spannend hier zeg…
Ik had andaag iets raars… Ik had ineens wat bloedverlies… Ik ben misselijk… Ik ben toch echt ongi geweest en heb negatief getest… Ik weet het niet hoor maar mijn lichaam is echt raar met mij bezig…
Lenie: Wow vreemd joh! Was de ongi vorige keer ook zoals je gewend was? En het bloedverlies nu, wat voor kleur is het dan en is het veel? :think:
Madame m: Aaaaaaaa dame weet ik veel! :shifty: :shifty: :shifty: Vorige maand teste ik pas op dag 36 posi he en lijkt erop als het deze keer weer raak is dat het weer laat posi is, gezien mijn ei op dag 20…Waarschijnlijk nog 4 dagen geduld dus…
Hij is weer mooi mijn kaartje sjucht… :inlove: :inlove: :inlove:
bij mij zijn de :evil: gekomen… ik snap er niets van… ik heb nog nooit zon lange cyclus gehad…
begin me af te vragen of ik uberhaupt wel zwanger kan worden… :?
Voel me ecven zwaar klote!
Voor jou duim ik nog steeds B-tje!!
Mijn nieuwe NOD is:::?
:? he balen madam m en had nog zo voor je gehoopt…
bt-je spannendddddd nog steeds bij jou, en idd je kaartje ziet er netjes uit
lenie vreemd :think: je lichaam is behoorlijk je aan het uitproberen…
over mijn tempen ik doe iedere morgen op de zelfde tijdstip, s’avonds lig ik meestal ook elke avond rond de zelfde tijd in bed (meestal wel na 12e)
moet ik dat ook noteren?? als ik snachts slecht heb geslapen liggen woelen noteer ik dat ook.
mijn temp was vandaag ook weer gedaald, dus ik snap er geen houtje meer van, wel of niet een eisprong gehad :think:
ik wacht het nog wel even af!!
ik gaat weer tot laters…
balen Madam M had t zo gehoopt voor je!!
madame m : balen zeg ik had nog wel geduimd.
Ik ben bij de arts geweest. Ik heb een zeer heftige eisprong… adertje kenapt daarbij waarschijnlijk… hierdoor kan je bijna flauwvallen zegt ze, komt vaak voor bij vrouwen. Ik heb dit nog nooit gehad en leuk is anders maar we blijven positief…
Goedemiddag!
Wij gaan hier stug door met verbouwen haha.
Misschien moet je toch weer gaan verbouwen greet, staat er niet iets op je verlanglijstje?haha
Straks houden we een kamer over…hopelijk kunnen we die ooit gaan inrichten als kinderkamertje.
Mensen vragen nu al wat ik er mee wil gaan doen, en dan kijken ze zo zo…ja hoe beschrijf je dat…nouja, de bedoeling is dan duidelijk.
Dus zeg maar achteloos dat het een rommelkamer wordt.
Wat moet ik doen denken jullie? zoals ik al zei, denk ik dat mn nod aankomende zondag valt…als het klopt.
Dus ik kan nergens peil op trekken, en soms ben ik bang dat als ik een maand niet test, en toch zwanger ben, er iets misgaat.
Hoe kon de huisarts dat checken lenie? (sorry ben nogal onervaren op dat gebied)
Shit dat je :evil: toch kwam zeg…madam m
Het kan heel goed zijn hoor dat je een lange cyclus had, de laatste van mij was 59 dagen…
Gr Dune
inwendig onderzoek gehad :oops:
Het schijnt dat veel vrouwen hier last van hebben… en het was de tijd van mijn eisprong.
Ik ben zelf ook niet ervaren op dit gebied hoor
Madame m: Dat had ik niet verwacht bij jou ineens een langere cyclus…Ik zat eigenlijk te wachten totdat je posi zou testen… :shock:
Ik snap helemaal wat je bedoelt en weet helaas ook geen verzachtende woorden…
Lenie: Ow jee dus dat was waarschijnlijk dan de oorzaak…Wel fijn dat je dat nu weet, ook al moest dat effe vastgesteld worden dmv een inwendig onderzoek…
Dune: Dus het gaat l+ekker met verbouwen :thumbup: Ik zou ook inderdaad zeggen dat het een rommelkamertje wordt. Ach die heb je ook nodig toch? Wij tenminste wel met die zooi hier af en toe. Opruimen? Kamertje open, zooi er in, kamertje dicht! :!: Hele logische bestemming hoor
Spookie30: Als je elke avond om de zelfde tijd naar bed gaat, hoef je dat niet te noteren hoor…Hmmmmmz een eigenwijs eitje misschien bij jou. Kun je je kaartje weer eens plakken hier?
Slik, ik hoop dat ik gewoon normaal kan werken deze week en dat alles goed gaat. Voel me namelijk met die kwaaltjes echt niet 100% :?
het is retedruk op mijn werk en ben bang vanwege de vorige keer. Vorige maand was de mk in aantocht op dinsdagmorgen. Een half uurtje nadat mijn werkweek begon. Ik stond lekker te zingen en opeens voelde ik flinke krampen en werd duizelig. Ik gelijk naar de chef dat ik me niet lekker voelde, met tegenzin liet ie me gaan. Maar toen ik weg was, had ie bij andere nagevraagd ofdat ik wel echt ziek was, omdat hij mij had horen zingen :!: :shock: :shock: :shock:
Toen ik de week erna weer kwam werken, heeft hij een tijdje echt stom gedaan tegen mij. Hij zei het niet tegen me, maar liet wel merken dat ie me niet geloofde…Ik had nota bene een grote beurse plek op mijn bovenarm door bloedprikken…
Waar ik ook last van ga hebben, ik MOET echt goed werken en voorlopig niet ziek zijn anders zal ik het hem toch moeten vertellen van een eventuele zwangerschap of mk… :shock:
xxx Brigitta
mijn kaartje:
hmmm Sookie wat heb jij een wisselende tempjes zeg :shock: tja je zou zeggen dat je eisprong nu vandaag is vanwege die lage temp…Zou ook meer overeen komen nu met je lange cycli… Zou in ieder geval geen kansje onbenut laten als ik jou was :inlove:
xxx
:shock: sookie? hihihihihi maak nie uit hoor…
ja erg wisselvallige temps he! en ja we pakken elke kans wel hoor :oops: zoals je op lijstje kan zien is er vorige week niet veel van gekomen hellaas :?
lenie maakt het verder nog wat uit dat je tijdens een eisprong bloed verliest? ik neem aan van niet om dat het vaker voor komt bij de meeste? maar vroeg het me wel af.
nou aan alles komt een einde he ook me vakantie, mag vanavond weer lekker werken :dance: :dance: :liar: whoehahahah eigenlijk nog geen zin…maar ja moet he!! we maken er wel wat van.
nou verder niks zinnigst te zeggen, tis een beetje rustig hier of stilte voor de storm? nou tot laters weer :-*
:lol: :lol: :lol: sookie :lol: :lol: :lol: Ach ja sPookie30:
“To sook or not to sook, that´s the question…” :lol: :lol: :lol:
heyy ben me toch een party misselijk :sick: al 2 dagen aan een stuk bah bah
ook is het net in me rug geschoten, kan alleen rechtop zitten en lopen alles daartussen lukt nie. Me zoontje verschonen is een helswerk, zweet op me kop pff. (misschien door ehhh te ehhh fanatiek klussen afgelopen dagen?? :oops:
ben wel blij dat t weer es wat mooier weer is, wilde naar buiten maar ja, met die rug kwamen we niet verder als uit in eigen tuin . maar das ook leuk
ben wel vanmorgen naar de fotozaak geweest (voor de rugproblemen) en heb een nieuwe digi :mrgreen: ben er zo blij mee, hij ligt nog op te laden maar vanaaf ga ik es een paar plaatjes schieten denk
ik heb er zelf ook weinig verstand van… Ik mag wel alles dus ook gewoon blijven proberen kindjes te maken… Bloed met vanzelf ophouden… Ik heb nu geen bloed meer… Beetje rotgevoel in buik maar ja dat heb je als iemand zowat tegen je huig zit met zo’n onderzoek… eierstokken voelen noemen ze dat :wall:
Hallo dames!
Madame M, wat naar dat je ongi is gekomen. Ik weet heel goed hoe je je voelt, helemaal als je doordat je overtijd bent zo’n goede hoop hebt!!! Succes voor de volgende ronde en een dikke :-*
B-tje, hoe is het met jou? Nog niets??? Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor je!!
Lenie, ik hoor wel vaker dat je tussendoor wat kunt vloeien. Maar het is wel vreemd dat je het nooit eerder gehad hebt. Ik heb het soms ook wel eens gehad.
Hier gaat alles goed, erg aan het aftellen…
Nog niet echt klachten/kwaaltjes alleen wat dingen die anders zijn dan anders. Ik heb normaal na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie behoorlijk gevoelige borsten en dat heb ik nu helemaal niet. Wel heb ik het idee (sinds vandaag) dat mijn borsten wat opgezwollen zijn.
Ik ben benieuwd ik hoop het zo, ik vond zelf dat ik wel aan de beurt ben!! :oops:
Liefs,
Hoop
Hoop ik duim voor je… Ik duik nu lekker mijn bedje in… doei doei
Hoi!
Madame M, wat onwijs klte zeg! Ik baal met je mee hoor!! En ik duim heel hard voor je voor de volgende ronde!!
Je kunt vast zwanger raken! Verlies de moed niet!! :-
Spookie, misschien moet je eitje toch nog komen?.. Wel vaag… En je hebt inderdaad een erg wiebelende temp. En dat terwijl je wel elke dag op dezelfde tijd tempt… Hopenlijk geeft hij snel weer een kruis, en in de tussentijd elke kans benutten maar
Greet, heel herkenbaar hoor, dat je het niet los kunt laten. Je wilt het toch heel graag, dan ben je er gewoon mee bezig, vind ik logisch! De enige tip die ik je zou kunnen geven is: zoek afleiding. Haal boeken bij de bieb, ga je huis schilderen of de zolder opruimen, zorg gewoon dat je iets te doen hebt… Misschien werkt het, je hebt het dan iig geprobeerd!
Lenie, ik ken het verhaal van bloedverlies bij de eisprong. Helaas hebben nog best veel vrouwen hier last van… Positief bekijken; je weet zeker wanneer je ei is :lol:
Neehoor, het lijkt me heel vervelend!
Ik moest trouwens erg lachen om je ‘onderzoek tot tegen mijn huig’-verhaal, ik heb denk ik een iets te levendige fantasie, zag het helemaal voor me :oops:
Dune, wij hebben ook zo’n rommelkamer! Ik hoop hem nu toch over een paar maandjes om te mogen toveren :inlove: Lijkt me voor jou ook een goed plan
Brigitta, da’s wel erg klte zeg, van je baas. Dan zit je in zo’n diep dal en dan gaat er ook nog iemand tegen je zeiken… Misschien moet je het hem maar gewoon vertellen, dan kan hij iets meer rekening met je houden. Maar dat is je eigen keuze uiteraard, ik weet niet hoe het contact tussen jullie normaal is en of hij zijn klepje dicht kan houden tegen anderen…
Hoe is het vandaag??
MamaC, is je rug alweer wat minder pijnlijk? Knap maar lekker op en ga dan maar snel van je nieuwe cameraatje genieten
Hoop, ik duim me suf voor je, ik hou een plekje warm voor je bij de feb-mama’s!!
Ik werd vanochtend misselijk wakker :dance: Dat vind ik wel fijn, dan weet ik tenminste dat de hormoontjes lekker opbouwen
Tot later maar weer
:- Smiley
hallo dames,
Smiley, snap je gevoel, zou het denk ik ook wel fijn vinden een beetje misselijk te zijn, als het voor het goede doel is!
Bedankt voor je tips. Ik ga ook wat minder op internet surfen, want lees nu alles wat erover te vinden is, daardoor ga ik zelf ook veel nadenken.
madame m, balen zeg dat je ongessteld bent geworden…
Spookie, je temp neemt een loopje met je… vervelend zeg.
dune, zondag is je nod? dat is al bijna… als ik jou was zou ik van de langste cyclus die je gehad hebt uitgaan. maar 59 is natuurlijk wel erg lang wachten… als je van zondag uitgaat, is dat dan je gemiddelde ofzo?
ik moet misschien maar weer wat zoeken om te verbouwen als afleiding… er zijn nog genoeg kleine dingen te doen in en om ons huis.
Wij hebben ook zo’n kamer… ik heb er nu even niets staan maar zeg dat het de computerkamer wordt. of strijkkamer… maar ik hoop natuurlijk dat ik de kamer kan ombouwen tot babykamer over korte tijd.
b tje, hoe is het met jou? nog steeds geen nieuws?
lenie, hoe gaat het nu met je, na dat vervelende onderzoek?
hoe is het met je rug mama c? hoop voor je alweer wat beter gaat.
Ik ben stiekem weer begonnen met temperaturen (had mezelf voorgenomen om niet te doen) omdat ik niet weet of ik ei al gehad heb. Zit vandaag al op dag 23. ben op dag 18 begonnen met temp omdat ik toen dacht ei gehad te hebben, maar temp was nog laag (36.7)
De dagen daarna ook 36,7 of 36,8. (mijn vorige cyclus was dat ook de temp van voor de eisprong) Vanochtend was mijn temp 36.9.
Ik hoop dat ik dan gister mijn ei heb gehad. Zou dat kunnen met zo weinig verschil? vind het nu wel tijd worden voor mij ei. Ga nog maar even door met temperaturen de komende dagen, totdat mijn temp hoog blijft. dan kan ik ook mijn nod berekenen.
nou dames, fijne dag allemaal!
Heb nog wel een beetje een stijve rug, maar gelukkig niet meer zo pijnlijk als gister
ben dus volop mijn nieuwe cam aan het testen
Nog wel steeds ontzettend misselijk, al voor de 3e dag nu
Of dat wat mag betekenen ik weet t niet, maar weet wel dat t lastig is