ik wil ook een buik-kijk-luikje!!!
ja ik heb een rode stippelijn en nu??? whahahahahah⦠ik ga hem ff updaten en ga ik hem zo meteen ff plaatsen!!
ik kom net van de tuin heb ff onkruid verwijderd :? dat groeit echt enorm zeg, maar was het zat en begon ook te spetteren dus nu ben ik weer lekker thuis :mrgreen:
weer werkt dus deze week niet echt mee :wall: dus word veel opruimen
nou ja tis jammer danā¦nou tot straks ff kaartje doenā¦
mijn kaartje dan
maar gelijk doen dan kan ik dat niet meer vergeten :roll:
vervelend mamac dat je weer ongi bent geworden wel lekker dat je een regelmatige cyclus heb!
smiley zenuwachtig meis? ik duim voor jullie all :!: :thumbup:
word wel weer tijd voor wat zwangere!!!
nou ik gaat weer verder, kom later wel weer kijken⦠:-*
@spookie30 wrote:
smiley zenuwachtig meis? ik duim voor jullie all :!: :thumbup:
Neehoor⦠:liar:
Woehoeoeoeoeoe, Spookie, je hebt een vroeg eitje dit keer!!! Fijn voor je hoor :thumbup: Aftellen dan maar he nu

Drie buik-kijk-luikjes, check! :mrgreen:
:-* Smiley
Heej meiden,
Greet: Schaam schaam, sorry hoor dat ik je er nog niet bij had staan :oops: Als je weet wanneer je NOD zou kunnen zijn, zet ik dat er ook nog bij
MamaC: Ahhhh jammer meis! Wel fijn dat je cyclus in ieder geval op tijd looptā¦
Spookie30: Joepieeeee daar is je eisprong dan en gelukkig lekker vroeggg :dance:
Smiley: Hier ook graag een buik-kijk-luikjeeee :oops: Je gaat goed aan je kaartje te zien :thumbup: Hier dan mijn kaartje:
Gaat lekker he zo te zien hihi⦠Oke mijn klachtjes op een rijtje:
-Gevoelige borsten met lichte aders zichtbaar en branderige tepels
-Met vlagen beetje misselijk
-Ik lijk net een krentebol :shock:
-Vanaf gisteravond beetje druk op mijn onderbuik enne tja sorry dat ik het zegā¦een beetje opgewonden gevoel daar beneden⦠:oops: :oops: :oops: :shifty:
-Moeilijk kunnen slapen
Wat ik voel is zeker wel vergelijkbaar met vorige maandā¦, maar ik kan ook mezelf in de maling nemen hoor. Wanneer testen? Nou ik ga uit van een luteale fase van 17 maar denk ik, dat betekent dat uiterlijk zaterdag mijn NOD kan zijn. Om eerlijk te zijn ik DURF niet te testen. Vind het doodeng⦠Misschien steek ik liever mijn kop in het zand dan⦠:?
MadameM: Spannendddd die steekjes in je buik :shifty:
xxx Brigitta
Nou dames, ikke remi hierro hoorā¦
Ikke ben er!! :mrgreen:
Jeetje, Brigitta, jij gaat wel erg goed zeg!! Dat wordt wel erg spannend! Ik snap het wel hoor, dat je niet durft te testen, ik durf er zelfs amper aan te denken⦠Ik heb zoveel narigheid achter de rug dat ik me bijna automatisch op de volgende teleurstelling voorbereid :oops: En dat terwijl ik normaal een heel positief mens ben⦠Zelfbescherming waarschijnlijk in dit geval :shifty:
Zo lekker naar bedje toe, ik ben benieuwd wat de ochtend ons brengt
Tot morgen!
ps, 4 buik-kijk-luikjes, check!
Hoi meiden,
Wat is het spannend bij jullie zeg! Ik zal tussen het leren door de duimen laten draaien hoor, hihi!
Groetjes,
Garfield
brigitta, bedankt voor het toevoegen. ik weet niet echt waar mijn nod zit, maar denk zo rond 12 juni.
meiden, het gaat de goede kant op. hopen dat voor jullie de :evil: :evil: wegblijven. Kan me voorstellen dat je niet durft te testenā¦
wat een run op de buik kijk luikjes⦠de uitvinder hiervan wordt stinkend rijk!! Dus dames, wie is er zo creatief??
ik heb buikpijn gevoel alsof de :twisted: naderenā¦
Kan er echt geen pijl op trekken?//!
b-tje,smiley,madam m nog 2 daagies!!!(madam m hopelijk is het geen teken van ongi)
(:evil: duiveltjes luister is even naar mij, jullie laten deze dames met rust he! :naughty: weg wezenā¦)
smiley de buik kijk luikjes iedereen wilt ze wel, je kan ook een ritssluiting laten zetten :mrgreen:
nou verder niks van hier :roll: lekker saai weer :think: nou verzin wel wat
tot later :-*
Hallo!!
Garfield, dan draaien mijn duimen voor jouw leren!! Succes ermee!!
Madame M, nee he⦠Dat willen we niet⦠(heb het zelf ook met vlagen :shifty: )
Greet, buik-kijk-luikjes uitvinden⦠mhhhmmm⦠Heb je het druk de komende tijd? Anders weet ik wel wat te doen voor je hoor :mrgreen:
Spookie, een ritssluiting is veel makkelijker!! Goed idee!!
Bedankt voor het toespreken van onze duiveltjes, misschien helpt het wat
Jammer dat je niks te melden hebt, ga dan maar snel wat verzinnen :lol:
Mijn temp is gelijk aan gisteren⦠Zegt helemaal niks dus nog. Maar ik heb ook geen (duidelijke) kwaaltjes, dus zie het somber inā¦
buikpijnā¦
:evil: :evil: :evil: :evil: ::::: blijf weg!!!
even een vraagje tussendoorā¦
hebben jullie een regelmatige cyclus?
en hebben jullie ook het idee gehad van nu is mijn lichaam weer ontpilt?
Had de eerste 2 maanden dat ik gestopt was nog netjes een cyclus van 28, net zoals met de pil. Daarna 30-33-40.
Ik heb tot nu toe dus niet zo regelmatig, maar voordat ik aan de pil ging, wel altijd. Toen had ik 33 dagen. Daar ga ik nu ook maar wat vanuit.
en hebben jullie ook veranderingen in je lichaam gemerkt na het stoppen van de pil?
ik wordt gek van mezlef
worden jullie ook al gek van mij??!
Ik heb buikpijnā¦
hey madame m,
kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!!
Het is spannend.
En nee hoor, ik wordt niet gek van je!
Hoi,
Madame M, ik wordt niet gek van je hoor meis, ik begrijp je volkomen
Hoe voelt je buikpijn? Is het echte menstruatiepijn, of misschien toch ff anders? En hoe is het verder met je?
Greet, ik ben nu al bijna 2 jaar van de pil af, ik stopte toendertijd niet voor de kinderwens, maar kon ondertussen wel mooi ontpillen door dat vroege stoppen Ik ben een jaar heel erg onregelmatig geweest, had cycli die varieerden tussen 20 en 60 dagen. De laatste 3 cycli voor mijn zwangerschap waren 31 dagen. De derde daarvan testte ik op dag 32 positief! Na mijn late miskraam had ik een cyclus van 7 weken, daarna meteen weer netjes 31 dagen. Ik dacht dus mijn cyclus weer terug te hebben. Nu helaas weer een cyclus van 44 dagen. Daarom hou ik nu mijn gegevens (temp, ovulatietesten) bij, om niet voor verrassingen te staanā¦
Ik merkte toen mijn cyclus regelmatig werd (voor zwangerschap) dat ik voor het eerst vruchtbaar slijm had! Dat had ik niet tijdens de pil (logisch, hormoonhuishouding wordt onderdrukt), maar ook niet de eerste 9 maanden na het stoppen ermee⦠Nu dus wel! Verder weinig veranderingenā¦
Sorry meiden, maar voel me rot vandaag⦠Heb ook effe niet de zin om uitgebreid te reagerenā¦sorry⦠:oops: :oops: :oops:
Zoals je aan mijn tempkaart kan zien een flinke tempdaling:
Ik heb wel sleep deprived aangevinkt, omdat ik vannacht aantal keer wakker geweest ben, maar weet niet of het daar aanligt. Ondanks dat ik vanalles voel, zal ik waarschijnlijk toch ongi gaan worden. Of er moet een wonder gebeuren en de temp morgenonchtend weer flink gestegen zijn.
Smiley en MadameM: Ik
voor jullieā¦
xxx
hallo allemaal, ik lees allemaal spannende dingen. Ben net 2 dagen weggeweest en ben moe dus ik reageer misschien niet op iedereen maar ik denk wel aan iedereen hoor.
Ik duim voor de mensen die het nodig hebben en nee ik wordt van niemand gek hieroā¦
:lol: smiley heb nog steeds nx verzonnen whahahahhaah :lol:
heb vandaag lekker relext gedaanā¦moest wachten op een pakje dat gebracht werd, dus manlief lekker aan de boodchappen gezet :mrgreen:
kwam er ook nog een ander pakje dat ik had besteld een nieuwe fototoestel hihihihihiā¦die moest natuurlijk vandaag uitgeprobeerd wordenā¦
nou het pakje (nou ja zeg maar pak) kwam toen manlief al weer terug wasā¦dus kon die hem lekker beneden halen (woon flat) ik had namelijk een beertender gewonnen met een wk spelā¦en die werd gebracht vandaag :mrgreen: en hij is echt bezorgdt whahaha ik was namelijk enorm verbaasd toen ik dat spelletje deed en dat er stond je heb prijsā¦
nou dat was bezorgd dus zijn we lekker naar het centrum geweestā¦ff shoppenā¦later op de middag nog ff naar de tuin geweest was nog best aardig weerā¦dus heb aardig wat verzonnen nogā¦
en weer heel snel een dag om :? nou was even een daggie van mij vakantie
ennne ik duim nog even voor de meiden die in spanning zitten :thumbup:
truste en tot morgen :-*
Toen ik net mijn temp opnam, brak toch echt mijn klomp (als ik die zou hebben die klomp dan)
Heb vannacht heerlijk geslapen in tegenstelling tot de rot nacht ervoor. Er is dus toch een wondertje gebeurd, temp gewoon weer hoog!!!
Moet opschieten nu anders kom ik te laat op het werkā¦
:-* :-* :-* Brigitta