hallo,
Smiley, bedankt voor je antwoord. Wat bedoel je met vruchtbaar slijm? zoals het beschreven wordt wanneer je je eisprong zou moeten hebben (waar je draden mee kunt trekken? dat vind ik zo vies klinken)?
Als je onregelmatig bent, is temperaturen idd handig. misscxhien is je lichaam nog aan het ontwennen na de miskraam en krijg je straks je regelmatige cyclus weer terug?
Brigitta, gelukkig is je temp weer gestegen, het kan dus weer alle kanten op!
Even voor alle wachtende dames:
goedemorgen,
Lenie, alles verder goed met je, behalve het moe zijn? En hoe is het met je neefje?
Spookie, wat een goede dag gisteren zeg! En dan ook nog 2 (!!) leuke pakjes krijgen!! Gefeliciteerd met je prijs! En bevalt je fototoestel? (tot nu toe dan, beetje moeilijk te zeggen als je hem net hebt :lol: )
Brigitta, jippppiiiiieeeeee!!! Kwam gewoon van je gekke nachtje joh, die dip! Ben helemaal happy voor je :mrgreen: Het wordt nu wel heel spannend voor je hoor, je weet wat ik denk he
Madame M, hoe is het bij jou? Is je buikpijn al minder?
Tja, en dan hier…
:? :? :?
Ik durf er weinig van te denken, en durf ook nog niet aan evt testen te denken, gewoon omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling… Gelukkig heb ik morgen een druk dagje, en dus genoeg afleiding
Oh, de bel, visite!
:-* Smiley
Hoi Dames, even een heel snel berichtje van mij! We gaan direct namelijk weg, even met de caravan weg, zondag komen we weer thuis.
We hebben net de screeningsecho gehad en het was geweldig! :inlove:
Alles zag er prima uit, hoewel we over 4 weken nog een keer terug moeten komen omdat ze de bovenlip en hartje niet zo duidelijk kon beoordelen, maar zover dus alles prima. Het lag lekker te bewegen tijdens de echo :dance:
Nog effe snel 2 fototjes erbij, ben helemaal verliefd, lag steeds met 1 handje tegen 't voorhoofd aan :inlove:
Op de ene foto zie je dus gezichtje van de zijkant met als je goed kijkt elleboogje gebogen ri hoofdje. (gezichtje omhoog)
Op de andere zie je heel duidelijk de ruggegraat, met gezichtje naar beneden en opgetrokken beentje. De plaecenta zit aan de achterkant dus vandaar dat ik het al een weeg ofzo duidelijk voel :thumbup: :dance:
Allemaal tot zondag! Groetjes een apetrotse Natascha
Klussers, ik :thumbup: en dat het raak is :-*
Visite is weer weg
Greet, ik zag je berichtje niet, zat toen mijn eigen berichtje te typen
Ja, met vruchtbaar slijm bedoel ik inderdaad dat draden-trek-idee. Maar dat heb ik zelf dus nooit zo erg :oops: Het is gewoon wat overvloediger en doorzichtiger (waterig om te zien) bij mij, niet eiwitachtig zoals je velen hoort zeggen. Toch is dat blijkbaar goed genoeg, want zo ben ik de vorige keer in de eerste ronde zwanger geraakt :mrgreen:
Ik hoop inderdaad ook snel mijn eigen cyclus terug te krijgen! 7 weken is al lang en het idee dat het zelfs nog langer kan worden baart me een klein beetje zorgen. Ik heb me ook voor genomen dat als mijn volgende ronde weer zo lang/langer is, ik naar de dokter ga. Maar nog liever hoop ik morgen niet ongesteld te worden natuurlijk, is het probleem ook meteen opgelost
Natascha, prachtige echo!! Geweldig om te zien! En helemaal niet erg dat je over 4 weken nog eens terug moet toch
Fijn weekendje en succes met het drukke verkeer dat vanavond verwacht wordt!
Ik moet nog even wat xtra info geven bij mijn kaartje, was ik vergeten door de haast met de visite :doh: Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen :? Ik werd om 3 uur wakker om een plas te doen en daarna kwam ik gewoon niet meer in slaap :? Dus is mijn temp niet helemaal betrouwbaar… Maarja, normaal gaat mijn temp ietsje omlaag bij slaapgebrek, dus dat hij er nu hoger van zou zijn, vind ik gek! Maarja, het kan natuurlijk… We zien t wel!
ey ladies,
OOw b-tje ik voor je, het klinkt iig WEL goed!! En smiley: hoe is het bij jou??
Hier nog steeds af en toe buikpijn… Nog geen last van (.)(.) , normaal voor ongi altijd zere zijjkanten… :?
SPANNEND morgen is the big day!!
geen idee wanneer ik dnan zou gaan testen…
misschien zondag…?
hey kes mooie echo gaaffff!!! en een fijn weekend en tot zondag dan maar weer
spannend hoor smiley…
en me fototoestel hij is iid geval stukken beter dan me ouwe wahhaha kan ik mooie fotootjes kieken…en zelfs filmen hihihihi (korte filmpjes)
mijn temp gaat ook maar heen & weer niet echt veel hoor we wachten het maar af!
nou verder niks he hellaas rot weer hier :? dus maar ff wat surfen, heb vanmorgen al me huis gedaan dus is weer lekker fris…
:-* en tot later
Hallo,
Daar ben ik nog ff :mrgreen:
Madame M, nog steeds af en toe buikpijn… Mhhhhmmmm… Kan alle kanten op he… Ik hoop dat het geen menstruatiepijn is hoor… En dat je borsten anders voelen is ook een goed teken toch!
Wat een geduld heb je, om te wachten tot zondag als je niet ongesteld wordt
Spookie, fijn dat je toestel bevalt! Binnenkort een eerste fotootje plaatsen hier? (bijv van een positieve test ofzo :mrgreen: )
Ik ga lekker uit eten strakjes en morgen heb ik ook een heel druk dagje, maar ik ga proberen ergens in de middag of avond even hier langs te wippen, ik kan natuurlijk niet wegblijven op het moment supreme
Tot morgen!
Thanx Spookie Smiley en Btje
Idd weer een ronde aan me neus voorbij, maar ach, zo met de verhuis had ik eerlijk gezegd ook totaal geen puf hoor :oops:
Maar vanaf morgen kom ik weer in de groene zone volgens mijn banner, dus hoppa there we gooo :lol:
Spookie welk toestel heb je? ik wil namelijk een nieuwe
mama c ik heb een kodak easy share (z650) 6.0 mp…
ja smiley ik hoop het dat dat me 1e foto hier wordt!!!
spannend voor drie dames ik ga nog ff extra duimen voor jullie
nou opeens vanmiddag kreeg ik hoofdpijn werd er op eens misselijk bij :sick: daarvoor zat ik nog tegen manlief zo lekker eten heb wel trek, heb ook wel gegeten en is ook binnen gebleven, maar me hoofdpijn :wall: niet hoor ben maar ff 2 uurtjes op bed gaan leggen…voel me nu nog niet echt lekker :?
smiley heb je lekker gegeten vanavond? en morgen druk daggie dus wat afleiding…
hahah mijn banner klopt ook niet echt veel meer van, maar ik weet niet wat ik moet aanhouden :roll: ik had op de 15e dag mijn eisprong
als ik dus 14 dagen aanhoud zo ik op 3 juni mijn nod hebben!! wat vinden jullie?? of moet ik langer aanhouden :think: ik heb geen idee :?:
nou ik ga weer, niet te laat naar bedje… :-*
Oh wat is het weer spannend hier zeg! Wat byzonder dat jullie met z’n drietjes zo precies gelijk lopen! Hopelijk ook 3x raak deze maand!
Ik duim met jullie mee hoor!
Liefs, Elise
ik duim mij suf voor alle mensen die bijna op datum zijn… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Verder gaat alles goed hier… Net bij mijn schoonouders 2 daagjes geweest in het oosten en nu 3 dagen werken. Het weekend ben ik vrij en mijn neefje wordt 1 jaar!!!
Ben trots op die kleine knul hoor…
Verder voel ik mij goed en heb weer moed voor deze maand. Ik heb volgende maand mijn redday op mijn 25e verjaardag of ongeveer rond die dag… Ik wilde altijd voor mijn 25e zwanger zijn maar ga mij er niet op focussen anders werkt het niet… Ik wil mij er niet constant mee bezig houden dus ja…
Hoi,
Hier een klein beetje bruinverlies Ik moet rennen zo, maar hou jullie op de hoogte.
Kom op he, Madame M en Brigitta, We gaan met zijn drieën positief testen, we zijn de 3 musketiers, één voor allen en allen voor één!!
Tot later!
Allereerst even mijn kaartje:
Ben er wel heel erg tevreden over… :shifty: :shifty: :shifty: Voor de rest nog steeds last van misselijkheid en krampjes in mijn buik…Ik blijf toch even uitgaan van een luteale fase van 17 dagen, dus dat is dan zaterdag…
Smiley: He meid was het lekker uit eten gister?
Oei hou het bij een beetje bruinverlies hoor :x
Lenie: Zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn he? Kan me voorstellen dat je trots op je neefje bent. Ik ben ook helemaal gek met die 2 kleintjes van vriend zijn broer :inlove:
Elise: Hoe is het nu met jou? Gaat alles nog toppiejoppie? Thanx voor het duimen meis!
spookie30: Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt meis…
Als je op dag 15 je eisprong had zou ik een luteale fase aanhouden van 17. Dat schijnt het maximum te zijn. Dan zou je 6 juni je NOD hebben… Moet ik die aanpassen op de lijst?
MamaC: Dat wordt weer klussen dame! :inlove:
Madame m: Whaaaaaaa spannend he meis! Als er bij mij niets komt, ga ik pas testen als ik minstens een week overtijd ben…Zuchttttt wat gaat de tijd eignlijk langzaam… :shifty:
Kes: Owwwww wat mooi je echo! Echt weer zo supergaaf om te zien! :inlove:
xxx Brigitta
goeie morge allemaal,
:? stond vanmorgen op met hoofdpijn, heb de hele nacht zitten draaien en woelen slecht geslapen dus :wall: met temp was ook een heel stuk gedaald…nou hopelijk is die hoofdpijn gauw weg.
b-tje maak er maar 6juni van dan en zet het maar in het lijstje, houden we dat verlopig wel aan
nou iedereen een fijne dag en hopelijk draait het weer nog een beetje bij.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: b-tje madam m en smiley!!! ik duim nog steeds voor jullie!
Hallo allemaal
Mag ik me toevoegen?
Wij zijn ook sinds dec 2005 aan het klussen…en tot zover nog geen enkel reslutaat.
Wij zijn nu bijna een jaar getrouwd, en ik ben net 23 geworden.
Mn man is 25.
Mijn cyclus gedraagt zich er raar, dus het zou fijn zijn hier met jullie over te kletsen.
Zo had ik na het stoppen een geregelde cylcus, tot aan feb. Toen sloeg het een maand over. Daarna gaat het met pieken en dalen. Dus heb ook geen idee wanneer ik de eisprong kan verwachten. Dus ook hier word flink geklust!
groetjes!
jeetje. dit forum is echt verslavend zeg!
Spookie, hoop dat je je snel wat beter voelt. tenzij de misselijkheid natuurlijk zou duiden op zwangerschap… dan is het voor een goed doel!
Smiley, hoop dat het niet doorzet voor je.
brigitta, spannend hoor. wat een geduld om na week overtijd pas te gaan testen. op zich wel verstandig, maar ik zou het niet kunnen!
madame m, spannend allemaal!
Dames, ik duim voor jullie!
ik zit nu in de klusperiode… nog lang wachten voordat ik weer wat weet, maar hoop dat het deze maand raak is. had gister hoofdpijn, wat ik ed laatste tij vaker heb op de helft van mijn cyclus en wanneer ik ongesteld ben. Ga ervan uit dat ik dan mijn eisprong heb. Gister dus…
Lenie, ik hoop voor je dat je zwanger bent voor je 25e. Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn.
ik ga vanmiddag even naar broer en schoonzus. Ze is gister uit het zieken huis gekomen en de kindertjes mochten mee! het gaat heel goed met ze. dus ga ze straks weer even bewonderen. mijn man zegt altijd dat ik dan last krijg van trommelende eierstokken… heeft hij ook wel gelijk in.
Spookie30: Zal de datum effe aanpassen voor je
Dune: Welkom hier meis! Gezellig! Ik ga je toevoegen op de klusserslijst!
Greet: Tja dat komt door die mk vorige keer…vind ut gewoon eng… :oops:
hallo dune
is goed hoor kom maar gezellig mee kletsen hier :lol:
thx b-tje
en over testen ik deed het ook al tijd als ik langer overtijd was, maar misschien komt het bij mij wel omdat ik zulke lange cyclussen had/heb.
misschien heb ik nu een kortere, want als 17 dagen max is…ben ik wel benieuwd :think:
greet idd verslavend he :mrgreen:
ik ga weer toedeloe :-*
Leuk! Dankjewel
hey dames,
Hier niet zo veel nieuws… ik zit nu op dag 28 vd cyclus. Maar heb ook wel s 29 gehad… dus kan alle kanten op. ben wel misselijk maar wwet niet of het komt of dat ik misschien zwanger ben of van het feestje van gisteravond… het blijft een raadsel…
verder gaan we straks naar Amsterdam dus ben er ff niet maar ik houd jullie op de hoogte!!
smiley, wanneer ga je testen>>
Verder geen last alleen hoofdpijn, feestje v gister???
Liefs m