November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!

Echt een oplossing hoor die laptop, zo nu en dan even inpluggen bij mijn schoonouders en ff jullie op de hoogte houden en op de hoogte blijven van jullie!

Hier gaat alles goed, ik heb mijn eisprong inmiddels volgens mij wel gehad. Ik kan niet echt wijs uit mijn temperaturen hoor, maar goed, deze week ik het ook niet echt stipt bijgehouden. Ik heb nu wat last van een zeurend gevoel in mijn buik. Maar goed dat kan vanalles zijn.

Ik kan nog niets zeggen wat ik denk. Ik hoop het alleen maar!!!

Hier is het weer aardig spannend zie ik, mijn duimen draaien voor jullie hoor!!! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En Dune, welkom hier!!!

Ik houd jullie op de hoogte, als we weer thuis zijn ben ik er elke dag wel weer even!

Liefs,

Hoop

Welkom Dune :smiley:

Hmm Spookie, ben je er tevreden van?? (je cam he :wink: )

Ik heb nu een 8.0 dus ik wil niet achteruit in me megapixels :oops:

Maar deze is op me scherm heel mooi maar op de pc erg donker

Vanavond gaan we klussenn :inlove: :inlove:

eeeh ja als je al 8.0 heb dan zal ik niet minder nemen hahahahah

ik had er nog een met 1.0 ofzo :? dus dezxe is stukken beter.en veel heldere foto"s !!!

en je kleuren van je pc veranderen? moet toch helemaal neit kunnen moet op je pc toch ook helder zijn dan :think:

heb je ze wel is laten afdrukken?

veel plezier met klussen vanavond :mrgreen: :thumbup: :inlove:

dune,

welkom. wij (mijn man en ik) zijn ook gestopt in dec en nu bijna een jaar getrouwd :smiley: :slight_smile:

Brigitta, kan me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger bent.

Jaa we gaan zo aan de klus :inlove: hihihi

Spookie, ik heb al zoveel geprobeerd, maar niks helpt

Ook bij t afdrukken zijn ze dan donker. Erg raar. Als ik buiten foto’s maak zijn ze super maar als ik binnen met flits maak dan is mijn zoontje mooi verlicht maar de achtergrond erg donker. Op t schermpje is het dan wel een prima foto :?

Zal toch eens een fotozaak binnen stappen voor een goeie

:roll: erg vreemd toestel dan :think: heb je hem al lang dan? anders zou ik terug gaan waar ik hem vandaan heb misschien zit er wel iets niet goed :roll:

welkom Dune!!! Gezellig weer iemand erbij…

Heyhey

Ik ben er weer en nog steeds geen enkel teken van de :twisted: ! gelukkig! Maar nog niet al te blij, ik w8 tot zondag met testen, als ik dat volhoud, misschien wel maandag want zondag moet ik sporten.

Ik zit al een klein beetje met mijn hoofd in de wolken heb veel steekjes in mijn buik…geen zere (.)(.) alleen beetje pukkeltjes… well see

Btje en Smiley hoe is het bij jullie…? Ik ben nu nog ff snel op de comp in de hoop dat jullie nieuws hadden!! Maar helaas… ik lees jullie morgen!

Welkom Dune! Gezellig dat je er bij bent!

Hoe is het met de rest…?

Welterusten ik ga lekker dromen over de beebiekamer…hiihi

Smiley: kun je het luikje ff opsturen??

:shifty:

:-*

M

(als t zover is staat hier mijn echte naam en foto!!)

Ehm, meiden…

IK BEN :inlove:

Ik ben er helemaal van in de war :shifty: Moet het even door laten dringen hoor…

:-* Smiley

:dance: :dance: smiley gefeliciteerd geweldig voor je meid :-*

geniet ervan :smiley:

Dank je Spookie :mrgreen:

Zit helemaal hyper achter mijn schermpje. Kon vannacht niet slapen van de spanning, en lig vast straks ook weer wakker van de spanning :lol:

Ik ga lekker even forummen om een beetje te ontspannen :wink:

Morgen zal ik wel een uitgebreider verslag geven van mijn test-gebeuren :wink:

Brigitta en Madame M, hoe is het meiden? Gaan we als drie-eenheid naar de februarimama’s?

ja kan me wel iets bij voorstellen dat je niet kan slapen :lol:

maar het is zeker een grote verassing, ik zei van de week na jou lijstje te hebben gezien aan me wederhelft nou ze heeft grote kans! en het is nog zo ook :mrgreen:

Zo Spookie, voorspellende blik!!

Ik zal mijn kaartje zo nog even posten, is misschien wel leuk, dan zie je mooi hoe hij klom!

Ik heb net een topic bij de 9-maanden-mama’s geopend. Ik loop toch niet te hard van stapel he :shifty: Ik kon het niet laten, ben zo enthousiast :oops: :oops: :oops:

:-* !!

Kaartje:

nu blijft je temp hoog zeker dan?

en te vroeg als je er zelf prettig bij voelt is het toch goed :wink:

en bang ja dat kan me goed voorstellen, je heb het allemaal al een keer meegemaakt en toen is het mis gegaan :cry:

maar komt wel goed :smiley:

ik gaat slapie doen zo, hopelijk kan ik vanacht wel slapen me hoofdpijn is gelukkig weg…dus gaat goed komen truste allemaal :-* en tot morgen

Ahh smiley voordat ik uitgebreid mee ga stuiteren…ben je er nog?

Jep :mrgreen:

Aaaaaaaaaaaaaa meis ik zit echt te dansen en te gillen hier achter mijn pc!

Jaaaaaaaaa Smiley is zwangerrrrrrrrrrrrrr :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Whaaa echt te gek meis! Joepieeeeeeee ik wist het ik wist het ik wist het wel hahahahaha… Ik ga nog effe een pb tikken nu naar je!

Brigitta, wat een enthousiastme! :lol: :inlove:

Jij wist het inderdaad ja, je zei het al… Maar je weet wat ik over jou denk he :wink:

Ik wacht op je pbtje (kan nu toch niet slapen :wink: )

Er is er 1 zwanger hoera hoera dat kun je wel zien dat is Smileyyyyyy :inlove:

Ow ow ow wat ben ik blij dat mijn hoofd van voren zit en niet opzijjjjj :lol: :lol: :lol: :thumbup: