November & decemberklussers 2005 (nieuw deel)

@b-tje wrote:

@Hoop wrote:

Star, Angelbaby & Bolletje…SUCCES!!!

:lol: Dat was vast voor een ander topic bedoeld he Hoop? :lol: :wink:

:oops: ja idd, dat heb je met kopieren en plakken :wall:

@b-tje wrote:

Ik denk dat jouw eisprong gister is geweest meis. Daar bereikt je temp namelijk een dieptepunt. De volgende 3 temps moeten op zijn minst hoger zijn. Het belangrijkste om een goed beeld te krijgen van je cyclus en om betrouwbare temp te hebben, is dat je je temp s´morgens voor het opstaan rectaal neemt en zoveel mogelijk om de zelfde tijd…

Door de weeks is dat niet erg voor mij, maar in het weekend vind ik dat wel erg rot hoor om me wekker op 7.00 te zetten blehhhhh

Ik heb geen idee of mijn eisprong gisteren is geweest, had wel wat last van "buikpijn". Maar op een ander topic zeggen ze weer dat voor je eisprong ook je temp. omlaag gaat! We zien het wel. Ik temp. iedere morgen om 06.00 uur (ook in het weekend), rectaal en altijd met dezelfde thermometer.

@b-tje wrote:

Hoop: Heel veel plezier op de bruiloft! :inlove:

Dank je wel, het zal wel lukken denk ik!!!

Hello Ladies,

Gisteren een druk dagje gehad, dus ff niet gepost, maar nu kom ik toch weer ff kleppen hoor :oops:

Spookie, hoe is het ermee?

Brigitta, jouw curve ziet er ERG goed uit hoor! Hoe voel je je?

Je vroeg naar mijn buikpijn, ik heb het af en toe. Afgelopen maandag was het er nog, toen ging het weg, en toen had ik het van de week opeens weer (voelde weer net ff anders…) Nu is het weer weg :?

Ik was gisteren ook in de ban van het regelen van kaartjes, maar ik heb ze!! Idioot he, om 9.05 knalde de computer er uit en kon niemand meer kaarten bestellen, niet via internet, telefoon, maar ook niet op de verkooppunten… Hoe laat had jij het voor elkaar. Ik om 13.00 ofzo!

Lenie, fijn om te horen dat hij geen aanval meer heeft gehad!

Wendy, spannend, ik hoop dat je voor een mooi kadootje kan zorgen :wink:

Hoop, dat was je eisprong, die dip! De dag van je eisprong (en evt de dag ervoor) heb je een tempdip, daarna stijgt hij door!

Fijne week!! Ik hoop dat het een beetje droog blijft morgen!

Hier weet ik het ff niet meer :frowning: Mijn temp is aan het dalen… Lijkt me erg vroeg, maar voor een innestelingsdip lijkt het me erg laat… Ik zal zo mijn kaartje even plakken.

:-* Smiley

Kaartje :wink:

Tja hoe voel ik me… Wel wat last van mijn borsten/tepels, heel moeilijk kunnen slapen en af en toe wat last van mijn buik, maar ja dat zegt allemaal niets dat heb ik wel vaker…

Blij dat het toch nog gelukt is met de kaarten Smiley! :dance: Jammer dat ik dat niet geweten heb dat je ook kaarten voor Marco wilde, want voor de eerste data die de verkoop in gingen kregen wij van de fanclub een speciale link, waardoor wij vorige week al kaarten konden bestellen, een soort presale dus. Toen heb ik al kaarten besteld op mijn gemakkie voor za 28 okt (goldkaarten) en nu gister voor de nieuwe data is het iets voor 9.00 gelukt (als je jezelf op de wachtlijst had gezet bij ticketpoint, dan kreeg je de tip dat je vanaf 8.00 al bestellen op de site) Voor za 21 okt heb ik zitplaatsen in vak 122 rij 97 (is de derde rij van onder).

Ben benieuwd naar jouw tempkaartje…

xxx

Owwwww ik zie je kaartje nu en getver idd een dip. Tja voor een innestelingsdip lijkt het me ook erg laat, dus dat is het niet… Geen idee ook of dat heel erg is… Trouwens dat mijn temp stijgt, betekent ook niet perse iets bij mij hoor. Ik weet natuurlijk niet of ik bij een hoge temp normaal gesproken ongi word of dat ie ook eerst daalt…

He Brigitta!

Ja, ik ben er ook bang voor dat het geen innestelingsdip is, maar iets vervelenders… Nou lag ik gisteren wel extreem laat (vroeg :oops: ) in mijn bedje, omdat we een groot feest hadden en toen dat afgelopen was nog lang terug naar huis moesten rijden. Ik heb dus maar ‘sleep deprived’ aangevinkt, want ik lag een uurtje of 3 Ã 4 later in mijn bedje dan normaal, maar had wel mijn wekker op mijn vaste tijd gezet.

Ik moet het maar afwachten, maar ik zie het somber in… Zou trouwens betekenen dat ik nu nog maar een luteale fase overhoudt van 8 Ã 9 dagen, ipv 12 (heb ik normaal) Lijkt me geen gezonde situatie, een eitje op dag 32 en vervolgens 9 dagen later al ongesteld… :frowning: Geduld, de tijd zal het leren…

Ja, wij hadden ons op de wachtlijst gezet, en kregen een melding dat we om 8.00 al kaarten konden krijgen, maar het lukte niet, ik kwam er niet doorheen. Uiteindelijk is mijn moppie naar een verkooppunt gegaan en ik heb achter het internet gezeten en ondertussen ook telefonisch geprobeerd. De 4 mensen voor mijn moppie liepen allemaal met 9 kaartjes de deur uit (doorverkopers?) en daarna viel de computer eruit daar. Die vrouw heeft toen gebeld, en het probleem bleek landelijk. Het was toen pas 9.05. Mijn moppie is daar in de winkel blijven wachten om de eerste te blijven als de systemen weer gingen draaien en ik ben op de computer en telefoon blijven proberen. Ik kwam er uiteindelijk door om 13.00. We zijn later op de dag nog eens gaan kijken bij dat verkooppunt, maar daar hebben ze geen kaarten meer kunnen verkopen, dat systeem heeft er de hele dag (nouja, iig tot 15.00, toen spraken we haar) uitgelegen… :? Marco Borsato was 's ochtends ook op de radio en vertelde dat hij helemaal van slag was van de gekke situatie die ontstaan was, en dat de lijnen om 13.00 wel weer langzaam op gang zouden moeten komen. Dat klopte dus :wink:

Lief dat je voor me had willen bestellen als je het geweten had :-

Mhhm, last van je borsten/tepels klinkt veelbelovend in mijn oren, dat was bij mijn vorige zwangerschap mijn eerste duidelijke teken namelijk. Ik vind je tempstijging wel goed er uit zien, maar het kan inderdaad nog alle kanten op. Te vroeg nog om te juigen dus, maar ook nog te vroeg om al op te geven :wink:

:-
Smiley

@mikey wrote:

hallo

spookie nog een vraagj voor je ben je al bij de dokter geweest voor een regelmatigere cyclus oftewel een kortere ik heb van de week nog met een collega over ze is nu zwanger maar ze ha het zelfde probleem als dat jij hebt en ze is daarvoor bij de gyn geweest en pillen gekregen die je cyclus regelen en dat heeft bj haar heel veel geholpen dus wie weet iets voor jou

het is wel erg rustig hier hoor waar zijn jullie???

groetjes wendy

eeeh nee ben nog niet bij de dokter geweest, mijn planning is als ik na een jaar bezig te zijn nog niet zwanger ben ga ik bij de ha op bezoek :wink: maar er bestaat dus wel wat voor :slight_smile: maar ik wacht even deze cyclus af want me vorige was ook 41 dagen (al een stuk korter) en sinds ik temp met die curve…gaat het met mij zelf wat ontspanner :thumbup: strakjs heb ik daar een goed beeld van hoe &wat en ken ik straks me lichaam nog beter hihihihi :smiley:

als morgen mijn temp stijgt, geeft ie het rode stippelijntje aan…

van de week plaats ik hem nog wel ffies…

nou mijn zwager is weer richting huis, bnest vermoeiend hoor hij vraagt enorm aandacht en moet hem aardig aansturen, maar goed hij is gisteraaf naar de bios geweest en heeft zich verder goed vermaakt.

ik geloof dat ik nu wel een beetje :shifty: gaat worden :shifty:

nou wachters ik :thumbup: heeeeeel hard voor jullie en klussers zet hem op :thumbup: :!: :wink:

ik gaat weer tot laters :-*

hey dames!!

Nog even wachten… 4 daagjes maar liefst het schiet al op! We kunnen zeker weer een zwangere gebruiken…!

Ik heb af en toe steekjes in mijn buik, maar het kan ook zijn dat ik mezelf gewoon helemaal gek maak… Dat ik bijvoorbeeld denk dat ik wat voel, maar dat het erg gewoon niet is…

Last van borsten/tepels heb ik niet zo. Kijk en v oel elke dag maar er gebeurt niets. Ik ga er maar niet van uit maar het zou leuk zijN!

Liefs M

Ben’k nog effies…

Spookie, als je morgen een stippellijn krijgt heb je je ei lekker vroeg gehad dit keer he! Dag 16 ofzoiets? Dat zou echt te gek zijn!

Is dat waarom je nu wel een beetje nerveus wordt?

Het geeft jou dus ook zo’n rust om de boel bij te houden? Mij ook, weet je tenminste waar je aan toe bent, is helemaal lekker als je zo onregelmatig bent als jij de laatste tijd en ik nu blijkbaar ook :wink:

Madame M, 4 daagjes ‘nog’ maar. Als je op vakantie bent vliegen 2 weken altijd zo voorbij, maar tijdens onze wachtweken lijkt er aan die 2 weken nooooooit een einde te komen :? Waarom kan dat nou niet andersom :lol:

Goh, steekjes in je buik, misschien betekent het iets! Of heb je die altijd vlak voor je NOD?

Ik heb nog steeds weinig hoor… Ik voel ook wel eens iets, maar vind er altijd wel een verklaring voor. Ik heb af en toe buikpijn en steken in mijn baarmoeder, maarja, ik heb een paar maanden geleden een ingreep gehad (curettage), misschien is dit nog de nasleep… Ik werd daarnet opeens kotsmisselijk, maarja, ik heb ook wel erg weinig gegeten vandaag en weinig geslapen vannacht… Ik liep gisterenavond zo vaak heen en weer naar het toilet dat mijn moppie zelfs vroeg of ik soms blaasontsteking had ofzo, maarja, we waren op een feestje en ik heb wel heel veel glaasjes water gedronken, dus logisch… Met andere woorden, ik heb geen idee, en hou me maar nergens aan vast :wink: Het opvallendste kwaaltje van mijn vorige zwangerschap, namelijk brandende tepels, heb ik niet, dus zal er wel niks zijn! (en dat denk ik dus echt, sta stom te kijken als ik nog zwanger blijk te zijn :shifty: )

hey smiley,

als ik morgen ook hoog temp dan bevestigd hij me ei op de 15e dag betekend dus een kortere cyclus :smiley: en idd veel meer duidelijkheid dan voor heen. en de zenuwe ja we hebben wel geklust bij de eisprong :wink: dus nu ben ik nog veel meer beniewd dan…maar blijf rustig hoor :wink: :roll: maar ben eigenlijk wel helemaal zenuwachtig hoe deze cyclus loopt en hoe het eruit ziet die curve ect…

bij jou je lichaam ook aardig bezig met seintjes geven…misschien wie weet joh…sleutelwoord “geduld” :roll:

zo eten fijne avond all

Hey dames, ik ben er ook weer

Had geen internet ivm de verhuis maar we zijn er weer :smiley:

Afgelopen ronde weer niks :cry: maar wel netjes op tijd ongi geworden dus mijn cylcus is netjes

Deze maand er weer volop tegenaan :smiley:

ik heb nergens last van… Smiley: wat zijn brandende tepels precies?? Gevoelig? Of pijn>? Alleen als je eraan zit of de hele tijd??

Ben benieuwd.

hallo dames,

Smiley, madame m en b tjes, spannend hoor, het is nu aftellen…

ik leef erg met jullie mee en zal voor jullie :pray: :pray: :pray:

smiley, al die seintjes van je lichaam, dat herken ik wel. Het zou wat kunnen zijn, maar misschien ook niet. Afwachten dus. Dat is iets wat ik lastig vindt. Ik zeg weleens tegen mijn vriend, ik wilde dat je 2 dagen na de eisprong al zou weten of je wel of niet zwanger bent. Dan hoefde je niet elke keer 2 weken of meer in spanning zitten.

Maarja, zo werkt het jammer genoeg niet.

Wendy, ik weet eigenlijk niet of ik al met jou kenneis had gemaakt, maar bij deze! ik ben greet en ook gestopt begin december. Ik ben 22 jaar en hoop binnenkort moeder te worden van mijn eerste kindje.

Ik zal voor je duimen, het zou zeker een mooi cadeau zijn!

Even een vraagje, ik ben onregelmatig ongesteld geweest. 28-28-33-30-40.

Waar kan ik deze maand vanuit gaan? ik denk zelf zo rond de 33 dagen.

Ik zit nu weer rond de eisprong. Ik had me voorgenomen om er minder mee bezig te zijn, dit lukt aardig. Deze maand even niet temperaturen, maar ik wil wel proberen rond de eisprong te vrijen. Maar omdat ik de vorige keer zo’n lange cyclus had, weet ik niet helemaal waar mijn eisprong zit. kan het zijn dat ik die vorige maand niet gehad heb? De periodes van 30 en 33 dagen had ik mijn eisprong rond dag 17. (kon ik zien aan temperatuur en testjes)

Ik denk dat ik daar nu ook maar vanuit ga.

O ja, brigitta, zou je mij ook willen toevoegen op de lijst met klussers?

Bonjour!

Spookie, kaartjeeeeee!!! :wink: Maar dan wel eentje met een rode streep erover he! :mrgreen:

MamaC, Daar ben je weer!! Alles goed gegaan met verhuizen?

Jammer dat je ongesteld geworden bent! Maar inderdaad wel fijn om een regelmatige cyclus te hebben!!

Meissie, ben je in Italië blijven wonen? We missen je!! :smiley:

Brigitta, hoe is het met je? En met je kaartje? Je zal wel dubbele gevoelens hebben he, zo vlak voor je NOD… Je wilt het heel graag, maar vind het ook een beetje eng. Dat heb ik in ieder geval wel…

Ik duim voor je meis!!

Madame M, hoes’t nou? Heb je al wat meer kwaaltjes? Hou je het geduldig zijn nog vol?

En dan ikke:

:? :shock: :? :shock:

Eeehmm, wat zullen we hier van maken? Krijg er wel lichtjes de zenuwen van… Nog 3 dagen…

Ps, dames, wanneer testen we eigenlijk mochten we donderdag niet ongesteld zijn?? Ik weet 't nog niet hoor, durf er bijna niet over na te denken… :shifty:

Haha, we zitten lekker gelijk te posten allemaal :lol:

Madame M, ik herinner me dat ik een paar dagen voor mijn NOD mijn tepels heel erg voelde, ze waren gewoon aanwezig. Bij het (trap-)lopen deden ze een beetje pijn, mijn bh irriteerde en als ik erlangs ‘veegde’ (bijv bij omdraaien in bed) voelde het net zo gevoelig als wanneer je zonnenbrand hebt…

Hoezo? Heb je er last van? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Greet, lastig inderdaad he, werkte het maar zo dat je het meteen kon zien. Ik heb mijn moppie vorige week een mailtje gestuurd of hij uit zijn werk ff via de bouwmarkt wilde voor me voor een buik-kijk-luikje :mrgreen: Bestond niet zei hij :roll: Zullen wij het dan maar uitvinden? :wink:

Ik zou een cyclus van 33 aanhouden inderdaad. Knap dat je het een beetje los kunt laten.

een buik kijk luikje… zou handig zijn!!

hey smiley

Ik heb er juist GEEN last van… Alleen veeel steekjes in de buik

anders heb ik dat niet.

Ik plaats alvast een order voor een bui-kijk-luikje.,…

leifs

Madame M, ik heb het nu ook niet… Wel gisteren onwijze menstruatiekrampen. En dat samen met die tempdip. Maar er kwam niks hoor, en nu is mijn temp weer hoog en de kramp weer weg :?

Al 2 buik-kijk-luikjes, check, staat genoteerd… :wink: Nu nog even uitvinden… :shifty: