Van harte smiley!!! Las nog even snel voor het naar bed gaan…
Ik ben super blij voor je!!!
@b-tje wrote:
Er is er 1 zwanger hoera hoera dat kun je wel zien dat is Smileyyyyyy :inlove:
Ow ow ow wat ben ik blij dat mijn hoofd van voren zit en niet opzijjjjj :lol: :lol: :lol: :thumbup:
MUTS!!! :roll: :lol:
Thanks, Lenie!! En welterusten voor zometeen!
:-* Smiley
MUTS!!! :roll: :lol: Smiley
BOLHOED! :lol: :lol: :lol:
truste damesssss
:-* Brigitta
Hoi Smiley,
Van harte gefeliciteerd meid!
Super :dance: :dance:
Groetjes Garfield
Wauwww Smiley!!!
Gefeliciteerd :dance:
:dance:
Geweldig wijffie, ben zo blij voor je!!
Nu wij nog
Madame M, hoe gaat het daar??
SMILEY:::: GEFELICITEERD!!! Das al 1 van de musketiers, nu btje en ik nog! (en de rest van t forum!) Wat heb je voeg getest ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal!!! vertel vertel vertel… Hier nog steeds nix, zit inmiddels op dag 29… whoeiiii!!
Liefs M
Btje hoe is t met jou?
Hoi Meiden,
Bedankt voor de lieve reacties!!
Ik heb echt geen tijd om te reageren, ik moet alweer rennen… Vind het echt jammer, ik wil gezellig ff kletsen en antwoorden… Maar ik kom vanmiddag/vanavond uitgebreid bijkletsen en reageren!! Beloofd
Tot later!!
Hier mijn kaartje voor vandaag:
Temp blijft mooi hoog…dag 29 vandaag… gesloten cervix…creme afscheiding…kortom ik weet nog niets :eh: :shifty: :shifty: :shifty:
Madame m:
Smiley, ook hier nog een keertje gefeliciteerd!!!
Geniet ervan en hopelijk volgt de rest snel!!!
Ik moet nog ruim een weekje wachten en ik moet eerlijk zeggen dat ik goede hoop heb, maar het kan natuurlijk altijd weer tegenvallen!!
Liefs,
Hoop!
hey smiley, gefeliciteerd! Ik lees net het goede nieuws! ik ben heel blij voor je. Echt geweldig!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Brigitta, fijn dat je temperatuur hoog blijft. hopen dat jij ons een dezer dagen ook kan verblijden met goed nieuws. En dat geld natuurlijk ook voor madame M.
Hoera!! Gefeliciteerd Smiley!! :inlove: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: fantastisch nieuws! Dat er maar veel mogen volgen!
:-* Janna
heyhey
Kon het niet laten en heb dus vandaag een testje gedaan maar die was negatief. Verder ben ik veel misselijk… (zit t tussen mijn oren of is t echt)
Ik heb weer een nieuw testje gekocht heb er nu 2 thuis… ik denk dat t raaak is maar weet niet wanneer ik ga testen/… spannend hoor…
SMiley kom eens op met je verhaal ben namelijk zeer benieuwd… je had weinig verschijnselen he? Dus dan is er ook kans voor mij of niet??
Btje: kom op met je nieuws!!
voor de andere dames!
Kus van M
Nou madame M zolang er nog geen :twisted: :evil: zijn blijf ik voor je duimen, het kan natuurlijk zijn dat t gewoon nog te vroeg is om te testen
Zou gewoon es het weekend afwachten, moeilijk ja , ik weet het
Wij vanaaf weer druk druk druk :inlove:
Madame m: Ik was vorige maand ook te vroeg met testen he! Zegt dus nog helemaal NIETS…Zou gewoon na het weekend nog eens testen met ochtendurine als ik jou was
Ik heb nu ook 2 testen in huis, maar wil echt wachten tot volgende week…Op sommige momenten heb ik nergens last van, maar op andere momenten voel ik mijn onderbuik en ben ik misselijk…Mijn gevoel van hhmmm misschien zwanger is minder dan gister…raar hoor :?
MamaC: Fijne avond werderom vanavond! :inlove:
xxx
Hoi,
Hehe, even tijd voor jullie :mrgreen:
Bedankt voor alle felicitaties :inlove:
Spookie, nog even over je NOD-vraagje. Ik zou 15 dagen optellen bij de dag van je eisprong, en dat zien als je NOD.
Lenie, spannend hoor, je NOD rond je verjaardag… Misschien geef je jezelf wel het mooiste kadootje!!
Dune, welkom hier!!
Greet, tja, verslavend he, dit forum :lol:
Hoop, heerlijk he, een laptop Ik kan niet meer zonder hoor! Ik kruip soms ook met mijn laptopje op schoot in mijn bedje, dat is zooooo relaxed
Madame M, heb je het luikje nog niet gekregen dan, ik had het meteen opgestuurd hoor :lol:
Jammer dat je negatief testte , maar misschien was je inderdaad te vroeg. Dat moet haast wel, want je bent 1 van de 3 musketiers, en die gaan 1 voor allen en allen voor 1, dus moet je nu wel volgen
Ik blijf voor je hopen en duimen hoor!!
Ik had inderdaad weinig klachtjes, alleen af en toe een vlaagje misselijkheid de laatste 2 dagen voor het testen en een beetje spierpijn-gevoel in mijn borsten (heeeel vaag te voelen) Geen brandende tepels echter, en daaraan voelde ik het de vorige keer al daaaaagen voor ik kon testen :lol:
Brigitta, wat maak je het spannend meis!! :shifty: :shifty:
Dan nog even het testverhaaltje :mrgreen: Ik was niet van plan op mijn NOD al te testen. Maar de avond ervoor kreeg ik opeens bruinverlies (negatief) en was ik misselijk (positief), toen dacht ik opeens, NU moet ik het weten, ik ga gewoon testen! Mijn schat heeft me nog kunnen afremmen en heeft het voor elkaar gekregen dat ik nog een nachtje zou wachten. Maar toen ik wakker werd had ik nog meer bruinverlies en helemaal geen kwaaltjes ofzo, dus hoefde het testen voor mij ook niet meer, ik wist toch wel dat ik ongsteld ging worden… Maar toen wilde Mr. Smiley WEL testen… Toch maar gedaan, vlak voor we de deur uit moesten en hoofdschuddend op de uitslag zitten wachten (ik zat nee te schudden, ik ‘wist’ gewoon dat het niks zou zijn :lol: ) Het duurde een minuutje ofzo (of was het nou vier weken, ik weet niet meer
), en toen sprong hij op ‘zwanger’. Dat had ik ECHT niet verwacht, en ik was dus ook stomverbaast! Wat een fantastische verrassing!!
Gisteren was ik helemaal in de zevende hemel, vandaag ben ik wat behoudender… Ik ben de vorige keer zo hard van mijn roze wolk af geflikkerd, dat ik nu uit zelfbehoud wat rustiger ben denk ik…
Meiden, fijn weekend!!
Wat apart Smiley dat je helemaal niet het idee had dat je zwanger zou zijn. En nu nog geen kwaaltjes???
Ik vind het echt geweldig voor je!!!
Het is je zo gegund!!!
Nogmaals GEFELICITEERD!
Liefs,
Hoop
Grappig verhaal Smiley, t was dus toch ECHT zo
Van dat lol maken vanaaf zal wel goedkoemn wel raar hoor, je sex plannen hihihi. Althans plannen…ik weet dat ik nu mijn periode heb dus heb ik automatisch meer zin (maar dat zit gewoon tussen me oren hihi)
he madam m misschien te vroeg getest, nou zolang ze er niet zijn blijf ik duimen voor je…en ook voor b-tje duim ik
mooi verhaal smiley helemaal geen kwaaltjes als het zo de hele zwangerschap blijft hihihihi…
dus 15 dagen er bij tellen en dan is me nod dan kom ik op 3-6 uit de 15e dag klopt het zo… :?: op 19-5 me eisprong…of tel ik op die dag al als dag 1 :think:
nou hier verder noppes te vertellen, ik ga nog maar even duimen draaien
net weer negatief getest… maar nog geen teken van de :twisted: :twisted: …wat word ik hier gek van… waaaaaaaaaaaaaah!!
Btje hoest bij jou?