November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

heyhey

Ik wordt echt helemaal gek van mezelf… Eerst duurt de tijd zo lang omdat je wacht tot je NOD, daarna moet je weer wachten tot je positief kunt testen,… echt frustrerend hoor… even wat afleiding zoeken vandaag…

kussen

b’tje en madame M: moelijke tijd ja… ik heb zelf ook altijd wel moeite met die periode… Ik duim nog voor jullie en laat je niet gek maken… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi,

Meiden, laat de moed niet zakken! Misschien hebben jullie te vroeg getest, of met minder gevoelige testen, die wat meer hCG nodig hebben om te reageren! Ik duim tot mijn duimen er af vallen (eh… nouja… figuurlijk, ik heb ze eigenlijk nog nodig… :shifty: )

Spookie, je had op 19-5 je eisprong, dan is 20-5 dag 1. Bij de meeste meiden duurt de luteale fase 14 dagen, en wordt je dus op ‘dag 15’ (wat eigenlijk weer dag 1 is) ongesteld (of niet!!!) Dat zou dus bij jou 3 juni zijn. Maar er zijn genoeg meiden die een afwijkende luteale fase hebben, ik heb 12 dagen (dag 13 is dan NOD), anderen hebben bijv. 16 dagen. Meer dan 16 of minder dan 10 komt niet erg vaak voor. Wil je nu echt het zekere voor het onzekere nemen, hou je de langst mogelijke luteale fase aan, en zie dus pas dag 17 als je NOD (lut. fase van 16 dagen dan dus) Je zou dan pas 5 juni je NOD hebben. Mocht je nou wel een nieuwe ronde in moeten gaan, wat ik niet hoop voor je, dan kun je op deze curve kijken wat je luteale fase dit keer was, en kun je dus de volgende keer een preciezere datum prikken.

Hoe gaat het met de andere nov/dec-ladies?

Hier geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws in deze fase!! :wink:

:-* Smiley

Idd Smiley :wink:

Hier alles oke, heb verder weinig te melden, ja slecht weer, maar das overal zo

Brigitta ik blijf toch duimen hoor :pray:

smiley wat zie ik nu!!!

gefeliciteerd meid!!!

zo ik meld mij ook weer eens een keertje!!!

ben net terug van mijn vakantie en ik heb heerlijk genoten van het heerlijke weer daar.

kwa cyclus ben ik er nog steeds niet uit!!!

ik ben nu nog niet ongi dus ga van de week maar ff testen denk ik.

tot snel(heb nu weer een verjaardag) kuskus en ciao!!!

nathalie

hey meissie welkom back…leuk gehad? lekker weer terug met die regen hier :? wanneer was je voor laats ongi? vertel vertel

he madam m waardeloos allemaal he, moet echt tog zo een kijkbuikluikje komen vind ik!!! maar zolang de rode :evil: er niet zijn duim ik voor je :pray:

b-tje kom op zolang ze er niet zijn is er nog hoop! ik duim oook voor jou! :pray: :pray:

nou mijn nod hou ik maar ergens rond 6 juni dus nog anderhalve week!

dus volgende week zo een beetje gaat het bij mij spannend worden :wink: :shifty:

nou verder nx dus tot laters :-*

mijn laatste ongi was op 8 april(heb het net ff opgezocht)

pfffff moet wel ff wennen aan het PIEP weer hier in nederland hoor :? :? .

het was in italie dagelijk 25 graden dus dan is dit snertweer wel ff een domper hoor hahahaahaha.

ik heb een heerlijk vakantie gehad en ben dus ook lekker uitgerust.

ik heb heerlijk iedere dag op het strand gelegen met een goed boek.

ik ga nu ff bijlezen hier en dan ga ik proberen te reageren op de verhalen die ik lees.

ben wel erg benieuwd ofdat ik nog ongi ga worden, voel nu namelijk helemaal niks. :shifty: :shifty:

tot later, ciao :-*

Hier nog steeds geen ongi…Zit nu op 31 dagen, mijn langste dus…Bmm nog steeds potdicht, dus weet nog niets…

Madame m: Al nieuws meis? Ik :pray: :pray: :pray: nog even door…

xxx

Goedemorgen!

Smiley…gefeliciteerd!!! Geweldig

Hier gaat alles rustig zn gangetje…ik heb werkelijk geen idee wanneer mn NOD is…maar als het goed zou zijn…ongeveer volgende week. Maar daar valt dus niets van na te vertellen.

Gelukkig klussen we meer dan genoeg :oops: (zit een hoog gehalte in onze genen denk ik haha)

We zijn hier superdruk met verbouwen e.d., dus heb ik gelukkig ff geen tijd om er teveel bij na te denken. Wel was ik gister en eergister morgen supermisselijk…dat snapte ik niet goed…waarschijnlijk verbouwingsspanning.

We zullen het vanzelf weer zien deze ronde. Hebben jullie dat ook…dat je op sommige momenten gewoon een dipje hebt? Op dit moment heb ik er ff geen vertrouwen meer in…

Maar…we klussen door!!haha

Fijne zondag allemaal!!!

Gr Dune!

Hoi Meiden,

MamaC, ja inderdaad, slecht weer… Daar kom je niet echt door in een zomerstemming :wink:

Nathalie, welcome back!!! Fijn dat je het lekker hebt gehad, dan zal ons herfstweertje inderdaad wel even wennen zijn voor je!

Jeetje, laatste (eerste) menstruatiedag 8 april? :shock: Ik dacht dat ik het bont maakte met 11 april en een cyclus van 44 dagen, maar jij wint… :wink: Misschien ben je gewoon al hardstikke zwanger joh! Ik wacht met smart op de test-uitslag :mrgreen:

Spookie, ik tel met je mee: nog 9 dagen!!

Brigitta, :pray: :pray: :pray: , ik heb er nog steeds een goed gevoel over hoor!!

Dune, wij zijn ook aan het verbouwen, dat geeft inderdaad lekker afleiding!

Ik heb ook die dipjes (gehad) hoor. Zelfs tijdens het testen donderdag zat ik nog met mijn hoofd te schudden… Ik zag mezelf alweer de volgende ronde ingaan (en nog 1, en nog 1…) Soms zie je het gewoon eventjes niet meer zitten allemaal, da’s gelukkig heel normaal! :wink:

Madame M, hoe is het??? Je houdt ons in spanning!!! Hoe voel je je vandaag?

Hier weer weinig te melden :wink:

:-* Smiley

nou breekt mijn klomp…is me rode streepie op me curve foetsie :? dus geen eisprong?? na mijn eisprong was ik 2 dagen(temp) hoger en daarna ging hij weer heen en weer maar ook lager dus :? en vanmorgen was ik ook weer lager dus weg rood stippelijntje :think: wat ik hier nu weer van moet maken :?:

nou ga me zo ff douchen en aankleden :oops:

ik heb nu buikpijn…zit op de bank en blijf maar lekker zitten, ga om de 5 min naar de wc… is niet goed voor mijn rust… zometeen maar weer ff kijken… maar ik denk dat t mis is…

dames, ik houd jullie op de hoogte

zit nu op de langste cyclus ever, 31 dgn voor mij…

liefs

madame wat spannend!!!

ik duim me helemaal suf hier voor je!!!

dikke kus en ciao

dank je meissie!! Ik :pray: ook voor jou alvast!

fijne avond allemaal en ik houd jullie op de hoogte!

Iemand b-tje al gezien?? ben benieuwd

madame m en brigitta, jullie houden het wel spannend hoor!

Dune, ik heb ook weleens een dipje… heel normaal volgens mij.

Maar ook voor ons komt de tijd… dat we zwanger zijn!

Wij zijn ook aan het verbouwen, het meeste werk is echter al gedaan.

Was wel lekker even de afleiding. Daarnaast heb ik sinsds niet zo lange tijd een nieuwe baan, wat ook voor afleiding zorgt. Ik merk dat ik nu het meeste aan het huis gedaan is, mijn werk wat gewoner wordt en het wat langer duurt en ik nog niet zwanger ben, ik er ook steeds meer mee bezig ben. Wordt tijd voor een nieuwe afleiding te zoeken!

ik had me voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn om zwanger te raken, maar nu ik weer rond de vruchtbare dagen zit, begint het toch weer te kriebelen. Ik vind het moeilijk om los te laten. Iemand nog tips??

Meissie, ik weeet niet of wij al kennis hadden gemaakt, volgens mij niet.

Ik ben greet (niet mijn echte naam), 22 jaar en sinds begin december gestopt.

heb jij een onregelmatige cyclus? 8 april is alweer even geleden… hoop voor je dat je zwanger bent!

klinkt wel goed, italie!

heb ook zin in vakantie.

o ja, spookie, volgens mij is je ei dan wel geweest. De temp is toch omhoog gegaan? Misschien dat je temp door andere omstandigheden wat lager is (laat op bed, slecht geslapen op andere tijd getempt? zou dat kunnen?)

@madame m wrote:

Iemand b-tje al gezien?? ben benieuwd

Nee niet gezien… :liar: :shifty: :shifty: :shifty: Nog geen nieuws hier…Morgen dag 32, mijn langste cyclus tot nu toe…

Madame m: Spannenddddddd :pray: :pray: :pray:

xxx

heeeey Btje,

:liar: :liar: hihih

We zitten nu in hetzelfde schuitje he!! Das dan wel beter dat we lotgenoten zijn hihi…

wanneer ga je testen??doen we m tegelijk hihihih liefs M

Zeker nog een aantal dagen meis… :wall: :wall: :wall:

xxx

hoeveel dan hoeveel dan!! Btje Btje zeg dan!!! :lol: