al… Mijn volgende Nod valt rond 9 juni dus mijn 25e verjaardag…

hallo dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties en ik ben nu heel hard voor jullie aan het duimen!! ik heb ze er bijna niet meer aanzitten haha.

ik heb een vraagje… Weet iemand hoelang het duurt voordat je "ontpild"bent? Want ik had altijd een keurige cyclus, zie onder mijn banner… Maar ik had dus nu een echte uitschieter van 32 dagen…ben ik misschien nu pas echt ontpild…? Ik ben ongeveer 6/7 jr aan de pil geweest…

Alvast bedankt

Liefs van een duimende m

Volgens mij weet je dat nooit helemaal zeker madam m.

Mijn cyclus was na het stoppen eerst geregeld, maar nu had ik 2x een uitschieter van 59 dagen…

Ook ik ben 7 jaar aan de pil geweest…

ik zou het niet weten. Ik heb 7 jaar de pil geslikt. Vaak heb ik een cyclus van 28 dagen en soms 30. Dus schommlen kan ook wel hoor denk ik…

Ik heb ook ruim 7 jaar de pil geslikt maar heb een hele regelmatige cyclus. Eigenlijk altijd 30 dagen soms 31.

Liefs,

Hoop

ik heb de pil 4,5 jaar geslikt en heb nu ongeveer het gevoel dat ik ontpild ben…ik had nl de eerste 2 keer nog een keurige cyclus van 28, net zoals met de pil en daarna rond de 33. de afgelopen keer een uitschieter van 40 dagen. ik merk ook dat ik zo rond en na mijn eisprong meer afscheiding heb. Dit heb ik sinds vorige maand.

Hoi,

Greet, dat zou best kunnen hoor, bij de een schiet die temp de dag na de eisprong 0,3 omhoog, bij de ander klimt hij langzaam, gedurende een aantal dagen. Dat laatste heb ik. Was je temp vandaag weer hoger?

MamaC, vreemd dat je zo misselijk bent :? Wel lekker dat je rug wat opknapt. Niet teveel doen he, je rug is zo kwetsbaar, dat kun je beter even tijd gunnen om goed te genezen!

Brigiiiiittttttaaaaaaa, heb je nog nieuws vandaag? :mrgreen:

Dune, ook al misselijk :shock: We gaan lekker met zijn allen :lol: Begrijp ik het goed dat, als je van je gemiddelde uitgaat, je vandaag je NOD hebt? Aaaahhhhh, spannend!!! Misselijk… Naderende NOD… Mhhhmmm… Klinkt goed :wink:

Lenie, fijn dat het weer iets beter gaat nu. En inderdaad, ze hoeven niet alles te weten op je werk, dus een buikgriepje is een mooi excuus!

Hoop, ik ben ook rond mijn verjaardag uitgerekend, grappig! Ik hou je plekje warm voor je :-

Madame M, op zich vind ik 32 dagen nietheel erg afwijken van je overige cyclussen, je bent vrij regelmatig (maar niet helemaal natuurlijk) Ik denk dat je lichaam nog op zoek is naar de balans, maar er nog net niet is… Ik heb 15 jaar de pil geslikt (eerst niet als anticonceptie, voor iedereen denkt dat ik met 11 jaar al actief was :oops: ) en heb een jaar onregelmatige cycli gehad toen ik stopte (eind 2004). Het schommelde bij mij van 20 tot 60 dagen dat eerste jaar. Pas de laatste 3 cycli waren toen 31-33 dagen en dat vond ik een teken dat ik eindelijk een ritme kreeg…

Als je zekerder wilt weten waar je aan toe bent, om de eventuele teleurstelling van het overtijd gaan en toch weer ongesteld worden te voorkomen, kun je er voor kiezen ovu-testen en/of temperaturen te gaan doen. Dan weet je vrij precies wanneer je ongesteld zou moeten worden en dus evt. echt overtijd bent (ipv een schommelende cyclus)

Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel! :-

Hier gaat het wel lekker, af en toe een beetje misselijk, maar da’s alleen maar oke :wink:

:-* Smiley

Hoi!!

in mn vorige berichtje bedoelde ik dat volgende week woensdag mn nod zou moeten vallen…dus helaas nog even geduld.

Sorry, mijn fout.

Vanmorgen 2 vlagen van misselijkheid gehad, nu wel weer goed te pas!

(Behalve dat ik een flinke jaap in mn hand heb gesneden met een broodmes haha)

Verder nog nieuws hier?

Dune

auw Dune, pijnlijk zeg

Oppassen he!! :wink:

Grappig Greet, we lopen maar op 1 dag verschil

Zal ik duimen voor jou en jij dan voor mij, dan lijkt t net of we geen eigenheimers zijn, maar dat we wat over hebben voor een ander :smiley: :wink:

hey meiden,

ben ik ook weer is even, heb weinig niews me temp is nog steeds laag,

al 2 dagen laat op werk dus daarna ook weer als in een blok in slaap gevallen :doh:

dune doe je voorzichtig? je moet in het brood snijden he!

mamac hoe gaat met je rug? kalm aan doen er mee he! bevalt je fototoestel?

ja lenie een “buikgriepie” idd hoor ze hoeven niet alles te weten…

smiley lekker misselijk, hopelijk niet de hele dag? hoe gaat het verder?

b-tje hoe gaat bij jou??

mickey & hoop a.s zaterdag jullie nod? hoe voelen jullie je?

meissie,janna hoe is met jullie?

nou hoop dat ik niemand ben vergeten :think: ga ff hangen op bank maar ben beetje gaar…en hopelijk word vanaaf betijds…en vroeg onder de wol :mrgreen: :inlove: :wink:

tot laters :-*

en ik :thumbup: voor iedereen die nodig heeft!

hoi!

mama c, natuurlijk zal ik voor je duimen, maar ook een beetje voor mezelf :lol: :lol:

kunnen we samen naar die datum toeleven.

Mijn temp was vanochtend 37, klimpt dus geleidelijk. Zoals ik het nu bekijk heb ik maandag mijn eisprong gehad. Maar voor de zekerheid vanavond ook nog maar even de kans benutten :oops: :oops:

Vind het wel prettig dat mijn temp stijgt, was nl al bang dat ik geen eisprong had… en nu heb ik weer meer zekerheid wanneer ik mijn nod kan verwachten…

dune, doe je wel voorzichtig???

Okay Greet, saampies is ook goed, net zo gezellig :wink:

Spookie, me rug is weer prima, nog wat stijfjes maar heb wel gewoon gewerkt

En me toestel is super :dance: ben er zo blij mee

Me zoontje is gewild foto onderwerp :wink:

hier is alles weer lekker vaag!!!

ben ongi geworden, ben nu ook best down dus

Breekt ff in

Bt-je SPANNEND meis ik blijf voor je hopen dat het raak is meis…Enne waneer ga je testen ben benieuwd…

Breekt weer uit

Groetjes West een januaristopper